Copy/paste? ;-)quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:31 schreef wyccie het volgende:
Dat is goed. Hier komt zo de nieuwe stand.
Daarvoor moet ik wat capriolen uithalen aangezien ik niet uit een gesloten topic kan quoten.
Zit je mobiel?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:31 schreef wyccie het volgende:
Dat is goed. Hier komt zo de nieuwe stand.
Daarvoor moet ik wat capriolen uithalen aangezien ik niet uit een gesloten topic kan quoten.
Zo lijkt het me beter.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zit je mobiel?
Hier:
Tussenstand Maart 2014:
5 Morpheus32
4 Roces18
4 Mint_Clansell
4 sasquatsch
3 SaintOfKillers
3 wyccie
2 SamuelofSEK
2 drakin
2 dyonvbaal
2 Racerblade
2 DragonFodder
2 Hornage
1 Ahmad1nejad
1 Robby87
1 dragonfodder
1 YellowBlacks
1 Tem
1 Hulkio
1 victorinox
1 Asap
1 kawa4
Ik heb drie keer de lijst doorgelezen en ctrl f gebruikt. Sorryquote:
Wel in de buurt van dat gebied.quote:
Nu nog 2 namen.quote:
Die zocht ik.quote:
Helaas...quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:05 schreef DragonFodder het volgende:
Let the right one in? (de orginele versie dan. latte der rechte innen kammen of zoiets)
Natuurlijk niet, ik heb geen zin om jullie te martelen. Het moet wel leuk blijven natuurlijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:07 schreef victorinox het volgende:
Toch niet één van de Twillight films?
Je hebt de verkeerde stand gepakt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:18 schreef Morpheus32 het volgende:
Helemaal goed !![]()
![]()
Tussenstand Maart 2014:
6 Morpheus32
4 Roces18
4 Mint_Clansell
3 SaintOfKillers
3 sasquatsch
3 wyccie
2 SamuelofSEK
2 drakin
2 dyonvbaal
2 Racerblade
2 DragonFodder
2 Hornage
2 victorinox
1 Ahmad1nejad
1 Robby87
1 dragonfodder
1 YellowBlacks
1 Tem
1 Hulkio
1 Asap
1 kawa4
1 sasquatch
Dat is goed.quote:
huh? neequote:
nee, deze is vorig jaar in de USA uitgekomen en komt binnenkort in NL uit volgens mij.quote:
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:07 schreef sasquatsch het volgende:
Ik ook, maar kom ook niet verder dan Marvel films.
Ron Wemel jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Zit daar niet ook die rooie uit Harry Potter in? Rupert nog wattes...
Dan mag je best nog een extra hintje achterlaten hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:20 schreef Roces18 het volgende:
nog 2 acteurs en de titel,
ZVJZ?=VMR!
(moet er echt vandoor)
yupquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:22 schreef Morpheus32 het volgende:
Rupert Everett
Emily Blunt
Wild Target?
Zie Wyccie gaan!quote:
rachel weisz?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:39 schreef Morpheus32 het volgende:
De dame die de eerder genoemde Oscar gewonnen heeft, speelt ook in films als Constantine en The Lovely Bones
Score !quote:
Is daniel graig inmiddels haar ex?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:48 schreef lamers het volgende:
Doe mij maar 4 films van de ex-man van Rachel Weisz
Helemaal goedquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:56 schreef Morpheus32 het volgende:
Jared Leto
Jennifer Connelly
Hugh Jackman
Rachel Weisz
Natalie Portman
Mila Kunis
Winona Ryder
Mickey Rourke
Russell Crowe
Anthony Hopkins
Pfff ik ben een fan haha
Nee het moet echt in een band zijn, anders is het te makkelijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:01 schreef hornage het volgende:
Oef, rappers en solozangers en zangeressen tellen dan niet mee he....
Hmmm dit is lastig, ik zoek acteurs die in een band zitten of zaten, niet zangers die zijn gaan acteren...wat denken jullie ? Goed of niet ?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:03 schreef picodealion het volgende:
Marilyn Manson
Jared Leto
Sting
Meat Loaf
Juliette Lewis
Jouw vraag, jouw regels. Jared Leto en Juliette Lewis zijn volgens mij wel echt als acteurs begonnen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:05 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Hmmm dit is lastig, ik zoek acteurs die in een band zitten of zaten, niet zangers die zijn gaan acteren...wat denken jullie ? Goed of niet ?
Dan kan ik het helaas niet goed rekenen...dus mensen ik zoek acteurs die zijn gaan zingen, niet zangers die zijn gaan acteren.... En Jared en Julliete klopt, maar Sting, Meatloaf nietquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:06 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jouw vraag, jouw regels. Jared Leto en Juliette Lewis zijn volgens mij wel echt als acteurs begonnen.
Ok speciaal voor jou : ik zoek acteurs DIE IN EEN BAND spelen/gespeeld hebben. Oh shit nu ben ik vergeten dat het ook actrices mogen zijnquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:14 schreef drakin het volgende:
Je vraag is eerst welke acteurs in een band spelen en nu vraag je alleen om zangers, je bent niet erg consequent in je vraag.
Dat is nog steeds net zo ambigu.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:16 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Ok speciaal voor jou : ik zoek acteur DIE IN EEN BAND spelen/gespeeld hebben
hij zoekt acteurs die zijn gaan zingen, niet zangers die zijn gaan acteren dus johnny depp enz telt dan niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:18 schreef sasquatsch het volgende:
Volgens mij heeft drakin de 5de, want van Keanu Reeves (Dogtroop) ben ik zeker en Johnny Depp (gitarist, weet niet welke band) en Jack Black (Tenacious D) ook wel.
Rustig maarquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:20 schreef sasquatsch het volgende:
Er zijn al eerder 5 goede antwoorden gegeven.
de beste heer moet even de antwoorden doorspittenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:20 schreef sasquatsch het volgende:
Er zijn al eerder 5 goede antwoorden gegeven.
Keanu Reeves en Jack Black begonnen eerder met acteren dan spelen in een band.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
hij zoekt acteurs die zijn gaan zingen, niet zangers die zijn gaan acteren dus johnny depp enz telt dan niet.
Er mogen maar 2 posts per keer worden gegeven tot de vragensteller het goed gekeurd heeft...quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:26 schreef Morpheus32 het volgende:
Het is me al eerder opgevallen dat als er een rijtje gevraagd wordt er soms mensen 4 of 5 posts maken. Kan dit niet gewoon in een ? Het wordt er erg ingewikkeld zo. Kan ook aan mij liggen hoor
Ik doe geen rijtjes meer in ieder geval hahaquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er mogen maar 2 posts per keer worden gegeven tot de vragensteller het goed gekeurd heeft...
Ik noem degene die me als eerste te binnen schieten en als ik er daarna nog meer bedenk noem ik die in de volgende post.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:26 schreef Morpheus32 het volgende:
Het is me al eerder opgevallen dat als er een rijtje gevraagd wordt er soms mensen 4 of 5 posts maken. Kan dit niet gewoon in een ? Het wordt er erg ingewikkeld zo. Kan ook aan mij liggen hoor
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:29 schreef Roces18 het volgende:
om de gemoederen te bedaren hebben we hier jamie foxx:![]()
Ik ben al voor zeikerd uitgemaakt.. Als je het even wil uitleggen aan de nieuwe generatie...quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:29 schreef drakin het volgende:
En ineens is het hier drukker dan in de slowchat
Niet nodig, ik snap hetquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben al voor zeikerd uitgemaakt.. Als je het even wil uitleggen aan de nieuwe generatie...
Maar die moet je dan nog wel noemenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:39 schreef Racerblade het volgende:
Alec, Adam en Stephan Baldwin.
Er is er vast nog wel eentje.
Alec is volgens mij getrouwd geweest met Kim Basingerquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:39 schreef Racerblade het volgende:
Alec, Adam en Stephan Baldwin.
Er is er vast nog wel eentje.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:39 schreef sasquatsch het volgende:
Henry Fonda, Jane Fonda, Peter Fonda, Bridget Fonda
Dat zijn er dus al 2quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alec is volgens mij getrouwd geweest met Kim Basinger
Rosanna Arquettequote:Op donderdag 6 maart 2014 16:41 schreef picodealion het volgende:
Patricia Arquette, David Arquette, Jody uit Pulp Fiction (wat is d'r voornaam ookalweer), en een acterende vader toch?
Patricia was getrouwd met de altijd schreeuwende of fluisterende acteurquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:41 schreef picodealion het volgende:
Patricia Arquette, David Arquette, Jody uit Pulp Fiction (wat is d'r voornaam ookalweer), en een acterende vader toch?
Denise Richardsquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Martin sheen, Charlie sheen & Emilio Estevez... maar dat zijn er maar 3
3quote:
5quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:43 schreef Roces18 het volgende:
1. ben affleck, jennifer garner, casey affleck en summer phoenix![]()
2. alec, stephen, william en daniel baldwin is al genoemd
3. sofia coppela, nicolas cage, jason scharwzman ofzo en frances ford coppela denk ik? (wat een koning familie is overigens!)![]()
en drew barrymore heeft ook nog acteurs enz in haar familie maar hoe die heten![]()
ik heb er toch 3? nicolas cage is een neefje van de copella familiaaaquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:53 schreef drakin het volgende:
Niet denken dat ik iemand oversla, maar als er minder dan 4 genoemd zijn tel ik ze niet mee
Dit zijn er ook 4quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:44 schreef Morpheus32 het volgende:
De familie Sheen : Martin, Janet, Charlie en Emilio Estevez
De Baldwins zijn al genoemd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik heb er toch 3? nicolas cage is een neefje van de copella familiaaa
Hmm Die Cage zit in meerdere families.quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:53 schreef sasquatsch het volgende:
Patricia Arquette, Rosanna Arquette, David Arquette, Nicolas Cage
De rest stond in de quote als je hem aankliktequote:Op donderdag 6 maart 2014 16:58 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
Sorry er stond alleen Denise Richards
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:13 schreef Morpheus32 het volgende:
Rosanna Arquette
Pulp Fiction
Le Grande Bleu
The Whole Nine Yards
The Divide
Helemaal goed!quote:
Ik reken hem goed omdat ik vorige keer iets te STRENG zou zijnquote:
nee, het is geen science fiction o.i.d. en inderdaad speelt het zich af op engelse bodem zoals te zien aan de uniformen.quote:
Nee, niet met simon pegg, er speelt wel een andere britse held in die ik niet kan laten zien.quote:
Zo jij hebt het tempo erin zitten!quote:
Geen idee, die is het niet en heb ik ook niet gezienquote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:53 schreef Roces18 het volgende:
a walk in the clouds? was die er gister niet opjij ouwe romanticus (was het nog wat overigens?)
maar is het wel aitaina huppeldepup?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 15:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen idee, die is het niet en heb ik ook niet gezien
Nee ook niet, het is een Britse mevrouw.quote:
Heel goed, ik heb het puntje vwaar Dragon nog recht op had er ook bijgezet.quote:
Ik had er meer moeten vragen zie ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:08 schreef drakin het volgende:
Willow
Heat
The Ghost & The Darkness
Batman Forever
The Doors
The Island of dr Moreau
Top Secret
Top Gun
Tombstone
Thunderheart
1quote:
2/5quote:
TRquote:Deep yet gravelly commanding voice
MRquote:Films often reflect his liberal political views
TSquote:Striking blue eyes
JBquote:Kinetic, choppy editing
quote:His films often feature a car being flipped
3/5quote:
TRquote:Like Terence Stamp, he has played both a Superman adversary and friend. The adversary he played was Darkseid, one of Superman's greatest enemies, in the animated series Justice League (2001). The friend he played was General Sam Lane, father of Lois Lane (Clark Kent's future bride) on the television series Smallville (2001).
TSquote:At 6'5", he is the tallest actor ever to have won an Oscar. The tallest actor ever nominated was James Cromwell at 6'7".
JBquote:Constantly wore a faded red baseball cap. It often appeared in his films.
quote:Often casts Nicolas Cage, Denzel Washington and Steve Buscemi for his movies.
4/5 en zonder dat ik een hint voor hem neergezet hebquote:
5/5quote:
6/5quote:
7/5quote:
-kuch-patser-kuch-quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:57 schreef sasquatsch het volgende:
Ik zou geen hints nodig gehad hebben, maar ja, was onderweg naar huis.
quote:
Helemaal goedquote:
En al 50 jaar dood. Deze meneer was enkele dagen geleden nog genomineerd voor een oscar. Of zijn film om exact te zijn.quote:
quote:A coming of age story involving young love and a mysterious music, coming from a crystal radio left as a memento by an absent father, that leads a young heroine deep into a hidden world.
Dat is al 1quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:43 schreef FireFox1 het volgende:
Spirited Away?
Grave of the Fireflies?![]()
Howl's Moving Castle?
quote:A 27-year-old office worker travels to the countryside while reminiscing about her childhood in Tôkyô.
quote:A community of magical shapeshifting raccoons desperately struggle to prevent their forest home from being destroyed by urban development.
quote:The life and misadventures of a family in contemporary Japan.
quote:An old man makes a living by selling bamboo. One day, he finds a princess in a bamboo. The princess is only the size of a finger. Her name is. When
grows up, 5 men from prestigious families propose to her.
asks the men to find memorable marriage gifts for her, but the 5 men are unable to find what
wants. Then, the Emperor of Japan proposes to her.
Makoto Shinkai, en dus niet Isao Takahataquote:
Nu de Japanse titels.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Makoto Shinkai, en dus niet Isao TakahataDie heeft geen lucht fetish
Children Who Chase Lost Voices From Deep Below
5 Centimeters Per Seconds
The Place Promised In Our Early Days
Ja hé, dus toch die regisseur van de films met de lange namen!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Mijn Japans is wat roestigquote:
Daarvoor moet je bij drakin zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:28 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja hé, dus toch die regisseur van de films met de lange namen!
Jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Zo lang zijn die namen toch niet? En er zijn ook zat kortere namen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:28 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja hé, dus toch die regisseur van de films met de lange namen!
Ik bedoelde hem wel. Van die titels die ik nevernooit ga onthoudenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo lang zijn die namen toch niet? En er zijn ook zat kortere namen.
Neequote:
Nee, maar wel met die acteur&actricequote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:57 schreef picodealion het volgende:
Terms of Engagement? of hoe heette die ook alweer, met Shannyn Sossamon en Ian Somerhalder.
1/3quote:
2/3quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:06 schreef picodealion het volgende:
Ik vergeet altijd die titel. Ik weet dat het "x of y" is...
quote:The incredibly spoiled and overprivileged students of Camden College are a backdrop for an unusual love triangle between a drug dealer, a virgin and a bisexual classmate.
yolo enzo.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:10 schreef picodealion het volgende:
Rules of attraction? Schiet natuurlijk net te binnen als ik op de motor zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |