Gewoon maken... dan vind ze het opeens wel mooi.. wel leuke plankjes zoeken natuurlijk...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:55 schreef Guul het volgende:
Dat laatste zat ik ook aan te denken, maar dat vindt mijn vriendin weer niet mooi...
Ben al een tijdje op zoek geweest naar een beugel oid, maar helaas nog niet kunnen vinden.
En nee, ik ga niet meer dan 100 van die touwtjes aan de muur bevestigen!
Dat is inderdaad wel minimalistisch.quote:
Die ikea zweefplanken schuif je over een staaf heen. Als je ze verticaal hangt moet je wel borgen dat de plank niet van de staven afschuift.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:16 schreef Guul het volgende:
Ik denk dat ik inderdaad voor 2 zijplanken ga.
Nu nog even iets bedenken waarmee ik die buizen vast ga zetten.
Kan natuurlijk van die zwevende muurplanken van ikea als zijkant gebruiken en daar gaten in boren waar de buizen in rusten.
Hmmm... zou dat wel stevig genoeg zijn?
Kijk, dat lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:16 schreef Kanjer het volgende:
Jaren geleden voor mijn vrouw een schoenenwand gemaakt.
Gaatjesbord over de breedte van de kamer gemaakt, kleurtje erop gedaan.
Beugeltjes gekocht via mp, van die beugeltjes die ze in winkels gebruiken om blisterverpakkingen op te hangen, lengte ongeveer 20 cm.
2 beugeltjes, 1 laag en 1 wat hoger: 1 paar hakken, leek het net alsof de schoenen zweefden tegen de muur.
Zou heel wat dozen moeten doorgraven voor een foto, dus dat gaat niet lukken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:31 schreef Guul het volgende:
[..]
Kijk, dat lijkt me wel wat.
Heb je wellicht een paar foto's om het te verduidelijken?
Die dingen zijn natuurlijk ook heel simpel zelf te maken. En als jij de constructie maakt kan zij ze natuurlijk verven. (lijkt mij niet meer dan logisch)quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:13 schreef Guul het volgende:
Hmmm... is inderdaad ook een idee.
Maar dan hebben we een aantal van die dingen nodig en zo goedkoop zijn ze nou ook weer niet (¤ 162)
Prima idee.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:41 schreef Guul het volgende:
Ik zat zelf te denken om iets van CV buizen te maken, dus een soort “plank” van twee ongelijke liggers en dan een aantal boven elkaar.
Nu moet ik alleen nog bedenken hoe ik deze buizen ongelijk aan de muur krijg.
Helaas zijn er geen zijwanden, dus er moet een soort standaard gecreeerd worden.
met muurplaten op de achterwand?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:41 schreef Guul het volgende:
Hoi allemaal,
Ik zat zelf te denken om iets van CV buizen te maken, dus een soort “plank” van twee ongelijke liggers en dan een aantal boven elkaar.
Nu moet ik alleen nog bedenken hoe ik deze buizen ongelijk aan de muur krijg.
Helaas zijn er geen zijwanden, dus er moet een soort standaard gecreeerd worden.
Heeft iemand ideeen?
Natuurlijk zijn andere suggesties om zo’n schoenenwand te maken ook heel erg welkom!
Alvast bedankt.
Gr. Guul
Dat lijkt leuk en aardig, maar bij een beetje breedte (en een meer heb je al snel nidg voor een oaar paar schoeen), wordt het moment op de muurplaat te groot en komt alles met schroef en al uit de muur zetten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:04 schreef Holenbeer het volgende:
cv buis in een brede u buigen, de 2 uiteinden in een muurplaat doen en dan aan de muur schroeven.
2 u vormen onder elkaar waarbij de 2 vertikale zijdes van de onderste U langer is dan van de bovenste. Daar dan de schoenen opzetten.
Filippijnse vriendin?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:10 schreef Guul het volgende:
Het worden inderdaad twee planken met daar tussen de buizen.
Ze heeft even het aantal paar schoenen geteld dat ze heeft en dat worden aardig wat buizen...
Maar goed met mijn schoenen erbij zijn het er slechts 113 paar.
Als het klaar is zal ik wel even een fotootje plaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |