Je moet het bestand wel dezelfde naam geven als het filmbestand.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
Ik krijg die ondertitels niet.![]()
![]()
Dan maar zonder.
Ik opende niet in vlc. Toen ik daar opende deed ie het gelijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je moet het bestand wel dezelfde naam geven als het filmbestand.
ik weet, maar vind het wel vermakelijkquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben raar. Dat heb je toch al wel door, schat
Tweelingzusjessssssquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik weet, maar vind het wel vermakelijken stiekem ben ik oook wel een beetje zo als jij
Ik wel..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jaaa
ik heb geen dikke benen btw vraag jfm
awww ga nu hardlopen dan, kan je je energie kwijttttquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wel..Ga denk toch maar echt weer hardlopen.. Kutzooi.
Zie je hoe ik film kijken probeer uit te stellen HIHAOHAAHHIAH
Ja doei. wil je me verkracht hebben OFSOquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
awww ga nu hardlopen dan, kan je je energie kwijtttt
oh ja nee dat is niet de bedoeling neequote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja doei. wil je me verkracht hebben OFSO
Wil je mn foto nogquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh ja nee dat is niet de bedoeling nee
Part of the game.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:50 schreef expans het volgende:
[..]
TSK'dan resmi aciklama geldi, google maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |