Beīnvloed vooral IC Schiphol <> Heerlen en sprinters Hoorn <> Hoofddorp en Amersfoort <> Hoofddorp lijkt het.twitter:NS_online twitterde op donderdag 06-03-2014 om 09:08:44Van en naar Schiphol rijden veel minder treinen door een seinstoring http://t.co/axyyfHsO3W #Shl reageer retweet
En de IC Direct natuurlijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:16 schreef Ajaxfan het volgende:
Beīnvloed vooral IC Schiphol <> Heerlen en sprinters Hoorn <> Hoofddorp en Amersfoort <> Hoofddorp lijkt het.twitter:NS_online twitterde op donderdag 06-03-2014 om 09:08:44Van en naar Schiphol rijden veel minder treinen door een seinstoring http://t.co/axyyfHsO3W #Shl reageer retweet
Worden steeds meer trajecten zo te zien.quote:
Klopt. Maar in die dienstregeling (1x sneltrein Nijmegen-Roermond, 1x stoptrein Nijmegen-Venray, 1x stoptrein Nijmegen-Venray en 1x een stoptrien Blerick-Roermond er uur) was er, zonder terugsteken, niet mogelijk om van Venray naar Blerick te kunnen...quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ooit ging daar een bus waar je voor NS-tarief in mocht
Dan denk ik aan zoeen dik oostblokwijf met grote hooters die daar een stootjuk staat te emuleren zeg maarquote:
die ene was Nijmegen - Boxmeer toch? Kan me er nog wel vaag iets van herinneren omdat ik toen een keer Maastricht - Noord-Nederland via de Maaslijn heb gedaan omdat dit het snelste was. Was nog in de periode dat er IRM-drietjes op de schrootlijn redenquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:16 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar in die dienstregeling (1x sneltrein Nijmegen-Roermond, 1x stoptrein Nijmegen-Venray, 1x stoptrein Nijmegen-Venray en 1x een stoptrien Blerick-Roermond er uur) was er, zonder terugsteken, niet mogelijk om van Venray naar Blerick te kunnen...
dat is wegens de verbouwing een kopspoor gewordenquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:41 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wacht wat?zag ik nou echt net bij Station Breda vanuit de richting Etten Leur een bordje "PAS OP, Stootjuk over 150 Meter" staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop voor 17:30 dan moet ik weer terugquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:06 schreef Ajaxfan het volgende:
Storing Schiphol inmiddels verlaat tot 13:30. Wanneer zal oplostijd 'onbekend' komen?
Die werd vanochtend omgeleid via den haag.quote:
Uit mijn hoofd Zwolle - Assenquote:Op donderdag 6 maart 2014 11:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat is van de normale intercitys (dus niet thalys of IC-direct) het langste stuk in NL zonder stop?
bron:http://www.nu.nl/politiek(...)ions-openhouden.htmlquote:Coalitiepartijen willen poortjes stations openhouden
De ov-poortjes op NS-stations moeten open blijven. Ook niet-reizigers moeten op de treinstations kunnen komen, zeggen Kamerleden donderdag van PvdA en VVD tegen RTL Nieuws.
De NS wil de poortjes op stations sluiten om zwartrijden tegen te gaan. Als dat gebeurt, kunnen alleen mensen met een ov-chipkaart het station nog betreden.
"Maar als je je oma op de trein wil zetten of van het station wil halen, dan moet je ook gewoon het station op kunnen", zegt PvdA-Kamerlid Duco Hoogland tegen RTL Nieuws.
Bij het NS-station in Woerden zijn de poortjes sinds januari als proef gesloten. Dat leidt volgens VVD-Kamerlid Betty de Boer tot veel problemen.
Voor afzetten kan je toch gewoon binnen 30 minuten weer uitchecken?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:00 schreef bork het volgende:
Ze worden wakker in Den Haag
[..]
bron:http://www.nu.nl/politiek(...)ions-openhouden.html
Ja, over honderd jaar, als iedereen geboren wordt met een geīmplanteerde OV-chip inderdaadquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:01 schreef remcoP het volgende:
[..]
Voor afzetten kan je toch gewoon binnen 30 minuten weer uitchecken?
Ja maar privacy huilhuil dit dat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:01 schreef remcoP het volgende:
[..]
Voor afzetten kan je toch gewoon binnen 30 minuten weer uitchecken?
Rijdt er een directe trein tussen dat stuk dan? Alle treinen richting Lw/Gn vanuit Zl stoppen toch eerst in Meppel?quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Assen - Zwolle is een minuut langer
neehoor? de intercity's vanuit rotterdam stoppen sowieso niet in meppelquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:21 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Rijdt er een directe trein tussen dat stuk dan? Alle treinen richting Lw/Gn vanuit Zl stoppen toch eerst in Meppel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |