Ze zijn niet door hun eigen volk gelynched. Ze zijn opgeofferd aan hun tribale aardsvijanden die wij verder in het zadel hebben geholpen omdat ze Westers-gezinde-politiek zouden uitvoeren. In het geval van Irak is dit jammerlijk mislukt en neigen ze -ironisch genoeg- naar het Sji'itische Iran. Deze landen, wat eigenlijk tribale samenraapsels zijn, zijn niet bestuurbaar op de manier zoals wij die kennen. Beide zijn na Westerse interventies vervallen tot onbestuurbare, verscheurde bananenrepublieken. Maar ach, verdeel en heers, dus prima.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:39 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
Zucht. Om te beginnen zijn Khadaffi en Sadam door hun eigen volk gelynched. Daarbij is een oorlog, burgeroorlog of revolutie natuurlijk geen rechtzaak. Fijn dat je Georgië noemt. Daar heeft Poeta toch meer mooi 25% van gestolen. En dat doet hij nu weer en dat zal hij blijven doen. En elk volk heeft het recht zich te ontdoen van zelfverrijkende, moordende dictators, ook waren ze eerst gekozen. Zo komen de meeste dictators aan de macht. En helemaal hilarisch dat je hier Morsi aanhaalt want in de Arabische wereld zijn ze juist weer boos om het Westen omdat deze Morsi bleven steunen.
Sorry maar ik kan echt geen lijn, rede, werkelijkheid, kennis, of kunde ontdekken in je verhaal.
Bullshit, wat jij lente noemt was de uitverkoop van het land aan oligarchen. Als Putin niet had ingegrepen was Rusland nu leeggeroofd.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:50 schreef schvvmert het volgende:
Er was ooit iets van een kleine lente in dat land maar de KGB/ Mafia winter heeft het weer strak in de hand.
Omdat de Chinezen de Amerikanen niet zo graag mogen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:53 schreef schvvmert het volgende:
Die Russen hebben niemand nodig, die zitten bovenop een erg lijk land.
Waarom zijn de Chinezen zo vriendelijk voor ze?
Er waren ook geen russen bij de inval/belegering van de krim betrokken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:52 schreef theunderdog het volgende:
http://en.trend.az/news/incident/2250434.html
Dit lijkt mij duidelijk voor alle hysterische sensatiezoekers die nog wel denken dat er een militair conflict/oorlog gaat komen.
Welke afspraken doel je op? Ik kan me zo 1, 2, 3 niets anders bedenken dan het Verdrag van Conventionele Strijdkrachten in Europa, maar dat komt niet helemaal overeen met wat je zegt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:24 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Ik denk dat als de EU zich terug zou trekken uit de NAVO Rusland zich volledig zou richten op het Oosten. Gezien de afspraken die zijn gemaakt met Rusland na de val van de USSR, zoals het stoppen met uitbreiden van de NAVO of dat NAVO troepen niet verder dan in voormalig DDR zouden worden gestationeerd kun je maar een conclusie trekken. De EU, onder leiding van de VS, is in deze de agressor. De Russische militaire doctrine schrijft dan ook defensieve agressie voor, i.t.t. westerse militaire expansiedrift.
je gaat geheel voorbij aan het punt dat ik maakte in 2 lange posts. Ik heb het over de supermarkt en jij loopt leeg over broodbeleg, in een scheef metafoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:52 schreef Schurkenstaat het volgende:
[..]
Ze zijn niet door hun eigen volk gelynched. Ze zijn opgeofferd aan hun tribale aardsvijanden die wij verder in het zadel hebben geholpen omdat ze Westers-gezinde-politiek zouden uitvoeren. In het geval van Irak is dit jammerlijk mislukt en neigen ze -ironisch genoeg- naar het Sji'itische Iran. Deze landen, wat eigenlijk tribale samenraapsels zijn, zijn niet bestuurbaar op de manier zoals wij die kennen. Beide zijn na Westerse interventies vervallen tot onbestuurbare, verscheurde bananenrepublieken. Maar ach, verdeel en heers, dus prima.
Morsi gesteund door het Westen? Tot hij zich progressief opstelde richting Iran en de Palestijnse kwestie. Nu zal Al-Sissi de scepter krijgen, de wolf die we kennen en gemakkelijk onze valuta accepteert.
Tja, ik begrijp ook niet goed waarom Poetin dat zo graag wil ontkennen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:53 schreef theNull het volgende:
[..]
Er waren ook geen russen bij de inval/belegering van de krim betrokken.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:52 schreef theunderdog het volgende:
http://www.shanghaidaily.(...)inhua.aspx?id=205311
Na de val de van Sovjet-Unie, zie hier het uiteenvallen van Pax Americana.quote:Despite the harsh criticism, Kishida refused to say whether Japan would impose sanctions on Russia over the use of its armed forces in Ukraine.
"Our country will deal with the issue appropriately while closely monitoring the situation in Ukraine and the movements of other countries," he said, urging Moscow to hold "political talks" with Ukraine's new pro-Western government.
Belofte van Bush senior aan Gorbachev dat de NAVO geen inch naar het Oosten zou uitbreiden. (neem ik aan dat hij bedoelt)quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:54 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Welke afspraken doel je op? Ik kan me zo 1, 2, 3 niets anders bedenken dan het Verdrag van Conventionele Strijdkrachten in Europa, maar dat komt niet helemaal overeen met wat je zegt.
Nog niet nee, toch zijn ze bezig met provocaties om een legitieme reden te verkrijgen. Amerikanen zijn niet heilig, maar de russen ook zeer zeker niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tja, ik begrijp ook niet goed waarom Poetin dat zo graag wil ontkennen.
Maar deze vergelijking gaat niet op. Poetin heeft geen enkele reden om oorlog te gaan voeren met Oekraïne.
Rusland is ook leeggeroofd, maar zolang die oligarchen hun mond niet opendoen vind Putin het niet erg.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:52 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Bullshit, wat jij lente noemt was de uitverkoop van het land aan oligarchen. Als Putin niet had ingegrepen was Rusland nu leeggeroofd.
Over scheve metaforen gesproken zeg.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:54 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
je gaat geheel voorbij aan het punt dat ik maakte in 2 lange posts. Ik heb het over de supermarkt en jij loopt leeg over broodbeleg, in een scheef metafoor.
nou ja dat was met terugwerkende kracht ook niet handig, maar het is wel zo. grenzen van vroeger herstellen is beetje zinloos. Heeft Mongolië straks het voor het zeggen in Moskou. kan de bedoeling niet wezenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:55 schreef schvvmert het volgende:
Rusland ziet De Krim als een foutje van een bezopen staatshoofd met roots in Oekraine
dat zeg ik & en passant schets je hier treffend het euvel van je reacties.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:56 schreef Schurkenstaat het volgende:
[..]
Over scheve metaforen gesproken zeg.
Ahja?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:56 schreef theNull het volgende:
[..]
Nog niet nee, toch zijn ze bezig met provocaties om een legitieme reden te verkrijgen. Amerikanen zijn niet heilig, maar de russen ook zeer zeker niet.
Want?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:55 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
[..]
Na de val de van Sovjet-Unie, zie hier het uiteenvallen van Pax Americana.
Precies.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Niemand neemt je nu meer serieus als je bovenstaande niet erkent.
Saddam is gehaast geexecuteerd op bevel van de amerikanen, Ghadaffi is door de amerikanen gedrone-bombardeerd en daarna nogeens door de fransen aangevallen met vliegtuigen, en toen aan de rebellen overgelaten. (extremisten van het soort dat normaal gesproken door het westen zelf bevochten werd, maar in libië en syrië overigens ook actief gesteund)
Beiden executies door het westen. F-E-I-T.
als je het heel goed hebt, dan zoek je geen problemen. dat doe je als je ontevreden bent.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:00 schreef theunderdog het volgende:
http://www.dw.de/majority(...)-rss-en-bus-2091-rdf
Duitsland was ooit een land van strijdvaardige en zelfrespecterende mensen. Het is nu al net zo,n tuttig landje als Nederland.
Hij heeft anders de grote 7 bankiers verantwoordelijk voor de verkwanseling wel aangepakt, de bekendste van yukos oil zal men hier nog wel heugen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:56 schreef expans het volgende:
[..]
Rusland is ook leeggeroofd, maar zolang die oligarchen hun mond niet opendoen vind Putin het niet erg.
Als je het heel goed hebt, dan houd je je bakkes.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:01 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
als je het heel goed hebt, dan zoek je geen problemen. dat doe je als je ontevreden bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |