VUURENSquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor ieder wat wils.
Is dit een zoekplaatje? Want ik heb geen idee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor ieder wat wils.
Vuurens Nijmegenquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:34 schreef jffry101 het volgende:
[..]
Is dit een zoekplaatje? Want ik heb geen idee.
Waar in plaats van een of andere horecagroothandel gewoon iedere dinsdagmorgen een kar met aardappelen voor de deur staat.quote:
Zoals Bram Ladage in het westen van het landquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waar in plaats van één of andere horecagroothandel gewoon iedere dinsdagmorgen een kar met aardappelen voor de deur staat.
Hee dat is dat mijn tabel!quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:02 schreef d4v1d het volgende:
http://ahbelike.blogspot.(...)14-albert-heijn.html
Die tabel is gejat uit de OP volgensmij. En de salaristabel op het andere tabje heeft ook precies dezelfde url als in de OP
Wie zit erachter
Niet dat het uitmaakt
Het is ook gewoon uitlokken hoor. "Ja op ooghoogte staan de duurste . Doe er maar eentje van de bovenste plank." Dan weet je gewoon dat het mis gaat...quote:
De Fer?quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:03 schreef mujentas het volgende:
[..]
Is dat de Nijmeegse Snackbar de Fer?
Idd.. Maar grote kans dat als die hem van de middelste plank had gepakt hij alsnog was gevallenquote:Op donderdag 6 maart 2014 18:04 schreef jffry101 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon uitlokken hoor. "Ja op ooghoogte staan de duurste plank. Doe er maar eentje van de bovenste." Dan weet je gewoon dat het mis gaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |