Kein gelul, knopen doorhakken goftedomme.quote:
Dat Boëtius beter is dan Clasie? Totaal andere spelers joh..quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat was geen discussie. Alleen feyenoorders dachten dat clasie beter was. Zelfde zeg je over 3 jaar over boeties.
Ik hoor al 30 jaar dat Feyenoord een sleeping giant is..quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kein gelul, knopen doorhakken goftedomme.
Wil ook wel eens bewust een kampioenschapje mee maken.
je hebt het er maar druk meequote:Op donderdag 6 maart 2014 13:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik deel het ook ff hier.
Wat een kneuzen.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:20 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik hoor al 30 jaar dat Feyenoord een sleeping giant is..
Jezus, wat een niveau in die reactiesquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik deel het ook ff hier.
Wat een kneuzen.
Boeiend.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik deel het ook ff hier.
Wat een kneuzen.
Nah, eerder het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, gebrek aan respect en opvoeding.
ga eens wegquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik hoor het al, jij bent ook zo`n schaap.
Volgens mij komen ze volgende week met een advies.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kein gelul, knopen doorhakken goftedomme.
Wil ook wel eens bewust een kampioenschapje mee maken.
Moeten we alles van jullie nog aankaarten?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik hoor niet bij jullie, ik hoor bij de ``normale`` mensen, ik ben geen schaap.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Moeten we alles van jullie nog aankaarten?
Ah, nice.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze volgende week met een advies.
Ach tuurlijk is er (veel) meer uit te halen. Maar dat we de afgelopen 15 jaar geen kampioen zijn geworden komt niet altijd door de verouderde faciliteiten van het stadion. Het argument Coolsingel, wordt nu te pas en te onpas gebruikt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
je hebt het er maar druk mee
[..]
Je ziet het ook wel eens, zoals laatst met dat Blijdorp gebeuren. Als je dan ziet hoeveel mensen bereid zijn te betalen voor zulke dingen. Dan moet er toch veel meer uit te halen zijn...
Misschien dat Adidas daar wel een goede voor is.
Oh, eind april pas. Ik dacht dat ze voor de gemeenteraadsverkiezingen al een advies wilden hebben. Maar blijkbaar niet.quote:
Het lijkt erop dat de mensen die het Coolsingel "argument" gebruiken geen echte argumenten hebben voor hun plannen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:35 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ach tuurlijk is er (veel) meer uit te halen. Maar dat we de afgelopen 15 jaar geen kampioen zijn geworden komt niet altijd door de verouderde faciliteiten van het stadion. Het argument Coolsingel, wordt nu te pas en te onpas gebruikt.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
twitter:RedDeKuip twitterde op donderdag 06-03-2014 om 12:34:25Nieuw beeld! Zo gaat het 'nieuwe stadion' er volgens ons plan uit zien, met behoud van de basis van de Kuip: http://t.co/tM9pVDAqhW reageer retweet
Ik zou weleens een goed onderzoek willen zien waaruit blijkt hoeveel inkomsten Twente, PSV en Ajax uit hun stadion halen in vergelijking met Feyenoord. Beetje onderzoeksjournalist heeft dat toch in een maandje uitgezocht lijkt me? En het neemt een hoop onduidelijkheid weg. Als blijkt dat Ajax per jaar ¤15 miljoen meer inkomsten heeft dan Feyenoord snap ik het nut van een nieuw stadion wel (en iedereen met mij, gok ik).quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:35 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ach tuurlijk is er (veel) meer uit te halen. Maar dat we de afgelopen 15 jaar geen kampioen zijn geworden komt niet altijd door de verouderde faciliteiten van het stadion. Het argument Coolsingel, wordt nu te pas en te onpas gebruikt.
Het nut betwist ik ook helemaal niet. Maar ik word alleen beetje moe dat dan meteen wordt gezegd dat we met een (ver)nieuw(d) stadion op de Coolsingel komen te staan. Met een beetje fatsoenlijk beleid had je de afgelopen jaren daar makkelijk kunnen staan. Ook met het nieuwe stadion blijft het essentieel wie er aan de knoppen draaien.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zou weleens een goed onderzoek willen zien waaruit blijkt hoeveel inkomsten Twente, PSV en Ajax uit hun stadion halen in vergelijking met Feyenoord. Beetje onderzoeksjournalist heeft dat toch in een maandje uitgezocht lijkt me? En het neemt een hoop onduidelijkheid weg. Als blijkt dat Ajax per jaar ¤15 miljoen meer inkomsten heeft dan Feyenoord snap ik het nut van een nieuw stadion wel (en iedereen met mij, gok ik).
Ik voorzie een hoop wortelpakken in de sloot.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:33 schreef Happel het volgende:
[..]
http://www.rijnmond.nl/sp(...)nederland-ghana-kuip
Haha, dat is hilarisch.
Zullen wel weer van die verklede tukkers het grappig vinden om 'helemaal niets in Rotterdam' te gaan zingen, of ze moeten hebben geleerd van de vorige keer...quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik voorzie een hoop wortelpakken in de sloot.
Gezellig toch. Varkenoord dat uitloopt vanuit het Groene Haas Toernooi, paar wortels de sloot in en klaar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:13 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zullen wel weer van die verklede tukkers het grappig vinden om 'helemaal niets in Rotterdam' te gaan zingen, of ze moeten hebben geleerd van de vorige keer...
zal wel los lopenquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik voorzie een hoop wortelpakken in de sloot.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik hoor het al, jij bent ook zo`n schaap.
Dat zeg je helemaal goed. Zelden zo'n teringzooitje centraal op een plek gezien.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij bent zeker niet op dat toernooi geweest de afgelopen twee keer?
dat kloptquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij bent zeker niet op dat toernooi geweest de afgelopen twee keer?
Is de 31e Groene Haas Toernooi? Meeeh dan is het hier kermisquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gezellig toch. Varkenoord dat uitloopt vanuit het Groene Haas Toernooi, paar wortels de sloot in en klaar.
31 mei.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Is de 31e Groene Haas Toernooi? Meeeh dan is het hier kermis
En dat precies voor de gemeenteraadsverkiezingen! Komt dat nou toch weer mooi uit hé.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:11 schreef onlogisch het volgende:
Even onder de aandacht brengen ivm deze fantastische actie
Want nu de burgervader iets goeds doet, hoor je de zuurpruimen van Lunatic News natuurlijk niet, iets wat compleet andersom zou zijn wanneer hij in een kwaad daglicht gezet had kunnen worden.
[..]
Abou
En dat precies voor de gemeenteraadsverkiezingen! Komt dat nou toch weer mooi uit hé.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
actie
Want nu de burgervader iets goeds doet, hoor je de zuurpruimen van Lunatic News natuurlijk niet, iets wat compleet andersom zou zijn wanneer hij in een kwaad daglicht gezet had kunnen worden.
[..]
Abou
Nou, dat valt ook wel mee.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:47 schreef Helpmefok het volgende:
Let wel. In een metrostation. Gerdesiaweg nog wel. Zo'n beetje de ranzigste kutbuurt van Rotterdam.
Inmiddels wel ja. Al is het wel bagger geweest daar (zegmaar de driehoek Pompenburg --> oostplein --> gerdesiaweg en het randje kralingen).quote:
Sommige metro's hebben wel camera's. Volgens mij rijden die voornamelijk op de C-lijn tussen Spijkenisse en Capelle a/d IJssel, langs Gerdesiaweg.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inmiddels wel ja. Al is het wel bagger geweest daar (zegmaar de driehoek Pompenburg --> oostplein --> gerdesiaweg en het randje kralingen).
Wel mijn buurtje hoor, dus niets mis mee.
Punt is: er hangen tyfusveel camera's daar op het metrostation, ben er jarenlang haast dagelijks gekomen. Hoe kan het dat ik Abou dan niet op beeld gezien heb?
In de metrostellen zijn trouwens ook nog eens camera's.
Ik geloof er geen fuck van.
volgens mij niet, heb dit (of iets heeel vergelijkbaars) wel eerder langs zien komen, veld verlagen en 2e ring verlengen, ik weet alleen ff niet in welk plan dat zatquote:Op donderdag 6 maart 2014 16:00 schreef Luni het volgende:
Weer een ander plan?
http://www.lunaticnews.nl(...)elijk-draait-het-om/
TEABquote:Immers: ‘Sta open voor zomerse transfer’
Lex Immers staat open voor een eventuele transfer komende zomer. Dat zegt de middenvelder in gesprek met Hand in Hand, het magazine van de supportersvereniging van Feyenoord. Zijn contract loopt nog door tot 2016 in de Kuip.
Begin dit jaar kwam er op de laatste dag van de tranfsermarkt nog een bod van Middlesbrough binnen op Immers, maar Feyenoord wees dit resoluut af. Toch staat Immers open voor een eventuele overstap. “In principe wel”, legt hij zelf uit. “Ik heb het wel heel erg naar mijn zin hier, dus hoef niet zomaar de poort uit te lopen. Al denk ik dat je niets moet uitsluiten.”
“Komende zomer ben ik 28 jaar, als er een goed bod komt waar Feyenoord ook winst op kan maken, zal ik er zeker over nadenken. Ik wil een buitenlands avontuur in mijn carrière ooit toch wel eens meemaken. Ik denk dan aan Duitsland of Engeland. Dat soort voetbal past het best bij mij”, meent Immers, die slechts fantaseert over zijn toekomst. “Het blijft natuurlijk koffiedik kijken, maar sta er zeker voor open. Ook al is het absoluut geen straf om bij Feyenoord te blijven. Laat dat duidelijk zijn.”
Goed genoeg voor een championship ploeg.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:21 schreef Vasion het volgende:
Immers naar Engeland of Duitsland? Hij doelt op de 8e divisie neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |