Dit sowieso doen. Slachterofferhulp heeft in de verhalen die ik hier ken indirect (o.a. een meisje dat op stap zomaar geslagen is) voor behoorlijke schadevergoedingen gezorgd. Ook een manier om hem nog een hak te zetten zodat je dat wat los kunt laten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:25 schreef Slapshot het volgende:heb je ook met hem gesproken over slachtofferhulp?
Moet je wel weten om wie het gaat?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:44 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Heftig verhaal.
Dit sowieso doen. Slachterofferhulp heeft in de verhalen die ik hier ken indirect (o.a. een meisje dat op stap zomaar geslagen is) voor behoorlijke schadevergoedingen gezorgd. Ook een manier om hem nog een hak te zetten zodat je dat wat los kunt laten.
Sterkte.
Euw....ja...dat is wel een vereiste inderdaad. Lezen LaB...quote:
Dus bestaat er wel degelijk zinvol geweld. Waarom zeg je dit dan? (Politiek correct.)quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:14 schreef beestjuh het volgende:
Zinloos geweld. Zo'n rare uitdrukking vond ik dit, want al het geweld, met uitzondering van jezelf of je naasten verdedigen, is in mijn optiek zinloos.
quote:
Doe normaal manquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:32 schreef shifto het volgende:
Vrouw achter het stuur...Maar wat een hufter, laten we hopen dat hij een keer de verkeerde tegen komt.
Ben je ongesteld ofzo? Doe effe normaal joh.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:56 schreef Zweetteef het volgende:
Gewoon niet aanstellen zulke dingen gebeuren
Nou, blijkbaar had ie toch minder haast aangezien ie toch nog de tijd had om te remmen, de bestuurdster achter hem tot stoppen te dwingen en gelijk zn vuisten te gaan gebruikenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:30 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Maar die gast ging naar hetzelfde feest als jij?
Tevens kan ik me niet voorstellen dat mensen zo opgefokt zijn dat ze zoiets doen... En helemaal niet bij een vrouw. Maar ik snap de frustratie van zo'n gast wel....
Het ook wel erg vervelend als mensen zo langzaam rijden terwijl iemand erachter zit die misschien wel haast heeft. Ga dan gewoon 80 rijden denk ik bij mezelf. Even buiten je verhaal om want wat je overkomen is is gewoon bizar en laf gedrag. Verkeerde moment, op de verkeerde plek (in jouw geval)
Dat snap je niet? Wat snap je niet aan een maatschappij wat altijd een % gestoorden heeft. Je komt dat soort mensen helaas nou om de zoveel tijd tegen. Is het niet in het verkeer, dan wel in een kroeg of in een voetbal stadion.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:01 schreef gianni61 het volgende:
ik snap niet hoe mensen zo opgefokt kunnen worden in het verkeer om uit te stappen en iemand te slaan. en al zeker een vrouw..
Nee inderdaad. Een gebroken neus en hersenschudding is niks. Hoezo ziektewet, gewoon weer aan het werk!quote:Op zondag 9 maart 2014 02:46 schreef SugeLucky het volgende:
vreselijk om te horen.
echter gaat het om een klap. ik heb ook een aantal keer een klap of meerdere klappen gehad, niet altijd met een aanleiding. om hiervoor in de ziektewet te gaan en slachtofferhulp in te schakelen lijkt me wat overdreven.
je mag je zelf best (voorzichtig) een schop onder je reet geven om weer gewoon lol te gaan maken. de kans dat je zo'n idioot nog een keer tegen komt is uiterst klein.
Uhhuh..quote:Op zondag 9 maart 2014 02:46 schreef SugeLucky het volgende:
vreselijk om te horen.
echter gaat het om een klap. ik heb ook een aantal keer een klap of meerdere klappen gehad, niet altijd met een aanleiding. om hiervoor in de ziektewet te gaan en slachtofferhulp in te schakelen lijkt me wat overdreven.
je mag je zelf best (voorzichtig) een schop onder je reet geven om weer gewoon lol te gaan maken. de kans dat je zo'n idioot nog een keer tegen komt is uiterst klein.
Dat is het andere uiterste maar hoe zij het omschrijft(icm de schrijfstijl, vooral de laatste alinea) snap ik wel dat iemand dat als overdreven zouden kunnen zien...dat is het naar mijn mening ook wel een KLEIN beetje (niet het letsel en de gebroken neus, maar de manier waarop ze er zelf mee omgaat)....maarja dat is nogal persoonlijk hoe iemand ermee omgaat en verwerkt.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:53 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Een gebroken neus en hersenschudding is niks. Hoezo ziektewet, gewoon weer aan het werk!
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:17 schreef trigt013 het volgende:
Wat een vervelende situatie, veel sterkte gewenst.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:19 schreef awiebo het volgende:
nare situatie en kut ervaring TS.
Kusjes.![]()
[ afbeelding ]
Kan slecht tegen zulk soort mensen.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
Best erg om te lezen.
Sterkte.
Kan er niet meer van maken.
Dank je wel voor jullie lieve woorden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:03 schreef Ouder1 het volgende:
Ik heb geen tips of adviezen voor je, maar wil je wel heel graag veel sterkte wensen.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Praten helpt zeker wel, sterker nog, volgens mij is dat een van de beste manieren om ermee om te leren gaan.
Lukt dat niet goed met vrienden of familie, dan zou ik op zoek gaan naar een praatgroep?
Praten met mensen die ook slachtoffer zijn geworden van zinloos geweld zal misschien ook best verhelderend zijn, hoe gaan zij ermee om bv. ?
Dat is sowieso niet iets om je voor te schamen ofzo trouwens...
Mijn ouders zijn superlief voor me, ik eet voorlopig thuis omdat ik anders geen hap door m'n keel krijg, en mijn vader neemt me op sleeptouw voor kleine klusjes op de boerderij zodat ik wat afleiding heb. Over vrienden heb ik de, helaas velen welbekende, conclusie moeten trekken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:29 schreef blondetrien het volgende:
Sterkte, TS. En onthoud dat het echt helemaal niet erg is om je zo te voelen. Hopelijk kan je de draad snel weer oppakken.
Praten lijkt me inderdaad het beste, misschien zelfs met mensen met soortgelijke traumatische ervaringen? Dus inderdaad een praatgroep ofzo? Dan kun je je ei kwijt én zien hoe zij er mee omgaan.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:25 schreef Slapshot het volgende:
Je bent bij de dokter geweest, heb je ook met hem gesproken over slachtofferhulp?
Slachtofferhulp heeft me vrijdag gebeld, naar aanleiding van mijn aangifte. Er is kennelijk een schadefonds waaruit geput wordt wanneer de dader niet te achterhalen is (en het lijkt me niet het type dat zichzelf uit wroeging aangeeft). Schrale troost maar ik zeg er geen nee tegen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:44 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Heftig verhaal.
[..]
Dit sowieso doen. Slachterofferhulp heeft in de verhalen die ik hier ken indirect (o.a. een meisje dat op stap zomaar geslagen is) voor behoorlijke schadevergoedingen gezorgd. Ook een manier om hem nog een hak te zetten zodat je dat wat los kunt laten.
Sterkte.
Nee dus.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:26 schreef Scorpie het volgende:
Hebben ze die teringlijer wel te pakken gekregen?
Wat is er toch mis met een goeie ouderwetse middelvinger? Maar erg verstandig van je, dát had ik ook moeten doen en mocht ik dit ooit weer meemaken, hoop ik dat ik zo wijs wel ben. Helaas heb ik de sterke neiging mensen aan te spreken op asociaal gedrag maar misschien dat ik dat bij deze heb afgeleerd.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:32 schreef muhahaha het volgende:
Ooit 1 keer meegemaakt, verkeersakkefietje waarbij de ander besloot om fysiek verhaal te komen halen. Wij zagen de bui al hangen en kozen toen het hazenpad. Erg naar dat dit je is overkomen. Beterschap!
Een vrij tengere vrouw ook nog, en deze man was zo te zien en voelen geen onbekende in de sportschool. Onvoorstelbaar ja, dat je je dan zo moet laten gelden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:01 schreef gianni61 het volgende:
ik snap niet hoe mensen zo opgefokt kunnen worden in het verkeer om uit te stappen en iemand te slaan. en al zeker een vrouw..
Het was er zo eentje die het voor de rest verpest ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:06 schreef inslagenreuring het volgende:
Was het een blanke Nederlander?
Dat soort tuig mogen ze van mij afmaken
En dan mijn lief oud vehikeltje total loss? Wie weet wat ie dan had gedaan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:07 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Conclusie: TS had even flink op de rem moeten gaan staan om hem te laten weten dat ze zijn gedrag niet accepteert.
Er werd aan de weg gewerkt en ik mocht er maar 50! Laat jij je dan wel opjagen, met het risico dat je je rijbewijs kwijt bent als je geflitst wordt?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:30 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Maar die gast ging naar hetzelfde feest als jij?
Tevens kan ik me niet voorstellen dat mensen zo opgefokt zijn dat ze zoiets doen... En helemaal niet bij een vrouw. Maar ik snap de frustratie van zo'n gast wel....
Het ook wel erg vervelend als mensen zo langzaam rijden terwijl iemand erachter zit die misschien wel haast heeft. Ga dan gewoon 80 rijden denk ik bij mezelf. Even buiten je verhaal om want wat je overkomen is is gewoon bizar en laf gedrag. Verkeerde moment, op de verkeerde plek (in jouw geval)
bezig blijven en afleiding helpt meestal wel.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:03 schreef beestjuh het volgende:
Mijn ouders zijn superlief voor me, ik eet voorlopig thuis omdat ik anders geen hap door m'n keel krijg, en mijn vader neemt me op sleeptouw voor kleine klusjes op de boerderij zodat ik wat afleiding heb. Over vrienden heb ik de, helaas velen welbekende, conclusie moeten trekken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |