Hij ligt erbij alsof het bij de dagelijkse service hoort is en daarna commandeert hij zijn slaafje om een eitje voor hem te halen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:35 schreef Dotteke het volgende:
Hij wordt toch maar goed verwend die Ruud
Ja ze doet het zelf, ze is zo gek op zijn worst dat ze er alles aan doet om dat te behoudenquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij ligt erbij alsof het bij de dagelijkse service hoort is en daarna commandeert hij zijn slaafje om een eitje voor hem te halen.
O. nu zei hij 6x2.5 zitesquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:37 schreef Dotteke het volgende:
Hij zegt 6 bankstellen, maar het zijn 6 bankies
Dat pijpen en dat hij dan z'n tanden staat te poetsen wtf ook echtquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij ligt erbij alsof het bij de dagelijkse service hoort is en daarna commandeert hij zijn slaafje om een eitje voor hem te halen.
Ik ookquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik lach keihard om dat gejank![]()
![]()
Ze loopt hard huilend richting loods...vooral rondkijken dat iemand haar ziet en hoort.quote:
Anders doet ze het nog wel een keertje over hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:41 schreef blanket het volgende:
[..]
Ze loopt hard huilend richting loods...vooral rondkijken dat iemand haar ziet en hoort.
Dat is liefdequote:Op donderdag 6 maart 2014 19:38 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Dat pijpen en dat hij dan z'n tanden staat te poetsen wtf ook echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Cynix ® op 06-03-2014 19:46:09 ]
Nee hoor, ze is een berekenende tante.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mens is zwakbegaafd hoor![]()
![]()
Dus die anton is geen haar beter als je tien jaar met zon dame leeft
![]()
![]()
Ja, der zit volgens mij ook iets niet goed in haar bovenkamer, maar volgend de huisdokter is er niks met der aan de handquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mens is zwakbegaafd hoor![]()
![]()
Dus die anton is geen haar beter als je tien jaar met zon dame leeft
![]()
![]()
Precies, niks aan de hand, en zeker geen geestelijke gestoordheid; met andere woorden : gehaaid en gewiekstquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, der zit volgens mij ook iets niet goed in haar bovenkamer, maar volgend de huisdokter is er niks met der aan de hand
Nu eerst op naar het iets minder subtiele reclameblok.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Hoeveel sluikreclame en product placement weten ze in een half uur te proppen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |