Jammer dat er niet meer dan 6 zijn gebouwd. In vergelijking daarmee is de V250 een grote seriequote:Op donderdag 6 maart 2014 14:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima trein ja. Mijn vriendin woont in Ede, dus ik reis er regelmatig mee. Laatst stukje voorin mee geweest met de meester. Goed glad baanvakje. Mooie cabine, degelijk spul.
O ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Velios. Die met die zaaddruppel op de neus
Ja, aan één kant niet zo'n ramp. Makkelijker om het spul er uit te trappen en met degelijke spurtjes van Arriva te gaan rijden op het moment dat Arriva de teugels in handen neemtquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Jammer dat er niet meer dan 6 zijn gebouwd. In vergelijking daarmee is de V250 een grote serie
Dat doen de deuren van de Arriva- en Breng-GTW's in Achterhoek/Rivierenland ook. Wat een takkeherriequote:Op donderdag 6 maart 2014 15:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die deuren maken een achterlijke herrie, ongezond
Wel lekker qua comfort.
correctie: 19 deelseries.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Jammer dat er niet meer dan 6 zijn gebouwd. In vergelijking daarmee is de V250 een grote serie
Ideaal voor toiletbezoek, ravitaillering, alschmede wat spotwerk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:01 schreef Igen het volgende:
[..]
O ja.
Ik zie in de reisplanner trouwens dat de aansluiting nog even kut is. 26 minuten wachten op station Nijmegen als je van Zwolle naar Venlo wil.
Nou, daar zijn er toch ook zeker 2 van.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:26 schreef dennistd het volgende:
Maar niet als je snel naar Venlo wilt. Een forens Deventer-Cuijk zal er bijvoorbeeld niet blij van worden...
Als je dagelijks forenst tussen Deventer en Cuijk heb je een gaatje in je hoofd.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:26 schreef dennistd het volgende:
Maar niet als je snel naar Venlo wilt. Een forens Deventer-Cuijk zal er bijvoorbeeld niet blij van worden...
Waarom tussen Deventer en Cuijk een gaatje in je hoofd, maar iemand die dagelijks Enschede-Utrecht reist niet?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als je dagelijks forenst tussen Deventer en Cuijk heb je een gaatje in je hoofd.
Als je dat doet tussen Deventer en Delft loopt het ook slecht met je af kan ik meldenquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als je dagelijks forenst tussen Deventer en Cuijk heb je een gaatje in je hoofd.
Dan ook.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:28 schreef dennistd het volgende:
[..]
Waarom tussen Deventer en Cuijk een gaatje in je hoofd, maar iemand die dagelijks Enschede-Utrecht reist niet?
Heeft dat iets met de EP-rem of het Groene-lamp circuit te maken?quote:Op donderdag 6 maart 2014 16:33 schreef GlenSpey het volgende:
Verdomme, ik kan nergens vinden wat de verbindingsproef ook alweer precies inhoudt![]()
Iemand hier die het toevallig weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |