abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137488740
Sinds een weekje heb ik mijn eigen haar gemillimeterd met een baardtrimmer.
Dit lukt omdat ik al een tijdje niet echt dik haar meer heb.
Ik doe alles zonder opzetstuk. Dus zou je verwachten dat het overal even lang zou zijn.
Echter zie ik nu dat het niet zo is.

Normaal als ik langs de kapper gaat doet hij de onderkanten korter en dan overlopend in wat langer.
Dit zie ik nog steeds terug ook al heb ik het gemillimeterd zonder opzetstuk.

Doe ik hier wat fout? Zo ja hoe moet het dan beter?
Aan de trimmer kan het niet liggen, die is net 2 keren gebruikt.
pi_137488798
Harder drukken op de dikkere plekken? Lagere instelling?
pi_137488805
Misschien de schedelvorm?
pi_137488847
Met de trimmer doe ik het al op dezelfde instelling overal.
Kan het misschien liggen dat het door de kapper zo lang op zo een manier is geknipt dat het nu zo blijft? Want dat geloof ik niet.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 17:13:40 #5
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137488930
Je haargroeirichting is overal anders,(daardoor glijd ie er overheen of pakt het juist beter..) en misschien hou je hem ook niet overal onder je zelfde hoek...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137489010
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:13 schreef Snowballed het volgende:
Je haargroeirichting is overal anders,(daardoor glijd ie er overheen of pakt het juist beter..) en misschien hou je hem ook niet overal onder je zelfde hoek...
Eigenlijk is het dus het beste om het aan iemand anders te vragen die het voor me kan doen muv kapper. Die kan dan precies dezelfde druk overal uitvoeren en overal zien of het even kort is.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 17:17:33 #7
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137489065
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:15 schreef knight18 het volgende:

[..]

Eigenlijk is het dus het beste om het aan iemand anders te vragen die het voor me kan doen muv kapper. Die kan dan precies dezelfde druk overal uitvoeren en overal zien of het even kort is.
Jup... ;)
Het staat trouwens voor geen meter als alles dezelfde lengte is.. maar dat is niet aan mij..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  vrijdag 7 maart 2014 @ 17:18:40 #8
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_137489097
Ik scheer de kop ook gewoon met een tondeuse/trimmer en doe het vaak 2x. Eerste keer alles grofweg kort en daarna nog een keer om alles op dezelfde lengte te krijgen. Je hebt vaak dat hier en daar toch wat haren gemist worden.

Ik liet het vroeger door de kapper doen, maar met 3x kapper heb je de kosten van een tondeuse eruit.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_137489172
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:17 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Jup... ;)
Het staat trouwens voor geen meter als alles dezelfde lengte is.. maar dat is niet aan mij..
Ik hoor juist van mensen dat ik niet goed heb geschoren zo :P.
Vandaar.
pi_137489201
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:18 schreef goed_volk het volgende:
Ik scheer de kop ook gewoon met een tondeuse/trimmer en doe het vaak 2x. Eerste keer alles grofweg kort en daarna nog een keer om alles op dezelfde lengte te krijgen. Je hebt vaak dat hier en daar toch wat haren gemist worden.

Ik liet het vroeger door de kapper doen, maar met 3x kapper heb je de kosten van een tondeuse eruit.
Nee precies. Kost gewoon teveel steeds om het te laten millimeteren als je het zelf kan doen.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 17:42:53 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137489878
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:15 schreef knight18 het volgende:

[..]

Je kunt dus inderdaad beter iemand zoeken die het voor je doet. Dat geeft toch een beter resultaat, want zelf kun je er nooit echt goed bij.
The love you take is equal to the love you make.
pi_137489907
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je kunt dus inderdaad beter iemand zoeken die het voor je doet. Dat geeft toch een beter resultaat, want zelf kun je er nooit echt goed bij.
Nee idd. Ik ga het voortaan aan mijn zus vragen :P. Hoef ik niet om de 5 minuten met een spiegeltje te kijken.
pi_137490513
Niet naar de kapper gaan en denken dat het er uit ziet als je het zelf doet... :')
pi_137491456
Het mooiste resultaat is nog altijd, scheermes kaal en dan laten groeien. Tondeuze zelfs door iemand anders zal nooit helemaal gelijk zijn.
Advocatus diaboli aiunt, non semper.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')