Sinds wanneer noemt dat niet zo aantrekkelijk?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:18 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
En natuurlijk de - niet zo aantrekkelijkere - wat mannelijkere dames.
Ja ik zit nu in een hoekje te huilenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Sinds wanneer noemt dat niet zo aantrekkelijk?
Mening van de elite.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Sinds wanneer noemt dat niet zo aantrekkelijk?
Klopt absoluut.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:26 schreef Tja..1986 het volgende:
Vrouwelijk zijn zit natuurlijk niet alleen in uiterlijk maar vooral in gedrag.
De vraag is meer welke vrouwelijke bepaalde eigenschappen in een dame juist wel of niet waardeert. Het is totaal niet generaliserend, maar een persoonlijke mening.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:27 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Iedereen kiest wat het best bij zichzelf past, en hier is niets over bekend omdat iedereen verschillend is.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:30 schreef awiebo het volgende:
leuk shirtje, strak spijkerbroekje, paar laarsjes, haar in een staart, beetje make-up voor het mooie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is generaliserend en zo'n 50 jaar terug qua denkenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:30 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
De vraag is meer welke vrouwelijke bepaalde eigenschappen in een dame juist wel of niet waardeert. Het is totaal niet generaliserend, maar een persoonlijke mening.
Ik generaliseer niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
het is generaliserend en zo'n 50 jaar terug qua denken
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:31 schreef Godtje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tsjah...ik weet wat ik wil, en dat is dit niet...
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
Alles een paar maten te klein dus? shirtJE broekJE laarsJEquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:30 schreef awiebo het volgende:
leuk shirtje, strak spijkerbroekje, paar laarsjes, haar in een staart, beetje make-up voor het mooie.
Hij doelt dus alles op onder de 1.65... wellicht.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:36 schreef Karina het volgende:
Alles een paar maten te klein dus? shirtJE broekJE laarsJE
Ow dan ben ik al HELEMAAL niet vrouwelijkquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:38 schreef DeGemiddeldeConsument het volgende:
[..]
Hij doelt dus alles op onder de 1.65... wellicht.
mijn vriendin is 1,60 meter. wanneer ik van haar uitga mag ik toch wel een verkleinwoord gebruikenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Alles een paar maten te klein dus? shirtJE broekJE laarsJE
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |