Kein gelul, knopen doorhakken goftedomme.quote:
Dat Boëtius beter is dan Clasie? Totaal andere spelers joh..quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat was geen discussie. Alleen feyenoorders dachten dat clasie beter was. Zelfde zeg je over 3 jaar over boeties.
Ik hoor al 30 jaar dat Feyenoord een sleeping giant is..quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kein gelul, knopen doorhakken goftedomme.
Wil ook wel eens bewust een kampioenschapje mee maken.
je hebt het er maar druk meequote:Op donderdag 6 maart 2014 13:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik deel het ook ff hier.
Wat een kneuzen.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:20 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik hoor al 30 jaar dat Feyenoord een sleeping giant is..
Jezus, wat een niveau in die reactiesquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik deel het ook ff hier.
Wat een kneuzen.
Boeiend.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik deel het ook ff hier.
Wat een kneuzen.
Nah, eerder het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, gebrek aan respect en opvoeding.
ga eens wegquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik hoor het al, jij bent ook zo`n schaap.
Volgens mij komen ze volgende week met een advies.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kein gelul, knopen doorhakken goftedomme.
Wil ook wel eens bewust een kampioenschapje mee maken.
Moeten we alles van jullie nog aankaarten?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik hoor niet bij jullie, ik hoor bij de ``normale`` mensen, ik ben geen schaap.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Moeten we alles van jullie nog aankaarten?
Ah, nice.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze volgende week met een advies.
Ach tuurlijk is er (veel) meer uit te halen. Maar dat we de afgelopen 15 jaar geen kampioen zijn geworden komt niet altijd door de verouderde faciliteiten van het stadion. Het argument Coolsingel, wordt nu te pas en te onpas gebruikt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
je hebt het er maar druk mee
[..]
Je ziet het ook wel eens, zoals laatst met dat Blijdorp gebeuren. Als je dan ziet hoeveel mensen bereid zijn te betalen voor zulke dingen. Dan moet er toch veel meer uit te halen zijn...
Misschien dat Adidas daar wel een goede voor is.
Oh, eind april pas. Ik dacht dat ze voor de gemeenteraadsverkiezingen al een advies wilden hebben. Maar blijkbaar niet.quote:
Het lijkt erop dat de mensen die het Coolsingel "argument" gebruiken geen echte argumenten hebben voor hun plannen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:35 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ach tuurlijk is er (veel) meer uit te halen. Maar dat we de afgelopen 15 jaar geen kampioen zijn geworden komt niet altijd door de verouderde faciliteiten van het stadion. Het argument Coolsingel, wordt nu te pas en te onpas gebruikt.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
twitter:RedDeKuip twitterde op donderdag 06-03-2014 om 12:34:25Nieuw beeld! Zo gaat het 'nieuwe stadion' er volgens ons plan uit zien, met behoud van de basis van de Kuip: http://t.co/tM9pVDAqhW reageer retweet
Ik zou weleens een goed onderzoek willen zien waaruit blijkt hoeveel inkomsten Twente, PSV en Ajax uit hun stadion halen in vergelijking met Feyenoord. Beetje onderzoeksjournalist heeft dat toch in een maandje uitgezocht lijkt me? En het neemt een hoop onduidelijkheid weg. Als blijkt dat Ajax per jaar ¤15 miljoen meer inkomsten heeft dan Feyenoord snap ik het nut van een nieuw stadion wel (en iedereen met mij, gok ik).quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:35 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ach tuurlijk is er (veel) meer uit te halen. Maar dat we de afgelopen 15 jaar geen kampioen zijn geworden komt niet altijd door de verouderde faciliteiten van het stadion. Het argument Coolsingel, wordt nu te pas en te onpas gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |