https://www.google.nl/flights/#search;f=DUS;t=BKK;d=2014-07-17;r=2014-08-06;tt=o;sel=DUSKBP0PS412-KBPBKK2PS271quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:44 schreef stoeltafel het volgende:
Kan je binnen een maand voor ¤ 500 naar Azie? Heb net zitten zoeken op de bekende sites zoals skyscanner, cheaptickets maar alles zit al rond de 700 a 900e... Helaas dit jaar niet eerder kunnen boeken ivm werk.
Thnx, zo is kijken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:10 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
https://www.google.nl/flights/#search;f=DUS;t=BKK;d=2014-07-17;r=2014-08-06;tt=o;sel=DUSKBP0PS412-KBPBKK2PS271
Dusseldorf - Kiev - Bangkok voor 495 euro enkele reis op 17 juli. Met een overstap van 50 uur in Kiev dus tijd zat ook nog iets van de stad te zien
Een enkeltje? Kom je dan wel die landen binnen? Ik zou sowieso op retour zoeken en dan desnoods die terugreis niet gebruiken maar retours zijn vaak goedkoper dan enkeltjes. Ik vlieg zelf 13 augustus met Iberia vanaf Dusseldorf ( via Madrid ) naar Buenos Aires voor 600 euro ( wel begin juni geboekt ).quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:56 schreef Xa1pt het volgende:
Op 28 of 29 juli een enkeltje van Nederland, Duitsland of Engeland naar Argentinië, aan welke prijs moet ik dan ongeveer denken? Ik kom zelf rond de 780 uit met KLM vanaf Dusseldorf.
Maar als het goedkoper kan door bijv. eerst op Mexico te vliegen is dat ook prima.
Lijkt mij een prima prijs. Londen - Belfast heb je niet heel veel keuze, Aer Lingus is duurder dan easyJet. Belfast - Amsterdam vliegt alleen easyJet. Als je mazzel hebt kan je wellicht nog een tientje uitsparen door vanuit Brussel of Dusseldorf te vertrekken, maar dan moet je ook weer die kant op.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:53 schreef roym het volgende:
Ik ben op zoek naar de goedkoopste tickets voor onderstaande trip. Er moet per persoon 1 stuks ruimbagage bij zitten. De goedkoopste prijs die ik tot nu toe heb gevonden is met easyjet voor +/- 250¤ p.p. totaal.
Vertrek vanaf Amsterdam/Eindhoven/Rotterdam/Brussel/Dusseldorf
01-Augustus -> Nederland -> Londen
04-Augustus -> Londen -> Belfast
08-Augustus -> Belfasdt -> Nederland
Alvast bedankt voor de hulp!
Singapore hetzelfde.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:03 schreef Speculant. het volgende:
Niet in de Filipijnen geweest? Die laten je niet op de vlucht als je geen uitgaand-ticket laat zien is mijn ervaring. Verder ook het enige land waar ik dat bij gehad heb.
German Wings vliegt op 19 juli en dan pas weer op 2 augustus vanaf Düsseldorf. En dan op elk van die dagen een heen- en een terugvlucht. Is het niet makkelijker om naar Boedapest te vliegen en dan verder met de trein?quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:48 schreef Amplifier het volgende:
Hey,
Ik moet een vlucht hebben voor 16-7 of 17-7 vanaf een vliegveld in Nl of Duitsland naar vliegveld Sarmelleek in Hongarije. 21/7 of 22/7 de vlucht de andere kant op. Ik kan deze vlucht echter nergens vinden... Wie helpt me verder?
Grt
Air Transat heeft nog een paar goedkope vluchten van Amsterdam naar Vancouver, bijvoorbeeld 13-21 juli voor 638 euro. Vertrek- en aankomsttijden zijn perfect om vanaf Vancouver een huurauto, bus, trein of vliegtuig te pakken naar Seattle, alhoewel een dagje Vancouver ook zeker aan te raden is.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:48 schreef Negentiendertig het volgende:
Omdat jullie me vaker goed geholpen hebben:
Eind juli/begin augustus van Amsterdam naar Seattle, verblijf aldaar een dag of 9, retour vóór 15 augustus.
Het goedkoopste wat ik heb kunnen vinden is meer dan 1100 euro met KLM. Overstappen etc. maakt mij niet zoveel, mits de totale reistijd redelijk is.
Moet je echt op dat vliegveld zijn of in een plaats langs het Balaton meer. Vliegen naar Budapest en dan de trein is het makkelijkst. Eventueel kan je ook nog via Oostenrijk reizen. Of als je nog onder de 26 bent, een Interrail kaart kopen en lekker met de trein gaanquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:48 schreef Amplifier het volgende:
Hey,
Ik moet een vlucht hebben voor 16-7 of 17-7 vanaf een vliegveld in Nl of Duitsland naar vliegveld Sarmelleek in Hongarije. 21/7 of 22/7 de vlucht de andere kant op. Ik kan deze vlucht echter nergens vinden... Wie helpt me verder?
Grt
Dat is een optie!quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:02 schreef Felixa het volgende:
[..]
German Wings vliegt op 19 juli en dan pas weer op 2 augustus vanaf Düsseldorf. En dan op elk van die dagen een heen- en een terugvlucht. Is het niet makkelijker om naar Boedapest te vliegen en dan verder met de trein?
Nee ik moet naar een plaats aan het Balaton meer zijn; Balatonfenyves. Ik zat eens te kijken op de site www.interrail.eu en ik zag een jongerenkaart voor 184 euro, een global pass. Ik zag ook deze:quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Moet je echt op dat vliegveld zijn of in een plaats langs het Balaton meer. Vliegen naar Budapest en dan de trein is het makkelijkst. Eventueel kan je ook nog via Oostenrijk reizen. Of als je nog onder de 26 bent, een Interrail kaart kopen en lekker met de trein gaan
Die laatste is alleen voor reizen in Hongarije. Die eerste is voor je hele reis. Daar komt dan nog een paar euro toeslag bij voor een enkele nachttrein of intercity. En je kan ook nog wat andere steden gaan bekijkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:12 schreef Amplifier het volgende:
Nee ik moet naar een plaats aan het Balaton meer zijn; Balatonfenyves. Ik zat eens te kijken op de site www.interrail.eu en ik zag een jongerenkaart voor 184 euro, een global pass. Ik zag ook deze:
http://nl.interrail.eu/interrail-passes/one-country-pass/hungary
Is deze alleen bedoeld om in Hongarije te reizen of van bijvoorbeeld station Utrecht naar station Boedapest?
Wel fijn, ik hou persoonlijk niet zo van vliegenquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die laatste is alleen voor reizen in Hongarije. Die eerste is voor je hele reis. Daar komt dan nog een paar euro toeslag bij voor een enkele nachttrein of intercity. En je kan ook nog wat andere steden gaan bekijken
Je kan op www.bahn.de je reis plannen.
Filippijnen nooit geweest, Singapore ben ik vaak geweest (wat is vaak... maar al wel zeker 8x in de afgelopen 10 jaar) en bij mij nog nooit om gevraagd. 1x had ik überhaupt geen uit-vlieg ticket (kocht ik pas toen ik in Singapore was) en andere keren had ik bijvoorbeeld aankomst met Malaysian of Singapore, en dan een dag later door met Air Asia bijvoorbeeld.quote:
Dus je had een uitvliegticket?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:51 schreef arokhm het volgende:
[..]
Filippijnen nooit geweest, Singapore ben ik vaak geweest (wat is vaak... maar al wel zeker 8x in de afgelopen 10 jaar) en bij mij nog nooit om gevraagd. 1x had ik überhaupt geen uit-vlieg ticket (kocht ik pas toen ik in Singapore was) en andere keren had ik bijvoorbeeld aankomst met Malaysian of Singapore, en dan een dag later door met Air Asia bijvoorbeeld.
Is bij mij nog nooit om gevraagd... Maar goed, ik snap het helemaal als iemand geen risico wil nemen hoor! Ik probeer niemand over te halen ofzo :-)
De officiële regel voor Singapore, maar ook Maleisië en Thailand is dat je een vliegticket moet hebben welke aantoont dat je binnen de geldigheid van het visum on arrival je weer vertrekt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dus je had een uitvliegticket?
Ze vragen er niet naar maar ik weet dat dat bij mij op schiphol al gezegd werd.
haha, dat is ook mooi ja, sommige mensen gaan natuurlijk ook op cruise, en hebben dus geen uitreisticket. Geen idee hoe mensen daar mee omgaan in 'lastige' landen. Zal toch wel wat voor geregeld zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:22 schreef Eris het volgende:
Ik werd ook geweigerd bij een vlucht naar Qatar. Omdat ik geen geldig retour ticket had.
En omdat ik naar een schip ging en een geldig zeemans visum had mocht ik na lang zeuren eindelijk mee
Bleek de klant een toeristen ticket ipv een zeemans ticket had geboekt
[offtopic]quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:27 schreef arokhm het volgende:
[..]
haha, dat is ook mooi ja, sommige mensen gaan natuurlijk ook op cruise, en hebben dus geen uitreisticket. Geen idee hoe mensen daar mee omgaan in 'lastige' landen. Zal toch wel wat voor geregeld zijn.
Ik heb het 1x een beetje gehad in Dubai. De incheck had me gewoon doorgelaten, maar daarna heb je de papierencheck vlak voor passportcheck. Daar kwam ik dus niet door de papierencheck heen. Geen idee meer waarom (misschien omdat het land waar ik heen wilde een geldigheid van paspoort eiste van 6 maanden ofzo) maar ik mocht niet door. Toen de dame mijn wanhoop zag (voor mij was de reis erg belangrijk) zei ze:
"ik ga en mag je niet doorlaten, sorry. MAAR ik kijk nu even 10 seconden naar links, en als jij dan langs me heen glipt heb ik het niet kunnen zien, maar dat is je eigen verantwoordelijkheid"
en toen kon ik dus wel gewoon mee. Aan de grens daarna nergens problemen gehad. maar dat was kantje boord!
PS: sorry dat ik zo ver offtopic ging/ga, ik zal nu gewoon weer proberen mensen aan goede tickets te helpen!!
probeer je toch een andere site?quote:Op zondag 13 juli 2014 19:18 schreef pahlawan het volgende:
ik wil rond midden december vliegen op nicaragua en 3 maanden later terugvliegen vanaf guatamala. Omgekeerd mag ook.
Vliegen vanaf amsterdam of dusseldorf, maar indien het een groot prijsverschil is wil ik ook wel verder reizen.
Hoe vind ik uberhaupt deze vluchten? ik kan met skyscanner alleen retour vluchten vinden
bedanktquote:Op zondag 13 juli 2014 19:32 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
probeer je toch een andere site?
http://www.kayak.nl/flights?mc=y
https://www.google.nl/flights/#search;iti=AMS__2014-07-29;tt=m
http://www.momondo.nl/
Vanaf Venlo gaat er een trein rechtstreeks, dit is een regiobaan, waardoor je een groepsticket kan kopen. Kost wel veel reistijd en hangt dus af van hoe laat je vliegt....quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:20 schreef alf89 het volgende:
Hoi,
Binnenkort reis ik naar het Sziget festival dat loopt vanaf 11 tot en met 18 augustus. .
Zelf heb ik met mijn reisgenoten al wat opties uitgezocht hoe we daar het goedkoopst en het comfortabelst daar aankomen.
We kunnen voor ongeveer 140 euro vliegen vanaf Dortmund met een rechtstreekse vlucht naar Boedapest met zowel heen als terug 1 dag speling.
Alleen is nu mijn vraag hoe komen we het goedkoopst vanaf Zwolle naar Dortmund?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
We hebben de tickets nog niet gekocht. Het festival start op maandag en het vliegtuig zal opstijgen op zondag om 08:35. Niet bepaald ideaal dus. We zouden eventueel een dag eerder kunnen vertrekken naar Dortmund en daar in een hostel een nacht kunnen overnachten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:23 schreef werkman1 het volgende:
[..]
Vanaf Venlo gaat er een trein rechtstreeks, dit is een regiobaan, waardoor je een groepsticket kan kopen. Kost wel veel reistijd en hangt dus af van hoe laat je vliegt....
Inderdaad, anders red je dat niet.... Maar anders kan je altijd nog kijken bij Duitse busmaatschappijen die in Duitsland van stad naar stad rijden. Misschien is er één in de buurt van jullie ri Dortmundquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:27 schreef alf89 het volgende:
[..]
We hebben de tickets nog niet gekocht. Het festival start op maandag en het vliegtuig zal opstijgen op zondag om 08:35. Niet bepaald ideaal dus. We zouden eventueel een dag eerder kunnen vertrekken naar Dortmund en daar in een hostel een nacht kunnen overnachten.
Die trein vanaf Venlo stopt ook bij station Holzwickede... Vanaf hier ben je praktisch bij het vliegveldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:35 schreef alf89 het volgende:
Ik zie dat je een schönes Wochenende Ticket kunt bestellen voor 44 euro voor 5 personen. Dan zouden we ideaal vanaf Zwolle naar Venlo kunnen reizen (of vanaf Enschede al Duitsland in te gaan, dit moeten we even zien) om dan vervolgens met dat schönes Wochenende Ticket Duitsland door te gaan.
Ik ga dit voorleggen aan mijn vrienden. Bedankt voor het meedenken Werkman1
We nemen het erin mee. Thanks!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:40 schreef werkman1 het volgende:
[..]
Die trein vanaf Venlo stopt ook bij station Holzwickede... Vanaf hier ben je praktisch bij het vliegveld
Die EuropaSpezial is een treintarief dat op basis van beschikbaarheid wordt aangeboden exact 90 dagen voor vertrek. Je kan dus voor 39 euro naar Nurnberg, als je 90 dagen van tevoren boekt.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:50 schreef SportstraderNL het volgende:
Mijn thuisbasis is Rotterdam.
Ik zou graag horen van jullie of jullie nog alternatieven weten. Ik las bijvoorbeeld iets over een Europa-Spezial voor ¤39, hoe werkt dit?, kom er niet echt uit op de site van Deutsche Bahn.
Bedankt voor je antwoord! Trein naar Dusseldorf en dan verder met de bus ziet er interessant uit!quote:Op zondag 20 juli 2014 23:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die EuropaSpezial is een treintarief dat op basis van beschikbaarheid wordt aangeboden exact 90 dagen voor vertrek. Je kan dus voor 39 euro naar Nurnberg, als je 90 dagen van tevoren boekt.
Eurolines lijkt de beste optie van bovenstaande, zolang het geen nachtbus is.
Anders kan je nog met de trein naar Dusseldorf (34 euro via Bahn.de) en verder met Flixbus (22 euro) of één van de vele andere busaanbieders (ICBus, Meinfernbus, Postbus etc) in Duitsland (geen prijzen van opgezocht)
Het kan nog iets goedkoper, als je vanaf Eindhoven naar Düsseldorf de IC-Bus neemt voor 9 euro. Die heb ik deze week zelf uitgeprobeerd en is wat betreft snelheid en comfort zeker aan te raden boven de trein. Meer info op: http://www.bahn.de/p/view/angebot/fernverkehrsmittel/ic-bus.shtmlquote:Op maandag 21 juli 2014 22:05 schreef SportstraderNL het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord! Trein naar Dusseldorf en dan verder met de bus ziet er interessant uit!
Ligt eraan wanneer je precies wil reizen maar ik zie dat je met NS Hispeed vanaf Arnhem al vanaf zo'n ¤48 retour kunt met NS Hispeed. Vanaf Arnhem gekozen want dat lijkt laatste station in NL te zijn en je tussen Amsterdam en Arnhem dus gratis kunt reizen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:18 schreef Probability het volgende:
Ik wil dit weekend naar Osnabrugge, Duitsland vanaf Amsterdam. In Nederland heb ik gratis OV - zie dat er een IC gaat vanaf Amsterdam of Amersfoort.. Maar betaal liever niet voor het gedeelte in Nederland..
Wil graag zo goedkoop mogelijk.. (Liefst gratis) Iemand tips? Lang reizen is prima - kan ik onderweg ergens even rondkijken vind ik ook leuk.
48 euro vind ik nog beetje veel.. Liefst de helft hahaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je precies wil reizen maar ik zie dat je met NS Hispeed vanaf Arnhem al vanaf zo'n ¤48 retour kunt met NS Hispeed. Vanaf Arnhem gekozen want dat lijkt laatste station in NL te zijn en je tussen Amsterdam en Arnhem dus gratis kunt reizen.
Osnabrugge? Je bedoelt Osnabrück?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:18 schreef Probability het volgende:
Ik wil dit weekend naar Osnabrugge, Duitsland vanaf Amsterdam. In Nederland heb ik gratis OV - zie dat er een IC gaat vanaf Amsterdam of Amersfoort.. Maar betaal liever niet voor het gedeelte in Nederland..
Wil graag zo goedkoop mogelijk.. (Liefst gratis) Iemand tips? Lang reizen is prima - kan ik onderweg ergens even rondkijken vind ik ook leuk.
Kan ook nog iets makkelijker en goedkoper:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:18 schreef Probability het volgende:
Trein is wel fijner/sneller denk ik.. (Met deze hitte) En scheelt maar 7 euro totaalquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Kan ook nog iets makkelijker en goedkoper:
[ afbeelding ]
Via meinfernbus.de
In tegendeel. Ik heb een aantal van deze nieuwe bussen uitgeprobeerd en wat betreft comfort (airco, wifi, hapje, drankje, stoelen) zijn ze een stuk beter dan de trein. En in dit geval is de bus nog 25 minuten sneller ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:37 schreef Probability het volgende:
Trein is wel fijner/sneller denk ik.. (Met deze hitte)
Dank je wel,quote:Op maandag 21 juli 2014 22:48 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het kan nog iets goedkoper, als je vanaf Eindhoven naar Düsseldorf de IC-Bus neemt voor 9 euro. Die heb ik deze week zelf uitgeprobeerd en is wat betreft snelheid en comfort zeker aan te raden boven de trein. Meer info op: http://www.bahn.de/p/view/angebot/fernverkehrsmittel/ic-bus.shtml
Nee, de bus komt bij een halte aan de weg voor het station van Eindhoven en de buschauffeur zorgt voor je bagage en controleert je ticket.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 17:31 schreef SportstraderNL het volgende:
Dank je wel,
Ga uiteindelijk met de IC Bus naar Dusseldorf en van daaruit vertrek ik weer met de Flixbus.
Is er voor de IC-bus nog een bepaalde tijd die je van te voren aanwezig moet zijn? Kan er namelijk niets over vinden op de site van DB.
Heb uiteindelijk een directe IC genomen van Amsterdam voor ¤19 enkele reisquote:Op woensdag 23 juli 2014 07:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
In tegendeel. Ik heb een aantal van deze nieuwe bussen uitgeprobeerd en wat betreft comfort (airco, wifi, hapje, drankje, stoelen) zijn ze een stuk beter dan de trein. En in dit geval is de bus nog 25 minuten sneller ook.
Goede deal, geluk dat dat tarief nog beschikbaar wasquote:Op zaterdag 26 juli 2014 08:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Heb uiteindelijk een directe IC genomen van Amsterdam voor ¤19 enkele reis
Veel goedkoper zal het bij Lao Airlines niet worden, want dit is zo ongeveer de prijs die ze ook naar Chiang Mai en Udon Thani hanteren. Even bij Vietnam Airlines kijken dus. Meer keus is er niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:57 schreef Ansu het volgende:
Hoi allemaal! Ik had een goedkoop ticket gevonden van Luang Prabang (Laos) naar Hanoi (Vietnam), maar die is nu foetsie. Kunnen jullie mij misschien helpen?
1. luang prabang
2. Ergens tussen 8-11 augustus ongeveer
3. Hanoi
4. vliegen
5. Zo goedkoop mogelijk
6. Goedkoopste die ik nu kan vinden is 186 euro voor twee personen enkele reis..
En ze codesharen ook alles geloof ik. Het was in mijn geval destijds wel voordeliger om bij Vietnam Airlines een ticket voor een Lao Airlines vlucht te kopen. Ook ongeveer de 186 euro die hierboven staat overigens, maar liever dat voor een uurtje vliegen dan een dag in de busquote:Op zondag 27 juli 2014 19:36 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Veel goedkoper zal het bij Lao Airlines niet worden, want dit is zo ongeveer de prijs die ze ook naar Chiang Mai en Udon Thani hanteren. Even bij Vietnam Airlines kijken dus. Meer keus is er niet.
Ja baal echt, twee dagen geleden was het 134 en nu ik wilde boeken dit bedrag (idd Vietnam airlines). Wat denken jullie, zou het nog goedkoper kunnen worden of alleen maar duurder?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:36 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Veel goedkoper zal het bij Lao Airlines niet worden, want dit is zo ongeveer de prijs die ze ook naar Chiang Mai en Udon Thani hanteren. Even bij Vietnam Airlines kijken dus. Meer keus is er niet.
enkel of retour? want enkel zie ik voor 100 euro staanquote:Op zondag 27 juli 2014 19:58 schreef Ansu het volgende:
[..]
Ja baal echt, twee dagen geleden was het 134 en nu ik wilde boeken dit bedrag (idd Vietnam airlines). Wat denken jullie, zou het nog goedkoper kunnen worden of alleen maar duurder?
Thanks iig allebei!!
@TTG dat ook, maar anders moeten we nog een visum ook aanvragen. Nu gaan we voor de VOA met de approval form (wat een onzinnige geldklopperij ook weer).
Balen maar ik zou mn verlies van 25 euro pp maar nemen ipv een lange dag in een aftandse bus.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:58 schreef Ansu het volgende:
[..]
Ja baal echt, twee dagen geleden was het 134 en nu ik wilde boeken dit bedrag (idd Vietnam airlines). Wat denken jullie, zou het nog goedkoper kunnen worden of alleen maar duurder?
Thanks iig allebei!!
@TTG dat ook, maar anders moeten we nog een visum ook aanvragen. Nu gaan we voor de VOA met de approval form (wat een onzinnige geldklopperij ook weer).
Enkel, maar voor twee personenquote:Op zondag 27 juli 2014 20:54 schreef Speculant. het volgende:
[..]
enkel of retour? want enkel zie ik voor 100 euro staan
Luang Prabang (LPQ) to Hanoi (HAN) - zo, aug. 10
Vietnam Airlines Corporation Vietnam Airlines Corporation 930 Dep: 7:35PM Arr: 8:45PM 1h 10m ATR 72 Economy (H)
Cost per passenger (including taxes & fees) 1.090.130,00
Total cost for 1 passenger 1.090.130,00
* All prices shown in LAK
¤650 met malaysia op de 24/25/28/29/30ste gevonden via tripsta.netquote:Op maandag 28 juli 2014 12:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Kan dit nog goedkoper? Heb opzich weinig ervaring met prijzen naar Australie..
Ik zie 685, alsnog bedankt scheelt weer een tientjequote:Op maandag 28 juli 2014 12:44 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
¤650 met malaysia op de 24/25/28/29/30ste gevonden via tripsta.net
Vluchten met Lao Airlines zijn veel goedkoper als je ze daar koopt in zo'n vage ticketshop. Geen idee hoe en waarom, maar scheelde soms meer dan de helft.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:57 schreef Ansu het volgende:
Hoi allemaal! Ik had een goedkoop ticket gevonden van Luang Prabang (Laos) naar Hanoi (Vietnam), maar die is nu foetsie. Kunnen jullie mij misschien helpen?
1. luang prabang
2. Ergens tussen 8-11 augustus ongeveer
3. Hanoi
4. vliegen
5. Zo goedkoop mogelijk
6. Goedkoopste die ik nu kan vinden is 186 euro voor twee personen enkele reis..
Zoeken naar treinverbindingen kan hierquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:05 schreef bloemblaadje het volgende:
yuw,
iemand ervaring met openbaar vervoer in Oost-Europa?
Ik zou er graag achter willen komen hoe ik begin oktober het best van Boekarest (Roemenie) naar Plovdiv (Bulgarije) geraak (naast eurolines). Rijden er nachtbussen of treinen? Iemand tips of ervaring?
Er reed vorig jaar in ieder geval een nachttrein Boekarest - Sofia, maar ik heb geen idee of die er nog is. Er reden Oekraïense en Russische rijtuigen mee, gezien de huidige situatie lijkt me de kans dus vrij klein. Vanuit Sofia is het een uur of anderhalf met de bus naar Plovdiv, trein is geloof ik een uur of 2.5/3.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:05 schreef bloemblaadje het volgende:
yuw,
Ik zou er graag achter willen komen hoe ik begin oktober het best van Boekarest (Roemenie) naar Plovdiv (Bulgarije) geraak (naast eurolines). Rijden er nachtbussen of treinen? Iemand tips of ervaring?
Ja op de dag zelf nogquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Goede deal, geluk dat dat tarief nog beschikbaar was
Er rijden wel meer (en vooral luxere) bussen dan alleen Eurolines. Je kan naar het centrale busstation (heeft vaak ook een intranetpagina) en daar kan je kiezen uit verschillende bussen en tijden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:05 schreef bloemblaadje het volgende:
yuw,
Zo heel veel opties naar Toulouse heb je niet, alleen KLM vliegt rechtstreeks vanuit Nederland. Vanaftarief hiervoor is 139 euro (als je tijdig bent), dus 160 lijkt mij niet zo heel slecht op deze termijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:22 schreef Paksoi het volgende:
Ik wil met de vliegtuig een retour boeken van Amsterdam naar Toulous, Frankrijk. Ik wil heenvliegen op 12 september, en terugvliegen op 19 september. Ik zelf vind prijzen van 160 euro retour per persoon en dat is mij eigenlijk te duur. Iemand die enig idee heeft of dit daadwerkelijk goedkoper kan? Vertrek vanaf Eindhoven is ook prima.
Als je een beetje flexibel bent, kun je voor ¤81,98 reizen. Je vliegt dan wel van Eindhoven naar Carcassonne, wat op zo'n 90 kilometer van Toulouse ligt, plus dat je 13 september vliegt en 20 september terugkomt (Ryanair). Prijzen als ¤56,98 zijn ook mogelijk, maar dat wijkt meer af van je plan (je vliegt dan namelijk op de 9e en komt 16 september terug).quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:22 schreef Paksoi het volgende:
Ik wil met de vliegtuig een retour boeken van Amsterdam naar Toulous, Frankrijk. Ik wil heenvliegen op 12 september, en terugvliegen op 19 september. Ik zelf vind prijzen van 160 euro retour per persoon en dat is mij eigenlijk te duur. Iemand die enig idee heeft of dit daadwerkelijk goedkoper kan? Vertrek vanaf Eindhoven is ook prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |