quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
- Vinniiee
- faxie (ovb)
Zo zou het wel moeten zijn ja... maar ik las iets over dat sinds januari 2014 iets met het systeem is veranderd, dus dat zal de boosdoener wel zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
Lijkt me dat zoiets automatisch hoort te gaan
Ik zal haar nog wel even appen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:04 schreef Faxie het volgende:
Peu kon van de meet af.
Maar ik vermoed dat het toch niet doorgaat eigenlijk... hoor d'r zo weinig over....
En teveel moeite om alles na te lopen natuurlijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo zou het wel moeten zijn ja... maar ik las iets over dat sinds januari 2014 iets met het systeem is veranderd, dus dat zal de boosdoener wel zijn.
Ga je van 12 euro per maand opeens naar 24
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:18 schreef Fascination het volgende:
Iemand op Tinder: 'you look like you want to kick someone'.
Nja ze gaan het uitzoeken en bellen terug. MAar dat is nog niet gebeurd, dus ik belde zelf al terug, maar schijnt dat ze tot 8 uur bereikbaar zijn. Dus nog even wachten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En teveel moeite om alles na te lopen natuurlijk
Scheelt wel behoorlijk wat op jaarbasis ja.
Werkte die pick up line?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:18 schreef Fascination het volgende:
Iemand op Tinder: 'you look like you want to kick someone'.
Ja, ben nu drijfnat.quote:
Waarom laat je überhaupt niet een sterretje repareren?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:06 schreef Faxie het volgende:
En zaterdag nieuwe ruit voor de RX8. Sterretje doorgescheurd meh.
Tja kan nou eenmaal gebeuren na zoveel jaar...
Die was al gerepareerd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom laat je überhaupt niet een sterretje repareren?
Niet zo heel vaak. Eens per maand ofzoquote:
Het is dat je m zelf niet maaktequote:Op donderdag 6 maart 2014 17:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
GODVERDOMME WAT EEN FLAUW DUBBELZINNIG KUTGRAPJE ZEG![]()
![]()
![]()
![]()
Ow hehe okequote:Op donderdag 6 maart 2014 17:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet zo heel vaak. Eens per maand ofzo
Neejohquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow hehe oke![]()
Mja het lijkt wel alsof je 2 keer per week wel een 'pizza besteld' post maakt![]()
Zal wel aan mij liggen dan
Ik vind die van de domino's zo verslavendquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind de pizza's zelf niet eens zo lekker en in verhouding zo duur
Je kan het hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NeejohLaatste keer is zeker wel een maand geleden. Plus, boeiend..
BBQ Chickenquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind die van de domino's zo verslavendCreamy bacon, fresh pan
Zoooo lekker
Pfff met zo'n prinsesje moet je al niks willenquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:04 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Beeeetje verzuurd maar.
Nee, is een man.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pfff met zo'n prinsesje moet je al niks willen
Fas kijkt naar mannen.....quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zou zo graag je gezicht willen zien nu, Fax
Wat zei hij allemaal dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ken een vent die nog 10x erger is dan dat. Die heeft mij inmiddels verwijderd
Ach, hij was inmiddels wel zo verbitterd en verzuurd als de pest. Hij was fucking vrouwonvriendelijk in zijn posts op facebook, maar ondertussen huilen dat hij al 10 jaar vrijgezel was. Hij is de 30 gepasseerd, ken hem nu zeker 7 jaar, en hij is in die 7 jaar echt steeds erger geworden. Als daar ooit nog een vrouw op gaat vallenquote:
Klinkt als een rasechte fokker.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ach, hij was inmiddels wel zo verbitterd en verzuurd als de pest. Hij was fucking vrouwonvriendelijk in zijn posts op facebook, maar ondertussen huilen dat hij al 10 jaar vrijgezel was. Hij is de 30 gepasseerd, ken hem nu zeker 7 jaar, en hij is in die 7 jaar echt steeds erger geworden. Als daar ooit nog een vrouw op gaat vallen![]()
Maar in ieder geval, hij vond dat ik te weinig aandacht aan hem besteedde, dus heeft 'ie me van facebook verwijderd, ondanks dat ik hem honderd keer heb gezegd dat ik druk ben, en hem wel elke week probeerde te spreken. Maar andersom hoorde je ook nooit wat van hem, zegmaar. Zo'n type
Je stijve tepels prikten zeker door je shirtje heen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha, de pizzabezorger had meer oog voor mijn tieten dan voor mij. Niet erg opzich, heb geen bh aanMaar wel grappig
Gezonde pizzabezorger in ieder gevalquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha, de pizzabezorger had meer oog voor mijn tieten dan voor mij. Niet erg opzich, heb geen bh aanMaar wel grappig
Zeau jongedame. Ik heb geconstateerd dat jij morgen wel weer naar school kan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jepquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je stijve tepels prikten zeker door je shirtje heen?
Dat had ik zelf ook al geconstateerd. Al bestel ik altijd pizza als ik ziek ben, omdat ik dan niet ga kokenquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeau jongedame. Ik heb geconstateerd dat jij morgen wel weer naar school kan.
Pizza, pizzabezorger verleiden. Uhuh....
Nee, want zn ogen keken omlaagquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:47 schreef Faxie het volgende:
Hij keek zo?
[ afbeelding ]
eigenlijk de verkeerde, maar je snapt 'm wel![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, want zn ogen keken omlaag
Ik vind van welquote:
Mijne wel. Topvrouw.quote:
Mijne alleen in koken. De rest is prutquote:
Pics van je moeder?quote:
Facebook.quote:
Interessant.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:01 schreef PeuRac het volgende:
hmm, naar een training over motor revisie gaan of niet...
Is in A'foort van de SCARB uit, is nu begonnen en duurt tot 23u, maar volgens mij is het vrij in/uitlopen.quote:
Je moeke heeft een tattoo.quote:
Twee zelfs.quote:
Valt weinig zinnigs te zeggen op boe en schrik.quote:
Beste Fera,quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:32 schreef Fera het volgende:
Valt weinig zinnigs te zeggen op boe en schrik.
Vragen of Faxie dood is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt weinig zinnigs te zeggen op boe en schrik.
Dan zeg je 'die Oekraïners worden flink in hun reet genaaid door de Russen' en dan gaat het weer over seks.quote:
Gaat het eindelijk een keer over seks hier?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zeg je 'die Oekraïners worden flink in hun reet genaaid door de Russen' en dan gaat het weer over seks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |