Twijfelde of ik deze klacht hier nog moest plaatsen. Werkt vaak in een groepje samen met een gast die dat steevast vol bleef houden. Godsgruwelijk lelijk is dat. Dan snap je er dus niets van.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie zelfs mensen papers schrijven met bronvermelding buiten de punt___
Bob doet sowieso niet aan grammatica. Zijn username is ook half Nederlands en half Duits.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:17 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ja, maar dat is weer grammaticale waanzin, bob.
Ik deed het vroeger ookquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:20 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Twijfelde of ik deze klacht hier nog moest plaatsen. Werkt vaak in een groepje samen met een gast die dat steevast vol bleef houden. Godsgruwelijk lelijk is dat. Dat snap je er dus niets van.
Zo degradeer je de smiley tot bijzin.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:19 schreef DO2 het volgende:
[..]
Een smiley is niet 'alleen maar een smiley', hoor. Een smiley is als een complete zinsnede, man,.
Het bepaalt immers de algehele gezindheid van de zin die eraan voorafgaat,.
Maar deze kloon heeft wel een hoofdletter; dus ik leer wel hequote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bob doet sowieso niet aan grammatica. Zijn username is ook half Nederlands en half Duits.
De vorige was ook een kloon?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar deze kloon heeft wel een hoofdletter; dus ik leer wel he
Mijn beste kloon was JeanRobic. Die poste alleen in TDF, om de modjes in KLB te ontwijken die mij daar geband hadden. Helaas toch voor het einde van de tour 'betrapt'quote:
Zoals het een echte wielrenner betaamt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Helaas toch voor het einde van de tour 'betrapt'
Ik weet 'm juist op waarde te schatten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo degradeer je de smiley tot bijzin.
Er is nog één ding erger....dat is..als....mensen..zo..typen....!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:25 schreef Arn0 het volgende:
Kunnen we het wel allemaal er over eens zijn dat een spatie voor een uitroepteken / vraagteken (zoals de Fransen en alle oude mensen op het internet altijd doen) het meest vervelende is?
Maar wie ben je echt dan? Dadelijk maak je nog bekend dat je helemaal geen Bob heet!quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:15 schreef Kerftminister het volgende:
Oei, wil mijn reputatie als Hip Hop kenner niet schaden, maar luister nu voor het eerst een Public Enemy album, begrijp niet waarom ik dat niet eerder gehad heb.
Tong80.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar wie ben je echt dan? Dadelijk maak je nog bekend dat je helemaal geen Bob heet!!
Neen, jij verschuilt je achter de emoticon door deze een prominente plek in je zin te geven. Ik bescherm daarentegen de emoticon door 'm buiten het geheel te plaatsen, maar wel op te dienen ter reflectie op het geschrevene. Ik zie 'm als kameraad, niet als bliksemafleider.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:27 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik weet 'm juist op waarde te schatten.
En als ik 'm echt belangrijk vind, gebruik ik 'm zelfs als volzin.!
Sterker nog, ik heet geen Bob. Het lijkt er zelfs totaal niet opquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar wie ben je echt dan? Dadelijk maak je nog bekend dat je helemaal geen Bob heet!!
Lex, Immersdebestebob. Aangezien je voetballer bent drink je niet, true detective ik hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heet geen Bob. Het lijkt er zelfs totaal niet op
Viel die ooievaar op?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Lex, Immersdebestebob. Aangezien je voetballer bent drink je niet, true detective ik hoor.
Ik omhels de emoticon ten volle. Ik ben als een trouwe vriend waarop je werkelijk kan bouwen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:31 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Neen, jij verschuilt je achter de emoticon door deze een prominente plek in je zin te geven. Ik bescherm daarentegen de emoticon door 'm buiten het geheel te plaatsen, maar wel op te dienen ter reflectie op het geschrevene. Ik zie 'm als kameraad, niet als bliksemafleider.
Lastig als je deze emoticon bent:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:35 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik omhels de emoticon ten volle. Ik ben als een trouwe vriend waarop je werkelijk kan bouwen.
Jij bent gewoon een vuile huichelaar, met je halfslachtige 'kameraadschap'.
Als ik een emoticon was, zou ik het wel weten, hoor.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:35 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik omhels de emoticon ten volle. Ik ben als een trouwe vriend waarop je werkelijk kan bouwen.
Jij bent gewoon een vuile huichelaar, met je halfslachtige 'kameraadschap'.
Als ik een emoticon was, zou ik het wel weten, hoor.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:41 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]: "Wat zegt die DO2 nou?"
Ik: ''Uh, dat hij een betere vriend is."
: "Dat meent ie niet? Hij flikkert me iedere keer in de vuurlinie, terwijl 't zijn teksten zijn."
Ik: "Tja, dat was ook mijn punt."
: "Jij beschermt me in ieder geval; gunt me de spotlight als een gelijke.
Ik: "Weet ik toch."
: "Ik ben moe, misschien moet ik maar gaan slapen."
Ik: "Ga maar, ik los dit wel op."
: "Thanks"
Ik: "De nada."
Doet me hieraan denken:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:40 schreef Felagund het volgende:
Welk lied associeer jullie met welke emoticon?
:
Of aan de beste singer songwriterquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:52 schreef BoerBert het volgende:
De '' doet mij denken aan een significant gedeelte van Marco Borsato's oeuvre (of eigenlijk het oeuvre van dhr. Ewbank).
Nooit opgevallenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:54 schreef DO2 het volgende:
Da's wel een treffende smiley, ja. Wordt hier op Fok nogal eens gebruikt, geloof ik,.
Goeie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:55 schreef DO2 het volgende:
[..]
Goeie.Ik gebruik hem vooral in combinatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
of
![]()
of
____ of
______! of
___!!!!_!_!_!___!__!_!_!_!!_!!_!
Om nog wat overtuigender over te komen![]()
Ik vind het vooral verwarrend, eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik gebruik hem vooral in combinatie:![]()
of
![]()
of
____ of
______! of
___!!!!_!_!_!___!__!_!_!_!!_!!_!
Om nog wat overtuigender over te komen
Kijk, bij Ricky Genot, denk ik gelijkquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:57 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral verwarrend, eigenlijk.
De meest vervelende isquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:58 schreef Felagund het volgende:
![]()
is wel een fijne combinatie. Met
![]()
heb ik dan weer niets. Mijn favoriete smiley is en blijft
.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:58 schreef Felagund het volgende:
![]()
is wel een fijne combinatie. Met
![]()
heb ik dan weer niets.
Dat is wat ik denk bij Norrage die begint over het eerste en tweede album van Vampire Weekendquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zelf kan ik erg genieten van de volgende combinatie:![]()
![]()
Of zoals bij Supaplex een level skippenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:02 schreef DO2 het volgende:
Ok. Ik denk dat ik mezelf een time out ga geven.
Dat nummer is echt een verschrikking inderdaad. Ik weet niet of je bekend bent met a dose of Buckley maar hij had er wel wat zinnigs over te zeggenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:04 schreef Kerftminister het volgende:
Er is maar 1 nummer mogelijk voor
Mag hopen dat ik hem geen view gegund heb, als je binnen 3 sec wegtikt telt ie niet toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |