quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
- Vinniiee
- faxie (ovb)
Zo zou het wel moeten zijn ja... maar ik las iets over dat sinds januari 2014 iets met het systeem is veranderd, dus dat zal de boosdoener wel zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
Lijkt me dat zoiets automatisch hoort te gaan
Ik zal haar nog wel even appen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:04 schreef Faxie het volgende:
Peu kon van de meet af.
Maar ik vermoed dat het toch niet doorgaat eigenlijk... hoor d'r zo weinig over....
En teveel moeite om alles na te lopen natuurlijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo zou het wel moeten zijn ja... maar ik las iets over dat sinds januari 2014 iets met het systeem is veranderd, dus dat zal de boosdoener wel zijn.
Ga je van 12 euro per maand opeens naar 24
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:18 schreef Fascination het volgende:
Iemand op Tinder: 'you look like you want to kick someone'.
Nja ze gaan het uitzoeken en bellen terug. MAar dat is nog niet gebeurd, dus ik belde zelf al terug, maar schijnt dat ze tot 8 uur bereikbaar zijn. Dus nog even wachten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En teveel moeite om alles na te lopen natuurlijk
Scheelt wel behoorlijk wat op jaarbasis ja.
Werkte die pick up line?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:18 schreef Fascination het volgende:
Iemand op Tinder: 'you look like you want to kick someone'.
Ja, ben nu drijfnat.quote:
Waarom laat je überhaupt niet een sterretje repareren?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:06 schreef Faxie het volgende:
En zaterdag nieuwe ruit voor de RX8. Sterretje doorgescheurd meh.
Tja kan nou eenmaal gebeuren na zoveel jaar...
Die was al gerepareerd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom laat je überhaupt niet een sterretje repareren?
Niet zo heel vaak. Eens per maand ofzoquote:
Het is dat je m zelf niet maaktequote:Op donderdag 6 maart 2014 17:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
GODVERDOMME WAT EEN FLAUW DUBBELZINNIG KUTGRAPJE ZEG![]()
![]()
![]()
![]()
Ow hehe okequote:Op donderdag 6 maart 2014 17:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet zo heel vaak. Eens per maand ofzo
Neejohquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow hehe oke![]()
Mja het lijkt wel alsof je 2 keer per week wel een 'pizza besteld' post maakt![]()
Zal wel aan mij liggen dan
Ik vind die van de domino's zo verslavendquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind de pizza's zelf niet eens zo lekker en in verhouding zo duur
Je kan het hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NeejohLaatste keer is zeker wel een maand geleden. Plus, boeiend..
BBQ Chickenquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind die van de domino's zo verslavendCreamy bacon, fresh pan
Zoooo lekker
Pfff met zo'n prinsesje moet je al niks willenquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:04 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Beeeetje verzuurd maar.
Nee, is een man.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pfff met zo'n prinsesje moet je al niks willen
Fas kijkt naar mannen.....quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zou zo graag je gezicht willen zien nu, Fax
Wat zei hij allemaal dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ken een vent die nog 10x erger is dan dat. Die heeft mij inmiddels verwijderd
Ach, hij was inmiddels wel zo verbitterd en verzuurd als de pest. Hij was fucking vrouwonvriendelijk in zijn posts op facebook, maar ondertussen huilen dat hij al 10 jaar vrijgezel was. Hij is de 30 gepasseerd, ken hem nu zeker 7 jaar, en hij is in die 7 jaar echt steeds erger geworden. Als daar ooit nog een vrouw op gaat vallenquote:
Klinkt als een rasechte fokker.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ach, hij was inmiddels wel zo verbitterd en verzuurd als de pest. Hij was fucking vrouwonvriendelijk in zijn posts op facebook, maar ondertussen huilen dat hij al 10 jaar vrijgezel was. Hij is de 30 gepasseerd, ken hem nu zeker 7 jaar, en hij is in die 7 jaar echt steeds erger geworden. Als daar ooit nog een vrouw op gaat vallen![]()
Maar in ieder geval, hij vond dat ik te weinig aandacht aan hem besteedde, dus heeft 'ie me van facebook verwijderd, ondanks dat ik hem honderd keer heb gezegd dat ik druk ben, en hem wel elke week probeerde te spreken. Maar andersom hoorde je ook nooit wat van hem, zegmaar. Zo'n type
Je stijve tepels prikten zeker door je shirtje heen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha, de pizzabezorger had meer oog voor mijn tieten dan voor mij. Niet erg opzich, heb geen bh aanMaar wel grappig
Gezonde pizzabezorger in ieder gevalquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha, de pizzabezorger had meer oog voor mijn tieten dan voor mij. Niet erg opzich, heb geen bh aanMaar wel grappig
Zeau jongedame. Ik heb geconstateerd dat jij morgen wel weer naar school kan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jepquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je stijve tepels prikten zeker door je shirtje heen?
Dat had ik zelf ook al geconstateerd. Al bestel ik altijd pizza als ik ziek ben, omdat ik dan niet ga kokenquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeau jongedame. Ik heb geconstateerd dat jij morgen wel weer naar school kan.
Pizza, pizzabezorger verleiden. Uhuh....
Nee, want zn ogen keken omlaagquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:47 schreef Faxie het volgende:
Hij keek zo?
[ afbeelding ]
eigenlijk de verkeerde, maar je snapt 'm wel![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, want zn ogen keken omlaag
Ik vind van welquote:
Mijne wel. Topvrouw.quote:
Mijne alleen in koken. De rest is prutquote:
Pics van je moeder?quote:
Facebook.quote:
Interessant.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:01 schreef PeuRac het volgende:
hmm, naar een training over motor revisie gaan of niet...
Is in A'foort van de SCARB uit, is nu begonnen en duurt tot 23u, maar volgens mij is het vrij in/uitlopen.quote:
Je moeke heeft een tattoo.quote:
Twee zelfs.quote:
Valt weinig zinnigs te zeggen op boe en schrik.quote:
Beste Fera,quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:32 schreef Fera het volgende:
Valt weinig zinnigs te zeggen op boe en schrik.
Vragen of Faxie dood is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt weinig zinnigs te zeggen op boe en schrik.
Dan zeg je 'die Oekraïners worden flink in hun reet genaaid door de Russen' en dan gaat het weer over seks.quote:
Gaat het eindelijk een keer over seks hier?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zeg je 'die Oekraïners worden flink in hun reet genaaid door de Russen' en dan gaat het weer over seks.
Heb ik al te lang niet meer gehadquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat het eindelijk een keer over seks hier?
Jouw gemis, ik mag morgen weerquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:45 schreef rolklem het volgende:
[..]
Heb ik al te lang niet meer gehad3 hele maanden!
Ik vind het maar kinderachtig van Rusland. Maar ik hoorde dat ze het toch maar hebben gekregen of zo?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beste Fera,
Wat vind jij nou van de huidige situatie op de Krim?
Te laat, nu gaan we weer over motoren praten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaat het eindelijk een keer over seks hier?
Nee hoor, ik zal as weekend vaker vragen om even rust dan dat ik ga vragen om seksquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:47 schreef rolklem het volgende:
[..]
Mag klinkt alsof je erom moet vragen
Dan hoeven ze er niet meteen tig duizend militairen naartoe te sturen om erop te laten stampen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:47 schreef Fera het volgende:
Ik vind het maar kinderachtig van Rusland. Maar ik hoorde dat ze het toch maar hebben gekregen of zo?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te laat, nu gaan we weer over motoren praten.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zal as weekend vaker vragen om even rust dan dat ik ga vragen om seks
500 cc jeweetz enzo!quote:
Zegt mij helemaal niets jeweetz enzo!!quote:
Nou, met zo'n motorblok e.d. Scheurend rubber op het asfalt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Zegt mij helemaal niets jeweetz enzo!!
Ik hoop in ieder geval dat het gauw afgelopen is. Het gaat echt nergens over.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hoeven ze er niet meteen tig duizend militairen naartoe te sturen om erop te laten stampen.
quote:Hallo heer en mevrouw
Deze boodschap is gericht aan alle personen die behoefte hebben aan een bepaalde lening om hun leven weer op te bouwen.
U bent op zoek naar een lening of uw activiteiten te verhogen, hetzij voor een project of een appartement te kopen, maar je bent de zwarte lijst of map zijn geweigerd aan de bank. Ik ben een individu Ik geven leningen, variërend van ¤ 1.000 tot ¤ 500.000 voor alle personen in staat om de voorwaarden te voldoen. Ik ben niet een bank en ik heb niet veel van de documenten om u te vertrouwen nodig, maar je moet een persoon Gewoon, Eerlijk, Betrouwbaar en Sage zijn.
Ik leningen verstrekken aan mensen die in heel Europa en wereldwijd (Frankrijk, België, Zwitserland, Roemenië, Italië, Spanje, Canada, Portugal, India ...). Mijn rente is 3% per jaar.
Als je geld nodig om andere redenen, aarzel dan niet om mij te contacteren voor meer informatie. Ik ben beschikbaar om mijn klanten te ontmoeten maximaal 5 dagen na ontvangst van uw aanvraag.
Als u geïnteresseerd bent, neem dan contact met mij op voor meer informatie.
Hier is mijn e-mail: oliviermercus@hotmail.fr
Nope, en ik ben bang dat het nog wel even gaat duren. Met zulke wie-heeft-de-langste-acties duurt het altijd wel weer even tot de verhoudingen genormaliseerd zijn. We zitten nu weer bijna op het jaren '80 koude oorlog niveau, dus we hebben weer een jaar of 30 te gaan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:53 schreef Fera het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat het gauw afgelopen is. Het gaat echt nergens over.
Ik hoorde van de week dat we banger moeten zijn voor Chinaquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, en ik ben bang dat het nog wel even gaat duren. Met zulke wie-heeft-de-langste-acties duurt het altijd wel weer even tot de verhoudingen genormaliseerd zijn. We zitten nu weer bijna op het jaren '80 koude oorlog niveau, dus we hebben weer een jaar of 30 te gaan.
Je kan er altijd een mailtje aan wagen. 3% is een koopje.quote:
How about noquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan er altijd een mailtje aan wagen. 3% is een koopje.
Ook, die gaan binnenkort vast openlijk partij kiezen voor Rusland. Dan heb je een mooie tweedeling VS / Europa vs. Rusland / China.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoorde van de week dat we banger moeten zijn voor China
Ik heb toch niet het idee dat er een WWIII gaat komen en als die er wel komt is er weinig aan te doen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook, die gaan binnenkort vast openlijk partij kiezen voor Rusland. Dan heb je een mooie tweedeling VS / Europa vs. Rusland / China.
Ja, zo'n idee had ik ook al.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, en ik ben bang dat het nog wel even gaat duren. Met zulke wie-heeft-de-langste-acties duurt het altijd wel weer even tot de verhoudingen genormaliseerd zijn. We zitten nu weer bijna op het jaren '80 koude oorlog niveau, dus we hebben weer een jaar of 30 te gaan.
Mocht het zover komen, dan gaan we nog wel een keer neuken hoor.... voordat de bom valt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb toch niet het idee dat er een WWIII gaat komen en als die er wel komt is er weinig aan te doen.
Dealquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht het zover komen, dan gaan we nog wel een keer neuken hoor.... voordat de bom valt.
Onder de flatgebouwen van de stad. Naast jou.quote:
Doe maarquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onder de flatgebouwen van de stad. Naast jou.![]()
Discussietje over necrofilie doen dan maar om het subforum trouw te blijven?quote:
*tumbleweed*quote:
Alleen als de slachtoffers hun verhaal kunnen doen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Discussietje over necrofilie doen dan maar om het subforum trouw te blijven?
*tumbleweed*quote:
Wel eens gedaan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier zou ik nog een serieus antwoord op kunnen geven ookquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, jij?quote:
Vertel!quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier zou ik nog een serieus antwoord op kunnen geven ook
Ervaring?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier zou ik nog een serieus antwoord op kunnen geven ook
Ja man. Hebben ze altijd een stijfje voor me.quote:
Dat effect heb je doorgaans niet op levende mannen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
Ja man. Hebben ze altijd een stijfje voor me.
Jij wel?quote:
Levende mannen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat effect heb je doorgaans niet op levende mannen?
Neem het hen maar kwalijk.quote:
Ik walg van ze. Welke man heeft er nou een hartslag?quote:
D gok ik zo, wel 60+ gem per minuut in rust.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik walg van ze. Welke man heeft er nou een hartslag?
Jij hebt niks met levende mannen?quote:
Niet meer.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
D gok ik zo, wel 60+ gem per minuut in rust.
Wel een slag, maar geen hart hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
Ik walg van ze. Welke man heeft er nou een hartslag?
En met dode mannen? Gij vuige bioloogquote:
Dan doe je iets niet goed.quote:
Wat ooit warm was, is nu koud.quote:
Alleen om open te snijden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En met dode mannen? Gij vuige bioloog
Dat is veel leuker als ze nog levenquote:
Geen idee, mijn snijplank kwam niet door de duane heen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is veel leuker als ze nog leven
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, mijn snijplank kwam niet door de duane heen.
Een kluizenaar gaat niet naar meets. Dus je bent een slechte kluizenaar.quote:
Soms komt de meet ook naar hem.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Een kluizenaar gaat niet naar meets. Dus je bent een slechte kluizenaar.
Hij staat nu ook bij mij jouw plankquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilde hij hem hebben.
Een kluizenaar laat mensen niet binnen. Die jaagt ze weg met hissende geluiden plus consumptie.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij staat nu ook bij mij jouw plank
HM hij spuugte wel naar me voordat ie zijn hand gaf, telt dat ook?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Een kluizenaar laat mensen niet binnen. Die jaagt ze weg met hissende geluiden plus consumptie.
Wat?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
HM hij spuugte wel naar me voordat ie zijn hand gaf, telt dat ook?
Yummy.quote:
Daarom knuffelen. Dan spuugt hij over je schouder heen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij zei hoi maatttt /spuug spuug en gaf toen een hand.
/true story
NVM die miljoen hou ik ook lekkerquote:
Een hijs teveel denk ik.quote:
Tjah hij begroet me natuurlijk eerst en dan gebeurt het al. Zou ik om het hoekje moeten wachten en hem een surprise knuffel moeten geven?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
Daarom knuffelen. Dan spuugt hij over je schouder heen.
Oke man veel plezier ermee.quote:
Ouchquote:
Van achteren bespringen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah hij begroet me natuurlijk eerst en dan gebeurt het al. Zou ik om het hoekje moeten wachten en hem een surprise knuffel moeten geven?
[..]
Oke man veel plezier ermee.
[..]
Ouch
Een lekkere zitzak.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jullie praten over me alsof ik een meubelstuk ben
Ben ik nu ook een meubelstuk?quote:
Je bent gewoon een object.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jullie praten over me alsof ik een meubelstuk ben
Als je een meubelstuk zou zijn, welke zou je dan zijn?quote:
Zo voel ik me soms wel jaquote:
Zo'n bank waar mensen op liggen als ze bij de psychiater zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je een meubelstuk zou zijn, welke zou je dan zijn?
[..]
Zo voel ik me soms wel ja
Nee, ik vind kaneel meer zo een typische grote kroonluchter met veel mooie lampjes wat een fantastisch effect in de kamer geeft.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo'n bank waar mensen op liggen als ze bij de psychiater zijn.
Ik had het over mezelf.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik vind kaneel meer zo een typische grote kroonluchter met veel mooie lampjes wat een fantastisch effect in de kamer geeft.
Slechts 1quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo'n bank waar mensen op liggen als ze bij de psychiater zijn.
Wtf wat heb jij geslikt?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik vind kaneel meer zo een typische grote kroonluchter met veel mooie lampjes wat een fantastisch effect in de kamer geeft.
Zou wel zo'n bank willen zijn. Hoor je wel veel interessante verhalen. Je hoeft ook alleen maar te luisteren. Lijkt me heerlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechts 1
[..]ik zie het wel ja.
[..]
Wtf wat heb jij geslikt?
Ik vind jou wel een luxe stoel. Zo'n gemoedelijke Brabo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kaneelstokjes
Een tijdje terug, ze nemen nu pas effect.
Denk dat je na een week gek wordt van alle vervelende verhalen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou wel zo'n bank willen zijn. Hoor je wel veel interessante verhalen. Je hoeft ook alleen maar te luisteren. Lijkt me heerlijk.
Een luxe stoel hmm, zo 1 waar op verjaardagen om gevochten wordt en mensen niet meer opstaan omdat ze weten dat ze me anders kwijt zijn?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind jou wel een luxe stoel. Zo'n gemoedelijke Brabo.
Ik weet het niet. Het zijn soms wel hele boeiende dingen. Heb ook wel eens boeken gelezen met opmerkelijke gesprekken met cliënten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een luxe stoel. Zo'n gemoedelijke Brabo.
[..]
Denk dat je na een week gek wordt van alle vervelende verhalen.
Bij mijn oma was zo'n stoel. Mijn oom zat daar altijd in en werd boos als iemand anders daar ging zitten. Alleen mijn vader kon het soms nog maken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een luxe stoel hmm, zo 1 waar op verjaardagen om gevochten wordt en mensen niet meer opstaan omdat ze weten dat ze me anders kwijt zijn?
Daar staan alleen de opmerkelijke gesprekken in natuurlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het zijn soms wel hele boeiende dingen. Heb ook wel eens boeken gelezen met opmerkelijke gesprekken met cliënten.
Dat noem ik geen luxe stoel meer, je oom was autistquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mijn oma was zo'n stoel. Mijn oom zat daar altijd in en werd boos als iemand anders daar ging zitten. Alleen mijn vader kon het soms nog maken.
Dat is waar. Maar zoveel mensen, zoveel verhalen. Niemand beleeft het leven hetzelfde.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar staan alleen de opmerkelijke gesprekken in natuurlijk.
Het was wel de meest luxe stoel. Als je daar zat, voelde je je een koning. Ik mocht daar ook zitten toen ik klein was.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat noem ik geen luxe stoel meer, je oom was autist
Sorry
Wat jij wilt jongen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een luxe stoel hmm, zo 1 waar op verjaardagen om gevochten wordt en mensen niet meer opstaan omdat ze weten dat ze me anders kwijt zijn?
Kunnen boeiende dingen bijzitten natuurlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het zijn soms wel hele boeiende dingen. Heb ook wel eens boeken gelezen met opmerkelijke gesprekken met cliënten.
Daar moet je inderdaad ook wel tegen kunnen. Maar ik vind dat nog steeds boeiend, ook al is het soms gruwelijk. Wel een kijkje in de menselijke aard.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat jij wilt jongen.
[..]
Kunnen boeiende dingen bijzitten natuurlijk.
Maar ook dingen over misbruik en shit. Dat trek ik slecht.
Je romantiseert het...quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar zoveel mensen, zoveel verhalen. Niemand beleeft het leven hetzelfde.
Misschien wel. Je zal ook wel reguliere dingen horen, maar toch gaat iedereen daar anders mee om. Iedereen heeft er een andere mening over. En je zit inmiddels bij de psychiater, dus dat zijn vaak de wat extremere gevallen.quote:
Ieder zijn ding. Ik hou het wel bij dieren opensnijden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar moet je inderdaad ook wel tegen kunnen. Maar ik vind dat nog steeds boeiend, ook al is het soms gruwelijk. Wel een kijkje in de menselijke aard.
Dat vind ik dan weer helemaal niks.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Ik hou het wel bij dieren opensnijden.
Ik hou het wel bij gamen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Ik hou het wel bij dieren opensnijden.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk deze:
http://www.funnyjunk.com/Crafty.+Very+crafty/funny-gifs/5045024/
Hou ook van jou hoorquote:
De opsteker van de week.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:25 schreef muhahaha het volgende:
Vertel me meer, ik wil een goede nachtrust.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:25 schreef muhahaha het volgende:
Vertel me meer, ik wil een goede nachtrust.
quote:
Moe? Je moet wel wakker blijven tot je latina er is zeker?quote:
Moe? Nee, eigenlijk niet.. Kwam er pas rond half 5 uitrollen ofzoquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moe? Je moet wel wakker blijven tot je latina er is zeker?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moe? Nee, eigenlijk niet.. Kwam er pas rond half 5 uitrollen ofzo![]()
![]()
En ja
Wat ga jij allemaal doen dit weekend?quote:
Als het goed is zou ik 's middags met m'n pa wat gaan doenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Morgen niet hoor!!
Ik verwacht je ruim op tijd en fris en vrolijk hier
Ghehehequote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het goed is zou ik 's middags met m'n pa wat gaan doen
Maar vroeg slapen zal er niet in zitten denk ikVerwacht dat ik rond een uur of 9 a 10 een keer uitgeluld ben met d'r en ze gaat slapen
Euhm.. Geen idee, hij moest ergens voor kijken geloof ikquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe
Wat ga je doen dan met je pa?
Ik zou het fijn vinden als je meer rond 1800 hier kan zijn dan rond 1830
En zorg dat ik de jupiler niet vergeetquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm.. Geen idee, hij moest ergens voor kijken geloof ik
En dat komt wel goed
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zorg dat ik de jupiler niet vergeet
Jawel!!quote:
Dan lukt dat welquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel!!
Staat al een paar dagen te koelen in de koelkast
Hoi jijquote:
Mooiquote:
Erg hequote:
Oh okquote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beetje wel, ga ik zo maar verder met Supernatural
Nou, het wordt wel tijd dat wij gaan afspreken hequote:
Ja daar begint het wel op te lijkenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou, het wordt wel tijd dat wij gaan afspreken he
Je doet nu net alsof je geen zin hebt in een dagje gezellig met mij op padquote:
Dat wel, maar de reden er voor is minderquote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof je geen zin hebt in een dagje gezellig met mij op pad
Lets agree to dissagreequote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat wel, maar de reden er voor is minder
Hij durft heus welquote:
Aan het werk?quote:
Nee, net thuis.quote:
Ga ik in mijn bh rondlopen dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zou ik een moment over slaan waar Huppel in haar bh door 020 loopt?
Hij baalt dat ik nu niet naakt de fontein in gaquote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die jongen heeft een geheim agenda blijkbaar..
Hoeveel bier had ik op danquote:
Duidelijkquote:
Dat ben ik, dat weet je al jarenquote:
Kitesurfen, poolen, autoruit laten vervangen, naar een optreden. Druk zatquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ga jij allemaal doen dit weekend?
Shit, dat heb ik moeten missenquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:20 schreef PeuRac het volgende:
Hele avond over Alfa's lopen lullen![]()
en een Viper V10 blok bewonderd en hoop ander leuk spul
Ik ben lekker alleen thuis, flikker alles naar buiten, ga stofzuigen en lekker dweilen met muziek op standje luidruchtigquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zekers
Nu bedenken wat ik vanmiddag ga doen
Succesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben lekker alleen thuis, flikker alles naar buiten, ga stofzuigen en lekker dweilen met muziek op standje luidruchtig
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Succes
Ik ga even kijken of het straks nog mooi weer is en dan motor rijden denk ik
Ik vind de wind fukking koudquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Succes
Ik ga even kijken of het straks nog mooi weer is en dan motor rijden denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind de wind fukking koud
en idd gaat vanmiddag betrekken geloof ikJa dat zei een collega ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ook even naar de stad voor een zomerjas kijken![]()
Wat is er anders dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
facebook ziet er ineens super nice uit
Ontwerp. Ik heb mijn taal wel op US English staan, dus dan komen veranderingen eerderquote:
Screenshot!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ontwerp. Ik heb mijn taal wel op US English staan, dus dan komen veranderingen eerder
Dan moet ik wel pittig veel weg blurren, komt er aanquote:
Heb je zoveel vrienden dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moet ik wel pittig veel weg blurren, komt er aan
Dat heb ik ook, maar nog niets gezien. Hoewel, ik zit nu wel mobiel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ontwerp. Ik heb mijn taal wel op US English staan, dus dan komen veranderingen eerder
250 ofzo? Valt mee dusquote:
Ow zie al wie je bent.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig stond er een post van een of andere groep boven aan, scheelt weer
Lekker strak.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig stond er een post van een of andere groep boven aan, scheelt weer
Ah, die foto bij dat reactievakjequote:
Hey baas!quote:
Al gevondenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah, die foto bij dat reactievakje
whats up?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zo baas voel ik me vandaag niet
Ik ben gestopt met mijn lievelingssport wat ik al 16 jaar doequote:
waarom????quote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met mijn lievelingssport wat ik al 16 jaar doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |