Jij betaald!quote:
Deze boii weet!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:22 schreef Jonathon het volgende:
Even een lijstje gemaakt.
Made in Italy
Corneliani
Jacob Cohen
Stefano Ricci
Dsquared2
Gucci
Lanvin
Gieves & Hawkes
Gran Sasso
Brioni
Valentino
Alexander McQueen
Etro
Isia
Brunello Cucinelli
Harrods of London (huismerk)
Made in Great Britain
John Smedley
David Watts
wordt fred perry ook niet in great britain gemaakt?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:22 schreef Jonathon het volgende:
Even een lijstje gemaakt.
Made in Italy
Corneliani
Jacob Cohen
Stefano Ricci
Dsquared2
Gucci
Lanvin
Gieves & Hawkes
Gran Sasso
Brioni
Valentino
Alexander McQueen
Etro
Isia
Brunello Cucinelli
Harrods of London (huismerk)
Made in Great Britain
John Smedley
David Watts
dat ligt er aan of je custom fit of slim fit neemt, ik heb ook een polo custom fit maatje L en ik vond dat ook een groot nadeel, toen was ik bij een RL shop en probeerde ik maatje XL slim fit, dit kwam ongeveer op dezelfde pasvorm uit zónder de flap. ik vind het hele fijne polo'squote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:18 schreef Zelle het volgende:
Heb zelf verschillende kleuren Lacoste polo's. Vind ik zelf de lekkerste polo's. Bij de Ralph Lauren polo's vind ik die 'lap' vanachter altijd zo hinderlijk. Lyle & Scott polo's vind ik ook wel fijn. Maar voor mij kan er niks tippen aan Lacoste.
Ik schaf waarschijnlijk binnenkort een Ralph Lauren slim fit polo in XL aan, normaal altijd L.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:37 schreef 0315CASUAL het volgende:
[..]
dat ligt er aan of je custom fit of slim fit neemt, ik heb ook een polo custom fit maatje L en ik vond dat ook een groot nadeel, toen was ik bij een RL shop en probeerde ik maatje XL slim fit, dit kwam ongeveer op dezelfde pasvorm uit zónder de flap. ik vind het hele fijne polo's
Jij gooit een shirt na 1 dag dragen in de was?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Inderdaad.
Je draagt ze toch maar 1 dag en gaan dan in de was.
En katoen = katoen.
Je kan zo ook bij c&a halen of de v&d.
Als ze maar niet te wijd zijn en te ruim bij je bovenarmen.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Inderdaad.
Je draagt ze toch maar 1 dag en gaan dan in de was.
En katoen = katoen.
Je kan zo ook bij c&a halen of de v&d.
Als ze maar niet te wijd zijn en te ruim bij je bovenarmen.
quote:
Het gaat mij dan ook in de eerste plaats om de qualiteit en niet om de fair trade labels.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:38 schreef Push. het volgende:
[..]![]()
Die troep uit Italië wordt gewoon gemaakt door geïmporteerde Chinezen die onder de zelfde werkomstandigheden die zooi maken. Is niks prijzenswaardigs aan. Het enige is dat je het voor jezelf kunt verantwoorden dat je goed bezig bent, en je het dubbele betaalt.
Dan maakt het dus niet uit in Italië is gemaakt of China.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:53 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het gaat mij dan ook in de eerste plaats om de qualiteit en niet om de fair trade labels.
Geloof je dat nou echt zelf? Materiaalgebruik, afwerking... Is echt niet een pot nat.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:43 schreef Push. het volgende:
Dan maakt het dus niet uit in Italië is gemaakt of China.
In principe kan shit uit China net zo goed zijn als dat uit Italië, en dat uit Italië net zo slecht als dat uit China. De meeste low-end merkkleding gemaakt in Italië is niet merkbaar beter dan dat uit China naar mijn weten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Geloof je dat nou echt zelf? Materiaalgebruik, afwerking... Is echt niet een pot nat.
Italië kan net zo slecht zijn, china niet net zo goed. Vakwerk is niet het sterkste punt van china.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:02 schreef Push. het volgende:
In principe kan shit uit China net zo goed zijn als dat uit Italië, en dat uit Italië net zo slecht als dat uit China. De meeste low-end merkkleding gemaakt in Italië is niet merkbaar beter dan dat uit China naar mijn weten.
Tegenwoordig in China.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:34 schreef 0315CASUAL het volgende:
[..]
wordt fred perry ook niet in great britain gemaakt?
Dat klopt ook in China kan men vakwerk leveren.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:02 schreef Push. het volgende:
[..]
In principe kan shit uit China net zo goed zijn als dat uit Italië, en dat uit Italië net zo slecht als dat uit China. De meeste low-end merkkleding gemaakt in Italië is niet merkbaar beter dan dat uit China naar mijn weten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |