Klopt ja denk het ookquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:06 schreef LudoSanders het volgende:
Hij zoekt nu een lekker wijf om ff te fappen.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij was op zoek naar Roermond wuhuahahahachihuahauha
Hardop in de treinquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij was op zoek naar Roermond wuhuahahahachihuahauha
Ik ben nieuw. Ik kan te weten komen of er hier een lekker wijf zit!! Dat laat ik toch niet aan mij voorbijgaan?quote:
Oh ok. Nou geen lekkere wijven hier helaas pech doei succes verder hequote:Op donderdag 6 maart 2014 20:09 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik ben nieuw. Ik kan te weten komen of er hier een lekker wijf zit!! Dat laat ik toch niet aan mij voorbijgaan?
Jammer hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ok. Nou geen lekkere wijven hier helaas pech doei succes verder he
Niet zo bescheiden Veer.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ok. Nou geen lekkere wijven hier helaas pech doei succes verder he
Hij heeft in burger de wacht gehouden op de singels en toen gezien dat ze naakt door huis lopen met e gordijnen open. Wat een baanquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij het lezen van het artikel verdenk ik de wijkagent wel..
arme man zal wel een trauma hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij heeft in burger de wacht gehouden op de singels en toen gezien dat ze naakt door huis lopen met e gordijnen open. Wat een baan
vleerhonden, eten alleen fruit, dacht ikquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
My Friend woke up to this thing fighting his dogs (Yes i'm from Australia)
He didn't kill it the dog did, he is just holding it wit a stick because he didn't want to touch it.
Wtf.
Hardop gelachen, ging Googlen, die beesten heten echt zoquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:14 schreef Yiha het volgende:
[..]
vleerhonden, eten alleen fruit, dacht ik
maar honden nietquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:14 schreef Yiha het volgende:
[..]
vleerhonden, eten alleen fruit, dacht ik
cause it's the internet I supposequote:Op donderdag 6 maart 2014 20:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hardop gelachen, ging Googlen, die beesten heten echt zo. Waarom zou zo'n beest een hond aanvallen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |