SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:52 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Tijdje terug legde ik aan onze komşu uit wat dat betekende. Ze was helemaal in shock en vroeg aan de bakker of dat echt was. Hij antwoorde met "Yok, biz Türk saçı kullanıyoruz."
Haar gezicht![]()
Sorry.quote:
Nee, las het toevallig.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lol, krijg jij ook melding wanneer je genoemd wordt ofzo?
Adana kebab eet ik over een maandje wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sorry.
Kan ik het goedmaken met een adana kebab of kark tost? Beiden gemaakt door een kaaskop.
quote:
Dat is niet versieren, maar huren/kopen..quote:
Doen Turken dat trouwens ook, geld gooien op bruiloften en zo? Wel toch?quote:
Niet in deze mate.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Doen Turken dat trouwens ook, geld gooien op bruiloften en zo? Wel toch?
Bij "ons" doen ze dat wel. Met Amerikaanse 1-dollarbiljetten of zelfs met Macedonia Denar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Doen Turken dat trouwens ook, geld gooien op bruiloften en zo? Wel toch?
Nee, bij ons ook niet.quote:
Wat.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij "ons" doen ze dat wel. Met Amerikaanse 1-dollarbiljetten of zelfs met Macedonia Denar.
Ja, Dollars.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij "ons" doen ze dat wel. Met Amerikaanse 1-dollarbiljetten of zelfs met Macedonia Denar.
Ik kan het mij ook niet herinneren eigenlijk, maar weet wel dat het gebeurd.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, bij ons ook niet.
Lang geleden dat ik op een Turkse bruiloft ben geweest. Bij de laatste Arap-Turk bruiloft deden ze het niet, vandaar mijn vraag.
Hoe komen ze aan MD?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
wc-papier is meer waard waarschijnlijk
Ik doe daar niet aan mee. De bruid en/of de bruidegom krijgen van mij gewoon een gesloten envelop met geld erin.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, Dollars.Bende attım.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |