zo werkt dat niet bij vrouwenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:25 schreef Curlbrah het volgende:
Vooraf vragen over die evt. andere vriendin (hoef je niet in een directe vraag te doen?) en anders.. het is zijn keuze, waarom moet jij je daarvoor verantwoorden? Ze heeft al een half jaar gewacht.
Dus jij zou zonder overleg met iemand gaan waar een vriendin van jou op valt en heeft aangegeven waar ze op valt en dat heeft ze gewoon te accepteren. Een "klote voor haar maar als ik maar gelukkig ben" houding naar je vrienden toe is echt een hele fijnequote:Op donderdag 6 maart 2014 09:50 schreef LizzyYAY het volgende:
Ik was voor hem gegaan, mits hij geen vriendin heeft natuurlijk. Ja misschien is het lullig voor je vriendin maar hij heeft toch aangegeven dat hij JOU leuk vind? Dat moet zij dan gewoon accepteren. Vast en zeker klote voor haar, maar mag jij daarom niet gelukkig zijn? Ik zou het gewoon doen maar je kan het natuurlijk wel het beste een beetje voorzichtig brengen.
Ik snap al dat gezeur tussen vriendinnen over jongens nooit. 'Hij is mijn ex dus je mag niet met hem gaan' 'Ik vind hem ook leuk dus je mag niet met hem gaan'. Bullshit. Als ik iemand wil die mij ook wil dan vind ik het oprecht sneu voor mijn vriendin maar ik ga er wel voor. Ik vind niet dat ik verplicht ben om met een vriendin te moeten overleggen over met wie ik ga en wie niet, zelfs al vind zij diegene ook leuk. Ik verwacht van mijn vriendinnen overigens ook niet dat ze dit doen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:38 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dus jij zou zonder overleg met iemand gaan waar een vriendin van jou op valt en heeft aangegeven waar ze op valt en dat heeft ze gewoon te accepteren. Een "klote voor haar maar als ik maar gelukkig ben" houding naar je vrienden toe is echt een hele fijne
Maar in dit geval zijn het ook huisgenoten, dus een beetje rekening houden met elkaars gevoelens is wel op zijn plek. Anders mag TS straks misschien ook haar spullen pakken. Maar boven alles, een vriendschap die je zomaar even aan de kant schuift voor een jongen is geen echte vriendschap.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:04 schreef LizzyYAY het volgende:
[..]
Ik snap al dat gezeur tussen vriendinnen over jongens nooit. 'Hij is mijn ex dus je mag niet met hem gaan' 'Ik vind hem ook leuk dus je mag niet met hem gaan'. Bullshit. Als ik iemand wil die mij ook wil dan vind ik het oprecht sneu voor mijn vriendin maar ik ga er wel voor. Ik vind niet dat ik verplicht ben om met een vriendin te moeten overleggen over met wie ik ga en wie niet, zelfs al vind zij diegene ook leuk. Ik verwacht van mijn vriendinnen overigens ook niet dat ze dit doen.
Dat is op zichzelf natuurlijk precies het probleem. Als twee mensen elkaar leuk vinden en samen het bed willen delen hoort geen enkele vriendschap daar last van te hebben. Maar veel mensen vinden het plezier van hunzelf belangrijker dan het geluk van iemand anders...quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar in dit geval zijn het ook huisgenoten, dus een beetje rekening houden met elkaars gevoelens is wel op zijn plek. Anders mag TS straks misschien ook haar spullen pakken. Maar boven alles, een vriendschap die je zomaar even aan de kant schuift voor een jongen is geen echte vriendschap.
Vaak is het ook de seks. Als er kans is op neuken houdt niets dat nog tegen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:07 schreef jaha het volgende:
[..]
Dat is op zichzelf natuurlijk precies het probleem. Als twee mensen elkaar leuk vinden en samen het bed willen delen hoort geen enkele vriendschap daar last van te hebben. Maar veel mensen vinden het plezier van hunzelf belangrijker dan het geluk van iemand anders...
Klinkt heel dom, maar het boeit me niet. Ik vind hem leuk en ja, het is kut. Maar dat hij eventueel al een relatie heeft boeit me niet. De manier hoe alles is gegaan en we hebben een tijdje flinke miscommunicatie gehad dus snap het wel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
Maar dat het gerucht gaat dat hij al een vriendin heeft nu telt niet of boeit je niet of wat?
Ja dat is moeilijk want de gesprekken zijn altijd heel raar als we over hem praten. Gesprek gaat dan meteen over dat moment dat ze gekust hebben en hij vroeger veel vriendinnen had enz......quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:35 schreef Fera het volgende:
Lastige situatie. Misschien eens peilen hoe sterk haar gevoelens nog zijn? Ik zou sowieso eerlijk tegen haar zijn en vertellen dat je gevoelens voor hem hebt. Als je dingen stiekem gaat doen kan daar alleen ellende van komen. En dat verdient je vriendin niet.
Het is ook heel dom, vieze homewrecker/egoistquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:32 schreef idontfeelgood het volgende:
[..]
Klinkt heel dom, maar het boeit me niet. Ik vind hem leuk en ja, het is kut. Maar dat hij eventueel al een relatie heeft boeit me niet. De manier hoe alles is gegaan en we hebben een tijdje flinke miscommunicatie gehad dus snap het wel.
Zal niet ook verwachten dat hij zijn relatie zo opzegt, als hij al ja zou zeggen.
Ze wonen niet samen of hebben kinderen....quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is ook heel dom, vieze homewrecker/egoist
Ok, laat ik het anders formuleren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:46 schreef idontfeelgood het volgende:
[..]
Ze wonen niet samen of hebben kinderen....
Ik heb eerst nooit interesse gehad, daarna wel en nooit iets mee gedaan. Toen was alles ook erg onduidelijk en hield ik rekening met mijn vriendin. Nu zijn de gevoelens gewoon heel sterk en wil ik het graag proberen om later geen spijt te hebben dat ik nooit iets geprobeerd heb.
We hebben het over een paar maanden... niet jaren. Ik zou het niet leuk vinden nee, maar hij zoekt ook veel contact naar mij toe en hebben nog niks afgesproken, maar wel gezegd nu dat we eens moeten afspreken. Hij staat er dus zelf ook voor open lijkt me dan.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, laat ik het anders formuleren.
Jij zit al jaren in een relatie, het gaat goed is leuk en alles wat jij maar er van verwacht.
En uit het niets komt er een of andere snol die je vent probeert af te pakken....
Wat vind jij daarvan? OK? haar recht? gewoon laten?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:52 schreef idontfeelgood het volgende:
[..]
We hebben het over een paar maanden... niet jaren. Ik zou het niet leuk vinden nee, maar hij zoekt ook veel contact naar mij toe en hebben nog niks afgesproken, maar wel gezegd nu dat we eens moeten afspreken. Hij staat er dus zelf ook voor open lijkt me dan.
Als ik hem dan ook niet ECHT leuk vind, zou ik het ook nooit gedaan hebben.
Dat klinkt alsof jullie om de hete brij heendraaien. Zo kom je natuurlijk nergens. Als het een goede vriendin van je is, kun je er toch wel openlijk over praten? Misschien wat meer met de deur in huis vallen en direct zijn over je gevoelens? Maar dat je haar gevoelens ook in overweging neemt en gewoon niet weet wat je nu het beste kan doen. Dat je hem heel erg ziet zitten, maar dat zij ook belangrijk voor je is.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:34 schreef idontfeelgood het volgende:
[..]
Ja dat is moeilijk want de gesprekken zijn altijd heel raar als we over hem praten. Gesprek gaat dan meteen over dat moment dat ze gekust hebben en hij vroeger veel vriendinnen had enz......
Daarom hebben we het nooit over hem. Om onze vriendschap te beschermen en normaal met elkaar om te gaan lijkt het wel.
Het is wel een beetje menselijk. Mensen worden niet verliefd als gevolg van een rationele keuze voor een partner die het best bij hen past...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]echt best wel verbaasd hoe je dit goed probeert te praten.
En ook hoe desperate je blijkbaar bent om voor een gast te gaan die EN al door je vriendin leuk gevonden word EN al een relatie heeftecht te triest... als of er niet meer op de wereld rond loopt..
Maar het zal wel.... beetje het beeld bij wijven tegenwoordig
Tragiek van het leven: altijd nummer twee zijn...quote:Is ze echt verliefd op hem of vindt ze hem 'wel leuk'?
Dan over een tijdje geen janktopic maken dat je bent ingewisseld voor een ander, he?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:52 schreef idontfeelgood het volgende:
[..]
We hebben het over een paar maanden... niet jaren. Ik zou het niet leuk vinden nee, maar hij zoekt ook veel contact naar mij toe en hebben nog niks afgesproken, maar wel gezegd nu dat we eens moeten afspreken. Hij staat er dus zelf ook voor open lijkt me dan.
Als ik hem dan ook niet ECHT leuk vind, zou ik het ook nooit gedaan hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |