Ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat er hierna ook niet veel meer zal gebeuren.
uhmm volgens mij was dehuidige Krim vooralsnog gewoon van de Oekrainequote:Op donderdag 6 maart 2014 14:34 schreef Infection het volgende:
[..]
En wat hebben de mensen in Kiev hiermee te maken? Het merendeel van de Krim is Russisch.
Laat de pleuris uitbreken...quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:30 schreef Infection het volgende:
'Krim sluit zich per decreet aan bij Rusland'
http://www.nu.nl/buitenla(...)eet-bij-rusland.html
Het gaat er toch om wat de bevolking wilt? Als 90% van de Krim bij Rusland wilt horen dan mogen ze toch lekker bij Rusland horen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:36 schreef Re het volgende:
[..]
uhmm volgens mij was dehuidige Krim vooralsnog gewoon van de Oekraine
Dacht dat ze de laatste 200 jaar slechts 30% van de bevolking uitmaakten. Daarvoor was de krim enkele honderden jaren van hen. Als je nog verder terug gaat, dan kwamen de tataren waarschijnlijk uit Turkije, of uit de Gobi woestijn... Het waren oorspronkelijk nomaden, of hebben krim tataren een andere oorsprong dan de volga, Astrakhan, Lipka, siberische, baraba of dorjuba tataren?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al eens aangehaald, maar volgens onze pro-russische vrinden is dat niet relevant.
vooralsnog is het de wil van het parlement aldaarquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:37 schreef Infection het volgende:
[..]
Het gaat er toch om wat de bevolking wilt? Als 90% van de Krim bij Rusland wilt horen dan mogen ze toch lekker bij Rusland horen?
Nog homo ookquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:27 schreef speknek het volgende:
Het hoofd van het CDA dat verdomme zegt.
Met het geweer in de hand naar de grens begeleiden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:33 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk niet dat de mensen in Kiev dit zomaar accepteren, en ben ook wel benieuwd hoe ze de "bezetters" het land uit gaan krijgen
In het internationaal recht komt territoriale integriteit van naties vóór het zelfbeschikkingsrecht van volkeren.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:37 schreef Infection het volgende:
[..]
Het gaat er toch om wat de bevolking wilt? Als 90% van de Krim bij Rusland wilt horen dan mogen ze toch lekker bij Rusland horen?
Als je dat niet toe laat escaleert het alleen maar verder.
De wezenloze manier waarop ze het proberen te legitimeren.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:30 schreef Infection het volgende:
'Krim sluit zich per decreet aan bij Rusland'
http://www.nu.nl/buitenla(...)eet-bij-rusland.html
Niks.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:40 schreef Blistering het volgende:
Nu is de shit echt aan gok ik. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
Niks. Het westen vindt het waarschijnlijk wel goed zo. Zij zijn veel te bang voor Putin.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:40 schreef Blistering het volgende:
Nu is de shit echt aan gok ik. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
Dit...quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Etnische zuiveringen in 3..2...1..
En terecht.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Niks. Het westen vindt het waarschijnlijk wel goed zo. Zij zijn veel te bang voor Putin.
Er is weinig om bang voor te zijn, Rusland maakt militair gezien geen kans. Putin met elk willekeurige leider in de boksring is een ander verhaal, maar niet relevant.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Niks. Het westen vindt het waarschijnlijk wel goed zo. Zij zijn veel te bang voor Putin.
Zou best kunnen, het was het doel niet van rusland om het krim te annexeren immers, mischien dat ze er een vazalstaat van kunnen maken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:45 schreef Re het volgende:
zou wel grappig zijn als rusland nu zegt... wat nou, bij ons aansliten, ga maar ekker onafhankelijk zijn of zo... weet niet of de Russische economie er ineens zoveel land en mensen bij kan hebben
Alsof dat ook maar een seconde een afweging is, nog even los van de vraag of Rusland militair daadwerkelijk zwakker is. Ben eerder geneigd dat van het "Europese leger" te denken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:46 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Er is weinig om bang voor te zijn, Rusland maakt militair gezien geen kans. Putin met elk willekeurige leider in de boksring is een ander verhaal, maar niet relevant.
Je quote mijn opmerking alsof het een op zichzelf staande opmerking is en ik insinueer dat een militair conflict reëel is, ik reageer op iemand anders zijn post, hou dingen wel in de context wil je.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alsof dat ook maar een seconde een afweging is, nog even los van de vraag of Rusland militair daadwerkelijk zwakker is. Ben eerder geneigd dat van het "Europese leger" te denken.
Een reeler risico is een soort zuivering daar, met al die verschillende groepen die elkaar naar het leven staan.
Oorlog met Rusland is nooit enige seconde aan de orde geweest.
kun je wel snel genoeg in en uitloggen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:50 schreef SadPanda het volgende:
Ron Paul: We have 'no business' being involved in Ukraine
http://video.foxnews.com/(...)etwork#sp=show-clips
Hij heeft natuurlijk meerdere tabbladen open staan met verschillende accounts.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
kun je wel snel genoeg in en uitloggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |