SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Oeh die lijken erg smakelijk!quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Energiebommen, met oats, en (in dit geval) rozijnen/gedroogd fruit
[ afbeelding ]
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Geloof het of niet, maar Wolve heeft ze de vorige keer gemaakt! Dus als hij straks thuis is even 't recept kapen wat hij heeft gebruikt. Al wil ik er nu dus wel wat rozijnen enzo doorheen doen.
In welk opzicht mislukken ze bij je?Ja doei.![]()
Fijn! Gaat helemaal goed komen!quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:28 schreef Gogo83 het volgende:
4,5 kilometer lang genoten.Zin in zondag!!
Jammer dat wij zondagmiddag al op de boot teruggaan, anders waren we aan komen moedigen..
Ja doei.![]()
175g boter (ongezouten)quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:28 schreef GotC het volgende:
FlapjacksHeb je nog een goed recept Moblo? Ze mislukken hier altijd
175g rietsuiker (of basterdsuiker)
250g havermout
2 goede eetlepels "golden syrup" (bietenstroop volgens wikipedia...)
Verwarm de boter, suiker en siroop in een pan tot alles goed door elkaar gesmolten is.
Haal de pan van het vuur en roer de havermout er goed doorheen dat het een beetje gelijk gemixt zit.
Stop het resultaat in een cake-tim (we hebben zelf een metalen taartvorm gebruikt) en maak het vlak met iets. In ons geval was het resultaat zo'n 1,5 a 2cm hoog.
Zet het gedurende 35 a 40 minuten in de oven.
Haal het er uit en laat een tijdje afkoelen (zo'n kwartier).
Snijdt het in stukken zodra het genoeg is afgekoeld dat het steviger wordt, maar voor het te hard wordt.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ze worden kanonhard ipv soft en mushyquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
Geloof het of niet, maar Wolve heeft ze de vorige keer gemaakt! Dus als hij straks thuis is even 't recept kapen wat hij heeft gebruikt. Al wil ik er nu dus wel wat rozijnen enzo doorheen doen.
In welk opzicht mislukken ze bij je?. Zit beetje te klooien met hoeveelheid honing/water/syrup/watdanook, gecombineerd met een overenthousiaste oven..
![]()
Ik vind 'pannenkoekjes' van banaan en ei altijd erg lekker. Als ik weer wat verder in mijn schema ben, ga ik die weer eten.
Your opinion of me is none of my business.![]()
Ik had overigens de dubbele hoeveelheden gebruikt in combinatie met een redelijk grote bakvorm. Bij het snijden bleef er nog best wat plakken, misschien had ik niet lang genoeg gewacht. Maar ze werden uiteindelijk wel lekker zacht en mushy, dus ook makkelijk te verwerken tijdens het lopen gok ik zo. Maar ik heb ze alleen stilstaand verorberd.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
En het zijn Engelse flapjacks, geen Amerikaanse. Dus geen pannenkoeken, maar meer een soort mueslirepen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Niet in Nederland. Op het zuidelijk halfrond schijnt het wel te kunnen. Dat heeft iets met de draaiing van de aarde te maken. Als je precies wil weten hoe het zit dan moet je even wachten tot RD weer in het topic zit. Die kan je dat veel beter uitleggen.zo lang dit joch niet aan kan tonen dat hij belangstelling heeft voor politiek ga ik geen tijd aan uitleg besteden aan zo'n lui, ongemotivieerd snotkindquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doelen: Ik wil minder lui zijn, een paar kg verliezen en gezonder worden.
Conditie: Niet heel slecht, maar zeker niet goed.
Lichamelijk klachten: Ik ben lui, is dat lichamelijk?
Andere sport: Ik fiets wel eens naar school in totaal 70 min ofzo.
Mijn gewicht: Ik ben iets van 86 kg en 1.87
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
vragen en meelezenquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:28 schreef Spatieloos het volgende:
Wat worden hier veel afkortingen gebruikt
Hoe kom ik er achter wat ze betekenen?
bugger,nu leg ik toch iets uit...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik vind politiek wel interessant hoort, vooral nu met Rusland enzo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[..]
zo lang dit joch niet aan kan tonen dat hij belangstelling heeft voor politiek ga ik geen tijd aan uitleg besteden aan zo'n lui, ongemotivieerd snotkindSpatieboos![]()
Thxquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vragen en meelezen
bugger,nu leg ik toch iets uit...
Spatieboos![]()
Planking is ook in de UK doorgedrongen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:40 schreef motorbloempje het volgende:
Zo. Ik ben een plank challenge app aan het downloaden.
Er moet geplankedtdt worden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: