SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:52 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Tijdje terug legde ik aan onze komşu uit wat dat betekende. Ze was helemaal in shock en vroeg aan de bakker of dat echt was. Hij antwoorde met "Yok, biz Türk saçı kullanıyoruz."
Haar gezicht![]()
Sorry.quote:
Nee, las het toevallig.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lol, krijg jij ook melding wanneer je genoemd wordt ofzo?
Adana kebab eet ik over een maandje wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sorry.
Kan ik het goedmaken met een adana kebab of kark tost? Beiden gemaakt door een kaaskop.
quote:
Dat is niet versieren, maar huren/kopen..quote:
Doen Turken dat trouwens ook, geld gooien op bruiloften en zo? Wel toch?quote:
Niet in deze mate.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Doen Turken dat trouwens ook, geld gooien op bruiloften en zo? Wel toch?
Bij "ons" doen ze dat wel. Met Amerikaanse 1-dollarbiljetten of zelfs met Macedonia Denar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Doen Turken dat trouwens ook, geld gooien op bruiloften en zo? Wel toch?
Nee, bij ons ook niet.quote:
Wat.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij "ons" doen ze dat wel. Met Amerikaanse 1-dollarbiljetten of zelfs met Macedonia Denar.
Ja, Dollars.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij "ons" doen ze dat wel. Met Amerikaanse 1-dollarbiljetten of zelfs met Macedonia Denar.
Ik kan het mij ook niet herinneren eigenlijk, maar weet wel dat het gebeurd.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, bij ons ook niet.
Lang geleden dat ik op een Turkse bruiloft ben geweest. Bij de laatste Arap-Turk bruiloft deden ze het niet, vandaar mijn vraag.
Hoe komen ze aan MD?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
wc-papier is meer waard waarschijnlijk
Ik doe daar niet aan mee. De bruid en/of de bruidegom krijgen van mij gewoon een gesloten envelop met geld erin.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, Dollars.Bende attım.
Echt toppunt man. Gooi dan geen geld.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
dövizci en mensen die met de auto op vakantie zijn gegaan.
Geld gooien telt ook niet als 'cadeau'. Orkestra'bın cebine giriyor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik doe daar niet aan mee. De bruid en/of de bruidegom krijgen van mij gewoon een gesloten envelop met geld erin.
Mensen die "dansen" op oyun havasi krijgen van mij geen geld ofzo.![]()
Vorig jaar op de bruiloft van m'n nichtje werd ik er nog bijgehaald toen men de taart ging aansnijden: "gelinin en küçük dayisi gelsin, biçak kesmiyor...".![]()
Vergeten te vermelden. In Konya is het (in onze kringen in ieder geval) gebruikelijk dat op zaterdagavond kina gecesi is voor de vrouw en cetnevir voor de man ("vrijgezellenfeest"). Het gooien met waardeloos geld gebeurt op cetnevir (kina gecesi weet ik nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt toppunt man. Gooi dan geen geld.
Het is ook meer een show-off: "ik ben zó welwarend dat ik zoveel geld kan gooien".quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:38 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Geld gooien telt ook niet als 'cadeau'. Orkestra'bın cebine giriyor.
Gewoon een chique bruiloft met 50 a 100 mensen in St. Tropez of Napels met vijfgangendiner en onbeperkt drinken onder het genot van instrumentale muziek en glaasje champagne. Ja toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik doe daar niet aan mee. De bruid en/of de bruidegom krijgen van mij gewoon een gesloten envelop met geld erin.
Mensen die "dansen" op oyun havasi krijgen van mij geen geld ofzo.![]()
Vorig jaar op de bruiloft van m'n nichtje werd ik er nog bijgehaald toen men de taart ging aansnijden: "gelinin en küçük dayisi gelsin, biçak kesmiyor...".![]()
Gewoon naar het stadhuis, krabbeltje zetten en samen uitgebreid op vakantie gaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:53 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Gewoon een chique bruiloft met 50 a 100 mensen in St. Tropez of Napels met vijfgangendiner en onbeperkt drinken onder het genot van instrumentale muziek en glaasje champagne. Ja toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon naar het stadhuis, krabbeltje zetten en samen uitgebreid op vakantie gaan.Dat krabbeltje, een van de spannendste momenten uit je leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Ebesinin yigeninin amcasinin oglundan bir ceyrek!''quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Taki merasimi is nog zoiets waar ik een hekel aan heb.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
''Ebesinin yigeninin amcasinin oglundan bir ceyrek!''![]()
Wat zegt tegenworodig zo'n krabbeltje nog..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat krabbeltje, een van de spannendste momenten uit je leven.
Voor velen waarschijnlijk niks, voor mij heel veel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat zegt tegenworodig zo'n krabbeltje nog..
Daarom geef ik alleen een gesloten envelop. Vorig jaar op de bruiloft van m'n nichtje heb ik zelfs tegen die gast gezegd dat hij m'n naam niet mag omroepen. Iedereen maar denken dat ik niks heb gegeven omdat ze mijn naam niet hebben gehoord..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
''Ebesinin yigeninin amcasinin oglundan bir ceyrek!''![]()
Maar ik bedoel, zo'n krabbeltje kan tegenwoordig zo ongedaan worden. Lijkt mij niet spannend.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Voor velen waarschijnlijk niks, voor mij heel veel.
Niet veel. Een huwelijk is niet meer zo heilig als vroeger.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat zegt tegenworodig zo'n krabbeltje nog..
Laat ze denken, joh. Mensen zullen toch wel over je roddelen. Hoe vaak heb ik mensen na bruiloften wel niet horen roddelen dat iemand (zogenaamd) te weinig of te veel heeft gegeven. Sana ne.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daarom geef ik alleen een gesloten envelop. Vorig jaar op de bruiloft van m'n nichtje heb ik zelfs tegen die gast gezegd dat hij m'n naam niet mag omroepen. Iedereen maar denken dat ik niks heb gegeven omdat ze mijn naam niet hebben gehoord..![]()
Sommige mensen overdrijven wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laat ze denken, joh. Mensen zullen toch wel over je roddelen. Hoe vaak heb ik mensen na bruiloften wel niet horen roddelen dat iemand (zogenaamd) te weinig of te veel heeft gegeven. Sana ne.
Koerden?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Sommige mensen overdrijven wel.
Laatst hadden ze op een verloving 2,5 kilo goud gegeven. Kom op, een verloving...
Maar verder ben ik het met jullie eens.
Het boeit me ook niet wat ze denken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laat ze denken, joh. Mensen zullen toch wel over je roddelen. Hoe vaak heb ik mensen na bruiloften wel niet horen roddelen dat iemand (zogenaamd) te weinig of te veel heeft gegeven. Sana ne.
En de volgende dag weer teruggevraagd zeker?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Sommige mensen overdrijven wel.
Laatst hadden ze op een verloving 2,5 kilo goud gegeven. Kom op, een verloving...
Maar verder ben ik het met jullie eens.
En dat op een maandagochtend toch? Want gratis...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Gewoon naar het stadhuis, krabbeltje zetten en samen uitgebreid op vakantie gaan.
Afhankelijk van de gemeente.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:12 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
En dat op een maandagochtend toch? Want gratis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |