Terug naar 1950quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:14 schreef dennistd het volgende:
Als dat per station een verschillend kaartje is kun je het station wel op, maar in bijvoorbeeld Amsterdam niet meer af
je kan de stations + perrons ook gewoon eigendom maken van de staat, waar de NS niks over te zeggen heeft?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het zal er ook niks mee te maken hebben dat er verkiezingen zijn deze maandlaat de gemeente lekker een eigen tunneltje aanleggen waar geen toegang naar de perrons in zit
Eigenlijk hebben ze de persoonsgegevens helemaal niet nodig. Ze kunnen op basis van chipkaartnummer kijken welke check-outs missen en a.d.h. daarvan zo'n kaartje blokkeren. De bezitter daarvan mag dan eerst langs een loket om het te laten deblokkeren (wat ongetwijfeld rare gesprekken oplevert) of een nieuwe zien te krijgen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat interesseert ze niet in het minst, zo is meerdere keren gebleken
nee. Maar ze geilen er nogal op.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben ze de persoonsgegevens helemaal niet nodig.
Dat is natuurlijk ook dom omdat je daarmee schuld bekent en de deur juridisch wagenwijd openzet voor financiële compensatie.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:55 schreef James1988 het volgende:
In de VS is er wat controverse ontstaan rond SNCF. SNCF-dochter Keolis heeft interesse in de exploitatie van een lightrailproject in Maryland, maar door een onlangs gepresenteerde conceptwet zou dit wel eens niet door kunnen gaan. Dit keer gaat het niet over klagende NIMBY's of autobezitters, maar gaat het om Holocaustoverlevenden die een schadevergoeding willen voor de bijdrage van SNCF aan de deporatie van Joden tijdens de Tweede Wereldoorlog. In 2011 heeft SNCF al excuses aangeboden voor de aan de Duitsers geleverde 'diensten', maar dit is kennelijk niet genoeg.
en dat terwijl de oorlog 69 jaar geleden zich afspeeldequote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:55 schreef James1988 het volgende:
In de VS is er wat controverse ontstaan rond SNCF. SNCF-dochter Keolis heeft interesse in de exploitatie van een lightrailproject in Maryland, maar door een onlangs gepresenteerde conceptwet zou dit wel eens niet door kunnen gaan. Dit keer gaat het niet over klagende NIMBY's of autobezitters, maar gaat het om Holocaustoverlevenden die een schadevergoeding willen voor de bijdrage van SNCF aan de deporatie van Joden tijdens de Tweede Wereldoorlog. In 2011 heeft SNCF al excuses aangeboden voor de aan de Duitsers geleverde 'diensten', maar dit is kennelijk niet genoeg.
Verloren rugzak met dagboekje gevonden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien kan iemand deze onnadenkende knurft helpen? Je weet het niet natuurlijk.
ja, zo kun je er wel van alles bij halen inderdaad. Slachtoffers van het bombardement op Dresen, achterkleinkinderen van drenkelingen van de Lusitania, hell in de 80-jarige oorlog is er ook wel iemand onrecht aangedaan. Dit is gewoon ordinaire geldwolverij van die stinkyanks. Ik hoop dat ze in dat Maryland van ze AnsaldoBreda troep krijgenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en dat terwijl de oorlog 69 jaar geleden zich afspeelde
Helaas heb ik hier de hinder van ik moet straks van af Heerhugowaard naar Haarlem.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
dit weekend geen treinen tussen Alkmaar en Uitgeest, er rijden bussen. vanmorgen even langsgeweest.
bij Heiloo zag ik een V203-3 met een aantal wagons met stenen en zag ik al nieuwe stenen liggen langs het station.
in Castricum waren ze bezig om de bovenleiding te voorzien van nieuwe verbindingsstukjes.
op Alkmaar en uitgeest was (nog) niets te zien.
Op Alkmaar en Uitgeest ga je ook niets zien van het weekendquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
dit weekend geen treinen tussen Alkmaar en Uitgeest, er rijden bussen. vanmorgen even langsgeweest.
bij Heiloo zag ik een V203-3 met een aantal wagons met stenen en zag ik al nieuwe stenen liggen langs het station.
in Castricum waren ze bezig om de bovenleiding te voorzien van nieuwe verbindingsstukjes.
op Alkmaar en uitgeest was (nog) niets te zien.
Op tijd, dat wil zeggen dat de trein binnen een marge van 5 minuten aankomt op de aangegeven aankomsttijd.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:25 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ns.nl/reiziger(...)unctualiteitsmonitor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |