SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
wtfquote:Op donderdag 6 maart 2014 01:32 schreef d4v1d het volgende:
@ studeur. Kan ff niet quoten op mobiel.
Wij hebben niet echt een magazijndeur. Er zit wel een deur in t magazijn.. maar ik zou mijn god niet weten waar die uitkomt
Ja t is een ontiegelijke kutplekquote:Op donderdag 6 maart 2014 01:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
wtf
in dat geval gewoon om 08:00 aanwezig zijn en kijken wat er gebeurt.
que?quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:31 schreef Janneke141 het volgende:
Dan ben je of heel laat, of iemand neemt een loopje met de veiligheidsprocedures.
Exact. Tijdens het lades lopen alle deuren dicht.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat je magazijndeur altijd open staat. Is niet heel veilig ga je me zeggen..
ik ben meestal te vroeg. om 5 voor 8 zijn er altijd 1 of 2 mensen in t magazijn aanwezig om uit te stapelen. en er moeten er een zooi naar binnen rond die tijd. waarom zou de magazijndeur niet open mogen staan dan? Lades lopen gebeurt om 10 voor 8 en duurt 5 minuutjes, dan is de achterdeur wel op slot ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:31 schreef Janneke141 het volgende:
Dan ben je of heel laat, of iemand neemt een loopje met de veiligheidsprocedures.
En dan liefst nog gaan zeuren als je pas om 08:00:35 de deur opendoet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:43 schreef Studeur het volgende:
Tevens klanten die om 5 voor 8 al voor de deur staanzoek een leven.
Volgens mij hebben ze tot juli de tijd toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:35 schreef Studeur het volgende:
wil ik net mijn belastingaangifte gaan regelen omdat ik 250 euro belasting heb betaal wat ik terugkrijg, ligt plaza er weer uit
iemand trouwens enig idee wanneer ik het ongeveer terugkrijg als ik het nu zou opsturen?
Nee de kans is klein dat je wordt aangenomen. Als 13-jarige ben je gebonden aan hele strenge rust en werktijden dus je kunt beter nog even 2 jaartjes wachten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 07:23 schreef Monkii het volgende:
Kan je op je 13e hier werken? Als vakkenvuller?
Lol, thanksquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:21 schreef mujentas het volgende:
[..]
https://plaza.etos.nl/store_rendering_p2/wps/myportal/ahplaza/
Zo chill, thanks!quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:21 schreef mujentas het volgende:
[..]
https://plaza.etos.nl/store_rendering_p2/wps/myportal/ahplaza/
ELM -> Zoeken op FHV -> Bedrijfshulpverlening (BHV) - Herhalingstraining > Registeren (rechts) > Data/Locatie selecteren waar je heen wilt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Lol, thanks![]()
Gister kwam ik er zelf achter dat in januari al mijn vervolg FHV moest doen. Dus ik naar mijn ASM, die wist van niks.Ze zei dat ik zelf mijn datum en filiaal kon regelen via ELM. Maar ik zie daar geen linkje? Iemand?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:31 schreef einschtein het volgende:
Overigens heb ik mijn FHV diploma succesvol gehaald. Heuhhh.
Kiss of life uit de EHBO koffer doet wonderen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:33 schreef mujentas het volgende:
[..]![]()
Kun je KPK Ria mond-op-mond geven als ze morgen neervalt
Tegen de tijd dat je die hebt gevonden en ter plaatste hebt, is ze allang doodquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Kiss of life uit de EHBO koffer doet wonderen.
Dan had ze maar een andere plek moeten kiezen om een hartaanval te krijgen, sjonge jonge. We zijn geen ziekenhuis.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:36 schreef mujentas het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je die hebt gevonden en ter plaatste hebt, is ze allang dood
Gewoon als een echte Fuhrer mensen gaan commanderen om die koffer te regelen voor je en om einz-einz-zwei te bellenquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:39 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dan had ze maar een andere plek moeten kiezen om een hartaanval te krijgen, sjonge jonge. We zijn geen ziekenhuis.
'IK BEN POTVERDORIE DE BHV'ER EN JE HEBT NAAR MIJ TE LUISTEREN!'quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:41 schreef Schuimpjes het volgende:
G
[..]
Gewoon als een echte Fuhrer mensen gaan commanderen om die koffer te regelen voor je en om einz-einz-zwei te bellen
Beval anders op de cursus. Krijgen de anderen een BHV++ diploma.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar ik vraag me dus af of dat dit jaar wel voor mij relevant is. Ik ga half juni met verlof en blijf 5 maanden weg. Voor die tijd kan ik denk ik niet met een dikke buik iemand in de stabiele zijligging leggen
De eerstvolgende hier in de buurt is in mei, da's een beetje te vroegquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:44 schreef einschtein het volgende:
GA
[..]
'IK BEN POTVERDORIE DE BHV'ER EN JE HEBT NAAR MIJ TE LUISTEREN!'
[..]
Beval anders op de cursus. Krijgen de anderen een BHV++ diploma.
Ah, oke.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De eerstvolgende hier in de buurt is in mei, da's een beetje te vroeg
Thanks, heb m gevondenquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:28 schreef einschtein het volgende:
[..]
ELM -> Zoeken op FHV -> Bedrijfshulpverlening (BHV) - Herhalingstraining > Registeren (rechts) > Data/Locatie selecteren waar je heen wilt.
Op zich kun je prima gaan maar dan doe je de oefeningen die je niet kunt gewoon niet. Bij mijn laatste FHV cursus zat iemand die ook niet alles mee kon doen vanwege haar rug. Die mocht dat tijdens het oefenen de andere cursisten coachen en tips geven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar ik vraag me dus af of dat dit jaar wel voor mij relevant is. Ik ga half juni met verlof en blijf 5 maanden weg. Voor die tijd kan ik denk ik niet met een dikke buik iemand in de stabiele zijligging leggen
Voor 1 april invullen en versturen is voor 1 juli bericht. Als ze je moeten terugbetalen krijg je het meestal ook rond het moment van het bericht (dagtekening) is mijn ervaring.quote:Op donderdag 6 maart 2014 01:35 schreef Studeur het volgende:
wil ik net mijn belastingaangifte gaan regelen omdat ik 250 euro belasting heb betaal wat ik terugkrijg, ligt plaza er weer uit
iemand trouwens enig idee wanneer ik het ongeveer terugkrijg als ik het nu zou opsturen?
Ik verwacht naast de belastingteruggave ook nog een nabetaling van de zorgtoeslag. Door alle aftrekposten is het toetsingsinkomen flink lager uitgevallen dan dat ze hadden berekendquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:57 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Voor 1 april invullen en versturen is voor 1 juli bericht. Als ze je moeten terugbetalen krijg je het meestal ook rond het moment van het bericht (dagtekening) is mijn ervaring.
Anders moeten ze op zoek naar een andere coachquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:25 schreef Donald250 het volgende:
Ik ga verhuizen en mag gewoon bij mijn eigen filiaal blijven en krijg ook reiskosten.
En mijn jaarcontract word voor dit filiaal sowieso verlengd!
Wel gaan ze me proberen over te plaatsen naar een ander filiaal want reistijd word wel erg lang (en duur) anders, maar ja zolang ik werk heb mag ik niet klagen.![]()
Dat is netjes van ze! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:25 schreef Donald250 het volgende:
Ik ga verhuizen en mag gewoon bij mijn eigen filiaal blijven en krijg ook reiskosten.
En mijn jaarcontract word voor dit filiaal sowieso verlengd!
Wel gaan ze me proberen over te plaatsen naar een ander filiaal want reistijd word wel erg lang (en duur) anders, maar ja zolang ik werk heb mag ik niet klagen.![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Anders moeten ze op zoek naar een andere coach![]()
Waarschijnlijk speelt het ook wel mee dat het UWV de helft van je salaris voor rekening neemt
Thanks!quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:29 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat is netjes van ze! Gefeliciteerd!
Hoeveel kilometer is het dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:44 schreef Donald250 het volgende:
[..]Ja dan zoeken ze maar een ander ja.
Klopt wel ja, maar UWV betaalt niks aan reiskosten, maar krijg nu het maximum bedrag aan reiskosten, maar moet dan toch elke keer bijleggen, maar ach, dat is dan even niet anders.
Handdoekenbootquote:Levering Handdoeken actie wk 11 vertraagd
In week 11 staat er een handdoeken actie gepland. Wegens vertraging van twee weken van de boot waarmee ze geleverd worden, kunnen we niet alle winkels compleet uitleveren.
De levering aan winkels met levering op zaterdag vanaf blok 5, of met een initiële actielevering op zondag, is mogelijk incompleet. Op dinsdag 11 maart verwachten we weer te kunnen gaan uitleveren, als de boot niet verder is vertraagd.
Ook in week 12 zijn deze artikelen nog scanbaar tegen de actie prijs van week 11 en kunnen dan nog worden doorverkocht.
Heb hem ook, 14 en 28 april.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:19 schreef Kadooosh het volgende:
Binnenkort homag cursus doenhad laatst weer een agressieve klant dus vroeg ik maar of ik zo'n cursus kan doen.
Wat is jullie ervaring bij deze cursus? Nuttig om te doen?
AH heeft volgende week een actie met treinkaarten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:01 schreef Donald250 het volgende:
[..]
65 ongeveer, maar geen rijbewijs, dus trein. Maar ga wel op zoek naar kortingskaart.
Zeker nuttig.maar je moet je er wel voor open stellen. Als je er gaat zitten met de instelling "kom mij maar leren hoe het moet" dan heb je er weinig aan. Je zult voorbeelden moeten aanhalen waarbij je je zelf eerder onveilig hebt gevoeld, en je gaat sparren met een acteur. Dat laatste moet je wel echt serieus nemen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:19 schreef Kadooosh het volgende:
Binnenkort homag cursus doenhad laatst weer een agressieve klant dus vroeg ik maar of ik zo'n cursus kan doen.
Wat is jullie ervaring bij deze cursus? Nuttig om te doen?
Morgen toch pas?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:05 schreef einschtein het volgende:
Zijn er meer winkels die geen Ariel 3-in-1-pods RAD hebben binnen gekregen?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, volgens het taakbericht zou iedere winkel het op de donderdag ontvangen.
quote:Vrijdag 7 maart komt er bij jou in de winkel minimaal 1 RAD Ariel pods binnen, afhankelijk van de omzetgrootte van de winkel. Deze RAD is bedoeld voor zaterdag 8 maart.
Laat de display tot zaterdag in het magazijn staan.
De display wordt gebruikt voor de demonstratie op zaterdag door de hostess.
Ik zie het net, ja. Wij hadden om 4:00 HB levering, dus ik heb om 5:00 een SSC aangemaakt dat wij geen rad hadden gekregen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het is gewoon een algemeen bericht, dus niet winkel specifiek...
Een zak patatquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:22 schreef zakpatat90 het volgende:
Als jullie van 5 tot 8 moeten werken, wat eten jullie dan?
Patat. Het liefst een hele zak.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:22 schreef zakpatat90 het volgende:
Als jullie van 5 tot 8 moeten werken, wat eten jullie dan?
Als dat bij mij zo was, zou ik om half 5 bij AH zijn om een magnetronmaaltiid op te warmen en daar lekker eten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:25 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]en als je 3 keer in de week van 5 tot 8 moet?
Ja weet je, ik werk nooit van 17.00 tot 20.00, maar ik zou gewoon een maaltijd in de magnetron gooien. Er is ook altijd wel iets in de aanbieding, dus het hoeft ook niet veel te kosten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:25 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]en als je 3 keer in de week van 5 tot 8 moet?
Dank, beidequote:Op donderdag 6 maart 2014 13:27 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja weet je, ik werk nooit van 17.00 tot 20.00, maar ik zou gewoon een maaltijd in de magnetron gooien. Er is ook altijd wel iets in de aanbieding, dus het hoeft ook niet veel te kosten.
Nou kijk het punt is, je komt al snel uit op iets wat niet gezond is....quote:
Alleen die stampotten zijn smakeloos, maar die stoommaaltijden en die pasta's enzo zijn wel goed te doen hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:29 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Dank, beideAlleen die magnetronmaaltijden van de AH zijn echt smakeloos
Mijn inspiratie is op
maar toch bedankt!
Dan ben ik benieuwd wat je nu precies voor antwoord van ons verwacht.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:30 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Nou kijk het punt is, je komt al snel uit op iets wat niet gezond is....
Haha, maaltijdsalade vind ik geen eten... Is alleen een bak sla
Ik hoopte dat jullie een heel goed idee hadden voor iets wat lekker en gezond is. Dusja toch bedanktquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat je nu precies voor antwoord van ons verwacht.
Dat vind ik wel een goed idee ja, ga eens wat opzoeken! En nu stop ik want dit is geen CUL (sorryquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:31 schreef mujentas het volgende:
[..]
Alleen die stampotten zijn smakeloos, maar die stoommaaltijden en die pasta's enzo zijn wel goed te doen hoor
Je kunt natuurlijk ook zelf creatief zijn en een stokbrood met zalm, sla en paturain ofzo maken.
Voor de rest kun je hier kijken, met dank aan d4v1d en mujentas.quote:De VGL CAO bepaalt dat een medewerker die op een dag meer dan 4,5 uur werkt en na 19:00 uur doorwerkt, recht heeft op een maaltijd.
Ik mag hopen dat die ouders hun kinderen lekker laten betalen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:14 schreef OudeBok het volgende:
De jochies van het brandje zijn gisteren eindelijk gepakt.
Schade viel achteraf wel mee. 88 euro per ouder, 176 euro totaal. Hele familie kwam erop af.
Euh, jaar of 6-7. Ouder niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die ouders hun kinderen lekker laten betalen.
Hoe oud zijn ze?
VUURENSquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor ieder wat wils.
Is dit een zoekplaatje? Want ik heb geen idee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor ieder wat wils.
Vuurens Nijmegenquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:34 schreef jffry101 het volgende:
[..]
Is dit een zoekplaatje? Want ik heb geen idee.
Waar in plaats van een of andere horecagroothandel gewoon iedere dinsdagmorgen een kar met aardappelen voor de deur staat.quote:
Zoals Bram Ladage in het westen van het landquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waar in plaats van één of andere horecagroothandel gewoon iedere dinsdagmorgen een kar met aardappelen voor de deur staat.
Hee dat is dat mijn tabel!quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:02 schreef d4v1d het volgende:
http://ahbelike.blogspot.(...)14-albert-heijn.html
Die tabel is gejat uit de OP volgensmij. En de salaristabel op het andere tabje heeft ook precies dezelfde url als in de OP
Wie zit erachter
Niet dat het uitmaakt
Het is ook gewoon uitlokken hoor. "Ja op ooghoogte staan de duurste . Doe er maar eentje van de bovenste plank." Dan weet je gewoon dat het mis gaat...quote:
De Fer?quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:03 schreef mujentas het volgende:
[..]
Is dat de Nijmeegse Snackbar de Fer?
Idd.. Maar grote kans dat als die hem van de middelste plank had gepakt hij alsnog was gevallenquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:04 schreef jffry101 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon uitlokken hoor. "Ja op ooghoogte staan de duurste plank. Doe er maar eentje van de bovenste." Dan weet je gewoon dat het mis gaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |