SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige topics
Topicreeks: Spangas.
Volgens mij zien we ze gewoon allemaal nooit meer terug. Raaf zou toch uit de serie gaan dacht ik? Nou ja wordt wel tijd hij is al 30 of zo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:13 schreef OProg het volgende:
Spangas kennende hebben ze over 1 week alles opgelost.
Dus hij speelt een brugklasser?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja wordt wel tijd hij is al 30 of zo.
Zoiets. Zoals altijd eigenlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus hij speelt een brugklasser?
Hehe ja hij is een paar keer blijven zitten he?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus hij speelt een brugklasser?
Stroomt hij niet af naar een lager niveau dan? Of speelt het zich al af op het lwoquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ja hij is een paar keer blijven zitten he?
Nou dat is een goede vraag eigenlijk, wat voor school is het? Geen flauw ideequote:Op donderdag 6 maart 2014 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stroomt hij niet af naar een lager niveau dan? Of speelt het zich al af op het lwo
Volgens mij is het een school voor "speciale" kinderenquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat is een goede vraag eigenlijk, wat voor school is het? Geen flauw idee
Dus zelfs hier klopt weer eens geen reet van.quote:
Drugs en alcohol kennen ze ook niet, dus dat zou goed kunnen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:17 schreef alpeko het volgende:
Kennen ze op Spangas geen seizoenen? Het is altijd zomer
Spangalis staat ergens op de evenaar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:17 schreef alpeko het volgende:
Kennen ze op Spangas geen seizoenen? Het is altijd zomer
Dus Tinco is de enige autochtoon?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spangalis staat ergens op de evenaar.
En biologisch etuh is betuwr voor het milieu!quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ah, we gaan een e-nummer verhaallijn krijgen
En alle dierlijke producten zijn zielug![]()
Daar heb ik bijna 3 maanden regen gehadquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spangalis staat ergens op de evenaar.
En de biologische kippen van hun zitten in een hokquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:20 schreef alors het volgende:
[..]
En biologisch etuh is betuwr voor het milieu!
Dat je er veel meer land voor nodig hebben, vertellen ze er niet bij
Ik ken zo iemand die dat ook steeds biologisch eten predikt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:20 schreef alors het volgende:
[..]
En biologisch etuh is betuwr voor het milieu!
Dat je er veel meer land voor nodig hebben, vertellen ze er niet bij
Wanneer?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Renee had een diepe inkijk het is toch een vrouw.
Weet je dat je daarmee best een valide punt heb?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:09 schreef alors het volgende:
Waar slaat het op met die weggelopen kip? Alsof die een struik uit te grond kan trekken en een grasveldje om kan ploegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |