SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Zolang het maar in de seks eindigt zodat ik jou kan afvinken, vind ik alles best.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ha, je wil dus nog wel op een date!
En dit is niet het Fokkerforum, je punt?quote:
Goede datum toch?quote:
Nee, geen seks.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zolang het maar in de seks eindigt zodat ik jou kan afvinken, vind ik alles best.
Hoezo niet? Ik wil seks met jou.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dit is niet het Fokkerforum, je punt?
[..]
Goede datum toch?
[..]
Nee, geen seks.#pope4life
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Paxcon zei wat anders.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is een date, geen seksdate, gvd man.
Lijkt me welquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Goede datum toch?
[..]
Nee, geen seks.#pope4life
Dinsdag in de aula. Of donderdag in FL.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:35 schreef OllieWilliams het volgende:
Rez, wanneer gaan wij eens daten?
Je blowt ook nog wat anders behalve pikken?quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, maar wel een persoon in m'n leven, deal with it.
Was je vandaag in FL?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dinsdag in de aula. Of donderdag in FL.
Ja, Paxcon's mond.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dinsdag in de aula. Of donderdag in FL.
[..]
Je blowt ook nog wat anders behalve pikken?
Wat een naar plaatje. Hier gaat Paxcon van horen.quote:
Ja, de eerste twee uur. Meer liggen slapen dan zitten opletten.quote:
Ik heb hier niets mee te maken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:37 schreef Rezania het volgende:
Maar ik zou al met Ollie gaan blowen of zo, jij en Etzoe kwamen uit de lucht vallen, Paxxie.
Is een gifje, geen plaatje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, Paxcon's mond.
[..]
Wat een naar plaatje. Hier gaat Paxcon van horen.
Zoals? Zoethout?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:38 schreef Etsu het volgende:
Rezje, zullen we de 29ste blowen?Wil wel meer proberen dan alleen wiet.
Daarom, een lijn in de morgen is een dag zonder zorgen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, de eerste twee uur. Meer liggen slapen dan zitten opletten.
Zoals?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:38 schreef Etsu het volgende:
Rezje, zullen we de 29ste blowen?Wil wel meer proberen dan alleen wiet.
Jawel, doe niet zo wispelturig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bijdehand doen.Onze date gaat niet meer door.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:39 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Daarom, een lijn in de morgen is een dag zonder zorgen.
En dit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zou er niet aan beginnen man, die maken je kapot.
Mijn leven is al kapot sinds ik Paxcon ken. En nu ik met Rezania moet gaan daten, lijd ik onder. Dus. Ik heb een uitweg nodig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:40 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zou er niet aan beginnen man, die maken je kapot.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:40 schreef Rezania het volgende:
Ik heb zelfs nog nooit geblowt man, flikker op met je harddrugs.
Waarom niet blowen, dat is toch leuk voor 1 keer?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:40 schreef Rezania het volgende:
Ik heb zelfs nog nooit geblowt man, flikker op met je harddrugs.
Nee. Ik wil een vriendje die ook dol is op drugs. Kan jij dat niet zijn, ga ik terug naar Pax. Jouw keuze.quote:
lol die daar bij heroïne staat wordt ook gebruikt in propaganda over meth, is allemaal bullshit manquote:
Goede moment is nog niet langsgekomen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom niet blowen, dat is toch leuk voor 1 keer?
Pax aan de drugs, ja ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ik wil een vriendje die ook dol is op drugs. Kan jij dat niet zijn, ga ik terug naar Pax. Jouw keuze.
IDK, ik ga wel tot wiet en niet verder.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:43 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
lol die daar bij heroïne staat wordt ook gebruikt in propaganda over meth, is allemaal bullshit man
Die bij coke staat ook trouwensquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:43 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
lol die daar bij heroïne staat wordt ook gebruikt in propaganda over meth, is allemaal bullshit man
Klopt. En heb ik die? Nee. Dus ik ga mijn gang.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goede moment is nog niet langsgekomen.
[..]
Pax aan de drugs, ja ja.En je zou ook stoppen met roken als je een vriendje zou krijgen.
Het is maar wat je jezelf aan wil doen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
IDK, ik ga wel tot wiet en niet verder.
Er is een groot verschil tussen recreatief drugs gebruiken of een kansloze junk zijn.quote:
Interessant.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. En heb ik die? Nee. Dus ik ga mijn gang.
En Pax is aan de drugs ja, heb ik gehoord vandaag toevallig.Van L.
Alcohol is ook drugs.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:44 schreef Rezania het volgende:
Maar we gaan geen drugs doen de 29ste, Etsu. We gaan wel zuipen dan.
Alcohol is geen drugs ja?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:44 schreef Rezania het volgende:
Maar we gaan geen drugs doen de 29ste, Etsu. We gaan wel zuipen dan.
quote:
Gelukkig mag ik mijn gebruik zelf bepalen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen recreatief drugs gebruiken of een kansloze junk zijn.
Ja natuurlijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:45 schreef Rezania het volgende:
[..]Goed, één drug.
[..]
Gelukkig mag ik mijn gebruik zelf bepalen.
Of een zoetje snuiven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:46 schreef Snowbells het volgende:
je kan ook gwn op een zak chips stampen en dat snuiven xd
True.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:46 schreef Rezania het volgende:
Maar eigenlijk is alcohol een oplossing.
whahaha xdquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:46 schreef Snowbells het volgende:
je kan ook gwn op een zak chips stampen en dat snuiven xd
Daar heb ik nooit over nagedacht om dat te snuiven :$quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of een zoetje snuiven.Schijnt heel erg te branden.
GHB ook, wat is je punt?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:46 schreef Rezania het volgende:
Maar eigenlijk is alcohol een oplossing.
Ja ja, kwam gewoon wat tegen op FB toevallig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ja natuurlijkZolang je maar niet met dat soort onzinplaatjes komt
![]()
O2 is water toch? Of was dat zuurstof?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof jij deze scheikundeshit snapt.
u 4 real m8quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
O2 is water toch? Of was dat zuurstof?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
O2 is water toch? Of was dat zuurstof?
Oké.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:48 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Plus van GHB krijg je geen kater.
En dat geven ze dan ook nog aan kinderen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dat vind ik een stuk zieker, mensen die verslaafd zijn aan medicatie.
Veel van die zware medicijnen hebben nog slechte bijwerkingen ook.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dat vind ik een stuk zieker, mensen die verslaafd zijn aan medicatie.
Nee, is gewoon kut, blegh.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:51 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Is wel chill bij het studeren
Even serieus, doe je harddrugs of niet?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat nou? je moet van het leven genieten jongen.
[..]
dat niet doen
Wat denk je zelf, Rez?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Even serieus, doe je harddrugs of niet?
Jongen, ik heb het fucking 10 jaar geslikt. Al ik er niet gewend aan ben nu is niemand er aan gewend.quote:
Alleen als hele pil snuiven toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat nou? je moet van het leven genieten jongen.
[..]
dat niet doen
Ja, je moet toch wat met zo'n saaie studie.quote:
PI, Rez... PI..quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ik heb het fucking 10 jaar geslikt. Al ik er niet gewend aan ben nu is niemand er aan gewend.
Ik zou pas harddrugs nemen als Pax ooit tegen me praat. Anders niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, je moet toch wat met zo'n saaie studie.
Ja ja, sorry, ben gewoon echt 100% tegen Ritalin.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou pas harddrugs nemen als Pax ooit tegen me praat. Anders niet.
quote:
Ik begrijp het wel. Het is ook teringspul. Maar ik weet ook dat het voor de ergste wel een hulpmiddel is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja, sorry, ben gewoon echt 100% tegen Ritalin.
Kom fittie dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Genoeg alternatieven hoor, zelfs speed is nog beter.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:54 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Het is ook teringspul. Maar ik weet ook dat het voor de ergste wel een hulpmiddel is.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom fittie dan.Rawrrr kom hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar die shit werkt na een paar jaar toch niet eens meer?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja, sorry, ben gewoon echt 100% tegen Ritalin.
Speed is niks mis meequote:Op donderdag 6 maart 2014 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Genoeg alternatieven hoor, zelfs speed is nog beter.
Zondag is de dag van God, dan mag dat niet.quote:
Dan verhogen ze gewoon de dosis.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maar die shit werkt na een paar jaar toch niet eens meer?
Ik bedoel dat speed in de juiste concentratie beter is als medicijn voor mensen met ADHD dan Ritalin.quote:
Ik zal geen homo grappen maken dan maar icm geloof.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zondag is de dag van God, dan mag dat niet.
En ik bedoel dat het een chille drug isquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel dat speed in de juiste concentratie beter is als medicijn voor mensen met ADHD dan Ritalin.
Jij moet jezelf nog bewezen, wees blij dat ik je eindelijk een kans geef.quote:
En ik bedoel dat dat niet boeit in mijn context.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
En ik bedoel dat het een chille drug is
Wat moet ik mezelf bewijzen dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij moet jezelf nog bewezen, wees blij dat ik je eindelijk een kans geef.
Braaf Hendrikje ben je ookquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ik bedoel dat dat niet boeit in mijn context.
Maar dat boeit mij geen flikkerquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ik bedoel dat dat niet boeit in mijn context.
Kom je wel achter op de 29ste.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je een lieve, leuke jongeman bent.
Faux. schatjequote:Op donderdag 6 maart 2014 20:58 schreef Faux. het volgende:
ik heb het idee dat ik deze tt al eerder gezien heb
Ik had het over de medicinale werking onder bepaalde omstandigheden, niet over recreatief gebruik. Hij ging gewoon off-topic.quote:
Ja, op station Delft en in Zaandam.quote:
Oké, tot donderdagochtend.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maar dat boeit mij geen flikker
Waarom geloof ik jou niet?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had het over de medicinale werking onder bepaalde omstandigheden, niet over recreatief gebruik. Hij ging gewoon off-topic.
[..]
Ja, op station Delft en in Zaandam.
[..]
Oké, tot donderdagochtend.
Vraag maar aan haar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat je LB hebt gemeet op station Delft en in Zaandam.
watquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:03 schreef Etsu het volgende:
`
[..]
Eng, dan heb ik jou dus indirect gemeet.
Ik heb met jullie beide niet echt een gesprek. Alleen een hoi.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:03 schreef Etsu het volgende:
LB, ik beroep hierbij op jouw persoonlijke mening en intelligentie. Je hebt zowel mij als Rezania ontmoet. Denk je dat we bij elkaar zullen passen?
Qua uiterlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb met jullie beide niet echt een gesprek. Alleen een hoi.
Hoezo dat?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Leuke UI
Toch zou het leuker zijn als de naam er boven nog blauw was.
Waarom wacht je niet gewoon 23 dagen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:03 schreef Etsu het volgende:
LB, ik beroep hierbij op jouw persoonlijke mening en intelligentie. Je hebt zowel mij als Rezania ontmoet. Denk je dat we bij elkaar zullen passen?
Ja, XTC is neurotoxisch. De 2 maanden die iedereen aanhoudt is omdat dan het serotonineniveau in je hersenen weer hersteld is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:03 schreef Spatieloos het volgende:
Is 1x in de 2 maanden XTC überhaupt schadelijk?
Zo niet, waarom doet niet iedereen dat?
Duurt mij te lang.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom wacht je niet gewoon 23 dagen?
OKE.quote:
Oh. Maar wat doet iets dat neurotoxisch is?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:05 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ja, XTC is neurotoxisch. De 2 maanden die iedereen aanhoudt is omdat dan het serotonineniveau in je hersenen weer hersteld is.
Hmm, jij bent langer dan Rez, maar Rez is wel knapper. I dunno.quote:
Je zenuwstelsel beïnvloeden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh. Maar wat doet iets dat neurotoxisch is?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hmm, jij bent langer dan Rez, maar Rez is wel knapper. I dunno.
Heb ik niet, want ik ben bang dat je me teleurstelt en dan kan ik weer op zoek naar de volgende.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hmm, jij bent langer dan Rez, maar Rez is wel knapper. I dunno.
LR schatje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een Nicki voor ons. Nu weer weg.
[ afbeelding ]
Pardon?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]Maak je me nu voor lelijk uit?!
!!!!
Het is uit.
Je hebt me allang gezien.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb ik niet, want ik ben bang dat je me teleurstelt en dan kan ik weer op zoek naar de volgende.
[..]Maak je me nu voor lelijk uit?!
!!!!
Het is uit.
Dat betekent dat het schadelijk voor de hersenen (neuronen) is. Alcohol is bij bovenmatig gebruik bijvoorbeeld ook neurotoxisch.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh. Maar wat doet iets dat neurotoxisch is?
Je kwetst me.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zei alleen dat Rez knapper is, wot?
Het spijt me.quote:
maple*quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:08 schreef Etsu het volgende:
Vergeet je meple pecanbroodje maar zaterdag, LB. Ik eet het wel zelf op.
Blijkt weer ja.quote:
Hey BL. Wanneer gaan jij en ik en DV eens meeten?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:09 schreef Bitterlemon het volgende:
Dit krijg je als je aan meeten doet.
Meetenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:09 schreef Bitterlemon het volgende:
Dit krijg je als je aan meeten doet.
Ik heb DV eens gemeet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey BL. Wanneer gaan jij en ik en DV eens meeten?
Jullie zijn schattig.quote:
Hoi Etsu.quote:
Afgaande op mijn FB-profielfoto overstijg ik ze toch wel? Je moet enkel wat langer haar indenken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zei alleen dat Rez knapper is, wot?
Hm. Nooit?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey BL. Wanneer gaan jij en ik en DV eens meeten?
Nu hebben we dubbel indirect gemeet, jeej.quote:
Nahquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Etsu.
Stiekem luister ik nog eerst mijn nummer af.
[..]
Afgaande op mijn FB-profielfoto overstijg ik ze toch wel? Je moet enkel wat langer haar indenken.
Dat je een hoop d/t fouten mag maken vandaag.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu hebben we dubbel indirect gemeet, jeej.
Ik heb hem in GW2 gemeet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb BL al meermaals gemeet.
In Diablo welteverstaan.
[..]
Dat je een hoop d/t fouten mag maken vandaag.
En zo hoort het.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb BL al meermaals gemeet.
In Diablo welteverstaan.
[..]
Dat je een hoop d/t fouten mag maken vandaag.
Dat is geen meeten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Driedubbel eigenlijk, ik heb Cosmo weleens gezien (hij mij niet, maar dat doet er niet toe).
ripquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben speciaal naar Groningen verhuisd voor jou, en dan doe je me dit aan
Gelukkig kan je in de zomer speciaal verhuizen naar Leiden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben speciaal naar Groningen verhuisd voor jou, en dan doe je me dit aan
Nee, moet je een gesprek voor hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb eens naast Cosmo gestaan, maar hij had niet door dat ik het was, is dat wel meeten?
Dan zit ik in Japan, geen tijd dus.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig kan je in de zomer speciaal verhuizen naar Leiden.
Hebben wij dan wel echt gemeet?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, moet je een gesprek voor hebben.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, moet je een gesprek voor hebben.
Yeah. Mijn videokaart en GW2 gaan alleen niet samen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb hem in GW2 gemeet.
/dance
Hoi en hoi is een gesprek.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hebben wij dan wel echt gemeet?
Maar wanneer is eets bovenmatig? Wanneer xtc wanneer alcohol?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:07 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dat betekent dat het schadelijk voor de hersenen (neuronen) is. Alcohol is bij bovenmatig gebruik bijvoorbeeld ook neurotoxisch.
Zou dat dan ook werken voor alcohol?quote:Ik heb weer een nieuwe ontdekking gedaan van een bruikbaar supplement: Alpha-lipoic acid (alfa-liponzuur) is een organische stof die van nature in je lichaam voorkomt en een belangrijke rol speelt in de metabolisme. Nu is deze stof ook een zeer krachtige anti-oxidant en heeft hiernaast nog veel andere mogelijk positieve werkingen. Zo wordt het bij kanker en diabetes voorgeschreven met hele positieve resultaten. Ook bij het gebruik van MDMA zijn er verbazingwekkende ontdekkingen gedaan. In een onderzoek met ratten werd bewezen dat enkele dosissen liponzuur, voorafgaand aan het mdma-gebruik, de neurotoxiciteit volledig (!) teniet deed. Hiervoor moesten wel erg hoge dosisen gebruikt worden, maar een minder grote dosis werkt ongetwijfeld ook heel goed. Het voordeel van liponzuur is dat het makkelijk wordt opgenomen in de hersenen, zodat het de hersencellen actief kan ondersteunen.
Dit is over het algemeen een goede winkel voor supplementen waar je liponzuur kunt kopen. Het kost wel een paar knaken, maar het beloofd ook wel wat!
Ik wil er ook nog aan toevoegen dat deze gids niet alleen bruikbaar is voor het gebruik van xtc, maar voor bijna alle stimulerende drugs.
Trip gezond, trip met anti-oxidanten!
Jouw videokaartquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Yeah. Mijn videokaart en GW2 gaan alleen niet samen.
Hartelijk gefeliciteerd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:13 schreef Rezania het volgende:
Ik heb een shitload aan mensen gemeet, over heel FOK! heen. Zo heb ik de halve crew al gemeet bijvoorbeeld.
Coolquote:
Leuke UIquote:
FPS is belachelijk laag bij GW2quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, GW2.
Ligt niet aan de videokaart, ligt aan de makers.
Je faalt gewoon.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, GW2.
Jijquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, GW2.
Nou nou nou.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]Alsof ik ooit tegen hem wil en ga praten
Ja, knap van je.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar heb ik zo m'n redenen voor, goed he?
Zie TT.quote:
Godverquote:
Nee, dat is GTA 4 voor de PC al.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
GW2 is zo geoptimaliseerd als een radijs.
Kap nou eens met schuilen achter Paxxie en groei een paar ballen.quote:
quote:
Dat dacht ik dus ook ongeveer. Maar ik google net de betekenis en dat is iets van 'schijnheilig'.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als je zegt dat iets bijvoorbeeld niet goed is (gedrag) en het dan zelf ook doen
Maar maar maar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kap nou eens met schuilen achter Paxxie en groei een paar ballen.
Meer dan 2-3 glazen per dag. Voor xtc... Tja, weet ik niet precies. Probeer er sowieso altijd 6-8 weken tussen te houden voor de serotonine. Een gewone dosis is 60-150 mg, meer vind ik zelf ook minder chill...quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar wanneer is eets bovenmatig? Wanneer xtc wanneer alcohol?
Dat kan ook. Waarom noem je LB dan schijnheilig?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook ongeveer. Maar ik google net de betekenis en dat is iets van 'schijnheilig'.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook ongeveer. Maar ik google net de betekenis en dat is iets van 'schijnheilig'.
Heb het laatst geprobeerd op mijn high-end PC die net geüpgradede was, draait nog steeds bagger.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Die durfde ik niet aan, die heeft de PC van een maat doen smelten
Eigenlijk dacht ik dat hypocriet betekende dat als je een mening geeft over iets wat mensen hebben en dat je dat zelf ook hebt was en ik bedoelde gewoon dat ze een leuke UI had, maar nu voel ik me domquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat kan ook. Waarom noem je LB dan schijnheilig?
Oh dacht dat dat laatste een quote was van een andere userquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar wanneer is eets bovenmatig? Wanneer xtc wanneer alcohol?
[..]
Zou dat dan ook werken voor alcohol?
Dat ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
GW2 is zo geoptimaliseerd als een radijs.
quote:
Die werkt bij mij beter dan GW2.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eigenlijk dacht ik dat hypocriet betekende dat als je een mening geeft over iets wat mensen hebben en dat je dat zelf ook hebt was en ik bedoelde gewoon dat ze een leuke UI had, maar nu voel ik me dom
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eigenlijk dacht ik dat hypocriet betekende dat als je een mening geeft over iets wat mensen hebben en dat je dat zelf ook hebt was en ik bedoelde gewoon dat ze een leuke UI had, maar nu voel ik me dom
Okay, maar het zal vast niet heel ongezond zijn om het om de 2 maanden te doen en soms wat meer.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:19 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Meer dan 2-3 glazen per dag. Voor xtc... Tja, weet ik niet precies. Probeer er sowieso altijd 6-8 weken tussen te houden voor de serotonine. Een gewone dosis is 60-150 mg, meer vind ik zelf ook minder chill...
Ja, op low draait het wel goed, maar hoe hoger je het instelt, hoe slechter het wordt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat ja.
[..]
[..]
Die werkt bij mij beter dan GW2.
Humble Bundle stelt ook niets meer voor, alleen nog maar onbekende indiedingen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:22 schreef Lt.Surge het volgende:
De humble bundle van deze week. Verslavende rotzooi
Peggle brah. Peggle.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:23 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Humble Bundle stelt ook niets meer voor, alleen nog maar onbekende indiedingen.
Geen last van. Op m'n vorige pc wel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, op low draait het wel goed, maar hoe hoger je het instelt, hoe slechter het wordt.
Nou, dan zal het wel aan mijn videokaart liggen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:23 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Geen last van. Op m'n vorige pc wel.
Maarja als je het te vaak doet is het niet chill meer. Het echte love/waus gevoel krijg je dan niet meer en de dips worden hevigerquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, maar het zal vast niet heel ongezond zijn om het om de 2 maanden te doen en soms wat meer.
Volgens mij is een goed draaiende GTA 4 juist uniek.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, dan zal het wel aan mijn videokaart liggen.
Wtf... peggle... waar?quote:
Ja, daarom.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Volgens mij is een goed draaiende GTA 4 juist uniek.
Ik bedoel soms wat meer dan 2 maanden er tussen, niet vaker doenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maarja als je het te vaak doet is het niet chill meer. Het echte love/waus gevoel krijg je dan niet meer en de dips worden heviger
Ik moet peggle hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
https://www.humblebundle.com/weekly
Oh haha, wat langer ertussen kan nooit kwaad natuurlijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik bedoel soms wat meer dan 2 maanden er tussen, niet vaker doen
trustenquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:27 schreef Lt.Surge het volgende:
The Sims 4 wil ik ook. Pre-order en zo. Verdomme.
En Watch_Dogs.
quote:
Die gaat echt sick worden.quote:
Knapperdquote:
Echte gamers spelen Sims.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die gaat echt sick worden.
Ik ben altijd jaloers op mijn Sims. Dat leven.
jij ook al?quote:
Jep, je koopt dan alles in rij 1 voor x-bedrag.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:29 schreef Fopje het volgende:
Als ik het goed begrijp kan i peggle gewoon voor 1 dollar kopen?
Dit is beter.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Knapperd
[..]
Echte gamers spelen Pokémon en Sims.
Oke. Morgen voor 6 euro die games kopen danquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jep, je koopt dan alles in rij 1 voor x-bedrag.
Wil je ook rij 2? Dan betaal je 6+
Hoiquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oke. Morgen voor 6 euro die games kopen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |