Is dit echt die kutkick waard?quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:44 schreef Iwanius het volgende:
Hoe dan ook ik vind het wel een interessant iets wat de ts aanhaalt.
Dat je de trein niet uit mag is begrijpelijk maar als men je bij wijze van 3 uur 'vasthoudt' op grond van het AV dan is het zo gek nog niet als feiten en omstandigheden aangeven dat het veilig is dat je dan gewoon kunt uitstappen. Helemaal als het midden in de zomer is en bloedje heet is.(uitgaande dat je niet in een tunnel met de trein stilstaat maar ergens in open land)
Interessante case om eens uit te proberen en kijken wat een rechter ervan zegt.
Is 6 dagen tegenwoordig al een kutkick? Jezus zeg..quote:
Loop zijn pohi eens na.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is 6 dagen tegenwoordig al een kutkick? Jezus zeg..
Bijna in elk STA-topic. In het 's-Hertogenboschtopic kotst iedereen hem ook uit.quote:
Ja, die blijven uitdagend voor jou om inhoudelijk op te reageren hè?quote:
Ik zit nu toevallig naast precies zo'n ding, maar er zit wel een glasplaatje voor. In andere materieelsoorten ziet het er weer anders uit, maar voor zover ik heb gezien wel altijd afgeschermd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:09 schreef Fer het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben alle treinen dit nog, zonder raampje ervoor?
Altijd ja. Overigens wens ik je veel plezier met het uit de trein gaan als er geen toestemming is. NS krijgt fikse boetes als mensen te lang in de trein zitten en toch houden ze je langer vast. Zou het toevallig te maken hebben met feiten als het aarden van de bovenleiding, het zoeken naar lichaamsonderdelen (bij springers), het verzorgen van een goede aftocht en het zorgen van de juiste materialen en mensen om uit de trein te komen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zit nu toevallig naast precies zo'n ding, maar er zit wel een glasplaatje voor. In andere materieelsoorten ziet het er weer anders uit, maar voor zover ik heb gezien wel altijd afgeschermd.
Welke conducteur moet jou gaan pakken? Ze zijn bezig met andere zaken en ze zijn te traag. Zelfs met een hutkoffer onder je arm loop je ze er nog uit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
Altijd ja. Overigens wens ik je veel plezier met het uit de trein gaan als er geen toestemming is.
Lees ook de rest van mijn bericht eens.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:43 schreef noutie het volgende:
[..]
Welke conducteur moet jou gaan pakken? Ze zijn bezig met andere zaken en ze zijn te traag. Zelfs met een hutkoffer onder je arm loop je ze er nog uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |