Jammer dat er niet meer dan 6 zijn gebouwd. In vergelijking daarmee is de V250 een grote seriequote:Op donderdag 6 maart 2014 14:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima trein ja. Mijn vriendin woont in Ede, dus ik reis er regelmatig mee. Laatst stukje voorin mee geweest met de meester. Goed glad baanvakje. Mooie cabine, degelijk spul.
O ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Velios. Die met die zaaddruppel op de neus
Ja, aan één kant niet zo'n ramp. Makkelijker om het spul er uit te trappen en met degelijke spurtjes van Arriva te gaan rijden op het moment dat Arriva de teugels in handen neemtquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Jammer dat er niet meer dan 6 zijn gebouwd. In vergelijking daarmee is de V250 een grote serie
Dat doen de deuren van de Arriva- en Breng-GTW's in Achterhoek/Rivierenland ook. Wat een takkeherriequote:Op donderdag 6 maart 2014 15:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die deuren maken een achterlijke herrie, ongezond
Wel lekker qua comfort.
correctie: 19 deelseries.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Jammer dat er niet meer dan 6 zijn gebouwd. In vergelijking daarmee is de V250 een grote serie
Ideaal voor toiletbezoek, ravitaillering, alschmede wat spotwerk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:01 schreef Igen het volgende:
[..]
O ja.
Ik zie in de reisplanner trouwens dat de aansluiting nog even kut is. 26 minuten wachten op station Nijmegen als je van Zwolle naar Venlo wil.
Nou, daar zijn er toch ook zeker 2 van.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:26 schreef dennistd het volgende:
Maar niet als je snel naar Venlo wilt. Een forens Deventer-Cuijk zal er bijvoorbeeld niet blij van worden...
Als je dagelijks forenst tussen Deventer en Cuijk heb je een gaatje in je hoofd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:26 schreef dennistd het volgende:
Maar niet als je snel naar Venlo wilt. Een forens Deventer-Cuijk zal er bijvoorbeeld niet blij van worden...
Waarom tussen Deventer en Cuijk een gaatje in je hoofd, maar iemand die dagelijks Enschede-Utrecht reist niet?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als je dagelijks forenst tussen Deventer en Cuijk heb je een gaatje in je hoofd.
Als je dat doet tussen Deventer en Delft loopt het ook slecht met je af kan ik meldenquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als je dagelijks forenst tussen Deventer en Cuijk heb je een gaatje in je hoofd.
Dan ook.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:28 schreef dennistd het volgende:
[..]
Waarom tussen Deventer en Cuijk een gaatje in je hoofd, maar iemand die dagelijks Enschede-Utrecht reist niet?
Heeft dat iets met de EP-rem of het Groene-lamp circuit te maken?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:33 schreef GlenSpey het volgende:
Verdomme, ik kan nergens vinden wat de verbindingsproef ook alweer precies inhoudt![]()
Iemand hier die het toevallig weet?
Daar zou ik als NS toch echt bezwaar tegen maken. Het systeem werkt een stuk minder goed tegen zwartrijden als je van tevoren al weet bij welke stations je gewoon door open poortjes kan lopen. Dadelijk moeten ze nog in de trein gaan controlerenquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:28 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Kortom, implementatie gaat gewoon door (met lokaal wat verschillen). We hadden niet anders verwacht.
Groene lamp circuit niet. Het valt onder de categorie 'remproeven', ben alleen kwijt wat ook alweer de precieze handelingen zijn. Ik vermoed dat het aan goederenvervoer is voorbehouden (zit niet in mijn straatje).quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:17 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Heeft dat iets met de EP-rem of het Groene-lamp circuit te maken?
Ik loop op plekken waar ik officieel niet mag lopenquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
prachtige foto's Dennistd. gebruik je een telelens of hoor je bij het personeel?
quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:31 schreef James1988 het volgende:
Wat een schattig locje, en die smilies op de buffers![]()
Leuke fotoreeks, Dennis! Ik wist niet dat er daar goederenvervoer bestond op dat lijntje
ik ken alleen mensen die snel weg willen uit Venlo, niemand die er snel naar toe wil...quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:26 schreef dennistd het volgende:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:30 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
ik ken alleen mensen die snel weg willen uit Venlo, niemand die er snel naar toe wil...
Volgens mij sinds de opening van de Hanzelijn.quote:Weet iemand trouwens hoe lang er al geen trein Amsterdam CS-Groningen meer is?
Iets wat ik me laatst afvroeg sinds ik die route weer regelmatig reis.
Met ingang van dienstregeling 2007 weet ik.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:34 schreef dennistd het volgende:
Al sinds er niet meer gesplitst wordt in Amersfoort naar Schiphol en Amsterdam Centraal denk ik. Sowieso in 2005 nog, maar in 2007 niet meer denk ik.
Bron: IRJquote:De Lijn invites tenders for light rail fleet
Written by David BriginshawBELGIAN light rail operator, De Lijn, has issued a call for tender for 146 low-floor LRVs for operation in Antwerp, Ghent and the West Flanders coastal line. The deadline to participate is April 17.
De Lijn describes the ¤320.2m project as the largest investment in LRVs it has ever made. It will allow the replacement of the coastal fleet and PCC trams in Antwerp and Ghent as well as provide additional vehicles for operation on new lines. Overall De Lijn's fleet will increase by 25%. This is in addition to 48 LRVs already on order, delivery of which is due to start in November.
De Lijn requires 62 LRVs for the West Flanders coastal line linking Knokke, Ostend and De Panne. Five of the vehicles are for a proposed extension to Veurne. Antwerp will receive 66 LRVs and Ghent 18 units.
The metre-gauge LRVs are to be supplied in six batches of around 25 cars. Two types of vehicle are required: 84 LRVs should have a width of 2.3m and the remaining 62 for West Flanders need to be 2.4m wide. All vehicles should be 32m long and be able to accommodate at least 260 passengers at a density of seven people/m2. The light rail networks are electrified at 700V dc.
Hij is er overigens nog wel (of eigenlijk weer), maar alleen 's avonds. Bijvoorbeeld de trein van 20.46quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:30 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
ik ken alleen mensen die snel weg willen uit Venlo, niemand die er snel naar toe wil...
Weet iemand trouwens hoe lang er al geen trein Amsterdam CS-Groningen meer is?
Iets wat ik me laatst afvroeg sinds ik die route weer regelmatig reis.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:46 schreef Salatrel het volgende:
Zojuist driek gespot op een bankje spoor 5 zwolle?
Stelletje helden. Loop gewoon naar iemand toe en zeg hoi.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:32 schreef b2py het volgende:
Hé Bitlord, was jij net in de Saturn Heerhugowaard?
ik had wel wat beters te doenquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Stelletje helden. Loop gewoon naar iemand toe en zeg hoi.
Dat kan vanwege werkzaamheden een uitzondering zijn geweest, maar sinds dienstregeling 2007 is het niet planmatig meer rechtstreeks naar Amsterdam, behalve tegenwoordig 's avonds laat, want dan is die verbinding er wel 1x per uur die daarna verder gaat naar Schiphol, Leiden, Den Haag, Rotterdam, Roosendaal en een enkele keer naar Vlissingen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij was er vorig jaar in de ochtendspits nog een rechtstreekse trein Enkhuizen - Groningen
Mart Smeets jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 19:43 schreef Salatrel het volgende:
Mart Smeets, Humberto Tan heb ik wel een keer aangesproken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, dat had een half uur kunnen zijn als ze door de polder niet gewoon als een stel broekenschijters veel te langzaam zouden rijden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
Deze optie is slechts zes minuten trager dan via de polder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |