Leuk toch?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:26 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Yup! Heb hem vorige week gekocht, afgezien van er in rijden weet ik niet waar ik nu nog voor moet leven
Heb jij zo'n rijke vriend dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:09 schreef Meike26 het volgende:
Voor mij een realistische droom-auto :
[ afbeelding ]
Lotus Exige S1 (de mooiste van alle series).
Liefst dus ook in dit kleurtje.
Jammer van het down-syndroom frontje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:30 schreef joppie_saus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen die plastic diffuser even laten wrappen in carbon
Nog een hatchback liefhebberquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:30 schreef joppie_saus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen die plastic diffuser even laten wrappen in carbon
Anderen zien toch alleen maar de achterkantquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Jammer van het down-syndroom frontje.
Hatchback's inderdaad, óf station. Die dingen met een kont moet ik niet zoquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:35 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nog een hatchback liefhebber![]()
Dat ding lijkt me ook érg leuk. Ook een compacte hatchback, maar met RWD en véél meer PK's en zo'n heerlijke BMW straight-6.
Prachtige auto! Vooral dat achterlicht!!quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:30 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Leuk toch?
Ikzelf ben ook best wel triest op dat front. Ik vind heerlijk om gewoon voor de lol auto te rijden. Soms typ ik een random stad in het buitenland in, andere keren ga ik B weggetjes verkennen met "destination unknown".
Ik zou zeggen vooral doen! Reizen is één van de weinige aankopen die een inverstering in jezelf is.Bovendien je kan slechtere hobbies hebben.
Zie toch liever 3-deurs met dit frontje:quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:35 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Anderen zien toch alleen maar de achterkant
Ik dacht dat ik de enige was die dit model Mustang het mooist van de serie vond..quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:42 schreef Braddie het volgende:
Ford Mustang.
[ afbeelding ]
Dat model.
Zijn volgens mij wel goede exemplaren te vinden voor rond de 2000-2500 euro (mijn budget voor een eerste auto in de zomer)
Volgens mij zijn ze niet eens zo goedkoop omdat ze onbetrouwbaar zijn of iets dergelijks, maar puur omdat het geen "echte" Mustang is.
Die auto is de naam Mustang niet eens waardig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:42 schreef Braddie het volgende:
Ford Mustang.
[ afbeelding ]
Dat model.
Zijn volgens mij wel goede exemplaren te vinden voor rond de 2000-2500 euro (mijn budget voor een eerste auto in de zomer)
Volgens mij zijn ze niet eens zo goedkoop omdat ze onbetrouwbaar zijn of iets dergelijks, maar puur omdat het geen "echte" Mustang is.
Blijkbaarf nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:44 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die dit model Mustang het mooist van de serie vond..
Ach, mijn auto doet 1:7 snelweg en 1:5 stad op 98. Dromen kosten nou eenmaal geld, daar moet je mee leven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Blijkbaarf nietIk vind het echt een prachtig model.
Het enige nadeel is het verbruik, 1:7 in de stad 1:9 op de snelweg.
Echt? Ik persoonlijk zou zo'n auto veel te Amerikaans vinden. Zowel qua uiterlijk, interieur, als wegligging en motor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:42 schreef Braddie het volgende:
Ford Mustang.
[ afbeelding ]
Dat model.
Ben ik niet met je eensquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:45 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Die auto is de naam Mustang niet eens waardig.
Italiaansquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:48 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Echt? Ik persoonlijk zou zo'n auto veel te Amerikaans vinden. Zowel qua uiterlijk, interieur, als wegligging en motor.
Ga voor iets Italiaans als je echte passie in je auto wilt. Een Fiat Coupé met dat geweldige Lancia blok kan je dan ook betalen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als je onvermijdelijk extreem snel bij de Shell staat gooi je dit klepje open:
[ afbeelding ]
Die Honda Legend? Dat is ook een tegenvaller. Ik dacht dat die Honda's juist zuinig waren...quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:47 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Ach, mijn auto doet 1:7 snelweg en 1:5 stad op 98. Dromen kosten nou eenmaal geld, daar moet je mee leven.
Ouchquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:51 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Die Honda Legend? Dat is ook een tegenvaller. Ik dacht dat die Honda's juist zuinig waren...
Haha die vooroordelen zullen waarschijnlijk erg vaak realiteit worden. Elektronica van Fiat met een motor van Lancia. Ik kan weinig minder betrouwbare dingen voorstellen. Maar aan de andere kant het beestje is prachtig...quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
ItaliaansNo Thanks.
Ik heb het juist heel erg met amerikaanse auto`s, vind het interieur echt fantastisch van die auto`s altijd.
Die Fiat Coupe is een pracht van een auto, maar het is en blijft een italiaan, en daar heb ik toch veel vooroordelen bij..
Haha wauw gegoogled en nu herken ik hem. Sorryquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:52 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Ouch
Nee, mijn Nissan Skyline GT-R (twin turbo).
Iemand die van een Mustang droomt zo'n lelijk koekblik aansmerenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:48 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Echt? Ik persoonlijk zou zo'n auto veel te Amerikaans vinden. Zowel qua uiterlijk, interieur, als wegligging en motor.
Ga voor iets Italiaans als je echte passie in je auto wilt. Een Fiat Coupé met dat geweldige Lancia blok kan je dan ook betalen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als je onvermijdelijk extreem snel bij de Shell staat gooi je dit klepje open:
[ afbeelding ]
Wat voor auto is het?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:53 schreef D. het volgende:
Ik rijd al in mijn droomauto, dus hij was betaalbaar
Maar betaalbaar is relatief. Als 10 jarige wist ik al dat ie bereikbaar was, dus heb nooit de ervaring gehad om van een 'onbereikbare' auto te dromen, moest alleen 20 jaar wachten tot het geld er was
Mocht ik dromen van een auto van 3 ton dan zou ik een manier moeten vinden om die 3 ton bij elkaar te sprokkelen, want me er bij neerleggen kan ik denk ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |