Mijn OCD verbiedt het juist om emoticons in de lege ruimte te laten hangen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:02 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mijn OCD verbiedt het emoticons en leestekens na elkaar te zetten, sorry.
Emoticons binnen de puntquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:05 schreef DO2 het volgende:
[..]
Mijn OCD verbiedt het juist om emoticons in de lege ruimte te laten hangen..
Nee! Nooit!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Emoticons binnen de punt. En je kan emoticons ook gebruiken als punt
quote:
quote:
Erbuiten man.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Emoticons binnen de punt. En je kan emoticons ook gebruiken als punt
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Erbuiten man.
Ziet er veel netter en georganiseerder uit.
Dit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Persoonlijk komen bij mij de emoticons na de punt.
Deze discussie eindigen bij deze bandnaam: !!!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit heeft de potentie om een hele uitstekende discussie te worden.
Dat is sowieso foutquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Persoonlijk komen bij mij de emoticons na de punt.
quote:
Bij een komma verwacht je dat er nog heel wat komt, dan is het een beetje een anticlimax dat er alleen maar een smiley achter staat.quote:
Ik vind het als vervanging van een leesteken perfectquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:15 schreef Maxerazzi het volgende:
Esthetisch gezien is het ná de punt toch veel fraaier, man.![]()
Dit ziet er toch niet uit,.
Is toch estetisch? In het Engels staat dat weer veel vetter, aesthetically.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:15 schreef Maxerazzi het volgende:
Dat klopt. Daarom die punt weglaten uit esthetisch oogpunt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:15 schreef Maxerazzi het volgende:
Ja, maar dat is weer grammaticale waanzin, bob.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat klopt. Daarom die punt weglaten uit esthetisch oogpunt.
Dit is het enige juiste. Door luiheid is het bij mij echter vaak zonder punt of voor de punt. Na de punt is verschrikkelijk en zou gestraft moeten worden zoals het Zimbabwe ook doorgaans gestraft wordt.quote:
Ik zie zelfs mensen papers schrijven met bronvermelding buiten de puntquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:17 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dit is het enige juiste. Door luiheid is het bij mij echter vaak zonder punt of voor de punt. Na de punt is verschrikkelijk en zou gestraft moeten worden zoals het Zimbabwe ook doorgaans gestraft wordt.
Een smiley is niet 'alleen maar een smiley', hoor. Een smiley is als een complete zinsnede, man,quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij een komma verwacht je dat er nog heel wat komt, dan is het een beetje een anticlimax dat er alleen maar een smiley achter staat.
Nu vraag ik mij hoe de pi gezien moet worden? Als tussenkopje, als inleiding of als iets anders?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:19 schreef DO2 het volgende:
[..]
Een smiley is niet 'alleen maar een smiley', hoor. Een smiley is als een complete zinsnede, man,.
Het bepaalt immers de algehele gezindheid van de zin die eraan voorafgaat,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |