Mooie fotoseriequote:
dat is wat overdreven, maar het laat zien dat door de polder rijden lang niet zoveel tijdswinst oplevert dan vooraf gesteldquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat had een half uur kunnen zijn als ze door de polder niet gewoon als een stel broekenschijters veel te langzaam zouden rijden.
Het leuke is, er is één lijn in Antwerpen waar alleen maar de PCC's kunnen rijden. De bogen zijn daar zo krap, dat je daar niet eens met een dubbele PCC (gekoppeld) of gelede PCC kan rijden. Een Hermelijn is daar helemaal not-done.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:26 schreef James1988 het volgende:
Het einde komt nabij voor de PCC's in Antwerpen en Gent en voor de huidige voertuigen op de Kusttram:
[..]
Bron: IRJ
Foto: Creative Commons Attribution 2.5 Generic, Vitaly Volkov
Enkhuizen - Groningen? Ook niet op de dagrand hoor..quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
Leuke reportage, Dennis
[..]
Dat kan vanwege werkzaamheden een uitzondering zijn geweest, maar sinds dienstregeling 2007 is het niet planmatig meer, behalve tegenwoordig 's avonds laat, want dan is die verbinding er wel 1x per uur.
Tegenwoordig heb je een prima overstap in Almere of Lelydorp. Of je kiest ervoor om via Amersfoort te gaan. Deze optie is slechts zes minuten trager dan via de polder.
er ontbraken een paar woordjes. Ging puur om de verbinding Groningen - Amsterdam CSquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:07 schreef b2py het volgende:
[..]
Enkhuizen - Groningen? Ook niet op de dagrand hoor..
Durfde ik nietquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Stelletje helden. Loop gewoon naar iemand toe en zeg hoi.
falen is een keuze.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat is wat overdreven, maar het laat zien dat door de polder rijden lang niet zoveel tijdswinst oplevert dan vooraf gesteld
Overstap in Lelijkstad is inderdaad prima, maar ik heb een hekel aan overstappen als het anders kan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
Leuke reportage, Dennis
[..]
Tegenwoordig heb je een prima overstap in Almere of Lelydorp. Of je kiest ervoor om via Amersfoort te gaan. Deze optie is slechts zes minuten trager dan via de polder.
kleine remproef bij het eerste rijtuig ipv de laatste... maar kan het niet in m'n boeken vindenquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:33 schreef GlenSpey het volgende:
Verdomme, ik kan nergens vinden wat de verbindingsproef ook alweer precies inhoudt![]()
Iemand hier die het toevallig weet?
Dan zou het Haarlem-Sloterdijk-Schiphol worden, nu is het Haarlem-Leiden-Schiphol, maakt in tijd weinig uit eigenlijk. En het is weer een extra overstapquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:24 schreef James1988 het volgende:
Kun je dan niet beter via Schiphol gaan?
Mijn boek ligt bij mijn vriendin. VSD wel hier, maar daar staat het niet in beschreven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:49 schreef Maegrim het volgende:
[..]
kleine remproef bij het eerste rijtuig ipv de laatste... maar kan het niet in m'n boeken vinden
VSD bladzijde 5-4 (tenminste in mijn versie). Idd wat Maegrim zegt: kleine remproef maar dan bij eerste rijtuig ipv de laatste.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn boek ligt bij mijn vriendin. VSD wel hier, maar daar staat het niet in beschreven.
Zal eens kijken van de week als ze hier is.
300 is traaagg..quote:Op donderdag 6 maart 2014 20:24 schreef James1988 het volgende:
Kun je dan niet beter via Schiphol gaan?
De 4811 is (was?) een onbetrouwbaar kutding.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:48 schreef b2py het volgende:
Ik wil weten wat er met mijn 4811 is gebeurd
Ik weet voldoende, thnxquote:Op donderdag 6 maart 2014 20:49 schreef Maegrim het volgende:
[..]
kleine remproef bij het eerste rijtuig ipv de laatste... maar kan het niet in m'n boeken vinden
Ik zie drie blikjes, is dat de bedoeling?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
De 4811 is (was?) een onbetrouwbaar kutding.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:52 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik zie drie blikjes, is dat de bedoeling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |