haha, dat is ook mooi ja, sommige mensen gaan natuurlijk ook op cruise, en hebben dus geen uitreisticket. Geen idee hoe mensen daar mee omgaan in 'lastige' landen. Zal toch wel wat voor geregeld zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:22 schreef Eris het volgende:
Ik werd ook geweigerd bij een vlucht naar Qatar. Omdat ik geen geldig retour ticket had.
En omdat ik naar een schip ging en een geldig zeemans visum had mocht ik na lang zeuren eindelijk mee
Bleek de klant een toeristen ticket ipv een zeemans ticket had geboekt
[offtopic]quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:27 schreef arokhm het volgende:
[..]
haha, dat is ook mooi ja, sommige mensen gaan natuurlijk ook op cruise, en hebben dus geen uitreisticket. Geen idee hoe mensen daar mee omgaan in 'lastige' landen. Zal toch wel wat voor geregeld zijn.
Ik heb het 1x een beetje gehad in Dubai. De incheck had me gewoon doorgelaten, maar daarna heb je de papierencheck vlak voor passportcheck. Daar kwam ik dus niet door de papierencheck heen. Geen idee meer waarom (misschien omdat het land waar ik heen wilde een geldigheid van paspoort eiste van 6 maanden ofzo) maar ik mocht niet door. Toen de dame mijn wanhoop zag (voor mij was de reis erg belangrijk) zei ze:
"ik ga en mag je niet doorlaten, sorry. MAAR ik kijk nu even 10 seconden naar links, en als jij dan langs me heen glipt heb ik het niet kunnen zien, maar dat is je eigen verantwoordelijkheid"
en toen kon ik dus wel gewoon mee. Aan de grens daarna nergens problemen gehad. maar dat was kantje boord!
PS: sorry dat ik zo ver offtopic ging/ga, ik zal nu gewoon weer proberen mensen aan goede tickets te helpen!!
probeer je toch een andere site?quote:Op zondag 13 juli 2014 19:18 schreef pahlawan het volgende:
ik wil rond midden december vliegen op nicaragua en 3 maanden later terugvliegen vanaf guatamala. Omgekeerd mag ook.
Vliegen vanaf amsterdam of dusseldorf, maar indien het een groot prijsverschil is wil ik ook wel verder reizen.
Hoe vind ik uberhaupt deze vluchten? ik kan met skyscanner alleen retour vluchten vinden
bedanktquote:Op zondag 13 juli 2014 19:32 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
probeer je toch een andere site?
http://www.kayak.nl/flights?mc=y
https://www.google.nl/flights/#search;iti=AMS__2014-07-29;tt=m
http://www.momondo.nl/
Vanaf Venlo gaat er een trein rechtstreeks, dit is een regiobaan, waardoor je een groepsticket kan kopen. Kost wel veel reistijd en hangt dus af van hoe laat je vliegt....quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:20 schreef alf89 het volgende:
Hoi,
Binnenkort reis ik naar het Sziget festival dat loopt vanaf 11 tot en met 18 augustus. .
Zelf heb ik met mijn reisgenoten al wat opties uitgezocht hoe we daar het goedkoopst en het comfortabelst daar aankomen.
We kunnen voor ongeveer 140 euro vliegen vanaf Dortmund met een rechtstreekse vlucht naar Boedapest met zowel heen als terug 1 dag speling.
Alleen is nu mijn vraag hoe komen we het goedkoopst vanaf Zwolle naar Dortmund?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
We hebben de tickets nog niet gekocht. Het festival start op maandag en het vliegtuig zal opstijgen op zondag om 08:35. Niet bepaald ideaal dus. We zouden eventueel een dag eerder kunnen vertrekken naar Dortmund en daar in een hostel een nacht kunnen overnachten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:23 schreef werkman1 het volgende:
[..]
Vanaf Venlo gaat er een trein rechtstreeks, dit is een regiobaan, waardoor je een groepsticket kan kopen. Kost wel veel reistijd en hangt dus af van hoe laat je vliegt....
Inderdaad, anders red je dat niet.... Maar anders kan je altijd nog kijken bij Duitse busmaatschappijen die in Duitsland van stad naar stad rijden. Misschien is er één in de buurt van jullie ri Dortmundquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:27 schreef alf89 het volgende:
[..]
We hebben de tickets nog niet gekocht. Het festival start op maandag en het vliegtuig zal opstijgen op zondag om 08:35. Niet bepaald ideaal dus. We zouden eventueel een dag eerder kunnen vertrekken naar Dortmund en daar in een hostel een nacht kunnen overnachten.
Die trein vanaf Venlo stopt ook bij station Holzwickede... Vanaf hier ben je praktisch bij het vliegveldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:35 schreef alf89 het volgende:
Ik zie dat je een schönes Wochenende Ticket kunt bestellen voor 44 euro voor 5 personen. Dan zouden we ideaal vanaf Zwolle naar Venlo kunnen reizen (of vanaf Enschede al Duitsland in te gaan, dit moeten we even zien) om dan vervolgens met dat schönes Wochenende Ticket Duitsland door te gaan.
Ik ga dit voorleggen aan mijn vrienden. Bedankt voor het meedenken Werkman1
We nemen het erin mee. Thanks!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:40 schreef werkman1 het volgende:
[..]
Die trein vanaf Venlo stopt ook bij station Holzwickede... Vanaf hier ben je praktisch bij het vliegveld
Die EuropaSpezial is een treintarief dat op basis van beschikbaarheid wordt aangeboden exact 90 dagen voor vertrek. Je kan dus voor 39 euro naar Nurnberg, als je 90 dagen van tevoren boekt.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:50 schreef SportstraderNL het volgende:
Mijn thuisbasis is Rotterdam.
Ik zou graag horen van jullie of jullie nog alternatieven weten. Ik las bijvoorbeeld iets over een Europa-Spezial voor ¤39, hoe werkt dit?, kom er niet echt uit op de site van Deutsche Bahn.
Bedankt voor je antwoord! Trein naar Dusseldorf en dan verder met de bus ziet er interessant uit!quote:Op zondag 20 juli 2014 23:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die EuropaSpezial is een treintarief dat op basis van beschikbaarheid wordt aangeboden exact 90 dagen voor vertrek. Je kan dus voor 39 euro naar Nurnberg, als je 90 dagen van tevoren boekt.
Eurolines lijkt de beste optie van bovenstaande, zolang het geen nachtbus is.
Anders kan je nog met de trein naar Dusseldorf (34 euro via Bahn.de) en verder met Flixbus (22 euro) of één van de vele andere busaanbieders (ICBus, Meinfernbus, Postbus etc) in Duitsland (geen prijzen van opgezocht)
Het kan nog iets goedkoper, als je vanaf Eindhoven naar Düsseldorf de IC-Bus neemt voor 9 euro. Die heb ik deze week zelf uitgeprobeerd en is wat betreft snelheid en comfort zeker aan te raden boven de trein. Meer info op: http://www.bahn.de/p/view/angebot/fernverkehrsmittel/ic-bus.shtmlquote:Op maandag 21 juli 2014 22:05 schreef SportstraderNL het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord! Trein naar Dusseldorf en dan verder met de bus ziet er interessant uit!
Ligt eraan wanneer je precies wil reizen maar ik zie dat je met NS Hispeed vanaf Arnhem al vanaf zo'n ¤48 retour kunt met NS Hispeed. Vanaf Arnhem gekozen want dat lijkt laatste station in NL te zijn en je tussen Amsterdam en Arnhem dus gratis kunt reizen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:18 schreef Probability het volgende:
Ik wil dit weekend naar Osnabrugge, Duitsland vanaf Amsterdam. In Nederland heb ik gratis OV - zie dat er een IC gaat vanaf Amsterdam of Amersfoort.. Maar betaal liever niet voor het gedeelte in Nederland..
Wil graag zo goedkoop mogelijk.. (Liefst gratis) Iemand tips? Lang reizen is prima - kan ik onderweg ergens even rondkijken vind ik ook leuk.
48 euro vind ik nog beetje veel.. Liefst de helft hahaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je precies wil reizen maar ik zie dat je met NS Hispeed vanaf Arnhem al vanaf zo'n ¤48 retour kunt met NS Hispeed. Vanaf Arnhem gekozen want dat lijkt laatste station in NL te zijn en je tussen Amsterdam en Arnhem dus gratis kunt reizen.
Osnabrugge? Je bedoelt Osnabrück?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:18 schreef Probability het volgende:
Ik wil dit weekend naar Osnabrugge, Duitsland vanaf Amsterdam. In Nederland heb ik gratis OV - zie dat er een IC gaat vanaf Amsterdam of Amersfoort.. Maar betaal liever niet voor het gedeelte in Nederland..
Wil graag zo goedkoop mogelijk.. (Liefst gratis) Iemand tips? Lang reizen is prima - kan ik onderweg ergens even rondkijken vind ik ook leuk.
Kan ook nog iets makkelijker en goedkoper:quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:18 schreef Probability het volgende:
Trein is wel fijner/sneller denk ik.. (Met deze hitte) En scheelt maar 7 euro totaalquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Kan ook nog iets makkelijker en goedkoper:
[ afbeelding ]
Via meinfernbus.de
In tegendeel. Ik heb een aantal van deze nieuwe bussen uitgeprobeerd en wat betreft comfort (airco, wifi, hapje, drankje, stoelen) zijn ze een stuk beter dan de trein. En in dit geval is de bus nog 25 minuten sneller ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 01:37 schreef Probability het volgende:
Trein is wel fijner/sneller denk ik.. (Met deze hitte)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |