Deze man weetquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
Dat laffe schurennet doen of je perongeluk tegen een meisje aan danst en dan hopen dat zij de rest doet
wat nooit gebeurd
En dan komt er zo'n blingerdeblingneger die haar verovertquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:58 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Deze man weet. We zijn pussies.
In je achterhoofd beseffen dat het eigenlijk vreemder is dat op e een rare manier'per ongeluk danst en als een creep staat te doen i.p.v. dat je er gewoon vol overgave tegengaat en duwt ze of loopt ze weg dan zij het maar zo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan komt er zo'n blingerdeblingneger die haar verovert
Precies, maar gaat fake it till you make it werken? Vrouwen ruiken onzekerheid. Maar misschien moet ik het komend weekend gewoon eens gaan proberen. Van de flitsende openingszinnen moet ik het ook niet hebbenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:01 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
In je achterhoofd beseffen dat het eigenlijk vreemder is dat op e een rare manier'per ongeluk danst en als een creep staat te doen i.p.v. dat je er gewoon vol overgave tegengaat en duwt ze of loopt ze weg dan zij het maar zo.
Obsceen dansen is sowieso waarde- en normloos. Je kan je er maar beter ver van houden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:01 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
In je achterhoofd beseffen dat het eigenlijk vreemder is dat op e een rare manier'per ongeluk danst en als een creep staat te doen i.p.v. dat je er gewoon vol overgave tegengaat en duwt ze of loopt ze weg dan zij het maar zo.
Meld je aan bij de FOK!-versierclub.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Precies, maar gaat fake it till you make it werken? Vrouwen ruiken onzekerheid. Maar misschien moet ik het komend weekend gewoon eens gaan proberen. Van de flitsende openingszinnen moet ik het ook niet hebben
Niets.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:57 schreef Geelman het volgende:
Zelfs in de bijbel staat dat alles zinloos is, ts. Wat heeft dan nog waarde?
Jouw hosselclub bedoel je? Hoe staat het daarmee?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:03 schreef Geelman het volgende:
[..]
Meld je aan bij de FOK!-versierclub.
KLB / Geen FOK! versierclub (dit topic is verboden voor vrouwen)...quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jouw hosselclub bedoel je? Hoe staat het daarmee?
Ik weet dan niet of het zo verstandig is me daarbij aan te meldenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:04 schreef Geelman het volgende:
[..]
KLB / Geen FOK! versierclub (dit topic is verboden voor vrouwen)...
Geen updates verder...
Argo is intussen ook al lid. Hij heeft veel goede tips.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet dan niet of het zo verstandig is me daarbij aan te melden
Mannen zoals jij en ik hebben dat ook niet nodig, vrouwen komen vanzelf wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet dan niet of het zo verstandig is me daarbij aan te melden
Ja die adresjes van hemquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:07 schreef Geelman het volgende:
[..]
Argo is intussen ook al lid. Hij heeft veel goede tips.
(En adresjes in A'dam)
Dat heeft de afgelopen 24 jaar niet bijster veel opgeleverdquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:08 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Mannen zoals jij en ik hebben dat ook niet nodig, vrouwen komen vanzelf wel.
Hm, ik dacht dat je knappe man was?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja die adresjes van hemIk heb niet de behoefte samen met hem en vogeltjesdans dames van lichte zeden te bezoeken.
[..]
Dat heeft de afgelopen 24 jaar niet bijster veel opgeleverd
Ken jij KLB'ers die wel een vriendin hebben?!quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:11 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat je knappe man was?
Eh, ja?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ken jij KLB'ers die wel een vriendin hebben?!
Ik ken een leuk meisje!quote:
Ik dacht altijd dat van de heilige drie-eenheid schoonheid, faam en rijkdom je er slechts een nodig had om vrouwen te verleiden, maar helaas is dit in het geval van het eerste component bij mij niet het geval. Ik ben nu op zoek naar de heilige graal die dit onrecht zal wegnemen. Dat of rijk wordenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:11 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat je knappe man was?
Een goede is genoeg.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:15 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat is heel fijn voor jou, ik ken er wel meer dan één.
Gewoon jezelf zijn klinkt cliché maar makkelijkste manier om niet onzeker over te komen. Want je bent niet onzeker omdat je niet iemand anders speelt dan je bent.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat van de heilige drie-eenheid schoonheid, faam en rijkdom je er slechts een nodig had om vrouwen te verleiden, maar helaas is dit in het geval van het eerste component bij mij niet het geval. Ik ben nu op zoek naar de heilige graal die dit onrecht zal wegnemen. Dat of rijk worden
Ik kende er nog een, maar dat is misgelopen...quote:
Maar wie ben ik 24r?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:16 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn klinkt cliché maar makkelijkste manier om niet onzeker over te komen. Want je bent niet onzeker omdat je niet iemand anders speelt dan je bent.
Dat en beetje knap zijn dan hoef je helemaal niet zo rijk of 'belangrijk' te zijn in welke kring dan ook.
Dat kan prima maar daar moet je je wel voor open stellen natuurlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:17 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik kende er nog een, maar dat is misgelopen...![]()
Soms zou ik willen dat het net zou gaan als in de film. Je komt een meisje tegen en 'pats', het is er.
Dat weet jij best en anders heb je een serieus probleem dat alleen op te lossen is met backpacken in Australië of Nepal.quote:
Daar zijn ook veel meisjes!quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:20 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat weet jij best en anders heb je een serieus probleem dat alleen op te lossen is met backpacken in Australië of Nepal.
Ik vind dat serieus een lastige vraag. Of stel dat je helemaal niet tevreden bent met wie je bent. Dan is wees jezelf toch geen oplossing.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:20 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat weet jij best en anders heb je een serieus probleem dat alleen op te lossen is met backpacken in Australië of Nepal.
Spui maar, ik reageer wel!quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:23 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Heb je verder nog wat toe te voegen?
Goede taakverdeling!quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:24 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Volgens mij reageer ik en spui jij op het moment.
Je kan jezelf maar beperkt veranderen. Als je jezelf wilt veranderen en in de loop der tijd merk je dat dit niet lukt, dan raak je alleen maar meer gefrustreerd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus een lastige vraag. Of stel dat je helemaal niet tevreden bent met wie je bent. Dan is wees jezelf toch geen oplossing.
'Wie je bent' hoeft natuurlijk niet gelijk te staan aan 'jezelf zijn'. Naar het ene gedraag je je en naar het andere voel je je, punt is dat het leven een stuk fijner wordt als je je gedrag verandert naar hoe je je voelt. Maar dat is soms moeilijk, zeker als je je al sinds je heugenis anders hebt gedragen dan je bent. Daar zul je je dan overheen moeten zetten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus een lastige vraag. Of stel dat je helemaal niet tevreden bent met wie je bent. Dan is wees jezelf toch geen oplossing.
Maar je gevoel hoeft niet gelijk te zijn aan je wezen. Als je je wezen steeds moet aanpassen aan je gevoel word je totaal instabiel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:27 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
'Wie je bent' hoeft natuurlijk niet gelijk te staan aan 'jezelf zijn'. Naar het ene gedraag je je en naar het andere voel je je, punt is dat het leven een stuk fijner wordt als je je gedrag verandert naar hoe je je voelt. Maar dat is soms moeilijk, zeker als je je al sinds je heugenis anders hebt gedragen dan je bent. Daar zul je je dan overheen moeten zetten.
Eeuwigheid is sowieso niet te bevatten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als je gaat nadenken over het leven, klopt het inderdaad natuurlijk wel dat het allemaal nietig is en zinloos. Uitgaande van het feit dat alles stopt voor je na de dood.
Maar aan de andere kant, ik ben ook wel blij dat zo nietig is. Ik zou er bijvoorbeeld niet aan moeten denken dat ik hier eeuwig rond zou moeten lopen.
Dat is waar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:37 schreef Geelman het volgende:
[..]
Eeuwigheid is sowieso niet te bevatten.
Wanneer je tevreden bent met je leven en voor de rest ceteris paribus geldt, zou dat een mooie optie zijn. Maar omdat er in zo'n tijdsspanne zoveel kan gebeuren en er zulke grote veranderingen plaatsvinden, vraag ik mij af of het goed zou zijn voor een mens. Stel je voor dat er nu nog mensen uit 1814 zouden leven, hoe zouden die zich hebben moeten aanpassen? En welke trauma's uit het verleden dragen ze met zich mee? En dan nog de overbevolking...quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is waar.
Voor het mooie vind ik overigens dat de mens net even wat ouder had moeten worden. Het is net even te kort. 200 of 250 zou ik wel een mooie leeftijd vinden.
Een Fok!-mod die 'van het weekend wel even gaat proberen te hosselen'quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Precies, maar gaat fake it till you make it werken? Vrouwen ruiken onzekerheid. Maar misschien moet ik het komend weekend gewoon eens gaan proberen. Van de flitsende openingszinnen moet ik het ook niet hebben
Er kleven uiteraard ook wat nadelen aan vast, maar ik denk dat dat moeilijk is om nu te kunnen zeggen. Als de mens gemiddeld 250 zou worden, dan denk ik ook dat de gehele maatschappij er anders uit zou zien. Sowieso zou de biologie dan anders in elkaar moeten steken - vruchtbaarheid vanaf 150, of anders tot 80, want mensen zijn nu al net konijnen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wanneer je tevreden bent met je leven en voor de rest ceteris paribus geldt, zou dat een mooie optie zijn. Maar omdat er in zo'n tijdsspanne zoveel kan gebeuren en er zulke grote veranderingen plaatsvinden, vraag ik mij af of het goed zou zijn voor een mens. Stel je voor dat er nu nog mensen uit 1814 zouden leven, hoe zouden die zich hebben moeten aanpassen? En welke trauma's uit het verleden dragen ze met zich mee? En dan nog de overbevolking...
De kindertijd lijkt daarentegen heel langzaam te gaan. Maar daarna gaat het leven veel sneller, je komt in een sleur en voordat je er erg in hebt is er 10 jaar voorbij...quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er kleven uiteraard ook wat nadelen aan vast, maar ik denk dat dat moeilijk is om nu te kunnen zeggen. Als de mens gemiddeld 250 zou worden, dan denk ik ook dat de gehele maatschappij er anders uit zou zien. Sowieso zou de biologie dan anders in elkaar moeten steken - vruchtbaarheid vanaf 150, of anders tot 80, want mensen zijn nu al net konijnen.
Het is een beetje moeilijk te stellen eigenlijk. Enerzijds zou het inderdaad probleem zijn, die mensen hebben dan weet ik veel hoeveel oorlogen meegemaakt. Maar anderzijds vermoed ik dan ook dat ons hele brein anders zou werken. Ik denk dat ontwikkelingen in de maatschappij dan ook langzamer zouden gaan. Of nou ja, dit is eigenlijk meer sciencefiction. De maatschappij en geschiedenis zouden denk ik er anders uitzien.
Maar goed, waar ik op doelde was eigenlijk, het mensenleven is tamelijk kort. Voor je het weet is het allemaal voorbij. In het begin gaat het langzaam - of die perceptie is er - en na loop van tijd, lijkt het te vliegen. Dat is het vervelende.
Heb wel een docu gezien van een man die research doet, dat we mogelijk al 150 kunnen worden etc.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er kleven uiteraard ook wat nadelen aan vast, maar ik denk dat dat moeilijk is om nu te kunnen zeggen. Als de mens gemiddeld 250 zou worden, dan denk ik ook dat de gehele maatschappij er anders uit zou zien. Sowieso zou de biologie dan anders in elkaar moeten steken - vruchtbaarheid vanaf 150, of anders tot 80, want mensen zijn nu al net konijnen.
Het is een beetje moeilijk te stellen eigenlijk. Enerzijds zou het inderdaad probleem zijn, die mensen hebben dan weet ik veel hoeveel oorlogen meegemaakt. Maar anderzijds vermoed ik dan ook dat ons hele brein anders zou werken. Ik denk dat ontwikkelingen in de maatschappij dan ook langzamer zouden gaan. Of nou ja, dit is eigenlijk meer sciencefiction. De maatschappij en geschiedenis zouden denk ik er anders uitzien.
Maar goed, waar ik op doelde was eigenlijk, het mensenleven is tamelijk kort. Voor je het weet is het allemaal voorbij. In het begin gaat het langzaam - of die perceptie is er - en na loop van tijd, lijkt het te vliegen. Dat is het vervelende.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |