ik had ook mijn verzekering daarquote:Op maandag 10 maart 2014 09:33 schreef Sloggi het volgende:
KNMV
Ik had gisteren de motorpechservice Europa afgesloten en wilde hem uitbreiden voor vervangend vervoer. Dat gaat dus niet, je kan ze alleen samen afsluiten. Ik bellen naar de klantenservice, sta tien minuten in de wacht, wordt vervolgens doorverbonden naar een ander nummer waar me wordt verteld dat ik bij het eerste nummer moet zijn. Ook vertellen ze me dat het vervangend vervoer een auto en geen motor is, terwijl iets heel anders in de polisvoorwaarden staat.
Ik word teruggebeld...
nee, oooop'nquote:Op maandag 10 maart 2014 08:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de brug is ook los ipv open daar zeker
ligt beetje aan je werk hequote:Op maandag 10 maart 2014 10:12 schreef Salatrel het volgende:
en als je klaar bent met werken ben je dan afgewerkt?
zou wat zijn hequote:
350¤ eigen risico per jaar.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:20 schreef Tunafish het volgende:
Heb het hele weekend niet geredenWas met de vriendin naar een verjaardag in de buurt van Alkmaar, zaterdag heen en zondag terug. Zat daar met een verveelde blik in de auto naar al de motorrijders te kijken, 'Goh, dat had ik ook kunnen zijn
'. Dus, de rest van de week maar even inhalen na m'n werk
![]()
SD: sterkte met de spierpijn. Wat kost dat nou, zo'n abonnement op de ambulance?
Dat... dan weer wel netuurlek, de vraag is of ik daar blij mee moet zijnquote:Op maandag 10 maart 2014 12:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan hebbie het er gelijk uit. en het is nog pas maart
had je deze al trouwens?quote:Op maandag 10 maart 2014 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat... dan weer wel netuurlek, de vraag is of ik daar blij mee moet zijn
jaquote:Op maandag 10 maart 2014 15:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand had het over Alpine motosafe oordoppen.
Zijn dat deze die je bedoeld?
http://www.bol.com/nl/p/a(...)en/9200000010303190/
Dan schaf ik ze aan namelijk.
Thanks, aangeschaft.quote:
Even een schop hierheen.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:30 schreef OuweBaas het volgende:
[..]
Nog niet naar gekeken, thanks iigziet er ook goed uit !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |