Eigenlijk is het dus het beste om het aan iemand anders te vragen die het voor me kan doen muv kapper. Die kan dan precies dezelfde druk overal uitvoeren en overal zien of het even kort is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:13 schreef Snowballed het volgende:
Je haargroeirichting is overal anders,(daardoor glijd ie er overheen of pakt het juist beter..) en misschien hou je hem ook niet overal onder je zelfde hoek...
Jup...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:15 schreef knight18 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dus het beste om het aan iemand anders te vragen die het voor me kan doen muv kapper. Die kan dan precies dezelfde druk overal uitvoeren en overal zien of het even kort is.
Ik hoor juist van mensen dat ik niet goed heb geschoren zoquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:17 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jup...![]()
Het staat trouwens voor geen meter als alles dezelfde lengte is.. maar dat is niet aan mij..
Nee precies. Kost gewoon teveel steeds om het te laten millimeteren als je het zelf kan doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:18 schreef goed_volk het volgende:
Ik scheer de kop ook gewoon met een tondeuse/trimmer en doe het vaak 2x. Eerste keer alles grofweg kort en daarna nog een keer om alles op dezelfde lengte te krijgen. Je hebt vaak dat hier en daar toch wat haren gemist worden.
Ik liet het vroeger door de kapper doen, maar met 3x kapper heb je de kosten van een tondeuse eruit.
Je kunt dus inderdaad beter iemand zoeken die het voor je doet. Dat geeft toch een beter resultaat, want zelf kun je er nooit echt goed bij.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:15 schreef knight18 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dus het beste om het aan iemand anders te vragen die het voor me kan doen muv kapper. Die kan dan precies dezelfde druk overal uitvoeren en overal zien of het even kort is.
Nee idd. Ik ga het voortaan aan mijn zus vragenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kunt dus inderdaad beter iemand zoeken die het voor je doet. Dat geeft toch een beter resultaat, want zelf kun je er nooit echt goed bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |