Sinds wanneer noemt dat niet zo aantrekkelijk?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:18 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
En natuurlijk de - niet zo aantrekkelijkere - wat mannelijkere dames.
Ja ik zit nu in een hoekje te huilenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Sinds wanneer noemt dat niet zo aantrekkelijk?
Mening van de elite.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Sinds wanneer noemt dat niet zo aantrekkelijk?
Klopt absoluut.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:26 schreef Tja..1986 het volgende:
Vrouwelijk zijn zit natuurlijk niet alleen in uiterlijk maar vooral in gedrag.
De vraag is meer welke vrouwelijke bepaalde eigenschappen in een dame juist wel of niet waardeert. Het is totaal niet generaliserend, maar een persoonlijke mening.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:27 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Iedereen kiest wat het best bij zichzelf past, en hier is niets over bekend omdat iedereen verschillend is.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:30 schreef awiebo het volgende:
leuk shirtje, strak spijkerbroekje, paar laarsjes, haar in een staart, beetje make-up voor het mooie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is generaliserend en zo'n 50 jaar terug qua denkenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:30 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
De vraag is meer welke vrouwelijke bepaalde eigenschappen in een dame juist wel of niet waardeert. Het is totaal niet generaliserend, maar een persoonlijke mening.
Ik generaliseer niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
het is generaliserend en zo'n 50 jaar terug qua denken
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:31 schreef Godtje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tsjah...ik weet wat ik wil, en dat is dit niet...
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
Alles een paar maten te klein dus? shirtJE broekJE laarsJEquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:30 schreef awiebo het volgende:
leuk shirtje, strak spijkerbroekje, paar laarsjes, haar in een staart, beetje make-up voor het mooie.
Hij doelt dus alles op onder de 1.65... wellicht.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:36 schreef Karina het volgende:
Alles een paar maten te klein dus? shirtJE broekJE laarsJE
Ow dan ben ik al HELEMAAL niet vrouwelijkquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:38 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Hij doelt dus alles op onder de 1.65... wellicht.
mijn vriendin is 1,60 meter. wanneer ik van haar uitga mag ik toch wel een verkleinwoord gebruikenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles een paar maten te klein dus? shirtJE broekJE laarsJE
Natuurlijk zit vrouwelijkheid hem niet in de lengte.quote:
In het geval van je vriendin zou het lomp klinken jaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:39 schreef awiebo het volgende:
[..]
mijn vriendin is 1,60 meter. wanneer ik van haar uitga mag ik toch wel een verkleinwoord gebruiken
daarnaast klinkt het wat lomp om te zeggen een paar laarzen, een broek en een shirt.
Nee hoor vind ik helemaal niet lomp. 'je' klinkt zo kinderachtig.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:39 schreef awiebo het volgende:
[..]
mijn vriendin is 1,60 meter. wanneer ik van haar uitga mag ik toch wel een verkleinwoord gebruiken
daarnaast klinkt het wat lomp om te zeggen een paar laarzen, een broek en een shirt.
Zo fijn toch als je je 'droompartner' beschrijf en je je dan bedenkt dat je eigen partner zo is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:42 schreef LittleLady het volgende:
Ik hou van een mannelijke man, handig, hardwerkend en een doorzetter, verder gewoon schoon op zichzelf en in huis beetje kroeldier, mmmm gelukkig is mijn vriendje er vanavond weer
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor vind ik helemaal niet lomp. 'je' klinkt zo kinderachtig.
Goedgekeurd bij alles onder de 1.75quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:44 schreef awiebo het volgende:
Nou, ik zie mijn vriendin het liefst dus in een shirt, een spijkerbroek en laarzen. gewoon lekker casual.
Ik gebruik 'je' dus als toevoeging om iets lieflijk en schattig te laten klinken.
Ja en heb de laatste weken meer respect voor hem gekregen, hij heeft zoveel voor mij geregeld en nu nog, echt super gewoon, en ik vind het gewoon heerlijk om voor hem te koken, te kroelen en lekkere dingen voor hem mee te brengen, hij vind dat ook erg fijn, dus ja zijn erg blij met elkaarquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:43 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Zo fijn toch als je je 'droompartner' beschrijf en je je dan bedenkt dat je eigen partner zo is.
Herkenbaarheid
Ben jij het? Mijn vriendinquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:46 schreef LittleLady het volgende:
Ja en heb de laatste weken meer respect voor hem gekregen, hij heeft zoveel voor mij geregeld en nu nog, echt super gewoon, en ik vind het gewoon heerlijk om voor hem te koken, te kroelen en lekkere dingen voor hem mee te brengen, hij vind dat ook erg fijn, dus ja zijn erg blij met elkaar
Dit klinkt als mijn droomvrouw. Een vrouwelijke stoere vrouw met jurkjes en rokjesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:47 schreef Calyssa het volgende:
k ben zelf echt een typische vrouwelijke-vrouw. Ik draag bijna altijd jurken/rokken, loop altijd op hakken, ga niet zonder make-up de deur uit en mijn nagels zijn altijd keurig gelakt.
Ook qua doen en laten ben ik heel vrouwelijk, maar ondanks dat ik nooit onder make-up de deur uit ga vinden vriendinnen mij aan de andere kant een stoere vrouw, ik doe graag mee met de mannen met ''enge'' dingen bijvoorbeeld, werk in een sector met heel veel mannen etc.
Mijn vriend regeld veel voor me nu vanwege een zwaar ongeluk wat ik heb gehad, echt super lief, hoef me dus niet zo druk te maken om dingenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:47 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Ben jij het? Mijn vriendin![]()
Je klinkt nu net als mijn vriendin. Ze kookt ook lekker voor me en ik heb ook echt veel dingen voor haar geregeld de afgelopen tijd
Mijn vriendin heeft een operatie gehad, en regel nu ook veel voor haar. Deels hetzelfde dus.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:50 schreef LittleLady het volgende:
Mijn vriend regeld veel voor me nu vanwege een zwaar ongeluk wat ik heb gehad, echt super lief, hoef me dus niet zo druk te maken om dingen
Match made in heaven.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dit klinkt als mijn droomvrouw. Een vrouwelijke stoere vrouw met jurkjes en rokjes
Mijn vriend heeft elke keer spullen meegenomen naar ziekenhuis, heeft de honden verzorgd, post gedaan, de dingen vanwege wrak geregeld en doet heeft nu veel contact met politie en de advocaat, heel lief gewoon gezien ik nog steeds kamp met de gevolgen van mijn hersenschudding en me weinig kan herinneren van wat er die dag is gebeurdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:52 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een operatie gehad, en regel nu ook veel voor haar. Deels hetzelfde dus.
Heb ook haar zorgverzekering/toeslag/stufi geregeld.
Wees maar blij met zo'n vriend dan! Velen zullen waarschijnlijk minder voor je gedaan hebben.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:59 schreef LittleLady het volgende:
Mijn vriend heeft elke keer spullen meegenomen naar ziekenhuis, heeft de honden verzorgd, post gedaan, de dingen vanwege wrak geregeld en doet heeft nu veel contact met politie en de advocaat, heel lief gewoon gezien ik nog steeds kamp met de gevolgen van mijn hersenschudding en me weinig kan herinneren van wat er die dag is gebeurd
Wat dat betreft kan ik misschien beter een vent zoeken. Alle topchefs zijn mannen zo ongeveer. En t schijnt dat mannen ook beter kunnen pijpen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:29 schreef fathank het volgende:
kan mij toch niks schelen als ze maar pijpt en eten kookt
Ja ben ook super blij met hem en als ik dan hoor dat het een wonder is dat ik er nog ben,koester ik alleen maar meer het moment dat we samen zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:01 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Wees maar blij met zo'n vriend dan! Velen zullen waarschijnlijk minder voor je gedaan hebben.
nee klopt, het zit in haar nagelsquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:39 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Natuurlijk zit vrouwelijkheid hem niet in de lengte.
Een dame van 1.90 kan uiteraard vrouwelijker zijn in gedrag/uiterlijk dan een dame van 1.60
dat hoop ik niet. Dat zou wel een verknipte relatie zijn dan als je partner dat niet wil doenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:01 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Wees maar blij met zo'n vriend dan! Velen zullen waarschijnlijk minder voor je gedaan hebben.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:59 schreef Woelzy het volgende:
Ik ben zelf qua gedrag niet zo heel vrouwelijk.
Ik wil je niet dissen hoor, maar je weet toch dat je van altijd hakken dragen op ten duur lelijke tenen krijgt? Met verotte nagels. Je moet dat afwisselen, platte schoenen en hakken. Misschien is het nu nog niet erg gesteld met je voeten, dan kun je het nog voorkomen. Gewoon een tip.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:47 schreef Calyssa het volgende:
Ik ben zelf echt een typische vrouwelijke-vrouw. Ik draag bijna altijd jurken/rokken, loop altijd op hakken, ga niet zonder make-up de deur uit en mijn nagels zijn altijd keurig gelakt.
Ook qua doen en laten ben ik heel vrouwelijk, maar ondanks dat ik nooit onder make-up de deur uit ga vinden vriendinnen mij aan de andere kant een stoere vrouw, ik doe graag mee met de mannen met ''enge'' dingen bijvoorbeeld, werk in een sector met heel veel mannen etc.
Toch zoek ik niet persé een hele manlijke man, gewoon gemiddeld eigenlijk haha, net als mijn huidige vriend. Gek op voetbal etc. maar geeft ook wel om zijn uiterlijk, dat vind ik wel belangrijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2014 20:56:03 ]
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
Dat vrouwelijk/mannelijk wereldbeeld is toch vooral denken in door de maatschappij voorgekauwde hokjes
Wel meer dan alleen maar verzorgd toch? Ik hou bijvoorbeeld van vrouwen met een relatief smalle taille. En ik draai mijn hoofd eerder om voor een vrouw met kort haar. Bij mannen haat ik lang hasr in de regel. Qua uiterlijk liefst vrouwelijke vrouwen met rondingen en mannelijke mannen met borsthaar enzo. Qua gedrag.. Nou ja, dat mag voor mij best de omgekeerde wereld zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 17:58 schreef Fascination het volgende:
Ik vind vrouwelijk gedrag in een vrouw wel erg belangrijk, daar voel ik me tot aangetrokken. Overigens bedoel ik daar niet mee dat ze niet mag schelden (liever wel) en geen bier mag drinken.Wat betreft kledingwijze: het liefst zie ik een vrouw natuurlijk in vrouwelijke kleding als jurkjes etc. maar ik snap heel goed dat de meeste vrouwen daar niet altijd in willen lopen. Zolang het er verzorgd uitziet ben ik tevreden.
Bergschoenen onder rokjes, oh kom op dat is samen met UGGs e n Crocs toch wel het ergstequote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:59 schreef Woelzy het volgende:
Ik draag meestal rokjes/jurkjes en een beetje make-up, maar dan wel met wandelschoenen eronder, want ik wil stevig doorstappen.
Ik vind niet te lompe, platte schoenen met veters best wel kunnen onder rokken/jurken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:35 schreef Frag_adder het volgende:
Een beetje een balans, zo een meisje meisje wat van alles vies is en 2 uur voor de spiegel staat trek ik niet, maar een boerin zonder manieren die er in een hobbezak bij loopt is ook niets.
Het liefst heb ik een vriendin die er vrouwelijk uit ziet maar qua gedrag wat meer mannelijke trekjes heeft.
[..]
Bergschoenen onder rokjes, oh kom op dat is samen met UGGs e n Crocs toch wel het ergstedat kan je de mensheid niet aan doen....
Ditquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind niet te lompe, platte schoenen met veters best wel kunnen onder rokken/jurken.
Klopt, maar bij wandelschoenen denk ik toch echt niet aan schoenen die nog een beetje vrouwelijk zouden kunnen zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind niet te lompe, platte schoenen met veters best wel kunnen onder rokken/jurken.
Oh ja, figuur doet er ook toe inderdaad. Liefst niet dun/slank of gespierd, maar ook niet het andere uiterste natuurlijk. Merk dat ik chubby vaak wel aantrekkelijk vind.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 03:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wel meer dan alleen maar verzorgd toch? Ik hou bijvoorbeeld van vrouwen met een relatief smalle taille. En ik draai mijn hoofd eerder om voor een vrouw met kort haar. Bij mannen haat ik lang hasr in de regel. Qua uiterlijk liefst vrouwelijke vrouwen met rondingen en mannelijke mannen met borsthaar enzo. Qua gedrag.. Nou ja, dat mag voor mij best de omgekeerde wereld zijn.
Ik bepaal zelf wat ik mooi en leuk vind. Hoeft een ander niet voor mij te doen, die doet zelf maar aan wat-ie mooi vind. Dat ik het lelijk vind als ik vrouwen kleren zie dragen waardoor ze zich niet goed vooruit kunnen bewegen, dat is mijn zaak, dan zeg ik ook niet 'dat kun je de wereld niet aandoen', want ik denk dat zij zich er goed bij voelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:35 schreef Frag_adder het volgende:
Een beetje een balans, zo een meisje meisje wat van alles vies is en 2 uur voor de spiegel staat trek ik niet, maar een boerin zonder manieren die er in een hobbezak bij loopt is ook niets.
Het liefst heb ik een vriendin die er vrouwelijk uit ziet maar qua gedrag wat meer mannelijke trekjes heeft.
[..]
Bergschoenen onder rokjes, oh kom op dat is samen met UGGs e n Crocs toch wel het ergstedat kan je de mensheid niet aan doen....
Dat kan niet, berichten verwijderen is onmogelijk voor normale users.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:31 schreef Woelzy het volgende:
Vraagje tussendoor: hoe verwijder je een bericht, bijv. na per ongeluk dubbel posten? ^^"
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:36 schreef happinessfordogs het volgende:
Perfectie ligt voor mij in de imperfectie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |