Sws op tv?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Bunt voor het eerst op TV bij de PDC, joy.
Je gaat met de week meer onzin uitslaan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:08 schreef GwaiLow het volgende:
Lolol Michael. Die laatste 3 legs waren echt zo bizar slecht. Je zag aan zn gezicht bij 6-3 (en 2 breaks voor) dat hij veel relaxter ging staan gooien, bijna nonchalant.
Wat zal jij weinig plezier beleven aan het kijken van darten dan.quote:
Speelt op stage 6 tegen Caven waarschijnlijk. Maar ik denk dat hij wel de volgende ronde haalt.quote:
Nou...quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelt op stage 6 tegen Caven waarschijnlijk. Maar ik denk dat hij wel de volgende ronde haalt.
Griffin gaat goed huishouden daarquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Bunt voor het eerst op TV bij de PDC, joy.
Naah verder best wel eigenlijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zal jij weinig plezier beleven aan het kijken van darten dan.
Ja, maar Bunting ook niet geweldig na zijn geweldige debuut.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caven is het jaar best matig begonnen
Kunstgebitkanker is dichterbij denk ik hsssj hsssssljquote:
Hopelijk gaat het naar zijn harsesquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunstgebitkanker is dichterbij denk ik hsssj hssssslj
Er wordt ook weer paniek gezaaid om niets.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:14 schreef J.Pistone het volgende:
Ik kan maar net wennen aan dat analyseren van darten, zeker niet als het door nobodys uit de dartwereld word gedaan.
Die mongolengrijns is wel ontwapenend.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:15 schreef Caland het volgende:
Wel mooi die reactie van Van Gerwen richting Lewis.
En die Maijer blijft ook maar doorgaanquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:14 schreef J.Pistone het volgende:
Ik kan maar net wennen aan dat analyseren van darten, zeker niet als het door nobodys uit de dartwereld word gedaan.
Dat jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die mongolengrijns is wel ontwapenend.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:18 schreef Caland het volgende:
Co gaat gewoon de embassy winnen volgend jaar. Dat dan weer wel. Met een gemiddelde van 83.
#ernstigviesdikquote:
Hoe kan je het hier niet mee eens zijn. Als ik A zeg, dan zal jij altijd B zeggen. Ook al denk je ook A.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gaat met de week meer onzin uitslaan.
Ik heb een nieuw excuus voor als ik sta te oefenen in m'n eentje. Ondanks geen reden tot zenuwen, het is de spanning!!quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:46 schreef J.Pistone het volgende:
Onder de triple is spanning op de arm jongens.
Op je arm... heel belangrijke toevoeging.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw excuus voor als ik sta te oefenen in m'n eentje. Ondanks geen reden tot zenuwen, het is de spanning!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |