*steekt vinger op, maar niet angstig!quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:50 schreef Punkman het volgende:
Wie is er bang dat Isa straks de lul is ?
Dank je, ik zat erover te twijfelenquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:53 schreef mootie het volgende:
Volgens mij was dat Vol. Maar ik kan me vergissen.
Dan zit je waarschijnlijk in een verkeerde SC.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:53 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het gaat nu over dagelijkse eetgewoontes. Is dat leuk of mis ik iets?
Die 3 nemen we niet serieus.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:55 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik denk dat Isa wel in de gevarenzone zit, maar vooral bij de dames: Bil Lot en Dree
Kan het me nog herinneren, maar durf je niet te zeggen welke het was...quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:52 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Er zitten hier ook oudgedienden. Dus even een vraagje: ik heb ooit meegedaan aan een marathon voor Kika, minstens 20 uur zitten typen. Was dat nou op FOK of op VOL, toendertijd kwam ik op beiden
En vergeet Paul niet, Isa komt zonder meer op de schopstoel.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:55 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik denk dat Isa wel in de gevarenzone zit, maar vooral bij de dames: Bil Lot en Dree
Ik denk dat Paul op Joey en Ruud gaat, verdeeld zijn stemmenquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
En vergeet Paul niet, Isa komt zonder meer op de schopstoel.
Hoop alleen dat achter zich er niet mee bemoeid om Andrea erin te houden.
Maar ben er wel bang voor.
Isa heeft volgens mij ook niet zoveel meer te doen, koeien kan met die machine, biomarkt doet Aike ook, verder weet ik het eigenlijk niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
En vergeet Paul niet, Isa komt zonder meer op de schopstoel.
Hoop alleen dat achter zich er niet mee bemoeid om Andrea erin te houden.
Maar ben er wel bang voor.
Vind joey ook wel een lul, voegt geen enkele waarde toe, net als Laura en Djo Djo, Aikequote:Op woensdag 12 maart 2014 01:58 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik denk dat Paul op Joey en Ruud gaat, verdeeld zijn stemmen
Joey heeft bij mij nog krediet want hij heeft Hakim eruit gezet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vind joey ook wel een lul, voegt geen enkele waarde toe, net als Laura en Djo Djo, Aike
Kaas, en helpt mee als er wat gebeuren moet, kan ik van de rest niet zeggen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:59 schreef Parlay het volgende:
[..]
Isa heeft volgens mij ook niet zoveel meer te doen, koeien kan met die machine, biomarkt doet Aike ook, verder weet ik het eigenlijk niet.
Daar kan hij wat mij betreft nog een hele tijd op teren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Joey heeft bij mij nog krediet want hij heeft Hakim eruit gezet.
Ja en verder heeft hij een leuke uitstraling, maar wel een luie zak en hij kan zg alles..quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Joey heeft bij mij nog krediet want hij heeft Hakim eruit gezet.
Yesh!quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:03 schreef LaCatastrophe het volgende:
Volgens mij ben ik daarnet offtopic gegaan in de COS.
Hier is dus de plek, wanneer er niets gebeurd?
Van mij mag ze blijven, ik zie alleen wat dingen gebeuren die erop kunnen wijzen dat..... Dre is een publiekstrekker, negatief dan wel merendeels maar ook dat zijn kijkcijfers.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kaas, en helpt mee als er wat gebeuren moet, kan ik van de rest niet zeggen.
quote:
Isa wil Laura gaan helpen met B & B, maar ja, die moet eerst gebouwd wordenquote:Op woensdag 12 maart 2014 02:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kaas, en helpt mee als er wat gebeuren moet, kan ik van de rest niet zeggen.
Hij krijgt geen stemmen, dus tsja. De kleurlozen winnen meestal.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:03 schreef Kijkertje het volgende:
Maar,maar,maar Joey is toch ontzettend kleurloos?
Ben gewoon 100% anti Andrea, en heeeeeeel misschien een beetje pro Isa. Maar ben bang dat ze Andrea willen houden juist vanwege de publiciteit die je net beschrijft en voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:03 schreef Parlay het volgende:
[..]
Van mij mag ze blijven, ik zie alleen wat dingen gebeuren die erop kunnen wijzen dat..... Dre is een publiekstrekker, negatief dan wel merendeels maar ook dat zijn kijkcijfers.
Ligt er natuurlijk ook aan wie erin komt, nieuw.
Laura is gewoon best wel heel erg lui volgens mij. Ik zie haar nog niet zo gauw hard werken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:03 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Isa wil Laura gaan helpen met B & B, maar ja, die moet eerst gebouwd worden
Wie is "ze"?quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ben gewoon 100% anti Andrea, en heeeeeeel misschien een beetje pro Isa. Maar ben bang dat ze Andrea willen houden juist vanwege de publiciteit die je net beschrijft en voor de kijkcijfers.
Hij is idd niet dom maar soms erg naief!quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:06 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Nou vind ik Gio ook rg nietszeggend, maar vanmiddag viel me iets op: hij zei tegen Laura: ik zie alles, weet alles en laat het zo, ik lap het aan mijn laars en doe wat ik wil. Dat is best een tactiek, die ik ook bij Vanessa bv zie. Gio is niet zo een dom jochie
Het is ook een mannending volgens mij. Emil etc. zien best hoe irritant die mormels zijn, maar vinden het totaal niet boeiend. Ze laten het gewoon langs zich afglijden en klaar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:06 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Nou vind ik Gio ook rg nietszeggend, maar vanmiddag viel me iets op: hij zei tegen Laura: ik zie alles, weet alles en laat het zo, ik lap het aan mijn laars en doe wat ik wil. Dat is best een tactiek, die ik ook bij Vanessa bv zie. Gio is niet zo een dom jochie
Volgens mij beinvloeden ze de gang van zaken veel minder dan er regelmatig gesuggereerd wordtquote:
Ach, hij zit er nog maar kort. Misschien blijft hij zo, jammer dan, maar misschien komt hij nog tot bloei. Het is afwachten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:01 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja en verder heeft hij een leuke uitstraling, maar wel een luie zak en hij kan zg alles..
Ik vind dat een goede manier, daarmee redden zij zich misschien het langst. Vrouwen intrigeren altijd, soms wel heel ergerlijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 02:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook een mannending volgens mij. Emil etc. zien best hoe irritant die mormels zijn, maar vinden het totaal niet boeiend. Ze laten het gewoon langs zich afglijden en klaar.
Ach gisteren centraal gemist, wat er daarvoor gebeurde, en dat Nico zei dat ze de confrontatie op moest zoeken ?quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Volgens mij beinvloeden ze de gang van zaken veel minder dan er regelmatig gesuggereerd wordt
Dat wordt onmiddelijk geregistreerd natuurlijk. Daar kom je niet ver mee.En dan lig je er de volgende keer uitquote:Op woensdag 12 maart 2014 02:09 schreef Punkman het volgende:
Maar waarom luistert niemand elkaar af daar, terwijl het zo duidelijk is dat er door meerdere personen een spelletje word gespeeld ?
Trustenquote:Op woensdag 12 maart 2014 02:10 schreef Parlay het volgende:
Truste all, ik ga een einde aan deze - voor mij- "sacherijnige bui" dag maken.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:10 schreef Parlay het volgende:
Truste all, ik ga een einde aan deze - voor mij- "sacherijnige bui" dag maken.
Alles wordt geregistreerd, maar het is toch juist leuke tv, als ze om een hoekje staan af te luisteren? Waarom zou dat de kop kosten? Het is toch een spel? Ik zou het zeker doen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat wordt onmiddelijk geregistreerd natuurlijk. Daar kom je niet ver mee.En dan lig je er de volgende keer uit
Ik had van dag 1 geluisterd om info te krijgen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:14 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Alles wordt geregistreerd, maar het is toch juist leuke tv, als ze om een hoekje staan af te luisteren? Waarom zou dat de kop kosten? Het is toch een spel? Ik zou het zeker doen.
Volgens mij is dat verkeerd begrepen: Nicolien heeft denk ik gewoon gevraagd of het verantwoord was om Andrea op deze manier te confronteren met haar irrationele beweegredenen voor die hut. Voor je het weet gebeuren er daarna onaangename dingen die zij ook niet wil.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach gisteren centraal gemist, wat er daarvoor gebeurde, en dat Nico zei dat ze de confrontatie op moest zoeken ?
Is hier nog wel een filmpje van terug te kijken.
Ik zou het niet aankunnen om een maand van huis te zijn. en bovendien ben ik te eerlijk, met het hart op de tong, ze maken me af.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:13 schreef Punkman het volgende:
Maar heeft niemand zoiets als van, laat mij er 1 maand in, dan trappen ze mij er maar uit.
Maar oorlog maken zal ik daar.
Voor een maand zou ik het kunnen doen, en dan gewoon trappen tegen sommige personen, maar weet niet of zoiets mag van Talpaquote:Op woensdag 12 maart 2014 02:15 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik zou het niet aankunnen om een maand van huis te zijn. en bovendien ben ik te eerlijk, met het hart op de tong, ze maken me af.
Nou met de wetenschap die wij hebben, kun je in bedekte termen mensen daar compleet over de rooie krijgen hoor. Mensen klussen afpakken bv en mensen opstoken tegen elkaar. Daar kan Talpa weinig aan doen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Voor een maand zou ik het kunnen doen, en dan gewoon trappen tegen sommige personen, maar weet niet of zoiets mag van Talpa
Je komt er niet met zijn tweeën in natuurlijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 02:19 schreef Punkman het volgende:
Maar gaan we toch met ons beiden vuurvliegje, ik steun je wel en na een maand lekker maken dat je daar weg komt.
Alleen je borg, ik ga geen duizenden euro's neer tellen om bij die gekken te zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:20 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Nou met de wetenschap die wij hebben, kun je in bedekte termen mensen daar compleet over de rooie krijgen hoor. Mensen klussen afpakken bv en mensen opstoken tegen elkaar. Daar kan Talpa weinig aan doen.
ja precies een prachtig pressiemiddelquote:Op woensdag 12 maart 2014 02:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Alleen je borg, ik ga geen duizenden euro's neer tellen om bij die gekken te zijn.
Ah deal dan, ik laat het je weten, dan kom jij ook.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:21 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Je komt er niet met zijn tweeën in natuurlijkMaar meldt even als je erin gaat
quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah deal dan, ik laat het je weten, dan kom jij ook.
Staat
Nou deal, wanneer gaan we ?quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:25 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Neem ik vantevoren even contact met Anton, om oude banden aan te halen. Hij heeft vast wel leuke inside informatie haha
je kunt je aanmelden hoor, ik slaap er nog een nachtje over. Duurt altijd een poosje, zitten we er net in de zomer, lekker vakantie vieren op kosten van Talpaquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:28 schreef Punkman het volgende:
Even een kaartje mee van de dochter van Andrea, doet het altijd goed.
Nah, ik kom er toch niet door, ben er dan te veel om mensen kapot te makenquote:Op woensdag 12 maart 2014 02:27 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
je kunt je aanmelden hoor, ik slaap er nog een nachtje over. Duurt altijd een poosje, zitten we er net in de zomer, lekker vakantie vieren op kosten van Talpa
Jammer, maar dromen kost niks. Ik zou op voorspraak er wel in kunnen, maar alles in de steek laten?quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nah, ik kom er toch niet door, ben er dan te veel om mensen kapot te maken
Ach, voor die gekko's daar ? Zou er geen minuut of een cent aan willen spenderen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:31 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Jammer, maar dromen kost niks. Ik zou op voorspraak er wel in kunnen, maar alles in de steek laten?
Ja heb ik ook gedaan bij Martend, en Isa heel wat post gestuurd. Niet omdat ik zo een fan ben, maar omdat ze verdiend even een push te krijgen. Ik ga lekker genieten van mijn eigen groententuin en lekker werkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 02:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach, voor die gekko's daar ? Zou er geen minuut of een cent aan willen spenderen.
Leuk om te volgen maar zou nooit naar de biomarkt gaan, eten met Vanes of een schilderij gaan kopen.
Heb me wel aangemeld als iemand daar naar toe gaat en een beertje meebrengt voor Isa om daar aan mee te betalen.
Trusten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 02:36 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gedaan bij Martend, en Isa heel wat post gestuurd. Niet omdat ik zo een fan ben, maar omdat ze verdiend even een push te krijgen. Ik ga lekker genieten vaan mijn eigen groententuin en lekker werken
Doe is ff linkjes naar de juiste fragmenten, en vertel eens wat ik daar aan moet zien/uit opmaken aubquote:Op woensdag 12 maart 2014 02:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach gisteren centraal gemist, wat er daarvoor gebeurde, en dat Nico zei dat ze de confrontatie op moest zoeken ?
Is hier nog wel een filmpje van terug te kijken.
Potver! zit ik hier weer in het donkerquote:
Inderdaad! Ik begrijp ook niet waar het fabeltje vandaan komt dat Nicolien de opdracht gekregen zou hebben om in het centraal de confrontatie met Andrea te zoeken. En ik geloof al helemaal niet dat Nicolien zich daarvoor zou laten gebruiken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 03:06 schreef Inodder het volgende:
[..]
Doe is ff linkjes naar de juiste fragmenten, en vertel eens wat ik daar aan moet zien/uit opmaken aub
Ik heb er nog geen mening over... vandaar mijn vraag. Maar ben wel benieuwd waar men hun mening op baseert.quote:Op woensdag 12 maart 2014 03:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik begrijp ook niet waar het fabeltje vandaan komt dat Nicolien de opdracht gekregen zou hebben om in het centraal de confrontatie met Andrea te zoeken. En ik geloof al helemaal niet dat Nicolien zich daarvoor zou laten gebruiken.
Zij baseren dat op het feit dat Nicolien overleg in de zenderkamer heeft gehad hierover vlak voor het centraal. Toen ze terugkwam zei ze iets in de trant van (ik weet de exacte woorden niet meer) dat ze het heikele onderwerp van de hut op de akker in het centraal ging brengen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 03:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen mening over... vandaar mijn vraag. Maar ben wel benieuwd waar men hun mening op baseert.
Als ik het goed begrijp is het dus niets dan speculatie... Zowel van de "scriptisten" als van uw persoon.quote:Op woensdag 12 maart 2014 03:33 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zij baseren dat op het feit dat Nicolien overleg in de zenderkamer heeft gehad hierover vlak voor het centraal. Toen ze terugkwam zei ze iets in de trant van (ik weet de exacte woorden niet meer) dat ze het heikele onderwerp van de hut op de akker in het centraal ging brengen.
Meerdere mensen trokken hieruit de conclusie dat ze die opdracht van achter had gekregen. Ik denk dat Nicolien (gezien het eerdere gedoe met de pillen en Andrea en haar mentale toestand) het zekere voor het onzekere wilde nemen en heeft overlegd met achter of het wel verantwoord was om Andrea "aan te vallen" op deze manier. Blijkbaar kreeg ze hier groen licht voor.
Kortom: Nicolien moest dat niet doen, ze mocht het doen.
Ik zou ook graag het stukje film zien waarin Nicolien terugkomt uit de zenderkamer. Helaas is dat niet geplaatst. Ik heb het wel zelf live gezien.quote:Op woensdag 12 maart 2014 03:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is het dus niets dan speculatie... Zowel van de "scriptisten" als van uw persoon.
Ben dan toch nog wel zelf benieuwd naar de beelden hiervan.
Pff wat een lap tekst... je had het ook zo kunnen zeggen [zie boven]quote:Op woensdag 12 maart 2014 04:01 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
<knip> je hebt gelijk: we willen de beelden!
Tja als je niet geinteresseerd bent in de motieven van mensen kun je ook nooit oordeel vormen hierover en juist dan krijg je van die speculatiesquote:Op woensdag 12 maart 2014 04:32 schreef Inodder het volgende:
[..]
Pff wat een lap tekst... je had het ook zo kunnen zeggen [zie boven]![]()
maar hoogste tijd...![]()
![]()
Nico haar motieven en het zon/boer/aardappel verhaal was me reeds bekend.quote:Op woensdag 12 maart 2014 04:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tja als je niet geinteresseerd bent in de motieven van mensen kun je ook nooit oordeel vormen hierover en juist dan krijg je van die speculaties![]()
Maar slaap lekker en droom maar fijn
Om nu voor elke scheet een topique te openen is ook teveel van het goede.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:16 schreef Jian het volgende:
Wordt nu gewoon de SC vol geplemt met Utopia gewauwel? Wie heeft dat verzonnen dan?
"We are the Nazgûl, neither SC nor COS"quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:16 schreef Jian het volgende:
Wordt nu gewoon de SC vol geplemt met Utopia gewauwel? Wie heeft dat verzonnen dan?
Picsquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:18 schreef Copycat het volgende:
Zo blij met mijn nieuwe tafel. En met mijn nieuwe/oude buitentafel.
Ik draag geen slippers. Trek je opsporingsbericht maar weer in.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heeft iemand hier de slippers gevonden van Poezeligding? She's out of slipjes
kalknagels? tip: goed insmeren met mosterd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik draag geen slippers. Trek je opsporingsbericht maar weer in.
Doe niet zo eng. En scheer je weg.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
kalknagels? tip: goed insmeren met mosterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |