Het gaat rond.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:01 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh, daar heb ik al een tijdje last van.
Ja, dat hoor ik. Maar misschien heeft het bij mij ook wat te maken met dat ik kleren wou dragen die ik mooi vind, maar die niet zoveel bedekken. Dan heb je het best koud als je 's avonds laat op je fietsje naar huis fietstquote:
Dat is ook een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik. Maar misschien heeft het bij mij ook wat te maken met dat ik kleren wou dragen die ik mooi vind, maar die niet zoveel bedekken. Dan heb je het best koud als je 's avonds laat op je fietsje naar huis fietst.
Oh, ik wou een bepaalde broek aan die me heel leuk staat, maar die eigenlijk nog een beetje te klein is... en die bedekt dan niet echt m'n billen als ik zit. En m'n jas is nogal kort dus het enige wat tussen de buitenlucht en mijn billen zat was mijn ondergoed... ik voelde me best wel dom toen... en heel erg koud natuurlijk...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:08 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat is ook een mogelijkheid.Bij is het begonnen toen ik 's nachts slecht had geslapen. Je kent het wel dat je om de haverklap weer wakker wordt.
Ja dat is erg vervelend. Nou heb ik geen dunne kleding aan maar toch... .quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik wou een bepaalde broek aan die me heel leuk staat, maar die eigenlijk nog een beetje te klein is... en die bedekt dan niet echt m'n billen als ik zit. En m'n jas is nogal kort dus het enige wat tussen de buitenlucht en mijn billen zat was mijn ondergoed... ik voelde me best wel dom toen... en heel erg koud natuurlijk...
En om eerlijk te zijn ken ik dat niet. Ik slaap altijd erg goed, behalve als ik echt ziek ben, dan wil ik nog weleens midden in de nacht wakker worden zonder reden, en dan ben ik meteen klaarwakker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Corporate translator
Strippenkaart voor de pot?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:10 schreef Grietje-tit het volgende:
Ik herken het. Heb je al een strippenkaart voor de pot? Want dat gaat ook gebeuren.
Hoe het ook eindigt, het gaat vanzelf over.
Griep of intredende dood .... gelukkig ben je ook geen aanstellende autistische hypochonderquote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:00 schreef HSG het volgende:
Bah wat voel ik me beroerd. Keelpijn, hoofdpijn en zo vermoeid als de best. Misschien heb ik de griep te pakken maar het kan ook zo zijn dat ik binnenkort dood ben.![]()
Klacht: totaal niet fit zijn.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:12 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja dat is erg vervelend. Nou heb ik geen dunne kleding aan maar toch... .Ik snap dat "maar toch..." niet helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar sowieso is het vervelend, dat ervaar ik ook. Helemaal als de zon dan een beetje schijnt en het wat lekker is buiten, maar je zelf nog gewoon ziek bent en alles en je niet echt naar buiten kunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet er maar een emmer water naast, want de spoeling kan het niet aan.quote:Strippenkaart voor de pot?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik snap dat "maar toch..." niet helemaal.
Maar sowieso is het vervelend, dat ervaar ik ook. Helemaal als de zon dan een beetje schijnt en het wat lekker is buiten, maar je zelf nog gewoon ziek bent en alles en je niet echt naar buiten kunt.Sorry ik bedoelde ermee "maar toch heb ik het te pakken".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wees blij dat het buiten geen 27 graden met staalblauwe hemel is.
Corporate translator
Ik hoef niet te schijten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Even goed gaan schijten, dat lucht altijd op.
Oh, op die manier... tja... het kan van alles zijn denk ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:21 schreef HSG het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde ermee "maar toch heb ik het te pakken".Overigens wees blij dat het buiten geen 27 graden met staalblauwe hemel is.
Misschien moeten we een pot vitamine C pillen opeten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, op die manier... tja... het kan van alles zijn denk ik.
En nee, daar ben ik ook wel blij om. Helemaal dat het vandaag niet zo mooi is als dat het gisteren was hier.
Zijn wel lekker, maar of het echt nut heeft...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:25 schreef HSG het volgende:
[..]
Misschien moeten we een pot vitamine C pillen opeten.
Goed dan maar een handvol kiwi's.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zijn wel lekker, maar of het echt nut heeft...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |