abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141595318
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 11:44 schreef stoeltafel het volgende:
Kan je binnen een maand voor ¤ 500 naar Azie? Heb net zitten zoeken op de bekende sites zoals skyscanner, cheaptickets maar alles zit al rond de 700 a 900e... Helaas dit jaar niet eerder kunnen boeken ivm werk.
https://www.google.nl/flights/#search;f=DUS;t=BKK;d=2014-07-17;r=2014-08-06;tt=o;sel=DUSKBP0PS412-KBPBKK2PS271

Dusseldorf - Kiev - Bangkok voor 495 euro enkele reis op 17 juli. Met een overstap van 50 uur in Kiev dus tijd zat ook nog iets van de stad te zien :7
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_141714574
quote:
6s.gif Op donderdag 26 juni 2014 22:10 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

https://www.google.nl/flights/#search;f=DUS;t=BKK;d=2014-07-17;r=2014-08-06;tt=o;sel=DUSKBP0PS412-KBPBKK2PS271

Dusseldorf - Kiev - Bangkok voor 495 euro enkele reis op 17 juli. Met een overstap van 50 uur in Kiev dus tijd zat ook nog iets van de stad te zien :7
Thnx, zo is kijken.
pi_141812223
Op 28 of 29 juli een enkeltje van Nederland, Duitsland of Engeland naar Argentinië, aan welke prijs moet ik dan ongeveer denken? Ik kom zelf rond de 780 uit met KLM vanaf Dusseldorf.

Maar als het goedkoper kan door bijv. eerst op Mexico te vliegen is dat ook prima.

[ Bericht 36% gewijzigd door Xa1pt op 02-07-2014 13:08:10 ]
pi_141821224
25 september retour van Buenos Aires naar Panama en dan ergens 5 oktober weer terug.. waar moet ik aan denken?

quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2014 12:56 schreef Xa1pt het volgende:
Op 28 of 29 juli een enkeltje van Nederland, Duitsland of Engeland naar Argentinië, aan welke prijs moet ik dan ongeveer denken? Ik kom zelf rond de 780 uit met KLM vanaf Dusseldorf.

Maar als het goedkoper kan door bijv. eerst op Mexico te vliegen is dat ook prima.
Een enkeltje? Kom je dan wel die landen binnen? Ik zou sowieso op retour zoeken en dan desnoods die terugreis niet gebruiken maar retours zijn vaak goedkoper dan enkeltjes. Ik vlieg zelf 13 augustus met Iberia vanaf Dusseldorf ( via Madrid ) naar Buenos Aires voor 600 euro ( wel begin juni geboekt ).
pi_141988165
ik heb er eigenlijk nooit last mee gehad, bijvoorbeeld door aan te geven dat ik via land het land zou verlaten, maar dat is niet in Zuid Amerika geweest. Mijn vader trouwens wel in Brazilië, waar er niet naar gekeken werd.

Ik heb in Azië met stapels enkele reizen gewerkt, en nog nooit iemand die er om gevraagd heeft, behalve China en Rusland.

Mexico en Argentinië: geen idee. Wie weet even informeren bij ambassade?
pi_141990774
Niet in de Filipijnen geweest? Die laten je niet op de vlucht als je geen uitgaand-ticket laat zien is mijn ervaring. Verder ook het enige land waar ik dat bij gehad heb.
pi_142014294
Heel erg lastminute :@ wegens omstandigheden

Ik wil vrijdag naar Boedapest vliegen en volgende week vrijdag terug. Mag een dagje verschillen eventueel.

1. Vanaf: Schiphol/Eindhoven/Weeze
2. Wanneer: 11-18 juli
3. Waar: Boedapest
4. Hoe: vliegtuig
5. Hoe: zo goedkoop mogelijk
6. Gevonden prijzen: rond de 200 euro via skyscanner vanaf schiphol

Ik heb geen creditcard, kan er wel eentje lenen van iemand. Moet ik die kaart dan ook meenemen ter identificatie of is dat alleen als je rechtstreeks bij een maatschappij boekt?

Kan ik beter nog een dag of twee dagen wachten (of eventueel zelfs op het vliegveld een ticket kopen) of is dat teveel risico? Naar mijn weten passen de airlines op dinsdag hun prijzen aan voor het weekend, dus dat kan ook nog omlaag gaan.
  maandag 7 juli 2014 @ 19:05:46 #233
410299 MartijnUK
Nu MartijnNZ...
pi_142014811
Ga er maar vanuit dat het alleen maar duurder wordt.

EIN-BUD met Wizzair is ¤210 (wel fors voor een lowcost airline)
AMS-BUD vind ik direct het goedkoopste met KLM ¤270 of via Wenen voor ¤248 met Austrian
Weeze vind ik niks.

CC heb je niet nodig op het vliegveld verder.

Als je goedkoper wilt zoeken kun je ook zoeken naar VIE (Wenen) of BTS (Bratislava) en vervolgens met trein of bus verder reizen.
pi_142061865
Ik ben op zoek naar de goedkoopste tickets voor onderstaande trip. Er moet per persoon 1 stuks ruimbagage bij zitten. De goedkoopste prijs die ik tot nu toe heb gevonden is met easyjet voor +/- 250¤ p.p. totaal.

Vertrek vanaf Amsterdam/Eindhoven/Rotterdam/Brussel/Dusseldorf

01-Augustus -> Nederland -> Londen
04-Augustus -> Londen -> Belfast
08-Augustus -> Belfasdt -> Nederland

Alvast bedankt voor de hulp!
pi_142064069
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:53 schreef roym het volgende:
Ik ben op zoek naar de goedkoopste tickets voor onderstaande trip. Er moet per persoon 1 stuks ruimbagage bij zitten. De goedkoopste prijs die ik tot nu toe heb gevonden is met easyjet voor +/- 250¤ p.p. totaal.

Vertrek vanaf Amsterdam/Eindhoven/Rotterdam/Brussel/Dusseldorf

01-Augustus -> Nederland -> Londen
04-Augustus -> Londen -> Belfast
08-Augustus -> Belfasdt -> Nederland

Alvast bedankt voor de hulp!
Lijkt mij een prima prijs. Londen - Belfast heb je niet heel veel keuze, Aer Lingus is duurder dan easyJet. Belfast - Amsterdam vliegt alleen easyJet. Als je mazzel hebt kan je wellicht nog een tientje uitsparen door vanuit Brussel of Dusseldorf te vertrekken, maar dan moet je ook weer die kant op.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_142064300
Thanks! Dan weet ik genoeg en zal het deze optie worden.
  woensdag 9 juli 2014 @ 09:16:17 #237
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_142083229
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 00:03 schreef Speculant. het volgende:
Niet in de Filipijnen geweest? Die laten je niet op de vlucht als je geen uitgaand-ticket laat zien is mijn ervaring. Verder ook het enige land waar ik dat bij gehad heb.
Singapore hetzelfde.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 9 juli 2014 @ 14:48:01 #238
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_142093176
Hey,

Ik moet een vlucht hebben voor 16-7 of 17-7 vanaf een vliegveld in Nl of Duitsland naar vliegveld Sarmelleek in Hongarije. 21/7 of 22/7 de vlucht de andere kant op. Ik kan deze vlucht echter nergens vinden... Wie helpt me verder?

Grt
pi_142093215
Omdat jullie me vaker goed geholpen hebben:

Eind juli/begin augustus van Amsterdam naar Seattle, verblijf aldaar een dag of 9, retour vóór 15 augustus.

Het goedkoopste wat ik heb kunnen vinden is meer dan 1100 euro met KLM. Overstappen etc. maakt mij niet zoveel, mits de totale reistijd redelijk is.
pi_142093774
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 14:48 schreef Amplifier het volgende:
Hey,

Ik moet een vlucht hebben voor 16-7 of 17-7 vanaf een vliegveld in Nl of Duitsland naar vliegveld Sarmelleek in Hongarije. 21/7 of 22/7 de vlucht de andere kant op. Ik kan deze vlucht echter nergens vinden... Wie helpt me verder?

Grt
German Wings vliegt op 19 juli en dan pas weer op 2 augustus vanaf Düsseldorf. En dan op elk van die dagen een heen- en een terugvlucht. Is het niet makkelijker om naar Boedapest te vliegen en dan verder met de trein?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_142095623
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 14:48 schreef Negentiendertig het volgende:
Omdat jullie me vaker goed geholpen hebben:

Eind juli/begin augustus van Amsterdam naar Seattle, verblijf aldaar een dag of 9, retour vóór 15 augustus.

Het goedkoopste wat ik heb kunnen vinden is meer dan 1100 euro met KLM. Overstappen etc. maakt mij niet zoveel, mits de totale reistijd redelijk is.
Air Transat heeft nog een paar goedkope vluchten van Amsterdam naar Vancouver, bijvoorbeeld 13-21 juli voor 638 euro. Vertrek- en aankomsttijden zijn perfect om vanaf Vancouver een huurauto, bus, trein of vliegtuig te pakken naar Seattle, alhoewel een dagje Vancouver ook zeker aan te raden is.

Let er wel op dat je voor deze route weliswaar geen ESTA nodig hebt, maar wel aan de grens met de VS een I94 visum moet kopen, als je niet al een ESTA hebt die nog geldig is.

[ Bericht 8% gewijzigd door DutchTrain op 09-07-2014 15:56:56 ]
pi_142096497
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 14:48 schreef Amplifier het volgende:
Hey,

Grt
Moet je echt op dat vliegveld zijn of in een plaats langs het Balaton meer. Vliegen naar Budapest en dan de trein is het makkelijkst. Eventueel kan je ook nog via Oostenrijk reizen. Of als je nog onder de 26 bent, een Interrail kaart kopen en lekker met de trein gaan
  woensdag 9 juli 2014 @ 16:12:50 #243
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_142097469
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:02 schreef Felixa het volgende:

[..]

German Wings vliegt op 19 juli en dan pas weer op 2 augustus vanaf Düsseldorf. En dan op elk van die dagen een heen- en een terugvlucht. Is het niet makkelijker om naar Boedapest te vliegen en dan verder met de trein?
Dat is een optie!

quote:
2s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:55 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Moet je echt op dat vliegveld zijn of in een plaats langs het Balaton meer. Vliegen naar Budapest en dan de trein is het makkelijkst. Eventueel kan je ook nog via Oostenrijk reizen. Of als je nog onder de 26 bent, een Interrail kaart kopen en lekker met de trein gaan
Nee ik moet naar een plaats aan het Balaton meer zijn; Balatonfenyves. Ik zat eens te kijken op de site www.interrail.eu en ik zag een jongerenkaart voor 184 euro, een global pass. Ik zag ook deze:

http://nl.interrail.eu/interrail-passes/one-country-pass/hungary

Is deze alleen bedoeld om in Hongarije te reizen of van bijvoorbeeld station Utrecht naar station Boedapest?
pi_142097589
quote:
99s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:12 schreef Amplifier het volgende:
Nee ik moet naar een plaats aan het Balaton meer zijn; Balatonfenyves. Ik zat eens te kijken op de site www.interrail.eu en ik zag een jongerenkaart voor 184 euro, een global pass. Ik zag ook deze:

http://nl.interrail.eu/interrail-passes/one-country-pass/hungary

Is deze alleen bedoeld om in Hongarije te reizen of van bijvoorbeeld station Utrecht naar station Boedapest?
Die laatste is alleen voor reizen in Hongarije. Die eerste is voor je hele reis. Daar komt dan nog een paar euro toeslag bij voor een enkele nachttrein of intercity. En je kan ook nog wat andere steden gaan bekijken :)
Je kan op www.bahn.de je reis plannen.

Vliegen komt nu ook al op zo'n 180 euro.
  woensdag 9 juli 2014 @ 16:17:23 #245
324397 Amplifier
Knallen dus
pi_142097705
quote:
2s.gif Op woensdag 9 juli 2014 16:15 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Die laatste is alleen voor reizen in Hongarije. Die eerste is voor je hele reis. Daar komt dan nog een paar euro toeslag bij voor een enkele nachttrein of intercity. En je kan ook nog wat andere steden gaan bekijken :)
Je kan op www.bahn.de je reis plannen.
Wel fijn, ik hou persoonlijk niet zo van vliegen :D Ik zal eens even plannen.
pi_142155142
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 09:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Singapore hetzelfde.
Filippijnen nooit geweest, Singapore ben ik vaak geweest (wat is vaak... maar al wel zeker 8x in de afgelopen 10 jaar) en bij mij nog nooit om gevraagd. 1x had ik überhaupt geen uit-vlieg ticket (kocht ik pas toen ik in Singapore was) en andere keren had ik bijvoorbeeld aankomst met Malaysian of Singapore, en dan een dag later door met Air Asia bijvoorbeeld.

Is bij mij nog nooit om gevraagd... Maar goed, ik snap het helemaal als iemand geen risico wil nemen hoor! Ik probeer niemand over te halen ofzo :-)
pi_142155206
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:51 schreef arokhm het volgende:

[..]

Filippijnen nooit geweest, Singapore ben ik vaak geweest (wat is vaak... maar al wel zeker 8x in de afgelopen 10 jaar) en bij mij nog nooit om gevraagd. 1x had ik überhaupt geen uit-vlieg ticket (kocht ik pas toen ik in Singapore was) en andere keren had ik bijvoorbeeld aankomst met Malaysian of Singapore, en dan een dag later door met Air Asia bijvoorbeeld.

Is bij mij nog nooit om gevraagd... Maar goed, ik snap het helemaal als iemand geen risico wil nemen hoor! Ik probeer niemand over te halen ofzo :-)
Dus je had een uitvliegticket?
Ze vragen er niet naar maar ik weet dat dat bij mij op schiphol al gezegd werd.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 11 juli 2014 @ 17:31:36 #248
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_142176970
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dus je had een uitvliegticket?
Ze vragen er niet naar maar ik weet dat dat bij mij op schiphol al gezegd werd.
De officiële regel voor Singapore, maar ook Maleisië en Thailand is dat je een vliegticket moet hebben welke aantoont dat je binnen de geldigheid van het visum on arrival je weer vertrekt.
Nu is het aan mij bij binnenkomst in Singapore nog nooit gevraagd bij binnenkomst over land of via een luchthaven maar aan mensen uit bijvoorbeeld Thailand loopt het vraaggesprek bij binnenkomst anders en moet je dit wel aan kunnen tonen, en een reisplan hebben.

Bij vertrek uit Australië naar Maleisië wilde men mij niet op de vlucht toelaten (inchecken) omdat ik op dat moment geen vliegticket kon laten zien dat ik weer uit Maleisië zou vertrekken, ik heb ter plekke gelukkig digitaal een ticket kunnen opvragen en via de check in manager goedkeuring ontvangen. (Want je in de SOP stond dat het een uitgeprinte versie moet zijn, maar ik reis enkel en alleen digitaal, dat begreep gelukkig de manager ook).
Bij aankomst in Maleisië, de laatste 10 jaar meer dan 50x is het mij echter nog nooit gevraagd. ook niet nu ze iets strikter zijn met het naleven van de vingerafdrukken en dergelijke.

Het kan je dus bij vertrek wel dergelijk gevraagd worden en men kan je rechtmatig de check in weigeren als dit in de immigratievoorwaarden van het land staan. Want vergeet niet, als een passagier bij aankomst wordt geweigerd wordt er gekeken of de luchtvaartmaatschappij wel alle visa en voorwaarden voor binnenkomst voor de reiziger heeft gecontroleerd, wanneer dit niet zo is wordt er een boete van vele duizenden euro's opgelegd, naast de verplichting tot het terug vervoeren van de reiziger, dus zo vreemd is het niet dat men dit controleert. Bij binnenkomst heeft de immigratiedienst van het betreffende land natuurlijk weer eigen speerpunten, en over het algemeen behoort een blanke West Europeaan niet tot die speerpunten.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_142192813
Ik werd ook geweigerd bij een vlucht naar Qatar. Omdat ik geen geldig retour ticket had.

En omdat ik naar een schip ging en een geldig zeemans visum had mocht ik na lang zeuren eindelijk mee

Bleek de klant een toeristen ticket ipv een zeemans ticket had geboekt
pi_142192831
alles bij elkaar genomen kun je dus beter geen risico nemen begrijp ik. Misschien dat je net als ik geluk hebt en nooit problemen hebt, maar als je 1x gevraagd wordt en je hebt het niet is het wel heeeel zuur als je dan vast zit. :-)
pi_142193036
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:22 schreef Eris het volgende:
Ik werd ook geweigerd bij een vlucht naar Qatar. Omdat ik geen geldig retour ticket had.

En omdat ik naar een schip ging en een geldig zeemans visum had mocht ik na lang zeuren eindelijk mee

Bleek de klant een toeristen ticket ipv een zeemans ticket had geboekt
haha, dat is ook mooi ja, sommige mensen gaan natuurlijk ook op cruise, en hebben dus geen uitreisticket. Geen idee hoe mensen daar mee omgaan in 'lastige' landen. Zal toch wel wat voor geregeld zijn.

Ik heb het 1x een beetje gehad in Dubai. De incheck had me gewoon doorgelaten, maar daarna heb je de papierencheck vlak voor passportcheck. Daar kwam ik dus niet door de papierencheck heen. Geen idee meer waarom (misschien omdat het land waar ik heen wilde een geldigheid van paspoort eiste van 6 maanden ofzo) maar ik mocht niet door. Toen de dame mijn wanhoop zag (voor mij was de reis erg belangrijk) zei ze:

"ik ga en mag je niet doorlaten, sorry. MAAR ik kijk nu even 10 seconden naar links, en als jij dan langs me heen glipt heb ik het niet kunnen zien, maar dat is je eigen verantwoordelijkheid"

en toen kon ik dus wel gewoon mee. Aan de grens daarna nergens problemen gehad. maar dat was kantje boord!

PS: sorry dat ik zo ver offtopic ging/ga, ik zal nu gewoon weer proberen mensen aan goede tickets te helpen!!
pi_142200228
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:27 schreef arokhm het volgende:

[..]

haha, dat is ook mooi ja, sommige mensen gaan natuurlijk ook op cruise, en hebben dus geen uitreisticket. Geen idee hoe mensen daar mee omgaan in 'lastige' landen. Zal toch wel wat voor geregeld zijn.

Ik heb het 1x een beetje gehad in Dubai. De incheck had me gewoon doorgelaten, maar daarna heb je de papierencheck vlak voor passportcheck. Daar kwam ik dus niet door de papierencheck heen. Geen idee meer waarom (misschien omdat het land waar ik heen wilde een geldigheid van paspoort eiste van 6 maanden ofzo) maar ik mocht niet door. Toen de dame mijn wanhoop zag (voor mij was de reis erg belangrijk) zei ze:

"ik ga en mag je niet doorlaten, sorry. MAAR ik kijk nu even 10 seconden naar links, en als jij dan langs me heen glipt heb ik het niet kunnen zien, maar dat is je eigen verantwoordelijkheid"

en toen kon ik dus wel gewoon mee. Aan de grens daarna nergens problemen gehad. maar dat was kantje boord!

PS: sorry dat ik zo ver offtopic ging/ga, ik zal nu gewoon weer proberen mensen aan goede tickets te helpen!!
[offtopic]
Dit was voor werk op een bagger boot maar dat daar gelaten.

Meestal heb je een brief te bevestig dat je het land weer via schip XXX gaat verlaten en vaak heb je ook een visum.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 22:03:18 #253
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_142220308
Ik zit alvast een beetje rond te kijken voor een citytrip begin volgend jaar.
Iemand nog tips waar ik het beste kan zoeken voor goedkope tickets? Of wanneer ik het beste kan boeken. Zat te denken aan boedapest of praag iets in die richting.
Wil in principe eind maart begin april liefst vanaf amsterdam, aleen als het erg veel scheelt is eindhoven ook een optie!

eventueel tips voor een goedkope stad zijn zeker ook welkom. :)
  zondag 13 juli 2014 @ 19:18:12 #254
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_142250500
ik wil rond midden december vliegen op nicaragua en 3 maanden later terugvliegen vanaf guatamala. Omgekeerd mag ook.
Vliegen vanaf amsterdam of dusseldorf, maar indien het een groot prijsverschil is wil ik ook wel verder reizen.

Hoe vind ik uberhaupt deze vluchten? ik kan met skyscanner alleen retour vluchten vinden
  zondag 13 juli 2014 @ 19:32:30 #255
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_142251007
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 19:18 schreef pahlawan het volgende:
ik wil rond midden december vliegen op nicaragua en 3 maanden later terugvliegen vanaf guatamala. Omgekeerd mag ook.
Vliegen vanaf amsterdam of dusseldorf, maar indien het een groot prijsverschil is wil ik ook wel verder reizen.

Hoe vind ik uberhaupt deze vluchten? ik kan met skyscanner alleen retour vluchten vinden
probeer je toch een andere site?
http://www.kayak.nl/flights?mc=y
https://www.google.nl/flights/#search;iti=AMS__2014-07-29;tt=m
http://www.momondo.nl/
  zondag 13 juli 2014 @ 19:46:54 #256
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_142251739
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 19:32 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

probeer je toch een andere site?
http://www.kayak.nl/flights?mc=y
https://www.google.nl/flights/#search;iti=AMS__2014-07-29;tt=m
http://www.momondo.nl/
bedankt
pi_142303464
Wat ik niet helemaal snap is waarom bij KLM AMS <> LAX <> Las Vegas 100 euro (pp) goedkoper is dan AMS <> LAX. De vlucht is hetzelfde.... :?

Verder mocht iemand nog iets goedkopers vinden dan 700 pp met KLM houd ik me aanbevolen :). LA,SF of Las Vegas maakt niet zoveel uit.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sport_Life op 14-07-2014 23:18:39 ]
pi_142320914
Hoi,

Binnenkort reis ik naar het Sziget festival dat loopt vanaf 11 tot en met 18 augustus. .
Zelf heb ik met mijn reisgenoten al wat opties uitgezocht hoe we daar het goedkoopst en het comfortabelst daar aankomen.

We kunnen voor ongeveer 140 euro vliegen vanaf Dortmund met een rechtstreekse vlucht naar Boedapest met zowel heen als terug 1 dag speling.

Alleen is nu mijn vraag hoe komen we het goedkoopst vanaf Zwolle naar Dortmund?
Alvast bedankt voor jullie hulp! :D
  dinsdag 15 juli 2014 @ 13:23:02 #259
378208 werkman1
lang dun en lekker
pi_142321001
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 13:20 schreef alf89 het volgende:
Hoi,

Binnenkort reis ik naar het Sziget festival dat loopt vanaf 11 tot en met 18 augustus. .
Zelf heb ik met mijn reisgenoten al wat opties uitgezocht hoe we daar het goedkoopst en het comfortabelst daar aankomen.

We kunnen voor ongeveer 140 euro vliegen vanaf Dortmund met een rechtstreekse vlucht naar Boedapest met zowel heen als terug 1 dag speling.

Alleen is nu mijn vraag hoe komen we het goedkoopst vanaf Zwolle naar Dortmund?
Alvast bedankt voor jullie hulp! :D
Vanaf Venlo gaat er een trein rechtstreeks, dit is een regiobaan, waardoor je een groepsticket kan kopen. Kost wel veel reistijd en hangt dus af van hoe laat je vliegt....
pi_142321181
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 13:23 schreef werkman1 het volgende:

[..]

Vanaf Venlo gaat er een trein rechtstreeks, dit is een regiobaan, waardoor je een groepsticket kan kopen. Kost wel veel reistijd en hangt dus af van hoe laat je vliegt....
We hebben de tickets nog niet gekocht. Het festival start op maandag en het vliegtuig zal opstijgen op zondag om 08:35. Niet bepaald ideaal dus. We zouden eventueel een dag eerder kunnen vertrekken naar Dortmund en daar in een hostel een nacht kunnen overnachten.
pi_142321555
Ik zie dat je een schönes Wochenende Ticket kunt bestellen voor 44 euro voor 5 personen. Dan zouden we ideaal vanaf Zwolle naar Venlo kunnen reizen (of vanaf Enschede al Duitsland in te gaan, dit moeten we even zien) om dan vervolgens met dat schönes Wochenende Ticket Duitsland door te gaan.

Ik ga dit voorleggen aan mijn vrienden. Bedankt voor het meedenken Werkman1 :)
  dinsdag 15 juli 2014 @ 13:38:52 #262
378208 werkman1
lang dun en lekker
pi_142321664
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 13:27 schreef alf89 het volgende:

[..]

We hebben de tickets nog niet gekocht. Het festival start op maandag en het vliegtuig zal opstijgen op zondag om 08:35. Niet bepaald ideaal dus. We zouden eventueel een dag eerder kunnen vertrekken naar Dortmund en daar in een hostel een nacht kunnen overnachten.
Inderdaad, anders red je dat niet.... Maar anders kan je altijd nog kijken bij Duitse busmaatschappijen die in Duitsland van stad naar stad rijden. Misschien is er één in de buurt van jullie ri Dortmund
  dinsdag 15 juli 2014 @ 13:40:31 #263
378208 werkman1
lang dun en lekker
pi_142321717
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 13:35 schreef alf89 het volgende:
Ik zie dat je een schönes Wochenende Ticket kunt bestellen voor 44 euro voor 5 personen. Dan zouden we ideaal vanaf Zwolle naar Venlo kunnen reizen (of vanaf Enschede al Duitsland in te gaan, dit moeten we even zien) om dan vervolgens met dat schönes Wochenende Ticket Duitsland door te gaan.

Ik ga dit voorleggen aan mijn vrienden. Bedankt voor het meedenken Werkman1 :)
Die trein vanaf Venlo stopt ook bij station Holzwickede... Vanaf hier ben je praktisch bij het vliegveld
pi_142322300
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 13:40 schreef werkman1 het volgende:

[..]

Die trein vanaf Venlo stopt ook bij station Holzwickede... Vanaf hier ben je praktisch bij het vliegveld
We nemen het erin mee. Thanks!
pi_142533392
Ik ga voor een half jaar stage lopen in Nurnberg. Ik ben van plan om volgende week 28-7 t/m 1-8 naar Nurnberg te vertrekken.
Ik heb een aantal mogelijkheden bekeken: vliegtuig, trein en bus. Ik heb niet veel ervaring met zoeken naar goedkoopste mogelijkheden maar heb nu dit gevonden:

Vliegtuig: ¤185 enkeltje vanaf Rotterdam Airport
Bus (Eurolines): ¤59 enkeltje
Trein: ¤89 enkeltje

Mijn thuisbasis is Rotterdam.
Ik zou graag horen van jullie of jullie nog alternatieven weten. Ik las bijvoorbeeld iets over een Europa-Spezial voor ¤39, hoe werkt dit?, kom er niet echt uit op de site van Deutsche Bahn.
Ook zag ik dat een retour boeken(vliegtuig) vaak goedkoper is dan een enkeltje, hoe kan dit en/of zit er nog een addertje onder het gras?

Alvast bedankt!
pi_142535019
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 22:50 schreef SportstraderNL het volgende:

Mijn thuisbasis is Rotterdam.
Ik zou graag horen van jullie of jullie nog alternatieven weten. Ik las bijvoorbeeld iets over een Europa-Spezial voor ¤39, hoe werkt dit?, kom er niet echt uit op de site van Deutsche Bahn.

Die EuropaSpezial is een treintarief dat op basis van beschikbaarheid wordt aangeboden exact 90 dagen voor vertrek. Je kan dus voor 39 euro naar Nurnberg, als je 90 dagen van tevoren boekt.

Eurolines lijkt de beste optie van bovenstaande, zolang het geen nachtbus is.
Anders kan je nog met de trein naar Dusseldorf (34 euro via Bahn.de) en verder met Flixbus (22 euro) of één van de vele andere busaanbieders (ICBus, Meinfernbus, Postbus etc) in Duitsland (geen prijzen van opgezocht)
pi_142574736
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:21 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Die EuropaSpezial is een treintarief dat op basis van beschikbaarheid wordt aangeboden exact 90 dagen voor vertrek. Je kan dus voor 39 euro naar Nurnberg, als je 90 dagen van tevoren boekt.

Eurolines lijkt de beste optie van bovenstaande, zolang het geen nachtbus is.
Anders kan je nog met de trein naar Dusseldorf (34 euro via Bahn.de) en verder met Flixbus (22 euro) of één van de vele andere busaanbieders (ICBus, Meinfernbus, Postbus etc) in Duitsland (geen prijzen van opgezocht)
Bedankt voor je antwoord! Trein naar Dusseldorf en dan verder met de bus ziet er interessant uit!
pi_142577088
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:05 schreef SportstraderNL het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord! Trein naar Dusseldorf en dan verder met de bus ziet er interessant uit!
Het kan nog iets goedkoper, als je vanaf Eindhoven naar Düsseldorf de IC-Bus neemt voor 9 euro. Die heb ik deze week zelf uitgeprobeerd en is wat betreft snelheid en comfort zeker aan te raden boven de trein. Meer info op: http://www.bahn.de/p/view/angebot/fernverkehrsmittel/ic-bus.shtml
pi_142618575
Ik wil dit weekend naar Osnabrugge, Duitsland vanaf Amsterdam. In Nederland heb ik gratis OV - zie dat er een IC gaat vanaf Amsterdam of Amersfoort.. Maar betaal liever niet voor het gedeelte in Nederland..

Wil graag zo goedkoop mogelijk.. (Liefst gratis :')) Iemand tips? Lang reizen is prima - kan ik onderweg ergens even rondkijken vind ik ook leuk.
Worry is a misuse of imagination
pi_142619048
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:18 schreef Probability het volgende:
Ik wil dit weekend naar Osnabrugge, Duitsland vanaf Amsterdam. In Nederland heb ik gratis OV - zie dat er een IC gaat vanaf Amsterdam of Amersfoort.. Maar betaal liever niet voor het gedeelte in Nederland..

Wil graag zo goedkoop mogelijk.. (Liefst gratis :')) Iemand tips? Lang reizen is prima - kan ik onderweg ergens even rondkijken vind ik ook leuk.
Ligt eraan wanneer je precies wil reizen maar ik zie dat je met NS Hispeed vanaf Arnhem al vanaf zo'n ¤48 retour kunt met NS Hispeed. Vanaf Arnhem gekozen want dat lijkt laatste station in NL te zijn en je tussen Amsterdam en Arnhem dus gratis kunt reizen.
pi_142619311
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:27 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ligt eraan wanneer je precies wil reizen maar ik zie dat je met NS Hispeed vanaf Arnhem al vanaf zo'n ¤48 retour kunt met NS Hispeed. Vanaf Arnhem gekozen want dat lijkt laatste station in NL te zijn en je tussen Amsterdam en Arnhem dus gratis kunt reizen.
48 euro vind ik nog beetje veel.. Liefst de helft haha

Ik ga nog even verder zoeken dank je wel :s)
pi_142621614
quote:

Osnabrugge? Je bedoelt Osnabrück?
Je kan blablacar of Mitfartzentrale proberen.

Met de trein is het vanaf 24 euro enkele reis als je met de genoemde IC trein gaat vanaf Hengelo. (ticket kopen op bahn.de).
Door werkzaamheden aan de route via Enschede - Gronau dit weekend, is de rit met de stoptrein niet echt aan te raden. Een dagkaart (Niedersachsenticket) kost 22 euro, te koop uit de Duitse kaartautomaat in Enschede of in de trein en daarmee zou je van Enschede op dezelfde dag heen en weer kunnen. Je mag dan alleen met stoptreinen, bussen en trams etc reizen, niet met de IC of ICE treinen.

Wil je het nog goedkoper voor een enkele reis, pak dan vanaf Eindhoven de ICBus voor 9 euro om 09.30 (van tevoren ticket kopen op bahn.de) naar Düsseldorf en dan om 12.50 de Flixbus voor 7 euro naar Osnabrück.
pi_142621754
quote:

Kan ook nog iets makkelijker en goedkoper:

Via meinfernbus.de
pi_142623392
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 00:31 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Kan ook nog iets makkelijker en goedkoper:

[ afbeelding ]

Via meinfernbus.de
Trein is wel fijner/sneller denk ik.. (Met deze hitte) En scheelt maar 7 euro totaal
Bedankt iig :)
pi_142625651
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 01:37 schreef Probability het volgende:
Trein is wel fijner/sneller denk ik.. (Met deze hitte)
In tegendeel. Ik heb een aantal van deze nieuwe bussen uitgeprobeerd en wat betreft comfort (airco, wifi, hapje, drankje, stoelen) zijn ze een stuk beter dan de trein. En in dit geval is de bus nog 25 minuten sneller ook.
pi_142724420
quote:
2s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:48 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Het kan nog iets goedkoper, als je vanaf Eindhoven naar Düsseldorf de IC-Bus neemt voor 9 euro. Die heb ik deze week zelf uitgeprobeerd en is wat betreft snelheid en comfort zeker aan te raden boven de trein. Meer info op: http://www.bahn.de/p/view/angebot/fernverkehrsmittel/ic-bus.shtml
Dank je wel,
Ga uiteindelijk met de IC Bus naar Dusseldorf en van daaruit vertrek ik weer met de Flixbus.
Is er voor de IC-bus nog een bepaalde tijd die je van te voren aanwezig moet zijn? Kan er namelijk niets over vinden op de site van DB.
pi_142736752
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 17:31 schreef SportstraderNL het volgende:
Dank je wel,
Ga uiteindelijk met de IC Bus naar Dusseldorf en van daaruit vertrek ik weer met de Flixbus.
Is er voor de IC-bus nog een bepaalde tijd die je van te voren aanwezig moet zijn? Kan er namelijk niets over vinden op de site van DB.
Nee, de bus komt bij een halte aan de weg voor het station van Eindhoven en de buschauffeur zorgt voor je bagage en controleert je ticket.
Er staat verder niemand bij de halte om je op te vangen, maar in normale omstandigheden zal de bus er zo'n 5-10 minuten voor geplande vertrektijd al wel zijn.
pi_142742388
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 07:16 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

In tegendeel. Ik heb een aantal van deze nieuwe bussen uitgeprobeerd en wat betreft comfort (airco, wifi, hapje, drankje, stoelen) zijn ze een stuk beter dan de trein. En in dit geval is de bus nog 25 minuten sneller ook.
Heb uiteindelijk een directe IC genomen van Amsterdam voor ¤19 enkele reis
pi_142744305
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 08:18 schreef Probability het volgende:

[..]

Heb uiteindelijk een directe IC genomen van Amsterdam voor ¤19 enkele reis
Goede deal, geluk dat dat tarief nog beschikbaar was ^O^
pi_142761266
Doet bij jullie die site van Air One Spa het ook zo belabberd?
pi_142785807
Hoi allemaal! Ik had een goedkoop ticket gevonden van Luang Prabang (Laos) naar Hanoi (Vietnam), maar die is nu foetsie. Kunnen jullie mij misschien helpen?

1. luang prabang
2. Ergens tussen 8-11 augustus ongeveer
3. Hanoi
4. vliegen
5. Zo goedkoop mogelijk :)
6. Goedkoopste die ik nu kan vinden is 186 euro voor twee personen enkele reis..
  zondag 27 juli 2014 @ 19:36:31 #282
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_142787031
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 18:57 schreef Ansu het volgende:
Hoi allemaal! Ik had een goedkoop ticket gevonden van Luang Prabang (Laos) naar Hanoi (Vietnam), maar die is nu foetsie. Kunnen jullie mij misschien helpen?

1. luang prabang
3. Hanoi
4. vliegen
6. Goedkoopste die ik nu kan vinden is 186 euro voor twee personen enkele reis..
Veel goedkoper zal het bij Lao Airlines niet worden, want dit is zo ongeveer de prijs die ze ook naar Chiang Mai en Udon Thani hanteren. Even bij Vietnam Airlines kijken dus. Meer keus is er niet.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_142787695
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:36 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Veel goedkoper zal het bij Lao Airlines niet worden, want dit is zo ongeveer de prijs die ze ook naar Chiang Mai en Udon Thani hanteren. Even bij Vietnam Airlines kijken dus. Meer keus is er niet.
En ze codesharen ook alles geloof ik. Het was in mijn geval destijds wel voordeliger om bij Vietnam Airlines een ticket voor een Lao Airlines vlucht te kopen. Ook ongeveer de 186 euro die hierboven staat overigens, maar liever dat voor een uurtje vliegen dan een dag in de bus :)
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_142787873
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:36 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Ja baal echt, twee dagen geleden was het 134 en nu ik wilde boeken dit bedrag (idd Vietnam airlines). Wat denken jullie, zou het nog goedkoper kunnen worden of alleen maar duurder?

Thanks iig allebei!! :)

@TTG dat ook, maar anders moeten we nog een visum ook aanvragen. Nu gaan we voor de VOA met de approval form (wat een onzinnige geldklopperij ook weer).
pi_142790617
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:58 schreef Ansu het volgende:

[..]

Ja baal echt, twee dagen geleden was het 134 en nu ik wilde boeken dit bedrag (idd Vietnam airlines). Wat denken jullie, zou het nog goedkoper kunnen worden of alleen maar duurder?

@TTG dat ook, maar anders moeten we nog een visum ook aanvragen. Nu gaan we voor de VOA met de approval form (wat een onzinnige geldklopperij ook weer).
enkel of retour? want enkel zie ik voor 100 euro staan

Luang Prabang (LPQ) to Hanoi (HAN) - zo, aug. 10
Vietnam Airlines Corporation Vietnam Airlines Corporation 930 Dep: 7:35PM Arr: 8:45PM 1h 10m ATR 72 Economy (H)

Cost per passenger (including taxes & fees) 1.090.130,00
Total cost for 1 passenger 1.090.130,00
* All prices shown in LAK
  zondag 27 juli 2014 @ 21:21:51 #286
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_142791788
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:58 schreef Ansu het volgende:

[..]

Balen maar ik zou mn verlies van 25 euro pp maar nemen ipv een lange dag in een aftandse bus.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_142806720
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:54 schreef Speculant. het volgende:

[..]

enkel of retour? want enkel zie ik voor 100 euro staan

Luang Prabang (LPQ) to Hanoi (HAN) - zo, aug. 10
Vietnam Airlines Corporation Vietnam Airlines Corporation 930 Dep: 7:35PM Arr: 8:45PM 1h 10m ATR 72 Economy (H)

Cost per passenger (including taxes & fees) 1.090.130,00
Total cost for 1 passenger 1.090.130,00
* All prices shown in LAK
Enkel, maar voor twee personen ;) op deze prijs kwam ik idd ook uit. Nouja dat maar doen! :)
  maandag 28 juli 2014 @ 12:27:56 #288
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_142808251
1. Vanaf: Schiphol of andere grote luchthaven redeljik dichtbij (brussel, dusseldorf etc)
2. Wanneer: eind September
3. Waar: Brisbane, Australie
4. Hoe: vliegtuig
5. Hoe: zo goedkoop mogelijk
6. Gevonden prijzen: Goedkoopste vlucht tot nu toe was Amsterdam-brisbane 697 euro. (uiteraard gaat het om een enkeltje)

Kan dit nog goedkoper? Heb opzich weinig ervaring met prijzen naar Australie..
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 28 juli 2014 @ 12:44:54 #289
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_142808864
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:27 schreef GotenSSJ het volgende:

Kan dit nog goedkoper? Heb opzich weinig ervaring met prijzen naar Australie..
¤650 met malaysia op de 24/25/28/29/30ste gevonden via tripsta.net
  maandag 28 juli 2014 @ 13:28:34 #290
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_142810372
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:44 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

¤650 met malaysia op de 24/25/28/29/30ste gevonden via tripsta.net
Ik zie 685, alsnog bedankt scheelt weer een tientje :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_142810614
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 18:57 schreef Ansu het volgende:

1. luang prabang
3. Hanoi
4. vliegen
Vluchten met Lao Airlines zijn veel goedkoper als je ze daar koopt in zo'n vage ticketshop. Geen idee hoe en waarom, maar scheelde soms meer dan de helft.
  donderdag 31 juli 2014 @ 00:05:08 #292
338596 bloemblaadje
verwelkt niet
pi_142906564
yuw,

iemand ervaring met openbaar vervoer in Oost-Europa?
Ik zou er graag achter willen komen hoe ik begin oktober het best van Boekarest (Roemenie) naar Plovdiv (Bulgarije) geraak (naast eurolines). Rijden er nachtbussen of treinen? Iemand tips of ervaring?
pi_142910223
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:05 schreef bloemblaadje het volgende:
yuw,

Ik zou er graag achter willen komen hoe ik begin oktober het best van Boekarest (Roemenie) naar Plovdiv (Bulgarije) geraak (naast eurolines). Rijden er nachtbussen of treinen? Iemand tips of ervaring?
Zoeken naar treinverbindingen kan hier

Je zou in Sofia moeten overstappen 12,5-15u onderweg. Wordt geen pretje dit. Het station in Sofia is ook niet echt waar je wil zijn.

EDIT - Linkje gefixed.

[ Bericht 9% gewijzigd door miro86 op 31-07-2014 15:31:24 ]
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_142912774
quote:
yuw,

Er reed vorig jaar in ieder geval een nachttrein Boekarest - Sofia, maar ik heb geen idee of die er nog is. Er reden Oekraïense en Russische rijtuigen mee, gezien de huidige situatie lijkt me de kans dus vrij klein. Vanuit Sofia is het een uur of anderhalf met de bus naar Plovdiv, trein is geloof ik een uur of 2.5/3.
Je zou overigens kunnen overwegen een tussenstop te maken in Veliko Tarnovo, die plaats is mooier dan Plovdiv en vanuit daar rijden dagelijks 3 bussen naar Plovdiv (duurt ongeveer 4 uur).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2014 09:02:12 ]
pi_142922492
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:25 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Goede deal, geluk dat dat tarief nog beschikbaar was ^O^
Ja op de dag zelf nog
:)
pi_142925236
quote:
yuw,

Er rijden wel meer (en vooral luxere) bussen dan alleen Eurolines. Je kan naar het centrale busstation (heeft vaak ook een intranetpagina) en daar kan je kiezen uit verschillende bussen en tijden.
  donderdag 31 juli 2014 @ 17:36:48 #297
338596 bloemblaadje
verwelkt niet
pi_142927174
J.B. Een stopje in Veliko Tarnovo overweeg ik ook. Tis eigenlijk om een vriend te bezoeken in Pazardzhik (die mij kan oppikken in Plovdiv). Vanaf Sofia zou dat ook nog wel gaan. Tis vooral om te weten hoe ik het gemakkelijkst de grens over ga. Bedankt aan iedereen die al meedenkt! De site van de duitse spoorwegen ken ik :)
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:22:18 #298
402673 Paksoi
Vers het best.
pi_143447917
Ik wil met de vliegtuig een retour boeken van Amsterdam naar Toulous, Frankrijk. Ik wil heenvliegen op 12 september, en terugvliegen op 19 september. Ik zelf vind prijzen van 160 euro retour per persoon en dat is mij eigenlijk te duur. Iemand die enig idee heeft of dit daadwerkelijk goedkoper kan? Vertrek vanaf Eindhoven is ook prima.
pi_143448227
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:22 schreef Paksoi het volgende:
Ik wil met de vliegtuig een retour boeken van Amsterdam naar Toulous, Frankrijk. Ik wil heenvliegen op 12 september, en terugvliegen op 19 september. Ik zelf vind prijzen van 160 euro retour per persoon en dat is mij eigenlijk te duur. Iemand die enig idee heeft of dit daadwerkelijk goedkoper kan? Vertrek vanaf Eindhoven is ook prima.
Zo heel veel opties naar Toulouse heb je niet, alleen KLM vliegt rechtstreeks vanuit Nederland. Vanaftarief hiervoor is 139 euro (als je tijdig bent), dus 160 lijkt mij niet zo heel slecht op deze termijn.
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_143448266
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 15:22 schreef Paksoi het volgende:
Als je een beetje flexibel bent, kun je voor ¤81,98 reizen. Je vliegt dan wel van Eindhoven naar Carcassonne, wat op zo'n 90 kilometer van Toulouse ligt, plus dat je 13 september vliegt en 20 september terugkomt (Ryanair). Prijzen als ¤56,98 zijn ook mogelijk, maar dat wijkt meer af van je plan (je vliegt dan namelijk op de 9e en komt 16 september terug).

Edit: vanaf Carcassonne reis je binnen een uur naar Toulouse met de trein (voor een paar euro).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')