Hij heeft 'm gewoon doodgeknuppeld voor de foto en die hond is het excuus.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hardop gelachen, ging Googlen, die beesten heten echt zo. Waarom zou zo'n beest een hond aanvallen dan?
Oké, Socios.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hun spanwijdte varieert tussen 24 cm en 180 cm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat helemaal nergens over.
Heb 'm nog gebookmarked ookquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:25 schreef Yiha het volgende:
[..]
heb die link trouwens gehad van een commissiemedewerker van het EU
Het is wel het type C-T34i die om 17:32 langs het Waikiki-kanaal vliegt andersquote:
Leuk voor een scriptiequote:Op donderdag 6 maart 2014 20:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vraag me soms af hoeveel vrouwen wereldwijd wel niet (half)naakt op internet staan.
Keek gisteren na maanden weer eens Pownews, was er een Indo-chimeid (oid) die stage ging lopen bij Kim Holland (als producent though) voor d'r afstudeerstagequote:
Wat is daar erg aanquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Keek gisteren na maanden weer eens Pownews, was er een Indo-chimeid (oid) die stage ging lopen bij Kim Holland (als producent though) voor d'r afstudeerstage.
Ja gelezen. Mag niet meer van schoolquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Keek gisteren na maanden weer eens Pownews, was er een Indo-chimeid (oid) die stage ging lopen bij Kim Holland (als producent though) voor d'r afstudeerstage.
Botst met mijn calvinistische inslagquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja gelezen. Mag niet meer van school
Gewoon mee stoppen en rijke vent zoeken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:36 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben bezig met bachelorscriptie, haat het nu al
Blij dat ik er vanaf benquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:36 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben bezig met bachelorscriptie, haat het nu al
Van de vrouwen leeftijdscategorie 16-30, wrs 1/3.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vraag me soms af hoeveel vrouwen wereldwijd wel niet (half)naakt op internet staan.
Had geen zin om foto's te maken, maar het was wel nice as fuck!quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Botst met mijn calvinistische inslag. Waar zijn de pics btw?
Verschrikkelijke stem had dat kind of bedoel je Kim?quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Botst met mijn calvinistische inslag. Waar zijn de pics btw?
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou haar zwaar.
Ik doe er nog een schepje bovenop: "KIM HOLLAND".quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
WUHAHA "IN HOLLAND" lolol duurde ff hoor mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |