quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
- Vinniiee
- Peu (ovb)
- faxie (ovb)
Die kopjes zijn schattig maar schijn kan bedriegen...ze kunnen aggresief zijn enzo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeehonden zijn lief.Ik vind ze zo schattig, die kopjes alleen al.
Klopt. Maar dan voelen ze zich bedreigd, denk ik. Gewoon afstand houden en ze doen je niets.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die kopjes zijn schattig maar schijn kan bedriegen...ze kunnen aggresief zijn enzo.
Meestal zijn ze gewoon nieuwsgierig gelukkig
Als je in het water ligt en er opeens schaduwen onder je bewegen schrik je je de pleuris hoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan voelen ze zich bedreigd, denk ik. Gewoon afstand houden en ze doen je niets.
Mij beter maken zodat ik toch naar de proefles kickboksen kanquote:
Waar heb je last vanquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mij beter maken zodat ik toch naar de proefles kickboksen kan
En dan val je in het waterquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je in het water ligt en er opeens schaduwen onder je bewegen schrik je je de pleuris hoor
Jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:39 schreef Fascination het volgende:
Denken jullie ook weleens dat iemand je geblokt heeft op whatsapp wanneer je de status van diegene even niet ziet? :$ #dtv
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je in het water ligt en er opeens schaduwen onder je bewegen schrik je je de pleuris hoor
Zo aandachtig kijk ik er niet naar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:39 schreef Fascination het volgende:
Denken jullie ook weleens dat iemand je geblokt heeft op whatsapp wanneer je de status van diegene even niet ziet? :$ #dtv
Zee in het algemeen of alleen in Nederland? Want er zijn veel mooiere plekken.quote:
Jaquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:39 schreef Fascination het volgende:
Oh nomnomquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
Zeefje
Ik eet gebakken aardappeltjes in schil, wortels en een cordonblue
Die heersende griep. Heerlijkquote:
Toch inmiddels wel gewoon dat WA niet werkt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:39 schreef Fascination het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |