abonnement Unibet Coolblue
pi_137415645
Hallo,

Ik heb nog geen twee weken geleden mijn Samsung Galaxy Note 3 ontvangen van Coolblue. Een paar dagen later kreeg ik een mailtje waarin zij mij aanraadde om een case te bestellen. Ik heb dus een wallet case gekocht en m'n telefoon er in gedaan.

Paar dagen later haal ik m'n telefoon er uit en zie ik dat de case mijn telefoon aan de zijkant behoorlijk had beschadigd. Coolblue gecontacteerd en nu blijkt het dat de garantie geen "cosmetische schade" dekt en ik de telefoon dus alleen kan laten fixen als ik sowieso 50 euro onderzoekskosten betaal + de reparatiekosten en vervangende onderdeel.

Kan dit wel!?
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_137415709
Het is wel knap vervelend als een beschermhoes juist je telefoon beschadigt, maar ik denk dat het klopt dat dit niet onder 'garantie' zou moeten vallen.
pi_137415864
Van een hoesje verwacht je niet dat het je toestel beschadigt, als je hem gebruikt zoals het hoort. Je moet inderdaad niet kijken naar de garantie op het toestel maar naar het feit dat zij jou een hoesje hebben geleverd dat het toestel beschadigde. Dus ja, ik vind het slechte service van Coolblue.
  woensdag 5 maart 2014 @ 15:52:43 #4
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_137415873
Maar hoe kan die wallet case nou die telefoon beschadigen? Zat er zand tussen, of zo?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  woensdag 5 maart 2014 @ 15:54:05 #5
180174 Diemux
People vs Me
pi_137415921
Linkje naar product?
pi_137415925
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:52 schreef Hallmark het volgende:
Maar hoe kan die wallet case nou die telefoon beschadigen? Zat er zand tussen, of zo?
Er zat helemaal niks tussen. het is een wallet case met aan de rechterkant zo'n plastic "omhulsel" waar je je tefoon in moet proppen. Dat netjes gedaan en hij klikte hem er gewoon goed in, maar toen ik hem eruit haalde (ong. 2 dagen later) zag ik dat de telefoon aan de zijkant behoorlijk was beschadigd. Vooral bij het aan/uit knopje is de telefoon beschadigd.
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_137415948
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:54 schreef Diemux het volgende:
Linkje naar product?
http://goo.gl/pzRr6f
Excuse me, but do you suck ballz?
  woensdag 5 maart 2014 @ 15:58:16 #8
180174 Diemux
People vs Me
pi_137416053
En waar is de telefoon beschadigd? Eventueel fototje?

Beschadigingen door zo'n hoesje kunnen eigenlijk alleen maar doordat er wat stuk is in het hoesjes of dat er wat tussen heeft gezeten.
pi_137416395
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:58 schreef Diemux het volgende:
En waar is de telefoon beschadigd? Eventueel fototje?

Beschadigingen door zo'n hoesje kunnen eigenlijk alleen maar doordat er wat stuk is in het hoesjes of dat er wat tussen heeft gezeten.
Ik kan er geen duidelijke foto van maken (niet dat dat wat uit maakt), maar het zilver rechtsboven in het hoekje is helemaal beschadigd waardoor het nu gewoon wit ziet. Is gewoon plastic.
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_137416448
Komt dat door de case, of ondanks de case?

Inderdaad een raar verhaal dat een wallet de telefoon schade toe zou brengen..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_137416537
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:10 schreef Skv het volgende:
Komt dat door de case, of ondanks de case?

Inderdaad een raar verhaal dat een wallet de telefoon schade toe zou brengen..
Hij is niet op de grond gevallen als je dat vraagt. Grootste gedeelte van de dag zit het ding in m'n broekzak... Haal hem er ook alleen maar uit om naar m'n agenda te kijken, iets op te zoeken of als ik mijn beltoon hoor.
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_137417196
Is het echt daadwerkelijk zo beschadigd of vind jij het beschadigd? Soms miepen mensen al snel terwijl er niks aan de hand is.
pi_137417207
Bij Coolblue moet je flink klagen op facebook en twitter, zijn ze erg gevoelig voor, ander topic hier op fok werd na klagen direct schadeloos gestelt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_137417220
Waarom luister je eigenlijk naar Coolblue als zij vinden dat je een case moet bestellen?
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:34:37 #15
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137417304
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:09 schreef RGS18 het volgende:
Ik kan er geen duidelijke foto van maken (niet dat dat wat uit maakt)
Das makkelijk lullen....
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137417380
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:32 schreef raptorix het volgende:
Bij Coolblue moet je flink klagen op facebook en twitter, zijn ze erg gevoelig voor, ander topic hier op fok werd na klagen direct schadeloos gestelt.
Ik merk het. Ik ga morgen in iedergeval aangifte doen. Het is een telefoon die ik via mijn werkgever heb gekregen dus ik ben 100% rechts verzekerd in dit geval dankzij mijn werkgever.

Morgen eerst maar eens wat juridisch advies inwinnen en daarna maar eens kijken of ik hier iets tegen kan doen. Dit is echt gewoon niet normaal. De zijkant van de telefoon is rechtsboven gewoon helemaal weggesleten.
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_137417455
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:36 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Ik merk het. Ik ga morgen in iedergeval aangifte doen. Het is een telefoon die ik via mijn werkgever heb gekregen dus ik ben 100% rechts verzekerd in dit geval dankzij mijn werkgever.

Morgen eerst maar eens wat juridisch advies inwinnen en daarna maar eens kijken of ik hier iets tegen kan doen. Dit is echt gewoon niet normaal. De zijkant van de telefoon is rechtsboven gewoon helemaal weggesleten.
Aangifte van wat? Dit lijkt me eerder iets civiels, aangifte is bedoeld voor zaken als oplichting/flessentrekkerij, niet voor het verkopen van een ondeugdelijk product.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:40:38 #18
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137417507
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:36 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Ik merk het. Ik ga morgen in iedergeval aangifte doen. Het is een telefoon die ik via mijn werkgever heb gekregen dus ik ben 100% rechts verzekerd in dit geval dankzij mijn werkgever.

Morgen eerst maar eens wat juridisch advies inwinnen en daarna maar eens kijken of ik hier iets tegen kan doen. Dit is echt gewoon niet normaal. De zijkant van de telefoon is rechtsboven gewoon helemaal weggesleten.
Gast... _O- _O- _O_
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137417515
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:39 schreef raptorix het volgende:

[..]

Aangifte van wat? Dit lijkt me eerder iets civiels, aangifte is bedoeld voor zaken als oplichting/flessentrekkerij, niet voor het verkopen van een ondeugdelijk product.
Daarom ga ik eerst juridisch advies inwinnen. Ik wil weten wat mijn opties zijn nu. Het is een 550 euro telefoon die ik nog geen 2 weken heb...
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_137417608
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:40 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Gast... _O- _O- _O_
Oh sorry, ik wist niet dat ik hier te maken had met een stelletje rijke snobs. 550 voor een telefoon vind ik heel veel, dan wil ik ook wel een nieuwe telefoon, niet één die binnen 2 weken al beschadigd is terwijl ik er juist heel voorzichtig mee om ga (vandaar dat ik ook een case erbij heb gekocht, helaas...)
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_137417614
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:40 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Daarom ga ik eerst juridisch advies inwinnen. Ik wil weten wat mijn opties zijn nu. Het is een 550 euro telefoon die ik nog geen 2 weken heb...
Ik zou eerst contact zoeken met CoolBlue, ze zijn vorig uitgeroepen tot bedrijf wat beste doet op social, volgens mij vergoeden ze zo een beetje blind als je maar iets over schade begint op facebook.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:43:03 #22
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_137417615
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:31 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Is het echt daadwerkelijk zo beschadigd of vind jij het beschadigd? Soms miepen mensen al snel terwijl er niks aan de hand is.
Dit inderdaad. Natuurlijk is het niet leuk als een hoesje je telefoon beschadigd. Maar ik heb zelf een Note 3 en zou er geen probleem hebben wanneer het daar bekrast was.

Zowiezo is hier natuurlijk ook een beetje eigen verantwoordelijkheid. Als er een stofje tussen had gezeten toen je hem eromheen deed is dit logische schade.

Eigenlijk moet je gewoon geen hoesjes om je telefoon doen. Maar dat is nu natuurlijk te laat.
pi_137417645
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:42 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Oh sorry, ik wist niet dat ik hier te maken had met een stelletje rijke snobs. 550 voor een telefoon vind ik heel veel, dan wil ik ook wel een nieuwe telefoon, niet één die binnen 2 weken al beschadigd is terwijl ik er juist heel voorzichtig mee om ga (vandaar dat ik ook een case erbij heb gekocht, helaas...)
Wat maken krassen op je casing nou uit, maakt dat het gebruik minder fijn?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:44:56 #24
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137417691
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:42 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Oh sorry, ik wist niet dat ik hier te maken had met een stelletje rijke snobs. 550 voor een telefoon vind ik heel veel, dan wil ik ook wel een nieuwe telefoon, niet één die binnen 2 weken al beschadigd is terwijl ik er juist heel voorzichtig mee om ga (vandaar dat ik ook een case erbij heb gekocht, helaas...)
Je propt hem toch zelf in de case..? Dat kan niet zonder contact te maken.. en ik weiger te geloven dat het ding nu "helemaal aan gort" is...

Daarbij vertel je zelf dat je het ding via je werkgever hebt... :')
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137417700
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:36 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Ik merk het. Ik ga morgen in iedergeval aangifte doen. Het is een telefoon die ik via mijn werkgever heb gekregen dus ik ben 100% rechts verzekerd in dit geval dankzij mijn werkgever.

Morgen eerst maar eens wat juridisch advies inwinnen en daarna maar eens kijken of ik hier iets tegen kan doen. Dit is echt gewoon niet normaal. De zijkant van de telefoon is rechtsboven gewoon helemaal weggesleten.
Aangifte doen? Serieus?
Ik heb alleen maar goede ervaring met de klantenservice van CoolBlue. Misschien eerst proberen met hen direct het probleem op te lossen voordat je jezelf en anderen heel veel werk op de hals haalt.

Wat is precies de beschadiging echter? Ik vind het een vreemd verhaal dat een telefoon kan beschadigen door alleen maar in een hoesje te zitten.
pi_137417707
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:43 schreef NieuweNier het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Natuurlijk is het niet leuk als een hoesje je telefoon beschadigd. Maar ik heb zelf een Note 3 en zou er geen probleem hebben wanneer het daar bekrast was.

Zowiezo is hier natuurlijk ook een beetje eigen verantwoordelijkheid. Als er een stofje tussen had gezeten toen je hem eromheen deed is dit logische schade.

Eigenlijk moet je gewoon geen hoesjes om je telefoon doen. Maar dat is nu natuurlijk te laat.
Nee, het is echt beschadigd. Het was een gloednieuwe case (nieuw in seal) en ik hem uitgepakt en meteen de telefoon er in gedaan. Er zat niks tussen en hij klikte netjes er in. 2 dagen later haal ik de telefoon er uit om een nieuwe MicroSD kaart er in de gooien met muziek er op en toen zag ik de schade.

Het lijkt alsof een rat aan mijn telefoon heeft staan knagen...
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_137417720
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:36 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Ik merk het. Ik ga morgen in iedergeval aangifte doen. Het is een telefoon die ik via mijn werkgever heb gekregen dus ik ben 100% rechts verzekerd in dit geval dankzij mijn werkgever.

Morgen eerst maar eens wat juridisch advies inwinnen en daarna maar eens kijken of ik hier iets tegen kan doen. Dit is echt gewoon niet normaal. De zijkant van de telefoon is rechtsboven gewoon helemaal weggesleten.
Haal even adem. Diep adem...

Je kan hier helemaal geen aangifte van doen.

Rechts verzekerd zijn is prima. Maar heb je ook aan links gedacht? :o
pi_137417729
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:44 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Je propt hem toch zelf in de case..? Dat kan niet zonder contact te maken.. en ik weiger te geloven dat het ding nu "helemaal aan gort" is...

Daarbij vertel je zelf dat je het ding via je werkgever hebt... :')
Klopt. Dus? Rot op als je niks nuttigs te melden hebt.
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_137417752
Interessante topicwending dit :')

TS, doe niet zo flauw, maak een foto. Zo kunnen wij ook niks. Ik herken je klacht over Coolblue trouwens sowieso niet, dat is echt een ontzettend klantvriendelijk bedrijf.
Oh.
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:47:08 #30
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137417777
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:45 schreef RGS18 het volgende:
Het lijkt alsof een rat aan mijn telefoon heeft staan knagen...
Pics or it didn't happen... :')
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137417799
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:46 schreef Nat-Water het volgende:
Interessante topicwending dit :')

TS, doe niet zo flauw, maak een foto. Zo kunnen wij ook niks.
Zoals ik al zei; ik heb al meerdere fotos gemaakt. Je ziet het gewoon niet. Ik heb alleen maar de camera van de telefoon zelf, en fotos in de spiegel maken gaat gewoon niet waardoor je de schade niet kunt zien... Ik heb verder geen cameras die ik kan gebruiken...
Excuse me, but do you suck ballz?
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:47:47 #32
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137417807
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:45 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Klopt. Dus? Rot op als je niks nuttigs te melden hebt.
Negeer me dan gewoon.. huiler... _O- _O- _O-
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137417814
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:45 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Klopt. Dus? Rot op als je niks nuttigs te melden hebt.
Als je net zo agressief met je spullen omgaat als in je contact met mensen snap ik wel hoe je spullen beschadigd raken...
pi_137417854
CoolBlue screenshot gestuurt waarin TS verklaar de Telefoon erin gepropt te hebben, tjah dat moet je ook met beleid doen!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:49:36 #35
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137417882
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:47 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei; ik heb al meerdere fotos gemaakt. Je ziet het gewoon niet. Ik heb alleen maar de camera van de telefoon zelf, en fotos in de spiegel maken gaat gewoon niet waardoor je de schade niet kunt zien... Ik heb verder geen cameras die ik kan gebruiken...
Je ziet het niet dat er een "rat aan je telefoon heeft geknaagd" ............. natuurlijk... proest...!!
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137417896
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:36 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Ik merk het. Ik ga morgen in iedergeval aangifte doen. Het is een telefoon die ik via mijn werkgever heb gekregen dus ik ben 100% rechts verzekerd in dit geval dankzij mijn werkgever.

Morgen eerst maar eens wat juridisch advies inwinnen en daarna maar eens kijken of ik hier iets tegen kan doen. Dit is echt gewoon niet normaal. De zijkant van de telefoon is rechtsboven gewoon helemaal weggesleten.
_O-
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:51:11 #37
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137417938
TS is bouwvakker en heeft de telefoon in zn jas die overal tussenkomt/tegenaan schuurt... :Y
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137417950
Wat trouwens helpt is je telefoon met Teflon insprayen!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_137417961
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:48 schreef Queller het volgende:
Het is wel knap vervelend als een beschermhoes juist je telefoon beschadigt
In mijn ervaring doen alle hoezen dat.
pi_137417989
Hee, maar, even praktisch. Een telefoon zit toch vast in een hoes? Dat zeg je zelf ook, hij 'klikte' erin.
Hoe kan er dan iets aan de telefoon slijten? Hij beweegt dan toch niet? :? Niet dat hij continu tegen de rand aan beweegt oid.

Het enigste wat ik me kan voorstellen is dat jij hem er met grof geweld hebt ingeduwd, en dat je daardoor een schaafplek hebt.
Oh.
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:53:46 #41
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137418021
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:52 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

In mijn ervaring doen alle hoezen dat.
Met originele "brand" hoesjes/cases heb ik nog nooit problemen gehad..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137418048
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:52 schreef Nat-Water het volgende:
Hee, maar, even praktisch. Een telefoon zit toch vast in een hoes? Dat zeg je zelf ook, hij 'klikte' erin.
Hoe kan er dan iets aan de telefoon slijten? Hij beweegt dan toch niet? :? De buitenste rand zou dan juist de beschermhoes moeten zijn.

Het enigste wat ik me kan voorstellen is dat jij hem er met grof geweld hebt ingeduwd, en dat je daardoor een schaafplek hebt.
Nee, dat is niet het geval en dat zou je inderdaad denken. Je kan de telefoon er maar op één manier in doen en hij ging er vrij makkelijk in. Zodra hij er goed in zit hoor je een klein klikje en hoppa! De telefoon is ondertussen niet gevallen en nergens tegen aan gestoot.
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_137418057
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:53 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Met originele "brand" hoesjes/cases heb ik nog nooit problemen gehad..
Daar gaat nooit vuil tussen zitten (schuren)?

Of heb je een hoes om je hoes en daar een boterhamzakje omheen?
pi_137418066
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:52 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

In mijn ervaring doen alle hoezen dat.
In de mijne niet. Ik heb een casemate om mijn S4 mini en die doet precies waar ie voor aangenomen is :Y
Ook van Coolblue trouwens *O*
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:56:28 #45
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137418115
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:54 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Daar gaat nooit vuil tussen zitten (schuren)?

Of heb je een hoes om je hoes en daar een boterhamzakje omheen?
Eehm nee die passen gewoon goed qua ontwerp... (en mn jaszak zit niet vol stof en zooi.. misschien dat dat ook scheelt)
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137418122
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:54 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Je kan de telefoon er maar op één manier in doen en hij ging er vrij makkelijk in. Zodra hij er goed in zit hoor je een klein klikje en hoppa!
En je beweert nu dus dat tijdens dat moment je telefoon zo beschadigd is dat het lijkt alsof er ratten aan geknaagd hebben? Dat heb je toch door neem ik aan op dat moment?
pi_137418146
Ok, nou mooi!

Ik heb het nog nooit gezien in de praktijk. Maar ik geloof jullie lieve fokkertjes.
pi_137418161
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:56 schreef manifold het volgende:

[..]

En je beweert nu dus dat tijdens dat moment je telefoon zo beschadigd is dat het lijkt alsof er ratten aan geknaagd hebben? Dat heb je toch door neem ik aan op dat moment?
Nee. Zodra je de telefoon eenmaal in de case klikt dan zie je de zijkant niet meer want de telefoon zit dan in de "omhulsel" van die case.
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_137418186
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:58 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Nee. Zodra je de telefoon eenmaal in de case klikt dan zie je de zijkant niet meer want de telefoon zit dan in de "omhulsel" van die case.
Hoe kan hij dan beschadigen? :? Ik weet dat na verloop van tijd zandkorreltjes etc wel krasjes veroorzaken, maar dan is de schade niet zo groot en ook niet in dat tijdsbestek.
Weet je trouwens zeker dat de telefoon niet al beschadigd was?
Oh.
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:59:18 #50
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137418198
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:57 schreef Cracka-ass het volgende:
Ok, nou mooi!

Ik heb het nog nooit gezien in de praktijk. Maar ik geloof jullie lieve fokkertjes.
Gewoon wat meer uitgeven aan een originele hoes... ;)
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137418216
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:58 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Nee. Zodra je de telefoon eenmaal in de case klikt dan zie je de zijkant niet meer want de telefoon zit dan in de "omhulsel" van die case.
Maar dat voel je of hoor je toch? Dat moet met enige geweld gegaan zijn?
pi_137418238
Nee bedankt. Mijn vrouw draagt ook geen Burka.
pi_137418241
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:58 schreef Nat-Water het volgende:

[..]

Hoe kan hij dan beschadigen? :?
Weet je trouwens zeker dat de telefoon niet al beschadigd was?
Ik weet het 100% zeker. Een beschadiging zoals deze had ik meteen opgemerkt namelijk.
Excuse me, but do you suck ballz?
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:01:42 #54
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137418298
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:00 schreef Cracka-ass het volgende:
Nee bedankt. Mijn vrouw draagt ook geen Burka.
Wel kleding als je ermee de straat op gaat.. mag ik hopen...? _O-
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137418299
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:59 schreef manifold het volgende:

[..]

Maar dat voel je of hoor je toch? Dat moet met enige geweld gegaan zijn?
Nee. Zoals ik ook al zei: hij klikte er vrij makkelijk in. Gewoon de bovenkant van de telefoon er even in doen en daarna de onderkant er in klikken en hoppa! Als het kwam doordat ik hem er ruw in had gedaan dan was de onderkant zwaar beschadigd, niet de bovenkant.
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_137418302
Ik hoop voor je dat je kunt bewijzen dat de schade ontstaan is door het juiste gebruik van het hoesje, anders heb je geen poot om op te staan, rechtsbijstand of niet...
pi_137418313
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:01 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Wel kleding als je ermee de straat op gaat.. mag ik hopen...? _O-
Wat heeft ze op straat te zoeken?
pi_137418340
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:01 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Nee. Zoals ik ook al zei: hij klikte er vrij makkelijk in. Gewoon de bovenkant van de telefoon er even in doen en daarna de onderkant er in klikken en hoppa! Als het kwam doordat ik hem er ruw in had gedaan dan was de onderkant zwaar beschadigd, niet de bovenkant.
Maar hoe is de schade in jouw ogen dan wel ontstaan door het hoesje, daar ben je dan niet duidelijk in. Zit er een afwijking of een scherp randje in het hoesje op de plek van de beschadiging?
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:03:42 #59
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137418356
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:02 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Wat heeft ze op straat te zoeken?
Waarom heeft ze benen..?
En waarom heb je een mobiele tel..? om thuis te houden..?
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:03:57 #60
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137418360
Waarom denk je dat de schade is veroorzaakt door het hoesje?

Je moet begrijpen dat er 100 mensen per dag zijn die klagen over een kapotte telefoon terwijl ze hem zelf van drie hoog van het balkon af hebben laten stuiteren. Als je een goed verhaal hebt luisteren ze heus wel.
2000 light years from home
pi_137418377
Post eens foto's van de zogenaamde beschadiging :Y
pi_137418403
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:03 schreef manifold het volgende:

[..]

Maar hoe is de schade in jouw ogen dan wel ontstaan door het hoesje, daar ben je dan niet duidelijk in. Zit er een afwijking of een scherp randje in het hoesje op de plek van de beschadiging?
Nou, het enigste scherpe aan dat hoesje zijn die "openingen" voor het geluid, aan/uit knop, camera, etc... Voor de rest is het hoesje gewoon van glad plastic. Voor de rest weet ik ook echt niet hoe dit komt. Ik weet alleen dat ik altijd zuinig om ga met mijn telefoons. Ik heb er ook nog nooit gebruik hoeven maken van mijn garantie.
Excuse me, but do you suck ballz?
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:05:35 #63
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137418411
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:04 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Post eens foto's van de zogenaamde beschadiging :Y
Ja daar vroeg ik ook al om... maar daar is niets op te zien van de knagende ratten volgens ts....
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137418425
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:03 schreef Merkie het volgende:
Waarom denk je dat de schade is veroorzaakt door het hoesje?

Je moet begrijpen dat er 100 mensen per dag zijn die klagen over een kapotte telefoon terwijl ze hem zelf van drie hoog van het balkon af hebben laten stuiteren. Als je een goed verhaal hebt luisteren ze heus wel.
Dat snap ik. Ik heb mijn verhaal ook gedaan en ze zeiden gewoon dat zij "cosmetische beschadigingen" niet dekken.
Excuse me, but do you suck ballz?
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:06:31 #65
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137418444
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:06 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Dat snap ik. Ik heb mijn verhaal ook gedaan en ze zeiden gewoon dat zij "cosmetische beschadigingen" niet dekken.
Dat lijkt me logisch. Is er een defect aan het hoesje of aan de telefoon? Je kan niet zomaar beweren dat de schade is ontstaan door gebruik van het hoesje zonder ook maar enig bewijs aan te voeren. Vind het niet zo gek dat Coolblue niet meteen een nieuwe telefoon opstuurt hoor.
2000 light years from home
pi_137418453
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:04 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Post eens foto's van de zogenaamde beschadiging :Y
Gaat niet. Lees eens terug, mensen...

De enigste camera die ik heb zit in de telefoon zelf... Ik kan er moeilijk foto's van maken. Fotos in de spiegel zie je het gewoon niet goed...
Excuse me, but do you suck ballz?
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:07:07 #67
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_137418468
Heeft je hamster er niet stiekem aangezeten?

Ik zou CB even bellen of mailen met een duidelijke foto. Wanneer een winkel relatief dichtbij is zou ik met hoesje en telefoon langs gaan.
pi_137418478
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:06 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat lijkt me logisch. Is er een defect aan het hoesje of aan de telefoon?
Telefoon werkt voor de rest prima, het ziet er alleen niet mooi uit. En of het hoesje defect is weet ik niet, die laat ik morgen lekker zien op m'n werk.
Excuse me, but do you suck ballz?
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:07:55 #69
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137418503
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:06 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Gaat niet. Lees eens terug, mensen...

De enigste camera die ik heb zit in de telefoon zelf... Ik kan er moeilijk foto's van maken. Fotos in de spiegel zie je het gewoon niet goed...
Just didn't happen... dus... :')
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:08:18 #70
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137418519
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:07 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Telefoon werkt voor de rest prima, het zit er alleen niet mooi uit. En of het hoesje defect is weet ik niet, die laat ik morgen lekker zien op m'n werk.
Je zal toch iets moeten vinden dat je verhaal ondersteunt (een scherp randje o.i.d.).
2000 light years from home
pi_137418553
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:05 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Nou, het enigste scherpe aan dat hoesje zijn die "openingen" voor het geluid, aan/uit knop, camera, etc... Voor de rest is het hoesje gewoon van glad plastic. Voor de rest weet ik ook echt niet hoe dit komt.
Hoe kun je dan bewijzen dat het door het gebruik van het hoesje komt als je toegeeft dat je niet weet hoe het komt?
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:10:19 #72
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137418587
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:09 schreef manifold het volgende:

[..]

Hoe kun je dan bewijzen dat het door het gebruik van het hoesje komt als je toegeeft dat je niet weet hoe het komt?
Dat word nog lachen op het bureau.. als ie aangifte gaat doen....
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137418633
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:07 schreef RGS18 het volgende:

[..]

En of het hoesje defect is weet ik niet, die laat ik morgen lekker zien op m'n werk.
Want je werkt bij een telefoonhoesjedefectenspecialisten-bedrijf?
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:12:31 #74
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_137418669
en dan geen foto posten :')
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:13:44 #75
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137418719
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:11 schreef manifold het volgende:

[..]

Want je werkt bij een telefoonhoesjedefectenspecialisten-bedrijf?
Nee TS zet zn baas in... als die met coolblue gaat bellen dan komt het allemaal goed.... _O-
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137418742
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:03 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Waarom heeft ze benen..?
Om van het aanrecht naar het gasfornuis te lopen
quote:
En waarom heb je een mobiele tel..?
Om te bellen
quote:
om thuis te houden..?
Nee om te gebruiken. Net zoals mijn auto, motor, bankstel, dildo etc.
Al die oogstrelende voorwerpen die mensen als jij het liefst verneuken door er een lelijk hoesje omheen te doen. :')
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:14:50 #77
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137418758
Vage uitspraak inderdaad. Ik zou als klantenservicemedewerker TS ook niet echt tegemoet komen. Onduidelijk verhaal over een beschadigde telefoon en het proberen af te wimpelen op de winkel waar 'ie hem gekocht heeft. Daar trapt niemand in.
2000 light years from home
pi_137418773
Probleem opgelost. Coolblue heeft mij zojuist opgebeld nadat ik vanmiddag een klacht had ingediend op de consumentenbond website. Het blijkt dat het desbetreffende hoesje inderdaad al eerder schade heeft aangericht en dat ze mij wellicht een oudere versie van de case (er is blijkbaar een andere versie van soliconen i.p.v. plastic) hebben verkocht. Morgen mag ik langs de winkel om hem om te laten ruilen.
Excuse me, but do you suck ballz?
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:16:40 #79
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137418837
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Nee om te gebruiken. Net zoals mijn auto, motor, bankstel, dildo etc.
Al die oogstrelende voorwerpen die mensen als jij het liefst verneuken door er een lelijk hoesje omheen te doen. :')
Ik heb dat ding om te bellen... niet om te showen.... |:( :')
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137418859
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:36 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Ik ga morgen in iedergeval aangifte doen.

wat heb je toch een idioten in de wereld :')
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:17:21 #81
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137418864
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:16 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ik heb dat ding om te bellen... niet om te showen.... |:( :')
Een telefoon is niet echt meer om mee te bellen anno 2014.
2000 light years from home
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:17:58 #82
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137418882
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:15 schreef RGS18 het volgende:
Probleem opgelost. Coolblue heeft mij zojuist opgebeld nadat ik vanmiddag een klacht had ingediend op de consumentenbond website. Het blijkt dat het desbetreffende hoesje inderdaad al eerder schade heeft aangericht en dat ze mij wellicht een oudere versie van de case (er is blijkbaar een andere versie van soliconen i.p.v. plastic). Morgen mag ik langs de winkel om hem om te laten ruilen.
Dus dan heb je een nieuw hoesje voor je beschadigde telefoon..?

Enne maak dan wel ff pics voor dit faaltopic...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137418919
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:17 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Dus dan heb je een nieuw hoesje voor je beschadigde telefoon..?

Enne maak dan wel ff pics voor dit faaltopic...
Ik mag een nieuwe telefoon en hoes, ja.

Waarom ga je geen werk zoeken i.p.v. andermans topics onnodig te verpesten?
Excuse me, but do you suck ballz?
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:19:31 #84
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137418927
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:17 schreef Merkie het volgende:

[..]

Een telefoon is niet echt meer om mee te bellen anno 2014.
Ja oke... ook om andere zaken mee te doen... :6 maar het kan me echt geen reet uitmaken hoe het ding eruitziet... zolang ie maar doet wat ie moet doen...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:20:12 #85
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137418956
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:19 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Ik mag een nieuwe telefoon en hoes, ja.

Waarom ga je geen werk zoeken i.p.v. andermans topics onnodig te verpesten?
Hoor ik een muis schijten..? _O- _O- Ik vind je nu al een award waard...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:21:51 #86
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_137419016
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:15 schreef RGS18 het volgende:
Probleem opgelost. Coolblue heeft mij zojuist opgebeld nadat ik vanmiddag een klacht had ingediend op de consumentenbond website. Het blijkt dat het desbetreffende hoesje inderdaad al eerder schade heeft aangericht en dat ze mij wellicht een oudere versie van de case (er is blijkbaar een andere versie van soliconen i.p.v. plastic) hebben verkocht. Morgen mag ik langs de winkel om hem om te laten ruilen.
Dan heb je die schade toch alsnog?
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:23:24 #87
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137419073
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:21 schreef NieuweNier het volgende:

[..]

Dan heb je die schade toch alsnog?
Dat post TS enkel om zichzelf uit dit topic te redden...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137419084
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:16 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ik heb dat ding om te bellen... niet om te showen.... |:( :')
En, belt ie beter met het hoesje erom?
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:24:07 #89
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137419096
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:23 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

En, belt ie beter met het hoesje erom?
Langer... na 3 digitizers heb ik een tel met hoes genomen...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137419128
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:21 schreef NieuweNier het volgende:

[..]

Dan heb je die schade toch alsnog?
De medewerkster zij dat ik mijn telefoon mag omruilen. Gek genoeg heeft ze niks over het desbetreffende hoesje gezegd, maar ik ga er vanuit dat ik die ook mag omruilen morgen. Ik neem iig de bon mee.
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_137419182
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:24 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Langer...
Langer dan ik met mijn nokia 3210 zonder hoesje?
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:27:30 #92
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137419253
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:25 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Langer dan ik met mijn nokia 3210 zonder hoesje?
Geen idee... Ik heb een tel waar iets meer mee kan...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137419266
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:15 schreef RGS18 het volgende:
Probleem opgelost. Coolblue heeft mij zojuist opgebeld nadat ik vanmiddag een klacht had ingediend op de consumentenbond website. Het blijkt dat het desbetreffende hoesje inderdaad al eerder schade heeft aangericht en dat ze mij wellicht een oudere versie van de case (er is blijkbaar een andere versie van soliconen i.p.v. plastic) hebben verkocht. Morgen mag ik langs de winkel om hem om te laten ruilen.
Dus eigenlijk kunnen we de TT wijzigen naar "Goede service Coolblue"?
pi_137419269
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:27 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Geen idee... Ik heb een tel waar iets meer mee kan...
Ook snake?
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:28:22 #95
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137419286
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:27 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ook snake?
Ook snake... :Y
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137419309
Get a room, Sneeuwbal en Cracka-ass.
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:29:15 #97
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137419318
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:27 schreef Anne het volgende:

[..]

Dus eigenlijk kunnen we de TT wijzigen naar "Goede service Coolblue"?
Ik zou nog wel een iets betere TT weten... :X _O-
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:29:33 #98
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137419336
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:28 schreef Anne het volgende:
Get a room, Sneeuwbal en Cracka-ass.
We have a room... O+
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137419394
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:28 schreef Anne het volgende:
Get a room, Sneeuwbal en Cracka-ass.
Als Sneeuwbal zijn hoesje meeneemt...
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:39:04 #100
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137419662
Maar OT:

Ik vind het oprecht jammer dat TS nu niet meer:

quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:36 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Ik ga morgen in iedergeval aangifte doen.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:07 schreef RGS18 het volgende:

[..]

die laat ik morgen lekker zien op m'n werk.
Gaat doen...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137419921
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:15 schreef RGS18 het volgende:
Probleem opgelost. Coolblue heeft mij zojuist opgebeld nadat ik vanmiddag een klacht had ingediend op de consumentenbond website. Het blijkt dat het desbetreffende hoesje inderdaad al eerder schade heeft aangericht en dat ze mij wellicht een oudere versie van de case (er is blijkbaar een andere versie van soliconen i.p.v. plastic) hebben verkocht. Morgen mag ik langs de winkel om hem om te laten ruilen.
Zucht :N Zodra de Consumentenbond er aan te pas komt, staan alle bedrijven als makke lammetjes direct alles te vergoeden wat de klant wenst, of dat nou redelijk is of niet.
Live for now, forget forever
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:51:32 #102
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_137420095
de tering, wat loopt er een dom volk rond in Nederland, gelijk naar de consumentenbond stappen en niet eerst contact opnemen.

hoop echt dat dit een troltopic is :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:52:15 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137420115
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:51 schreef Klonk het volgende:
de tering, wat loopt er een dom volk rond in Nederland, gelijk naar de consumentenbond stappen en niet eerst contact opnemen.

hoop echt dat dit een troltopic is :')
Hoe bedoel je, niet eerst contact opnemen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_137420173
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:45 schreef Vogeltje88 het volgende:

[..]

Zucht :N Zodra de Consumentenbond er aan te pas komt, staan alle bedrijven als makke lammetjes direct alles te vergoeden wat de klant wenst, of dat nou redelijk is of niet.
Inderdaad... TS weet niet hoe de schade ontstaan is maar het is hoe dan ook de fout van CoolBlue en roept dat maar hard genoeg op elk forum om z'n gelijk te halen. En het werkt ook nog helaas...
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:54:27 #105
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_137420190
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, niet eerst contact opnemen?
met coolblue, of heb ik topic niet goed gelezen :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:54:52 #106
423147 NieuweNier
Bestel hem hier!
pi_137420208
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:51 schreef Klonk het volgende:
de tering, wat loopt er een dom volk rond in Nederland, gelijk naar de consumentenbond stappen en niet eerst contact opnemen.

hoop echt dat dit een troltopic is :')
Nou ja het blijkt wel efficiënt te zijn :o
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:54:57 #107
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_137420210
owww, wacht, niet goed gelezen :')

dus enzo, ga maar eens eten :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:55:21 #108
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137420228
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:54 schreef Klonk het volgende:
owww, wacht, niet goed gelezen :')

dus enzo, ga maar eens eten :')
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:46 schreef RGS18 het volgende:
Hallo,

Ik heb nog geen twee weken geleden mijn Samsung Galaxy Note 3 ontvangen van Coolblue. Een paar dagen later kreeg ik een mailtje waarin zij mij aanraadde om een case te bestellen. Ik heb dus een wallet case gekocht en m'n telefoon er in gedaan.

Paar dagen later haal ik m'n telefoon er uit en zie ik dat de case mijn telefoon aan de zijkant behoorlijk had beschadigd. Coolblue gecontacteerd en nu blijkt het dat de garantie geen "cosmetische schade" dekt en ik de telefoon dus alleen kan laten fixen als ik sowieso 50 euro onderzoekskosten betaal + de reparatiekosten en vervangende onderdeel.

Kan dit wel!?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:55:42 #109
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_137420239
ja ja, wrijf het er nog maar eens in :+
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:55:57 #110
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137420255
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:54 schreef Klonk het volgende:
owww, wacht, niet goed gelezen :')

dus enzo, ga maar eens eten :')
Lees het na het eten nog maar eens goed.... dan heb je een leuke avond... :Y
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:56:50 #111
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137420292
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:55 schreef Klonk het volgende:
ja ja, wrijf het er nog maar eens in :+
Je kent me toch.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:57:07 #112
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_137420310
quote:
18s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je kent met toch.
:Y
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_137420312
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:15 schreef RGS18 het volgende:
Probleem opgelost. Coolblue heeft mij zojuist opgebeld nadat ik vanmiddag een klacht had ingediend op de consumentenbond website. Het blijkt dat het desbetreffende hoesje inderdaad al eerder schade heeft aangericht en dat ze mij wellicht een oudere versie van de case (er is blijkbaar een andere versie van soliconen i.p.v. plastic) hebben verkocht. Morgen mag ik langs de winkel om hem om te laten ruilen.
Best vrij walgelijk om het zo te doen. Naar mannetje ben je. Denk ik :{
pi_137420430
Coolblue klopt zichzelf hard op de borst wat betreft klantvriendelijkheid. Reken maar dat die gasten een hoop afschrijven op onredelijke tokkies. Die 0,01% hebben ongelooflijk veel (online) macht.
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:02:12 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137420473
quote:
6s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:57 schreef Klonk het volgende:

[..]

:Y
Ninja-edit not so ninja. :@
The love you take is equal to the love you make.
pi_137420572
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:00 schreef Cracka-ass het volgende:
Coolblue klopt zichzelf hard op de borst wat betreft klantvriendelijkheid. Reken maar dat die gasten een hoop afschrijven op onredelijke tokkies. Die 0,01% hebben ongelooflijk veel (online) macht.
Het gaat tegenwoordig helaas steeds minder om gelijk hebben dan om gelijk halen. Maar als je TS postgeschiedenis bekijk zie je al gauw dat deze uitblinkt in vragen en klagen en zelfstandig logisch nadenken hem totaal vreemd is.
pi_137420588
Ja, ik ben heel onredelijk. Klantenservice vertellen mij dat ik de pot op kan nadat één van hun producten mijn telefoon beschadigen, en later als ik een klacht indien dat ze mij een paar uur later opbellen om mij te vertellen dat het inderdaad al vaker is voorgekomen en dat ze mij hoogstwaarschijnlijk het verkeerde hoesje hebben verkocht. Jazeker, heel onredelijk...

De klant mag absoluut niet klagen zodra zijn/haar 550 euro telefoon beschadigd raakt dankzij een slecht hoesje...
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_137420671
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:06 schreef RGS18 het volgende:
Ja, ik ben heel onredelijk. Klantenservice vertellen mij dat ik de pot op kan nadat één van hun producten mijn telefoon beschadigen, en later als ik een klacht indien dat ze mij een paar uur later opbellen om mij te vertellen dat het inderdaad al vaker is voorgekomen en dat ze mij hoogstwaarschijnlijk het verkeerde hoesje hebben verkocht. Jazeker, heel onredelijk...

De klacht mag absoluut niet klagen zodra zijn 550 euro telefoon beschadigd raakt dankzij een slecht hoesje...
Is dat hoesje van CoolBlue zelf? Of verkopen zij een hoesje van een bepaald merk? Waar is jouw onderzoeksplicht als consument in deze?

En tuurlijk lullen ze jou nu naar de mond. Immers, consumentenbond.
Live for now, forget forever
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:09:19 #119
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137420694
Je hebt een klacht ingediend op de consumentenbondwebsite.

Hoe gaat dat: heeft consumentenbond voor jou gebeld met Coolblue?
The love you take is equal to the love you make.
pi_137420702
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:08 schreef Vogeltje88 het volgende:

[..]

Is dat hoesje van CoolBlue zelf? Of verkopen zij een hoesje van een bepaald merk? Waar is jouw onderzoeksplicht als consument in deze?

En tuurlijk lullen ze jou nu naar de mond. Immers, consumentenbond.
Dat hoesje komt uit hun winkel, ja. En ik kon het moeilijk onderzoeken als ik in een winkel sta en hun medewerker mij verteld dat dat het laatste hoesje was... Sorry dat ik mijn telefoon graag wilde beschermen...
Excuse me, but do you suck ballz?
pi_137420713
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:06 schreef RGS18 het volgende:
Ja, ik ben heel onredelijk. Klantenservice vertellen mij dat ik de pot op kan nadat één van hun producten mijn telefoon beschadigen, en later als ik een klacht indien dat ze mij een paar uur later opbellen om mij te vertellen dat het inderdaad al vaker is voorgekomen en dat ze mij hoogstwaarschijnlijk het verkeerde hoesje hebben verkocht. Jazeker, heel onredelijk...

De klant mag absoluut niet klagen zodra zijn/haar 550 euro telefoon beschadigd raakt dankzij een slecht hoesje...
En een uur geleden wist je nog niets eens zeker hoe de schade ontstaan was?
pi_137420728
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:09 schreef Lienekien het volgende:
Je hebt een klacht ingediend op de consumentenbondwebsite.

Hoe gaat dat: heeft consumentenbond voor jou gebeld met Coolblue?
Nee. Je dient een klacht in en daarna krijgt het desbetreffende bedrijf een melding en de tijd om daar op te reageren om zodoende tot een oplossing te komen.
Excuse me, but do you suck ballz?
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:11:11 #123
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137420750
Leucken vermaack dit..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137420755
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:09 schreef manifold het volgende:

[..]

En een uur geleden wist je nog niets eens zeker hoe de schade ontstaan was?
Weet ik nog steeds niet. Medewerker aan de telefoon zei dat ze die melding inderdaad al vaker hebben binnen gekregen en dat het telkens om dat model hoesje ging. Mijn sluiting is van plastic waar je hem er in moet klikken, maar blijkbaar heb je ook één van soliconen en die had ik moeten hebben i.p.v. het oude, slechte model.
Excuse me, but do you suck ballz?
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:12:03 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137420776
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:10 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Nee. Je dient een klacht in en daarna krijgt het desbetreffende bedrijf een melding en de tijd om daar op te reageren om zodoende tot een oplossing te komen.
Ik snap niet zo goed waarom men dat hier zo verachtelijk vindt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_137420807
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed waarom men dat hier zo verachtelijk vindt.
Omdat iedereen hier rijk is en een penis van 30CM heeft. Iedereen hier is perfect, maar zodra er iemand begint te klagen dan ben je opeens een tokkie, pauper, zwerver, idioot, etc...

Ik ga er verder ook niet meer op in. Ik ga lekker koken en daarna een filmpie huren.
Excuse me, but do you suck ballz?
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:13:59 #127
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137420835
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:12 schreef RGS18 het volgende:

[..]

Omdat iedereen hier rijk is en een penis van 30CM heeft. Iedereen hier is perfect, maar zodra er iemand begint te klagen dan ben je opeens een tokkie, pauper, zwerver, idioot, etc...
_O- _O_ _O_

Ninja edit, edit: eetze!
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137420877
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed waarom men dat hier zo verachtelijk vindt.
Verrachtelijk is een groot woord. Gaat er vooral om dat er weinig mogelijkheid is voor nuance, feedback etc. Als je maar hard genoeg schreeuwt op fora lijkt het er op dat elk bedrijf zo snel mogelijk toegeeft, zelfs als dat niet nodig is, om maar van het gezeur/gezeik af te zijn. Ook la is de klacht onterecht, het kost vaak teveel tijd, geld en reputatieschade om de discussie aan te gaan dus lossen ze het vaak maar zo snel mogelijk naar de wens van de klant op, zelfs als dat niet redelijk is.
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:17:48 #129
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137420926
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:15 schreef manifold het volgende:

[..]

Verrachtelijk is een groot woord. Gaat er vooral om dat er weinig mogelijkheid is voor nuance, feedback etc. Als je maar hard genoeg schreeuwt op fora lijkt het er op dat elk bedrijf zo snel mogelijk toegeeft, zelfs als dat niet nodig is, om maar van het gezeur/gezeik af te zijn. Ook la is de klacht onterecht, het kost vaak teveel tijd, geld en reputatieschade om de discussie aan te gaan dus lossen ze het vaak maar zo snel mogelijk naar de wens van de klant op, zelfs als dat niet redelijk is.
Ik vind het geen hard schreeuwen. Het is een manier om je klacht bij een centraal punt van het betreffende bedrijf te krijgen. En daar weten ze soms/vaak meer dan een willekeurige medewerker in een winkel of van een callcentre.
The love you take is equal to the love you make.
pi_137420970
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik vind het geen hard schreeuwen. Het is een manier om je klacht bij een centraal punt van het betreffende bedrijf te krijgen. En daar weten ze soms/vaak meer dan een willekeurige medewerker in een winkel of van een callcentre.
Het is waarschijnlijk de combinatie die 't 'm doet. Hier een topic, een klacht rechtstreeks naar Coolblue en de consumentenbond inschakelen (en wellicht nog meer waar ik geen weet van heb).
pi_137420998
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik vind het geen hard schreeuwen. Het is een manier om je klacht bij een centraal punt van het betreffende bedrijf te krijgen. En daar weten ze soms/vaak meer dan een willekeurige medewerker in een winkel of van een callcentre.
Voeg daar dit topic aan toe, met deze titel, en de opmerkingen over aangifte doen, etc, misschien nog meer topics op andere plekken en het is duidelijk dat dat hier niet het geval is.
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:22:42 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137421048
Ja, aangifte willen doen is vrij dom. Maar de actie van melden via de site van de consumentenbond blijkt heel effectief. Ik ga 'm zeker onthouden.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:23:40 #133
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137421068
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:22 schreef Lienekien het volgende:
Ja, aangifte willen doen is vrij dom. Maar de actie van melden via de site van de consumentenbond blijkt heel effectief. Ik ga 'm zeker onthouden.
Moet je wss wel eerst ff lid worden... ;)
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_137421161
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik vind het geen hard schreeuwen. Het is een manier om je klacht bij een centraal punt van het betreffende bedrijf te krijgen. En daar weten ze soms/vaak meer dan een willekeurige medewerker in een winkel of van een callcentre.
Die klacht staat online. En dat doet 't em voor veel bedrijven. Ik hoop dat TS dan wel zo redelijk is om aan te geven dat zijn klacht naar tevredenheid is afgehandeld.
Live for now, forget forever
pi_137421986
TS is hartstikke onredelijk. Gelijk op hoge poten contact opnemen met Coolblue en ook nog gelijk een klacht indienen bij consumentenbond. In plaats van vriendelijk vermelden dat er een probleem is met het hoesje (bijvoorbeeld op twitter). Ik ken Coolblue gelukkig anders, namelijk als heel klantvriendelijk.
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:02:13 #136
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137422191
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:23 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Moet je wss wel eerst ff lid worden... ;)
Nee, dat is blijkbaar een vrij toegankelijk iets.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:03:34 #137
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137422224
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:27 schreef Vogeltje88 het volgende:

[..]

Die klacht staat online. En dat doet 't em voor veel bedrijven. Ik hoop dat TS dan wel zo redelijk is om aan te geven dat zijn klacht naar tevredenheid is afgehandeld.
Ik kan er niet uit opmaken of de indiener dat zelf moet doen.

http://www.klachtenkompas(...)service-en-producten
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:04:11 #138
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137422244
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:55 schreef Jaimy_Luca het volgende:
TS is hartstikke onredelijk. Gelijk op hoge poten contact opnemen met Coolblue en ook nog gelijk een klacht indienen bij consumentenbond. In plaats van vriendelijk vermelden dat er een probleem is met het hoesje (bijvoorbeeld op twitter). Ik ken Coolblue gelukkig anders, namelijk als heel klantvriendelijk.
Niet een klacht bij de consumentenbond, maar via de website van de consumentenbond.
The love you take is equal to the love you make.
pi_137426725
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:45 schreef Vogeltje88 het volgende:

[..]

Zucht :N Zodra de Consumentenbond er aan te pas komt, staan alle bedrijven als makke lammetjes direct alles te vergoeden wat de klant wenst, of dat nou redelijk is of niet.
Eerder is het zo dat de fokker die zich voor *** gezet voelt worden altijd opeens met het verhaal komt dat het geregeld is.
Of het wel of niet waar is zullen we nooit te weten komen, immers ts kan er geen foto van maken.
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:53:19 #140
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_137426766
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:52 schreef klipper het volgende:

[..]

Eerder is het zo dat de fokker die zich voor *** gezet voelt worden altijd opeens met het verhaal komt dat het geregeld is.
Of het wel of niet waar is zullen we nooit te weten komen, immers ts kan er geen foto van maken.
Het straalt er vanaf...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:59:53 #141
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_137427164
Productaansprakelijkheid tog
pi_137428658
Het is spijtig dat bedrijven dit soort claims volledig vergoeden alleen omdat meneer het zo nodig vind het van de daken te schreeuwen, en daardoor een bedrijf wat erg klantvriendelijk is "dwingen" dit te doen. Een beetje net persoon gaat gewoon terug naar de winkel en wordt daar geholpen.
pi_137428711
Ik denk dat het eerder komt door TS manier van communiceren dat het niet direct opgelost is.

Aangifte doen :') Waarvan in hemelsnaam.

Coolblue staat bekend om zijn goede service. Sterker nog, van alle webshops heb ik Coolblue het hoogste zitten van allemaal :)
pi_137430834
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik kan er niet uit opmaken of de indiener dat zelf moet doen.

http://www.klachtenkompas(...)service-en-producten
Dat is wel zo netjes, daarnaast hij kan de afhandeling met een duimpje omhoog of omlaag scoren.
Live for now, forget forever
pi_137438128
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:22 schreef Lienekien het volgende:
Ja, aangifte willen doen is vrij dom. Maar de actie van melden via de site van de consumentenbond blijkt heel effectief. Ik ga 'm zeker onthouden.
Het is een soort chantage, dit hele naming and shaming gedoe gaat nog eens ontploffen hoop ik. Dat de winkels maar snel een register bij gaan houden aan wie ze geen producten meer verkopen vanwege dit gedrag...
  donderdag 6 maart 2014 @ 07:59:57 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137438265
Laten we niet vergeten dat er genoeg bedrijven zijn die je bij een klacht met een kluitje in het riet sturen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_137438362
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 07:59 schreef Lienekien het volgende:
Laten we niet vergeten dat er genoeg bedrijven zijn die je bij een klacht met een kluitje in het riet sturen.
Ja dus? Totaal niet relevant in deze, Coolblue is zowat het toonbeeld van hoe klantenservice hoort te zijn.
  donderdag 6 maart 2014 @ 08:28:33 #148
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137438503
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 08:11 schreef Deshain het volgende:

[..]

Ja dus? Totaal niet relevant in deze, Coolblue is zowat het toonbeeld van hoe klantenservice hoort te zijn.
Ik vind dat wel relevant met betrekking tot jouw 'naming and shaming'.

En als Coolblue zo'n toonbeeld is van goede klantenservice, begrijp ik niet waarom TS niet direct goed geholpen is.
The love you take is equal to the love you make.
pi_137438668
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 08:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik vind dat wel relevant met betrekking tot jouw 'naming and shaming'.

En als Coolblue zo'n toonbeeld is van goede klantenservice, begrijp ik niet waarom TS niet direct goed geholpen is.
Omdat TS een krasje op zijn telefoon (welke niet eens zijn telefoon is maar van werkgever) heeft, welke zoals normaal uitgesloten is van garantie en dus prima 'geholpen is'.
Dat hij vervolgens in dit topic en niet aan de klantenservice:
• duidelijk laat blijken dit niet op een welbespraakte manier ter sprake kan brengen
• niet eens weet hoe de schade veroorzaakt is
• geen foto's kan maken met de telefoon van iemand anders ter verduidelijking
Wekt bij mij in ieder geval de indruk dat dit meer aan TS ligt dan aan Coolblue.

Prima als je goede service eist, maar geef mensen dan ook de gelegenheid en wees duidelijk en realistisch. Stuur een mailtje achter de afwijzing door de telefonist aan waarin je zaken verduidelijkt en ga niet lopen jankballen in naamtopics, aangifte doen :') en bij de consumentenbond voordat je de normale paden hebt bewandeld..
  donderdag 6 maart 2014 @ 08:56:41 #150
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137438855
De optie via de consumentenbond is er een waar bedrijven zelf bij zijn aangesloten. Je zou dan kunnen aannemen dat ook Coolblue dat gewoon ziet als een van de manieren om bij hen je klacht kenbaar te maken.

Goede service van Coolblue!
The love you take is equal to the love you make.
pi_137439088
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 08:56 schreef Lienekien het volgende:
De optie via de consumentenbond is er een waar bedrijven zelf bij zijn aangesloten. Je zou dan kunnen aannemen dat ook Coolblue dat gewoon ziet als een van de manieren om bij hen je klacht kenbaar te maken.
Dat staat hier toch helemaal niet ter discussie? Het gaat om de vele mensen die niet op de hoogte zijn van hun rechten, plichten, en verantwoordelijkheden, die menen slecht behandeld te zijn puur alleen omdat het probleem terecht niet volgens hun wensen opgelost is, en dan hun gelijk maar gaan halen door zo veel mogelijk een bedrijf op fora en social media af te branden. Geen enkel bedrijf kan het zich veroorloven om zich publiekelijk op elk forum te gaan verdedigen tegen elke onterechte aantijging, dus zien velen het maar als de makkelijkste en goedkoopste oplossing om het product te vervangen, te repareren, te annuleren, etc.Dat kost geld, dat kost tijd en dat gaat uiteindelijk ten koste van het bedrijf.
pi_137439266
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 08:43 schreef Deshain het volgende:

[..]
Prima als je goede service eist, maar geef mensen dan ook de gelegenheid en wees duidelijk en realistisch. Stuur een mailtje achter de afwijzing door de telefonist aan waarin je zaken verduidelijkt en ga niet lopen jankballen in naamtopics, aangifte doen :') en bij de consumentenbond voordat je de normale paden hebt bewandeld..
Dit dus...

Dit hele WGR forum hangt praktisch aan elkaar door topics geopend door mensen die menen verkeerd behandeld te zijn en mogelijkheden zoeken om de zaak zo snel mogelijk te laten escaleren, met als triest dieptepunt TS die meent aangifte te willen doen, want hij is via zijn werkgever toch "rechts verzekerd" ;(
pi_137439304
Ik zou het er zeker niet bij laten. Brief met kopie van jouw documenten maar eens richting Coolblue sturen.

Overigens kan het prima dat een hoes een telefoon beschadigd, heb ik tweemaal gehad. Ironisch, ofzo :{ .
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_137441391
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 09:24 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik zou het er zeker niet bij laten. Brief met kopie van jouw documenten maar eens richting Coolblue sturen.
Gast serieus? Of je leest het hele topic gewoon even door. Roep anders ook nog even dat hij gewoon kan storneren...
pi_137441649
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Niet een klacht bij de consumentenbond, maar via de website van de consumentenbond.
Nu je het zegt. Maar ik vind het alsnog not done. Je probeert er eerst met het bedrijf op een vriendelijk manier uit te komen. Als TS meteen op hoge poten (= arrogant) Coolblue heeft benaderd vind ik het niet zo gek dat hij een "nee" te horen krijgt. Als hij ook nog eens aangifte (waarvan??) wil doen, laat duidelijk zien wat voor persoon TS is.
pi_137441711
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 11:01 schreef manifold het volgende:

[..]

Gast serieus? Of je leest het hele topic gewoon even door. Roep anders ook nog even dat hij gewoon kan storneren...
Ik heb het topic gelezen. Wat is je punt?
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  donderdag 6 maart 2014 @ 11:44:44 #157
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_137442506
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 11:14 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Ik heb het topic gelezen. Wat is je punt?
Het is al opgelost?
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 6 maart 2014 @ 12:16:53 #158
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137443278
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 11:12 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Nu je het zegt. Maar ik vind het alsnog not done. Je probeert er eerst met het bedrijf op een vriendelijk manier uit te komen. Als TS meteen op hoge poten (= arrogant) Coolblue heeft benaderd vind ik het niet zo gek dat hij een "nee" te horen krijgt. Als hij ook nog eens aangifte (waarvan??) wil doen, laat duidelijk zien wat voor persoon TS is.
Het ging mij er even niet om wat voor persoon TS is.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 6 maart 2014 @ 12:22:57 #159
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_137443437
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 11:12 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Nu je het zegt. Maar ik vind het alsnog not done. Je probeert er eerst met het bedrijf op een vriendelijk manier uit te komen. Als TS meteen op hoge poten (= arrogant) Coolblue heeft benaderd vind ik het niet zo gek dat hij een "nee" te horen krijgt. Als hij ook nog eens aangifte (waarvan??) wil doen, laat duidelijk zien wat voor persoon TS is.
Waar staat dat TS op hoge poten/arrogant Coolblue benaderd heeft?
Dat is een aanname.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_137444123
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 12:22 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Waar staat dat TS op hoge poten/arrogant Coolblue benaderd heeft?
Dat is een aanname.
Gezien de reactie die Coolblue gaf. Het feit dat hij gelijk Coolblue de schuld geeft. Dat hij zelfs gelijk aangifte wilde gaan doen. Dat hij gelijk een klacht indient op een site. Ik heb hele andere ervaringen met Coolblue. Dat komt waarschijnlijk omdat ik ze gewoon vriendelijk benader en niet met een houding van: jullie schuld, los het op met een nieuwe telefoon.
pi_138055328
Voor de geinteresseerden : een nieuwe telefoon en hoesje was blijkbaar niet genoeg :') http://www.klachtenkompas(...)service-en-producten
pi_138055469
Een rechtzaak :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zaterdag 22 maart 2014 @ 21:25:29 #163
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_138055595
Deze man _O-
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_138055617
"Het is voorbij." _O- , puur vermaak dit _O_
pi_138056562
Ricardos Simao: je bent een aidsdowner. Je zorgt voor een verneukte samenleving.
Hoogachtend
  zaterdag 22 maart 2014 @ 22:58:16 #166
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_138059265
_O- _O-

De jurist van mn baas... rechtszaak... 8)7

Toegang tot internet moest gewoon verboden worden voor bepaalde lui...
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  zaterdag 22 maart 2014 @ 23:24:43 #167
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_138060192
Omg wat een loser :')
All she wants and needs is just a little taste..
pi_138060202
Rrrright...

quote:
Ik heb vandaag mijn werkgever's jurist gesproken en mijn verhaal gedaan en 3 audiobestandjes laten horen (1 van in de winkel met de verkoper 2 met een medewerker aan de telefoon).
Volgende week krijg ik al te horen wat mijn mogelijkheden zijn. Zoals ik al zei; ik ga hier gewoon werk van maken.

Erg triest dat er dan toch een rechtzaak gaat komen omdat een Cool Blue wallet case mijn Cool Blue telefoon heeft beschadigd.
Ik geloof er werkelijk geen kont van.
pi_138061846
Ik snap er niets van hoe krijg je het voor elkaar zoveel problemen te hebben bij Cool Blue. Die lui zijn normaal altijd heel netjes en je krijgt ook de normale informatie.

Verder snap ik ook echt niet dat je zoveel moeite doet voor een kras op je mobiel. Over 1/2 jaar neem je toch een andere. Bij een barst in je scherm kan ik me er nog iets bij voorstellen maar een kras op de rand echt niet.
pi_138061871
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 23:24 schreef Queller het volgende:
Rrrright...

[..]

Ik geloof er werkelijk geen kont van.
Bij coolblue liggen ze helemaal dubbel van dreigementen van dit soort josti's. Dit soort winkels krijgen zoveel dreigementen dat er juridische stappen tegen ze genomen wordt door particulieren, dat ze dagelijks wel een leuke anekdote hebben tijdens de lunch
pi_138064235
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 00:15 schreef Holenbeer het volgende:
Bij coolblue liggen ze helemaal dubbel van dreigementen van dit soort josti's. Dit soort winkels krijgen zoveel dreigementen dat er juridische stappen tegen ze genomen wordt door particulieren, dat ze dagelijks wel een leuke anekdote hebben tijdens de lunch
Ja, en een werkgever stelt een jurist beschikbaar die per uur duurder is dan die hele telefoon kost. En die jurist heeft direct gezegd dat het tot een rechtszaak moet komen.

Zo gaan die dingen misschien in het door fantasie op hol geslagen hoofd van een puber jongen, maar in het echt leven? Ik geloof er echt geen kont van! Ik denk dus dat je gelijk hebt, dat ze er bij Coolblue smakelijk om zullen lachen.

Wat denk jij dat de rechter zegt?
  zondag 23 maart 2014 @ 09:31:36 #172
302853 themole
graaft totaal door.
pi_138066134
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 00:14 schreef Arduino het volgende:
Ik snap er niets van hoe krijg je het voor elkaar zoveel problemen te hebben bij Cool Blue. Die lui zijn normaal altijd heel netjes en je krijgt ook de normale informatie.

Verder snap ik ook echt niet dat je zoveel moeite doet voor een kras op je mobiel. Over 1/2 jaar neem je toch een andere. Bij een barst in je scherm kan ik me er nog iets bij voorstellen maar een kras op de rand echt niet.
Precies, CB heb ik altijd heel goede ervaringen mee gehad ook met hun klachtenafhandeling en ook in dit geval vind ik ze niet onredelijk. TS is een grote jankbal. :')
Niet altijd serieus
pi_138066270


Bij TS thuis. Overleg over de rechtszaak.
pi_138066598
quote:
Coolblue gecontacteerd en mijn verhaal gedaan waardoor ik te horen kreeg dat ik de telefoon hoogstwaarschijnlijk, als hij te repareren is (is hij ook), een paar weken kwijt ben. Dit is geen optie voor mij. Ik kan niet zonder telefoon zitten omdat ik volgende week de hele week storingsdienst heb en van mijn werkgever ten alle tijden bereikbaar moet zijn.
Dan koop je een simpel goedkoop telefoontje (15 euro) en doe je daar je simkaart in TS. Ben je prima bereikbaar voor je werkgever.
pi_138066653
I rest my case. hahahahahahaahahahhaaa!! _O- :')
pi_138067276
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 01:55 schreef Queller het volgende:

[..]

Ja, en een werkgever stelt een jurist beschikbaar die per uur duurder is dan die hele telefoon kost. En die jurist heeft direct gezegd dat het tot een rechtszaak moet komen.

Zo gaan die dingen misschien in het door fantasie op hol geslagen hoofd van een puber jongen, maar in het echt leven? Ik geloof er echt geen kont van! Ik denk dus dat je gelijk hebt, dat ze er bij Coolblue smakelijk om zullen lachen.

Wat denk jij dat de rechter zegt?
Niets, hij legt zijn beentjes op tafel en bedenkt zich met wat van onzin hij zijn geld verdiend
pi_138067562
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ricardos Simao: je bent een aidsdowner. Je zorgt voor een verneukte samenleving.
Hij of jij? Kutmongooltje :r :r :r Internetheld, lekker veilig vanaf je ouders' zolderkamertje mensen beledigen :') :') :')
  zondag 23 maart 2014 @ 11:27:00 #178
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_138067745
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 10:16 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dan koop je een simpel goedkoop telefoontje (15 euro) en doe je daar je simkaart in TS. Ben je prima bereikbaar voor je werkgever.
Inderdaad. Mensen die denken dat een (dure) telefoon kopen hetzelfde is als een bereikbaarheidsgarantie. :')

Als TS voor zijn werk bereikbaar moet zijn, moet zijn werkgever die kosten maken (duh), toch niet Coolblue. Hoe verzin je het. _O-
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_138068163
Even een poging doen nog iets van dit topic te maken hoor...

Als Coolblue een hoesje verkoopt dat (é-nor-me) schade veroorzaakt aan de telefoon, dan is het logisch om contact op te nemen met Coolblue. Het valt niet onder de normale garantie, maar je mag ze wel verzoeken dit op te lossen. Coolblue kennende zijn ze daar normaal gesproken best toe genegen. Dus ga je met ze in gesprek en lost de boel op.

Lukt dat niet, dan zou ik zeggen dat je ze schriftelijk aansprakelijk stelt voor de schade die het door hen verkochte hoesje heeft veroorzaakt aan de telefoon en geef je ze een redelijke termijn om het op te lossen. Een redelijke termijn is niet 5 minuten (TS gaat naar de balie, levert zijn kapotte telefoon in en krijgt een gloedje nieuwe).

Coolblue heeft aangeboden het op te lossen, maar dan moet TS zijn telefoon een poosje missen. Want Coolblue heeft wat tijd nodig om het ding op te sturen naar de fabrikant of zo om de jas van de telefoon te laten vervangen door een nieuwe. Daar gaat TS niet mee akkoord, want hij moet bereikbaar zijn voor zijn baas, dus kan de telefoon niet missen.

Ik zou zeggen: vraag om een leentoestel. Best kans dat je het krijgt. TS heeft besloten de deur dicht te gooien en naar de rechter te gaan.

quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 10:59 schreef Holenbeer het volgende:
Niets, hij legt zijn beentjes op tafel en bedenkt zich met wat van onzin hij zijn geld verdiend
Ik denk dat de rechter zal zeggen dat Coolblue heeft gedaan wat de wet van haar verwacht. Dus dat er eigenlijk niet zoveel aan de hand is: TS mag zijn telefoon inleveren en dan lost Coolblue het probleem op. Verder nog vragen? Nee, eigenlijk niet. Dan wenst de rechter Coolblue verder een prettige dag en verzoekt TS nog even langs de kassa te gaan om de kosten van deze samenkomst te voldoen.

Nou ja, dat denk ik dus :)
pi_138068883
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 11:45 schreef Queller het volgende:
Ik zou zeggen: vraag om een leentoestel. Best kans dat je het krijgt. TS heeft besloten de deur dicht te gooien en naar de rechter te gaan.
In mijn ervaring doet Coolblue alleen niet aan leentoestellen. Toen mijn telefoon (ook via Coolblue gekocht) kapot was onder garantie was ik hem 4 weken kwijt en ze konden geen leentoestel leveren. Daarvoor zou je het toestel verzekerd moeten hebben ofzo of via de provider wat regelen (zelf doen).

Ik denk alleen wel dat als TS gewoon redelijkerwijs te werk is gegaan in de winkel dit helemaal geen probleem had hoeven zijn. Dus vragen naar de leidinggevende, want een gewone werknemer daar heeft al die rechten niet, of hij daar een oplossing voor weet. Bovendien kan je Coolblue in deze denk ik niet veel kwalijk nemen als hij
1. geen bon of ordernummer heeft waarmee ze hem in het systeem kunnen opzoeken
2. Coolblue om wat voor reden dan ook geen bestelgegevens kan vinden van zowel het hoesje als telefoon(bij mijn weten moet je daar altijd ik weet niet hoeveel info achterlaten zoals naam adres en mail maargoed)
3. Het opsturen om het te laten onderzoeken en via die weg een nieuwe te krijgen, weigert.
4. Coolblue heeft de audiobestanden nooit ontvangen/TS heeft de bestanden verkeerd/niet gestuurd?

Moet eerlijk zeggen dat het verhaal een beetje raar is. Je kan moeilijk van een winkel verwachten dat ze iets vervangen terwijl ze niet eens zeker weten of de telefoon wel daar vandaan komt.
pi_138069663
Zou het niet gewoon kunnen dat TS de eerst keer een niet zo snuggere medewerker aan de lijn kreeg, die niets wist van deze specifieke hoesjes en gelijk het standaard riedeltje afdraaide.

Na melding bij de Consumentenbond gaat opeens Webcare zich ermee bemoeien en blijkt er inderdaad iets is te zijn met de hoesjes, ze kopen ze immers ook maar voor 2¤ uit China ofzo.
.
pi_138071055
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 12:44 schreef Fer het volgende:
Zou het niet gewoon kunnen dat TS de eerst keer een niet zo snuggere medewerker aan de lijn kreeg, die niets wist van deze specifieke hoesjes en gelijk het standaard riedeltje afdraaide.

Na melding bij de Consumentenbond gaat opeens Webcare zich ermee bemoeien en blijkt er inderdaad iets is te zijn met de hoesjes, ze kopen ze immers ook maar voor 2¤ uit China ofzo.
Kan, maar TS werkt blijkbaar niet echt mee met de klantenservice. Tsja, als zij om informatie vragen en je geeft die niet, dan wordt het ingewikkeld natuurlijk.
  maandag 24 maart 2014 @ 09:02:05 #183
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_138105088
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:35 schreef Operc het volgende:

[..]

Kan, maar TS werkt blijkbaar niet echt mee met de klantenservice. Tsja, als zij om informatie vragen en je geeft die niet, dan wordt het ingewikkeld natuurlijk.
Dit lijkt me wel de kern van het probleem. Bij Coolblue moet je altijd je naam en adres opgeven. Als je dan vervolgens de klantenservice belt, zonder bon of verdere informatie, waarin je je beklaagt dat jouw toestel kapot is gegaan door een hoesje, wordt het meteen een vaag verhaal.

1. Er is geen bewijs dat het product bij CB is gekocht
2. Het is sowieso maar de vraag of die schade wel is veroorzaakt door een hoesje, dat zijn dingen je wel even goed moet uitzoeken. Maar hoe ga je dat doen zonder klantgegevens? Waar noteer je die dingen in het systeem als je geen klant hebt? Logisch dat je elke keer iemand aan de lijn krijgt die niet weet waar het over gaat.

Op zich is het trouwens wel de fout van CB dat ze een systeem hanteren waarin alles op klant gaat en dat die verkoper in Amsterdam zich daar rustig niet aan houdt. Dat is vragen om problemen. Zal wel komen omdat de winkel in Amsterdam nieuw is en de medewerkers niet ervaren zijn met het bedrijf. Maar als je dan constateert dat er een probleem is zonder klantgegevens, moet je even je uiterste best doen om er voor te zorgen dat medewerkers kunnen achterhalen waar het over gaat als de klant weer belt, bijvoorbeeld door even een fake-klant aan te maken en dat nummer aan de klant door te geven zodat hij de volgende keer een referentie heeft. Legio opties. Dat is wel slecht gehandeld van CB. ;(
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_138105296
quote:
Het is voorbij.
Veeg me op _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_138105428
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:02 schreef TC03 het volgende:
Op zich is het trouwens wel de fout van CB dat ze een systeem hanteren waarin alles op klant gaat en dat die verkoper in Amsterdam zich daar rustig niet aan houdt. Dat is vragen om problemen. Zal wel komen omdat de winkel in Amsterdam nieuw is en de medewerkers niet ervaren zijn met het bedrijf.
Of TS heeft het door CoolBlue voorgestelde hoesje elders gekocht want 2,- goedkoper en daarom geen transactie op zijn account staan...

Zoveel vragen, zo weinig informatie..
  maandag 24 maart 2014 @ 10:12:04 #186
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_138106501
Wanneer je in een fysieke winkel van Coolblue iets koopt gaat het altijd via een eigen account. Wanneer je er geen hebt, wordt er ter plekke eentje voor je aangemaakt.
  maandag 24 maart 2014 @ 10:27:50 #187
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_138106864
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:24 schreef Deshain het volgende:

[..]

Of TS heeft het door CoolBlue voorgestelde hoesje elders gekocht want 2,- goedkoper en daarom geen transactie op zijn account staan...

Zoveel vragen, zo weinig informatie..
Ik ga er niet vanuit dat hij voor de lol een ander bedrijf aan gaat klagen dan waar hij het gekocht heeft.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_138106978
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 10:27 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik ga er niet vanuit dat hij voor de lol een ander bedrijf aan gaat klagen dan waar hij het gekocht heeft.
Ik ga er ook van uit dat wanneer je iets gedaan wilt krijgen van een bedrijf je ze in staat stelt je überhaupt te kunnen helpen, dat lukt TS ook niet echt..
pi_138237977
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:06 schreef RGS18 het volgende:
Klantenservice vertelt mij dat ik de pot op kan nadat één van hun producten mijn telefoon beschadigen
Ze hebben toch echt 4 thuiswinkel awards gewonnen. Waaronder één voor beste klantenservice. Aan wie zal het dan liggen? Aan jouw houding TS.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')