Lieve FOK!'ertjes,
Jullie meest geliefde KLB'er is weer terug in het land!
Mijn vakantietijd in het fraaie zuiden van Europa heb ik nuttig besteed door een boek te lezen over het versieren van vrouwen. In dit boek stonden allerlei tips hoe zolderkamerridders vrouwen kunnen leren versieren. Nu zou ik deze tips graag eens in de praktijk willen uittesten, maar dit gaat toch wat lastig via de ethernetkabel.
Tijdens de KLB-meet is er een groepje woest aantrekkelijke KLB'ers bijeen gekomen om de straten, pleinen en clubs van Utrecht onveilig te maken. Dit initiatief is redelijk geslaagd, ware het niet dat er niet een vrouw versierd is. Meer training is noodzakelijk.
Omdat ik een betere wereld nastreef, opper ik een FOK! versierclub op te richten. Deze club is alleen bedoeld voor mannelijke KLB'ers om hun versiervaardigheden op te krikken. Het aantal nutteloze klachten zal hierdoor met minimaal 80% afnemen. De club zal een keer in de zoveel tijd bijeen komen, en gaat dan helemaal los op een nader te bepalen plek in Nederland. Duidelijk genoeg dacht ik zo.
Wie doet er mee?
Klacht: nog geen FOK! versierclub...
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.