Wel beetje kwaliteitsmateriaal.quote:
Over het algemeen gaat merk en kwaliteit wel gepaard, maar zijn uiteraard altijd uitzonderingen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:38 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Lol, merkkleding gelijk stellen aan kwaliteit.
Dit denkenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:00 schreef Susteren het volgende:
[..]
Over het algemeen gaat merk en kwaliteit wel gepaard
100 euro voor een polotje toch?quote:
Fred Perry heb ik al, vond kwaliteit tegenvallen. Antony Morato past niet echt bij me.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:53 schreef 0315CASUAL het volgende:
moncler / ralph lauren / fred perry / gaastra / pierre cardin. uiteraard zijn er ook mooie polo's die je voor een paar tientjes kunt kopen: antony morato, mcgregor
Moncler draag ik liever niet door het slechte imago wat het de laatste tijd heeft gekregen (door het volk wat er steeds vaker in loopt).quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:17 schreef 0315CASUAL het volgende:
probeer monclersuper fijne polo's, heb er zelf ook een aantal. fred perry vind ik zelf ook geen fijn model ivm. mijn postuur
Die lopen vaak in namaak.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:30 schreef Susteren het volgende:
[..]
Moncler draag ik liever niet door het slechte imago wat het de laatste tijd heeft gekregen (door het volk wat er steeds vaker in loopt).
Zit eigenlijk in het zelfde schuitje als jij. Meeste van de opgenoemde merken komen inderdaad ook gewoon uit lagelonenlanden. Uit m'n hoofd (ik doe veel productfotografie voor kledingbedrijven, vandaar dat ik vrij veel merken zie langskomen) is Ted Baker in Turkije gemaakt (waar ik opzich blijer mee ben dan China) en Goodpeople in Portugal.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:42 schreef Jonathon het volgende:
[..]
Die lopen vaak in namaak.
Ben overigens niet bekend met Moncler zijn kwaliteit als het gaat om polo's
Zelf ben ik ook op zoek naar een knap merk, kocht tot nu toe ook vaak Ralph Lauren, Gant, Hilfiger, Hackett maar vind het toch wel belachelijk om zo'n 100 euro uit te geven aan een polo'tje die ook maar gewoon gemaakt is in China.
Voor dat geld kan het ook in een EU land gemaakt worden.
Wat me opviel bij Nudie jeans bijvoorbeeld, niet veel duurder dan andere merken maar wel in Italie gemaakt.
Maarliefst 200 euro voor een polo vind ik van de zotte eerlijk gezegd. Burberry winkel ga ik ook wel eens kijken, maar tot nu toe was nog geen enkel product in prijs te rechtvaardigen imho (tuurlijk zijn hun trechcoats geweldig, maar 2000 euro is gewoon té duur).quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:06 schreef Jonathon het volgende:
Goodpeople zal ik onthouden, Portugal vind ik prima.
Merken zoals Dsquared, Gucci die zelf een fabriek hebben in Italie zijn juist extreem duur en maken overigens ook niet echt polo's.
Ik weet niet waar Burberry polo's gemaakt worden, zo'n 200 euro voor een Polo dan mag ik toch wel hopen dat het een EU land is.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:38 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Lol, merkkleding gelijk stellen aan kwaliteit.
Jij betaald!quote:
Deze boii weet!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:22 schreef Jonathon het volgende:
Even een lijstje gemaakt.
Made in Italy
Corneliani
Jacob Cohen
Stefano Ricci
Dsquared2
Gucci
Lanvin
Gieves & Hawkes
Gran Sasso
Brioni
Valentino