Sydänkohtausquote:Op zondag 9 maart 2014 20:33 schreef punkmuis het volgende:
Beterschap SD!
Teun haalde vanmiddag ook nog een leuk 'geintje' uit. Als ik sms of ie al thuis is, terug sms'en: 'net aangereden'... Bedoelt ie dat ie net thuis komt aangereden. Wat is hartaanval in het Fins?
Doe maar niet zo posen, straks eindig je als SDquote:Op zondag 9 maart 2014 19:54 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, van de week eens helemaal schoonmaken en wat mooie foto's maken. Ziet er nu niet uit op het moment
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit meer te denken aan een andere tank, demper, koplamp, cockpit, stuur, gasset, spiegels, carterkap rechts en een valdop. en dan kom ik vast nog meer tegenquote:
Ik heb nog een set valbeugels die wil ik jou schenken als je er wat aan hebtquote:Op zondag 9 maart 2014 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zit meer te denken aan een andere tank, demper, koplamp, cockpit, stuur, gasset, spiegels, carterkap rechts en een valdop. en dan kom ik vast nog meer tegen![]()
Als ik een andere bochtenset pak, moet ik ook nog 2 dempers ipv eentje.. let's not do that.. Ik hoop dat de vork nog goed is![]()
Waar heb jij laatst je zooi vandaan? adresje of ebay en goed zoeken?
Ik zal hem wel eens contacten binnenkort, voorlopig heb ik effe andere soresquote:Op zondag 9 maart 2014 21:39 schreef Maegrim het volgende:
Deksel van eBay, rest aftermarket... Maarten van de cb1300 klub kan je goed alle onderdelen helpen, president Superfour op MF
Heb zelf nog een stuur en de originele demper liggen
Thanksquote:Op zondag 9 maart 2014 19:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
donderdag ben ik hele dag vrij als je hulp nodig hebt / kunt gebruiken
het is dan ook nog niet eens maandagquote:Op zondag 9 maart 2014 22:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Thanksmaar ik kan nog niet veel doen. Frame moet wel een paar dagen drogen, en ik heb de distributieketting nog niet binnen dus met het blok kan ik ook nog niet verder.
Hehequote:
zal toch wel meevallen?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hehe
Als je wilt mag je helpen het blok mee naar de werkbank te tillen. God gloeiende wat is dat zwaar
Ja dat dacht ik ookquote:
Ik denk ook niet dat ik ooit zo zal rijden als op die fotoquote:Op zondag 9 maart 2014 20:52 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Doe maar niet zo posen, straks eindig je als SD![]()
Maar klote SD en van de CB. Volgende keer niet teveel brak en boos filmpjes kijken
Waar gekocht? Moet ook nog (nieuwe) goede goedkope spiegels hebben. Heb nu van die tandarts spiegels erop en die trillen veel te hard, kan er niks in zien.quote:Op maandag 10 maart 2014 07:50 schreef whY... het volgende:
Setje spiegels voor de Xj900 gekocht:
[ afbeelding ]
Niet heel spectaculair het moet wel passend blijven aan de motor.
Bij mij lieten de (anti) trilplaten los en zijn door de motorboer slecht gebeund...quote:Op maandag 10 maart 2014 07:52 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Waar gekocht? Moet ook nog (nieuwe) goede goedkope spiegels hebben. Heb nu van die tandarts spiegels erop en die trillen veel te hard, kan er niks in zien.
Ja, been there done that.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zit meer te denken aan een andere tank, demper, koplamp, cockpit, stuur, gasset, spiegels, carterkap rechts en een valdop. en dan kom ik vast nog meer tegen![]()
Als ik een andere bochtenset pak, moet ik ook nog 2 dempers ipv eentje.. let's not do that.. Ik hoop dat de vork nog goed is![]()
Waar heb jij laatst je zooi vandaan? adresje of ebay en goed zoeken?
Deal! geef maar een gil tzt.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, been there done that.
Ik heb nog een CB1300 koplamp liggen. Moest eigenlijk op de Bandit maar past niet lekker. Binnenkort haal ik die er weer vanaf een komt er een andere op. Als je wilt kun je die daarna van me overnemen.
Dit ziet er beter uit dan die standaar xj900 spiegels, van die vierkante gevallen zijn datquote:Op maandag 10 maart 2014 07:50 schreef whY... het volgende:
Setje spiegels voor de Xj900 gekocht:
[ afbeelding ]
Niet heel spectaculair het moet wel passend blijven aan de motor.
de brug is ook los ipv open daar zekerquote:Op zondag 9 maart 2014 20:33 schreef punkmuis het volgende:
Beterschap SD!
Teun haalde vanmiddag ook nog een leuk 'geintje' uit. Als ik sms of ie al thuis is, terug sms'en: 'net aangereden'... Bedoelt ie dat ie net thuis komt aangereden. Wat is hartaanval in het Fins?
Hier zeggen we juist dat we zijn aangereden als we net vertrokken zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:33 schreef punkmuis het volgende:
Beterschap SD!
De brug is dicht en de deur is los.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de brug is ook los ipv open daar zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |