quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ik alleen met het laatste.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:48 schreef wyccie het volgende:
Die kans is er altijd, Njos.
De enige keren dat ik een geweer in handen had was met lasergamen, paintballen en Duckhunt.
Wat is duckhunt?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:48 schreef wyccie het volgende:
Die kans is er altijd, Njos.
De enige keren dat ik een geweer in handen had was met lasergamen, paintballen en Duckhunt.
Het spel wordt niet voor niets ook wel painball genoemdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat is duckhunt?
Lasergame en paintball lijkt me leuk om eens te doen. Doet dat pijn als je geraakt wordt bij paintball?
Boks.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Boks.
Dat filmpje kan ik niet zien op mobiel, hornage, maar het lijkt op een videogame?
Videospel op de SNES waarbij je met een 'geweer' vliegende eendjes moet schieten. Voorloper van de Wii.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is duckhunt?
Lasergame en paintball lijkt me leuk om eens te doen. Doet dat pijn als je geraakt wordt bij paintball?
Dat klinkt wel als een topattractie.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:09 schreef picodealion het volgende:
Ik ben in Uganda negers wezen jagen. Enige keer dat ik een geweer heb gebruikt.
Geen beschermde dieren afgeschoten?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:09 schreef picodealion het volgende:
Ik ben in Uganda negers wezen jagen. Enige keer dat ik een geweer heb gebruikt.
Die serie was zo slecht dat het grappig wasquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:19 schreef hornage het volgende:
Dit figuurtje wist ook wel om te gaan met de NES Zapper
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |