SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door cafca op 06-03-2014 18:37:17 ]![]()
De lidl zit op kruipafstand van mijn huis maar ik heb niet echt iets nodig
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Internet, de grootste winkel voor al uw hardloopspullen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik zweer voor hardloopkleding bij de leuke hardloopwinkels in de stad.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Shit. Al een hele tijd heb ik m`n zinnen gezet op de Vestingloop, om daar weer m`n "rentree" te maken, om het zo maar even te noemen. Dus ik wil me net gaan inschrijven, zit ik op de allerlaatste pagina schiet me opeens iets te binnen..
Ik kan dat weekend helemaal niet meedoen aan de Vestingloop, want dan ben ik het hele week in Monaco bij de F1 en elke avond na de F1 werken tijdens de F1 afterparty (via het Australisch stagebedrijf).
Nu dus op zoek naar een ander leuke loop, 10km bij voorkeur, voor de eerste 2 weekenden van Juni. Iemand tips?
Edit: Of een/ twee weekenden vóór de Vestingloop. De 10km tijdens de marathon van Leiden op 18 mei zou een optie zijn bijv. Zit ook mooi 2 weken na Rondje Tilburg, waar ik 7,5km ga lopen.![]()
Nou, wat een straf!quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:02 schreef Levitas het volgende:
Shit. Al een hele tijd heb ik m`n zinnen gezet op de Vestingloop, om daar weer m`n "rentree" te maken, om het zo maar even te noemen. Dus ik wil me net gaan inschrijven, zit ik op de allerlaatste pagina schiet me opeens iets te binnen..
Ik kan dat weekend helemaal niet meedoen aan de Vestingloop, want dan ben ik het hele week in Monaco bij de F1 en elke avond na de F1 werken tijdens de F1 afterparty (via het Australisch stagebedrijf).
Nu dus op zoek naar een ander leuke loop, 10km bij voorkeur, voor de eerste 2 weekenden van Juni. Iemand tips?
Edit: Of een weekend vóór de Vestingloop.Ja doei.![]()
De donderdag voor de Vestingloop de Golden Ten in Delft. Is leuk!quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:02 schreef Levitas het volgende:
Edit: Of een/ twee weekenden vóór de Vestingloop. De 10km tijdens de marathon van Leiden op 18 mei zou een optie zijn bijv. Zit ook mooi 2 weken na Rondje Tilburg, waar ik 7,5km ga lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Anders doe ik Monaco wel voor je, dan kan jij naar de Vestingloopquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:02 schreef Levitas het volgende:
Edit: Of een/ twee weekenden vóór de Vestingloop. De 10km tijdens de marathon van Leiden op 18 mei zou een optie zijn bijv. Zit ook mooi 2 weken na Rondje Tilburg, waar ik 7,5km ga lopen.
F means you're fucked![]()
Ze hebben alleen kort spul deze keer.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ze hebben geen lange herentights (toch?), verder heb ik niets nodig."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Supergaaf! Even naar Monaco, zie je op die party's dan ook de coureurs enzo?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:02 schreef Levitas het volgende:
Edit: Of een/ twee weekenden vóór de Vestingloop. De 10km tijdens de marathon van Leiden op 18 mei zou een optie zijn bijv. Zit ook mooi 2 weken na Rondje Tilburg, waar ik 7,5km ga lopen.![]()
![]()
quote:Zo bedoel ik het ook weer niet. Heb wel zin in Monaco, maar was ervan overtuigd dat het allebei een ander weekend was en ik dus allebei kon doen. Jammer, maar helaas.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Anders doe ik Monaco wel voor je, dan kan jij naar de VestingloopIk gaat eens kijken. Thx!quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:09 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
De donderdag voor de Vestingloop de Golden Ten in Delft. Is leuk!Grote kans. Afgelopen jaar heeft Sebastian Vettel en het team van Red Bull Racing het kampioenschap gevierd tijdens dezelfde afterparty in Abu Dhabi (zie spoiler). Rubens Barrichello en een paar prinsessen van Abu Dhabi ofzo waren er toen ook. Het is zeg maar een evenement wat zich echt richt op de ultra-miljoenairs en miljardairs.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:14 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Supergaaf! Even naar Monaco, zie je op die party's dan ook de coureurs enzo?
Ik zou zeggen, spit even de FB page door: https://www.facebook.com/PodiumLoungeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
22 juni is de Halve Marathon van Roosendaal, daar is ook een 10km. Maar das wel een weekend later weer.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
sokken gescoord,
wilde nog kijken voor die zooltjes, maar die waren er niet meer in mijn maat.
op de weg naar huis maar eens bij andere fillialen kijkenToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Goeie, die schrijf ik op, is alleen wel een week voor de RopaRun...quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:09 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
De donderdag voor de Vestingloop de Golden Ten in Delft. Is leuk!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Zo, half uurtje door het bos gehuppeld!Was weer lekker.
Haha, same here. Ik dacht van de week ook 'Oeh tof!!!' tot ik me realiseerde dat ik al twee korte tights heb...quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:36 schreef La_Tramposa het volgende:
De lidl zit op kruipafstand van mijn huis maar ik heb niet echt iets nodig
En toen ik eens goed op het plaatje keek zag ik dat de zwarte een soort van print erop heeft dus die vond ik al wat mwoah en die paarse daar moet ik eerst 20kg voor afvallen vind ik zelf.
Alleen bedenk ik me nu wel nu ik dit typ dat het ritsje van het achtervakje van een van mijn 3/4-s stuk is, dat was natuurlijk wel een goed excuus geweest om...***![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, half uurtje door het bos gehuppeld!Was weer lekker.
mooi zo!
Today is life -
Dale Carnegie![]()
29 mei is Hemelvaartsdag, zijn er ook veel loopjes! Bijvoorbeeld LeidscheRijn loop in Utrecht!quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:02 schreef Levitas het volgende:
Edit: Of een/ twee weekenden vóór de Vestingloop. De 10km tijdens de marathon van Leiden op 18 mei zou een optie zijn bijv. Zit ook mooi 2 weken na Rondje Tilburg, waar ik 7,5km ga lopen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Bij de lidl ook? Of ergens anders? Want die stonden niet op de poster toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:23 schreef Ynske het volgende:
sokken gescoord,
wilde nog kijken voor die zooltjes, maar die waren er niet meer in mijn maat.
op de weg naar huis maar eens bij andere fillialen kijken
En die heb ik nu juist wel nodig.
***![]()
ja die waren bij de lidlquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij de lidl ook? Of ergens anders? Want die stonden niet op de poster toch?
En die heb ik nu juist wel nodig.
Today is life -
Dale Carnegie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: