Niet naar de gym gaan op donderdagavondquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:06 schreef JackieBrown het volgende:
Lolz niet naar help mijn man is klusser/vakantieliefdes/help mijn dochter aan de man/big tips texas kijken op donderdagavond.
Do u even entertain?
Zoals eerder gemeldt: je bent gewoon compleet debiel als je nog vrijwillig naar commerciele televisie kijkt met al die reclame en pulp.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:05 schreef THEFXR het volgende:
straks deze bazenfilm!![]()
Titel:Heat
Zender:Veronica
Uitzendtijd:20:30 - 00:05 uur
Twee Hollywoodhelden samen in een misdaadfilm levert het meesterwerk Heat op. In deze film komt Al Pacino als politieagent uit Los Angeles recht tegenover de briljante dief Robert De Niro te staan.
Heat is een remake van L.A. Takedown uit 1989. De film vertelt het verhaal van detective Vincent Hanna (Al Pacino). Hij is geobsedeerd door de dief Neil McCauley (Robert De Niro), die hij graag zo snel mogelijk te pakken wil krijgen.
Perfect voorbereid
Als McCauley zich voorbereidt op de overval van zijn leven, staat het team van Hanna in de startblokken om hem te grazen te nemen. Ze zijn perfect voorbereid, maar McCauley is dat ook. Deze heren blinken als geen ander uit in hun vak. Zo komen Robert De Niro en Al Pacino recht tegenover elkaar te staan.
Samenwerking
Regisseur Michael Mann leverde de misdaadkraker Heat in 1995 af. Toch is deze film bijna twintig jaar na de release zeker nog het bekijken waard. De reden: het was de eerste keer dat Hollywoodhelden Robert de Niro en Al Pacino samen in één film te zien waren. Althans, in dezelfde scènes, want ook in The Godfather maakten beide acteurs hun opwachting.
Heb je nou ook veel van die ecto, semi-annorexia kutjes rondlopen op je opleiding, die al beginnen te flippen bij het idee dat ze met die kaas ook vet binnenkrijgen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:02 schreef Fanta-stick het volgende:
We moesten vandaag kaas proeven op school.
Zat ook magere kwark tussen. Awww yeah!! Niks proeven...gewoon halve bak kwark opeten.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Spiermassa gegaind jongunss!! Zat niet helemaal in de planning maar beter dan vetjes toch???
pics van je pizza.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:58 schreef Ethanolic het volgende:
De pizza was echt te goddelijk voor woorden.
quote:
Gewoon donderdagmiddag vriend. Savonds lekker stappen in holly.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Niet naar de gym gaan op donderdagavond
jij begrijpt het levenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon donderdagmiddag vriend. Savonds lekker stappen in holly.
Hoe weet jij dat?quote:
Let op je woorden vriend!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:28 schreef dreamerbulk het volgende:
jezus sap wat heb jij een kk lelijke vrouwen smaak.. echt niet normaal
dit kan je toch niet srs menen .. die zijn gewoon 2 kankerranzige vieze whales toevallig in strakke kleding gehezen met een gore vatsige kop eropquote:
Ik hoorde van een collega dat er een lekkere vrouwelijke lijsttrekker op de verkiezingsposters in Eindhoven staatquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:25 schreef Eleiko het volgende:
Ik denk nog even na of ik nog iets over politiek ga roepen of niet.
Die rechter is niet de knapste nee, maar voor de rest kan ze prima mee in een trio/orgyquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dit kan je toch niet srs menen .. die zijn gewoon 2 kankerranzige vieze whales toevallig in strakke kleding gehezen met een gore vatsige kop erop
[ afbeelding ]
en deze, is ook gewoon legit kwark, check die kwark buikquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die rechter is niet de knapste nee, maar voor de rest kan ze prima mee in een trio/orgy
Dat is er eentje die ik elk moment van de dag zou kunnen behandelen als sexslaaf, maar nooit wil horen praten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
en deze, is ook gewoon legit kwark, check die kwark buik
[ afbeelding ]
nee ik hou van vlezige dames, maar niet van kwark
ja trashy vind ik ook top, maar ik hou wel van een slank postuur met rondingenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat is er eentje die ik elk moment van de dag zou kunnen behandelen als sexslaaf, maar nooit wil horen praten.
Ik moet bekennen; hoe vunziger/trashy de dames, hoe geiler ik het vind man. Zal wel onderbewust een onbeantwoord verlangen van me zijn.
Let wel, dit geldt alleen voor lust.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dit kan je toch niet srs menen .. die zijn gewoon 2 kankerranzige vieze whales toevallig in strakke kleding gehezen met een gore vatsige kop erop
[ afbeelding ]
dreamer is gewoon bang dat hij er uit gegeten wordt door zo'n mokkelquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:51 schreef dreamerbulk het volgende:
sommige dikke wijfen zijn wel lekker, maar als er dan zo'n kutkop op zit, dan wil ik trappen
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dreamer is gewoon bang dat hij er uit gegeten wordt door zo'n mokkel
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |